Produkty dla księgowy podatkowy (29)

Ulgi podatkowe na budownictwo - Superbonus 110% - Aspekty księgowe i podatkowe

Ulgi podatkowe na budownictwo - Superbonus 110% - Aspekty księgowe i podatkowe

La Commissione Imposte Dirette e Indirette dell'ODCEC di Verona ha organizzato il Convegno: Crediti di imposta edilizi (SUPERBONUS 110%) - Aspetti contabili e fiscali Il nostro Marco Ghelli interviene ed approfondisce i seguenti argomenti: lettura della comunicazione dell’OIC dell’agosto 2021 alla luce dei nuovi tassi e della scarsa capacità di compensazione delle banche; contabilizzazione separata dell’asset tax capacity nell’operazione acquisto rate a scadenza; la valorizzazione dei bonus per le imprese che realizzano interventi agevolati; i ricavi delle imprese che applicano lo sconto in fattura al valore di mercato e di quelle che intervengono nella compravendita dei bonus; l’IVA; cenni sulle strategie di gestione dei bonus in vista del 31.12.23.
Odliczenie VAT na podstawie rzeczywistego przypisania

Odliczenie VAT na podstawie rzeczywistego przypisania

La déduction de la TVA selon l'affectation réelle est une option disponible pour les assujettis mixtes en Belgique. Ce régime permet de récupérer la totalité de la TVA sur les frais exclusivement destinés aux activités ouvrant droit à déduction. Il offre une alternative au prorata général, qui peut parfois conduire à des situations inéquitables. Depuis le 1er janvier 2023, la procédure a été simplifiée, permettant aux contribuables de notifier leur choix via des déclarations spécifiques sans attendre l'approbation préalable de l'administration fiscale.
Pełna administracja - Pozwól nam zająć się Twoim księgowością i deklaracjami podatkowymi

Pełna administracja - Pozwól nam zająć się Twoim księgowością i deklaracjami podatkowymi

BLP administratiekantoor verzorgt voor jou als ondernemer je volledige administratie. Dit kan zowel op de traditionele manier als volledig online. Wij dragen er zorg voor dat je periodieke btw-aangifte tijdig en correct ingediend wordt. Op deze manier kom je nooit voor vraagtekens te staan. Heb je vragen over je boekhouding? Dan neem je gemakkelijk contact op met onze eigen Helpdesk. Proactief voorzien we je van gedegen belastingadvies, waar jij als ondernemer echt wat aan hebt. Haal eruit wat erin zit op het gebied van belastingen en weet wanneer je moet investeren (of wanneer niet). BLP helpt je verder. Wij vinden het belangrijk dat jij je kunt richten op het leuke deel van het ondernemerschap, zonder dat hier enige belastingtechnische rompslomp bij komt kijken. Vraag vandaag nog een offerte aan of stel zelf je pakket samen via de calculator op onze website.
Księgowy Nieruchomości - Brytyjski Księgowy Podatkowy Specjalizujący się w Nieruchomościach

Księgowy Nieruchomości - Brytyjski Księgowy Podatkowy Specjalizujący się w Nieruchomościach

Andrew Passer accountant specialising in property tax and accounting for landlords and property investors. Get the best expert advice and guidance for your needs. I have 40 years years of experience in property taxation I am well-equipped to handle all your tax and advisory matters. I will advise you on the most tax-efficient strategies and ensure that your documents are completed and returned correctly. Whether you are a first-time landlord, have a holiday-let or multiple tenanted properties, I can assist you with all your property tax related needs, from tax planning and advice to the preparation and submission of tax returns. Services include; Property tax planning and advice Preparation and submission of tax returns Property tax reliefs and exemptions Advice on capital gains tax Advice on stamp duty land tax for property purchases Advice on inheritance tax for property owners
Ubezpieczenie Odpowiedzialności Zawodowej Księgowych - Ubezpieczenie dla Księgowych, Doradców Podatkowych i Audytorów

Ubezpieczenie Odpowiedzialności Zawodowej Księgowych - Ubezpieczenie dla Księgowych, Doradców Podatkowych i Audytorów

A könyvelői, adótanácsadói, könyvvizsgálói szakmai felelősségbiztosítás a szakma gyakorlóját védi, ha nem szándékosan szakmai hibát követ el és ennek következtében a megbízóját kár éri. A biztosítás mindig nem várt események bekövetkeztére való felkészülést jelent. Ilyen nem várt esemény lehet akár egy indokolatlan kártérítési könyvelői felelősségbiztosítás igény, akár egy valóban elkövetett szakmai hiba, ami olyan költségekkel terhelheti meg a könyvelői irodájukat, mely a biztonságos és folyamatos működést is veszélyeztetheti. A fedezet kiterjeszthető bérszámfejtési területre is.
Reprezentacja podatkowa VAT w Hiszpanii - Rejestracja, księgowość, deklaracja w Hiszpanii

