Produkty dla autobus (7)

Poczekalnia na Autobus z Zielonym Dachem - Zielona Poczekalnia

Poczekalnia na Autobus z Zielonym Dachem - Zielona Poczekalnia

Oferujemy w ramach naszego programu dostaw zadaszeń dla sektora publicznego możliwość wyposażenia wiat przystankowych, zadaszeń rowerowych lub wiat dla palaczy w dach zielony. Może to być realizowane w przypadku nowej budowy, ale możemy również przekształcić istniejące wiaty w wariant z dachem zielonym. Możemy zmodernizować istniejące konstrukcje dachów płaskich za pomocą systemu dachu zielonego lub wymienić istniejący dach łukowy lub dwuspadowy na nowy dach płaski z zielenią. Optymalna konstrukcja wiaty przystankowej z dachem zielonym ma dach płaski z okrążającym rowkiem odwadniającym, pokrycie dachu z płyt panelowych oraz odpowiednią budowę dachu zielonego. Instalacja dachu zielonego na wiacie przystankowej może odbywać się na różne sposoby: - Nałożenie warstwy dachu zielonego jako wysypki z mieszanką nasion roślin, - Nałożenie warstwy dachu zielonego z rolki lub palety jako gotowego materiału.
Czujnik ciśnienia DPS5000 z interfejsem magistrali I²C

Czujnik ciśnienia DPS5000 z interfejsem magistrali I²C

Konstrukcja ze stali nierdzewnej 316L Certyfikaty do stosowania w strefach zagrożenia, np. w obszarach narażonych na wybuchy lub silne zanieczyszczenie pyłem Doskonała stabilność długoterminowa Wyjście cyfrowe I²C dla magistrali I2C Zasilanie 3V o niskim zużyciu energii i trybie oszczędzania energii (tryb uśpienia)
Poczekalnia na Autobus Drewno Typ NORFAX - różne wymiary i rozmiary zgodnie z wymaganiami klienta

Poczekalnia na Autobus Drewno Typ NORFAX - różne wymiary i rozmiary zgodnie z wymaganiami klienta

NORFAX-Poczekalnia 3665 x 1355 RSGK, 3 sekcje Wymiary: -Długość x Wysokość x Głębokość ok. 3665 x 3345 x 1355 mm, szerokość dachu 2500 mm, inne wymiary zgodnie z życzeniem klienta zawsze możliwe, Konstrukcja ramy: -Konstrukcja z litego drewna, drewno z specjalnie impregnowanej i gotowanej w specjalnym oleju skandynawskiej sosny, -Pokryta brązową lazurą, -Bezobsługowa powierzchnia do 8 lat, -Obudowa tylnej i bocznych ścian z ESG-szkła bezpieczeństwa 6 mm oraz kolorowego laminatu kompaktowego w okrągłym, czarnym anodowanym ramie z profilu aluminiowego, przekrój profilu 36 x 34 mm, krawędzie z promieniem 9 mm, z podwójnym rowkiem 8 mm, rama podzielona na 3 części, -3 sekcje tylnej ściany o wymiarach wewnętrznych 1055 mm, z bocznymi ścianami o wymiarach zewnętrznych 1340 mm, Dach: -Konstrukcja drewniana z dachem dwuspadowym, z klinkierowym pokryciem dachowym, -Dł. x Szer. ok. 4370 x 2500 mm, -Ukryty rynnowy system odwadniający po obu długich stronach dachu, Środki łączące: -Stal, ocynkowana, stal nierdzewna,
Ekskluzywna Hala Czekania na Autobus City 90 - Wszystkie Kolory i Wymiary

Ekskluzywna Hala Czekania na Autobus City 90 - Wszystkie Kolory i Wymiary

Hala oczekiwania z profili aluminiowych, dach łukowy, pionowe przeszklenie ze szkła bezpieczeństwa ESG, pokrycie dachu z poliwęglanu lub aluminium, system odwadniający zintegrowany w profilu dachu, oświetlenie ukryte w profilu krawędzi dachu, standardowe lub LED, ławki, kosze na śmieci, witryny informacyjne lub reklamowe według życzenia, przekrój profilu w kształcie koniczyny, kolorystyka RAL według życzenia klienta, wymiary dostosowane do życzeń klienta bez dodatkowych kosztów, oferta obejmująca dostawę i montaż na terenie całego kraju.
Poczekalnia na autobusy Sharp - Poczekalnia na autobusy Typ SHARP od Team Tejbrant

