Produkty dla 5140 moli liqui (3)

GLG 16/N00 - Specjalny Płynny Smar do Skrzyń Biegów

GLG 16/N00 - Specjalny Płynny Smar do Skrzyń Biegów

ELKALUB GLG 16/N00 to litowo-myjący smar o dobrej odporności na utlenianie oraz doskonałych właściwościach smarowania ślizgowego. Wysoka nośność obciążenia umożliwia trwałe smarowanie wysoko obciążonych przekładni. ELKALUB GLG 16/N00 jest dobrze transportowany w systemach centralnego smarowania.
LFC 3460 - Białe Olej

LFC 3460 - Białe Olej

Olej z serii ELKALUB LFC 3000 jest przede wszystkim przeznaczony do stosowania w przemyśle spożywczym w zakresie temperatur od -10 °C (-20 °C) do +120 °C. Produkty te charakteryzują się wysoką odpornością na starzenie, brakiem żywic i mogą być stosowane w obszarach, gdzie może dochodzić do sporadycznego kontaktu z żywnością. Oleje z serii ELKALUB LFC 3000 oferują dobrą ochronę przed korozją oraz dobrą kompatybilność z tworzywami sztucznymi i uszczelkami. Wyroby te są kompatybilne z olejami mineralnymi. Główne zastosowanie znajduje się w zakresie smarowania przekładni, obiegów oraz łańcuchów, a także w zastosowaniach jako oleje hydrauliczne i pneumatyczne.
LFC 9046 - Olej poli-alpha-olefinowy

LFC 9046 - Olej poli-alpha-olefinowy

Polialfaolefiny (PAO) to syntetyczne węglowodory. Stanowią one klasę olejów, które pod względem struktury chemicznej są podobne do olejów mineralnych, nie posiadając jednak typowych wad olejów mineralnych. Oleje z serii LFC 9000 to w pełni syntetyczne oleje smarowe o wysokiej wydajności EP, które są mieszalne ze wszystkimi olejami mineralnymi. Charakteryzują się doskonałymi właściwościami smarnymi, wysoką stabilnością w niskich i wysokich temperaturach oraz niską agresywnością chemiczną. Oleje z serii LFC 9000 mają doskonałe właściwości separacji powietrza i wody oraz zapewniają najlepszą ochronę przed zużyciem i korozją. Ponadto nie wykazują skłonności do węglowania i tworzenia osadów. Użycie powinno odbywać się zgodnie z zaleceniami producentów maszyn dotyczącymi lepkości. Oleje z serii LFC 9000 doskonale nadają się do smarowania obiegowego, w misce olejowej oraz łańcuchów w wysokotemperaturowych warunkach, a także jako oleje do łożysk, przekładni i sprężarek.