Reprezentacja podatkowa VAT w Hiszpanii - Rejestracja, księgowość, deklaracja w Hiszpanii

Mise en conformité fiscale (compliance) des non résidents : immatriculation à la TVA, certificats fiscaux, inscription VIES, importations avec TVA différée, déclarations périodiques, liquidations de TVA, INTRASTAT / DEB, E/ICSL (MOD349), MOD303, MOD390 etc. Destiné aux:Business non résidents (B2B / B2C)
Podatek Osobisty

Podatek Osobisty

Working for yourself means taking charge of your own tax affairs, which can be intimidating if you’ve got used to your employer looking after them for you. We can offer practical help and advice on all aspects of personal tax, ensuring you comply with HMRC rules, and make all your returns and payments on time. We offer a range of specialist financial advice for contractors and freelancers through our dedicated division SC Plus. At Sherwin Currid, we also have particular expertise in tax for non-UK residents, and cross-border tax arrangements for expat individuals and businesses.
Doradztwo Księgowe i Podatkowe - Doradztwo Księgowe i Podatkowe

Doradztwo Księgowe i Podatkowe - Doradztwo Księgowe i Podatkowe

Consulenza ed assistenza nell'ambito dell'imposizione diretta e indiretta, a favore di imprese, enti e privati. Consulenza ed assistenza in sede di verifiche fiscali e nelle controversie tributarie a tutti i livelli, contro avvisi di accertamento e altri atti impositivi e irrogativi di sanzioni di Equitalia o Riscossione Sicilia. Patrocinio tributario, ravvedimento operoso, redazione di pareri e perizie in materia tributaria. Consulenza ed assistenza contabile e fiscale nei rapporti con l'estero, comunicazione delle operazioni con paesi Black List e redazione dei modelli Intrastat. Commercio elettronico e internazionalizzazione. Consulenza ed assistenza per la formazione di bilanci di singole società e bilanci consolidati. Consulenza ed assistenza nell'adempimento degli obblighi contributivi e nella regolare tenuta delle scritture contabili. Gestione contabilità ordinaria e semplificata di aziende, professionisti ed enti no profit.
POMOC DLA FIRM - Pomoc księgowa, podatkowa i fiskalna oraz zarządzanie związanymi zobowiązaniami

POMOC DLA FIRM - Pomoc księgowa, podatkowa i fiskalna oraz zarządzanie związanymi zobowiązaniami

Svolgimento pratiche Camera di Commercio, Comune, Agenzia Entrate, lnps, Inail Tenuta contabilità Adempimenti fiscali con assistenza tributaria Compilazione e redazione Dichiarazione dei redditi Mod. 730, Modello Unico persone fisiche e società Gestione del personale/buste paga Check-up aziendale completo (analisi di bilancio, esame dei costi, analisi finanziaria) Consulenza marketing-organizzativa Consulenza bancaria, analisi e monitoraggio condizioni e tassi applicati Gestione tesoreria - Ristrutturazione debitoria aziendale Interfaccia tra aziende e istituti di credito affidanti e potenziali Rilascio garanzie, tramite confidi, su affidamenti bancari (finanziamenti, linee di smobilizzo, leasing) Ricerca di partner bancari Consulenza contrattuale Valutazione progetti di impresa e reperimento fonti di finanziamento e assicurazione del credito Domiciliazioni societarie
doradztwo podatkowe, pracy i księgowości dla firm i osób prywatnych

doradztwo podatkowe, pracy i księgowości dla firm i osób prywatnych

Experiencia más de 25 años como gestor y asesor fiscal, laboral y contable - Haga su consulta a nuestro asesor universal, fiscal, laboral y contable sobre cualquier duda en materia de asesoría fiscal, asesoría laboral de empresas pymes y particulares. Mejor relación calidad/precio garantizado.
Doradztwo dla firm - Doradztwo prawne, podatkowe, księgowe, finansowe i pracownicze

Doradztwo dla firm - Doradztwo prawne, podatkowe, księgowe, finansowe i pracownicze

En IGH Abogados y economistas contamos con un equipo dedicado al asesoramiento a empresas pequeñas y medianas. Nuestros expertos cuentan con el apoyo del resto de especialistas de IGH con lo que ofrecemos un servicio integral y muy profesional para su negocio.
Usługi księgowe, podatkowe i prawne dla struktur ESS