Poczekalnia na autobusy Sharp - Poczekalnia na autobusy Typ SHARP od Team Tejbrant

3-polowa poczekalnia SHARP: Abmessungen: -Długość x Szerokość x Wysokość ok. 4510 x 1580 x 2470 mm, Konstrukcja ramy: -profilowane kwadratowe pełne profile aluminiowe (AlMg) pokryte proszkiem -Profil słupa o przekroju 115 x 115 mm, przygotowany do liniowego montażu ścian bocznych, -3 sekcje tylne o szerokości 1465 mm, lewa i prawa ściana boczna z rozstawem osi 1465 mm, -Słupy aluminiowe są wielofunkcyjne, każdy słup może być używany z 4 stron do mocowania szkła lub do montażu witryny CLP. -dzięki profilowi obrotowemu wielofunkcyjne rowki mogą być całkowicie zamknięte. Dach: -Konstrukcja dachu z obwodowym attyką z aluminiowych profili ekstrudowanych z ukrytą, zintegrowaną rynną, wysokość attyki 125 mm, z dodatkowym profilem wieńca RR 60 x 60 mm na zewnątrz, -Pokrycie dachu z pokrytych, izolowanych paneli sandwich w celu uniknięcia kondensacji wody na spodzie dachu, z systemowymi śrubami ze stali nierdzewnej.
Poczekalnia Autobusowa Centra 2000 - Malowane Proskiem Profile Aluminiowe

Poczekalnia Autobusowa Centra 2000 - Malowane Proskiem Profile Aluminiowe

3-polowa poczekalnia Centra 2000 Exclusiv: Wymiary: -Długość x Wysokość x Głębokość ok. 5000 x 27000 x 1985 mm, Konstrukcja ramy: -Powlekane proszkowo profile aluminiowe (AlMg), -Profil słupa o przekroju ok. 80 x 80 mm z mocno zaokrąglonymi krawędziami, przygotowany do liniowego montażu ścian bocznych (czterokrotnie podparty), -Profil ramy o przekroju 100 x 45 mm z mocno zaokrąglonymi krawędziami, przygotowany do liniowego montażu ścian bocznych (czterokrotnie podparty), -Wykończenie podstawy pod słupami z wymiennymi profilami osłonowymi, zapewniającymi dodatkową ochronę stopy przed solą drogową lub innymi agresywnymi mediami, -3 sekcje tylne o szerokości 1400 mm, lewa i prawa ściana boczna z rozstawem osi 1400 mm nadają się do montażu szyby bezpieczeństwa ESG lub witryny CLP, Dach: -Dach dwuspadowy z VSG na konstrukcji nośnej oraz górnym, okrążającym profilem ramy.
Poczekalnia na Autobus SHARP Team Tejbrant - Malowana Proszkowo Konstrukcja Aluminiowa

Poczekalnia na Autobus SHARP Team Tejbrant - Malowana Proszkowo Konstrukcja Aluminiowa

Pulverbłyszczone, kwadratowe profile z pełnego aluminium (AlMg), profile słupów o przekroju 115 x 115 mm, przygotowane do liniowego montażu ścian bocznych, cała konstrukcja wykonana w RAL, 3 sekcje tylnej ściany o szerokości 1465 mm, lewa i prawa ściana boczna z siatką osiową 885 mm, profile aluminiowe są wielofunkcyjne, każdy słup może być używany z czterech stron do mocowania szkła lub do montażu witryny CLP. Za pomocą profilu obrotowego można również całkowicie zamknąć wielofunkcyjne rowki. Dach: -Konstrukcja dachu z otaczającą attyką z profili aluminiowych z ukrytą, zintegrowaną rynną, wysokość attyki 125 mm, z dodatkowym profilem wieńca RR 60 x 60 mm na zewnątrz, -Pokrycie dachu z pokrytych, izolowanych paneli sandwichowych w celu uniknięcia kondensacji wody na spodzie dachu, mocowane i zabezpieczane systemowymi śrubami ze stali nierdzewnej z wulkanizowaną uszczelką, grubość panelu 80 mm,