Seminarium dla Prawników: Przesłuchiwanie Świadków i Klientów - Strategie Komunikacyjne i Budowanie Relacji podczas Przesłuchania Świadków
Sukces przesłuchań opiera się na połączeniu dobrej przygotowania, jasnych celów rozmowy oraz umiejętności motywowania świadków / klientów do szczerych zeznań.
To seminarium zapozna Cię z uporządkowanym planowaniem rozmowy, wykorzystaniem i wpływem sygnałów niewerbalnych oraz ćwiczeniem strategii przesłuchań i budowaniem relacji.
1. Wprowadzenie: Zasady efektywnej komunikacji dla prawników
2. Emocje, sympatia i kierowanie komunikacją
3. Ramy prawne i merytoryczne
4. Celowe poszukiwanie informacji: techniki zadawania pytań
5. Zwiększ efektywność jako prawnik: strategie mnemotechniczne
6. Motywowanie świadków kooperacyjnych i niekooperacyjnych
7. Niewerbalne oznaki kłamstwa
8. Jak uwzględniać różne percepcje
Od ponad 10 lat współpracuję z kancelariami w zakresie postępowań i przygotowania klientów - skorzystaj z tego.