Usługi księgowe, podatkowe i prawne dla struktur ESS

Expert-comptable dédié aux associations et aux entreprises de l'ESS - Le cabinet d’Expertise-comptable alterethic met à votre disposition une équipe dédiée à l’ économie sociale et solidaire. Ainsi, ces spécialistes du secteur non-marchand vous accompagneront dans toutes vos démarches. Que vous soyez une association, une fondation, un comité d’entreprise, une coopérative, un syndicat, une entreprise d’insertion, ou un fonds de dotation, alterethic s’occupe de votre gestion courante (tenue de votre comptabilité, établissement des bulletins de paie et des déclarations sociales). Mais, le cabinet vous épaule aussi lors de problématiques plus spécifiques : - analyse et suivi de votre modèle économique, - problème de gouvernance lié à des statuts mal rédigés, - nécessité de restructuration ou de professionnalisation, - audit ou suivi de votre statut fiscal. En tant qu’expert du secteur de l’ESS depuis plus de 15 ans, alterethic propose des solutions qui répondent aux exigences d’un environnement complexe.
rachuba płac 2017 - nowa kwota wolna (i zmniejszająca)

rachuba płac 2017 - nowa kwota wolna (i zmniejszająca)

Od 1 I 2017 obowiązuje nowa skala podatku od dochodów osobistych PIT: pozostają dwa przedziały podatku (18% i 32%) oraz rozgraniczający je próg 85,528.- PLN. Zmiana kwoty zmniejszającej zamiast dotychczasowych minus 556.02 PLN w pierwszym przedziale i plus 14,839.02 PLN w drugim - mamy rozbudowany algorytm, bo zmienia się ona wraz z dochodem. Teraz podatek zaczyna się płacić powyżej 6,600 PLN, maleje liniowo do "starej" kwoty 3,091 PLN przy dochodzie 11,000 PLN, utrzymuje się bez zmiany (3,091 PLN) aż do granicy pierwszego przedziału skali (dochód 85,528 PLN). W drugim przedziale maleje liniowo od 3,091 PLN przy dochodzie 85,528 PLN aż do zera przy dochodzie 127,000 PLN; powyżej 127,000 PLN dochodu kwoty wolnej nie ma (wynosi zero - płaci się PIT od całego dochodu). Prawda, jakie to proste?
Usługi Księgowe - Doradztwo Podatkowe, Przetwarzanie Płac

Usługi Księgowe - Doradztwo Podatkowe, Przetwarzanie Płac

Napredne računovodske storitve brez prenašanja papirnatih dokumentov.
Zarządzanie Firmami - Usługi Wsparcia Zarządzania

Zarządzanie Firmami - Usługi Wsparcia Zarządzania

Serviços de apoio à gestão diária da sua empresa. >Contabilidade >Fiscalidade >Recursos Humanos
Księgowość w Reżimie Ryczałtowym - Reżim Ryczałtowy

Księgowość w Reżimie Ryczałtowym - Reżim Ryczałtowy

Il Regime Forfettario - Contabilità in Regime Forfettario OnLine Questo servizio ti permette di affidarci la tua contabilità on line in regime forfettario. Contatta fiscoeasy il tuo commercialista online , troverai un commercialista in grado di fornirti tutte le informazioni necessarie per verificare la possibilità di utilizzare tale regime di vantaggio.
Wsparcie Techniczne Podatkowe dla Firm

Wsparcie Techniczne Podatkowe dla Firm

Σε ένα φορολογικό περιβάλλον που αλλάζει συνεχώς, η εμπειρία μας θα σας είναι πολύτιμη για τη διαχείριση των φορολογικών θεμάτων της επιχείρησής σας. Εκτός από μεταβαλλόμενο, το φορολογικό περιβάλλον είναι και αρκετά πολύπλοκο, ενώ οι πιθανότητες ενός μικρού ή μεγάλου λάθους είναι παρούσες, κυρίως σε σημαντικά θέματα που επηρεάζουν την κερδοφορία σας. Τυχόν λάθη στη φορολογική διαχείριση της επιχείρησής σας θα έχει σαν αποτέλεσμα την άσκοπη χρηματική σας επιβάρυνση.
OGÓLNE UBRANIE KSIĘGOWE - MISJA PREZENTACJI RACHUNKÓW

OGÓLNE UBRANIE KSIĘGOWE - MISJA PREZENTACJI RACHUNKÓW

-Collecte des pièces comptables; -Saisie des pièces dans logiciel de comptabilité; -Etablissement de comptes annuels; -Déclarations fiscales; -Liasse fiscale.
Usługi Zwrotu VAT

Usługi Zwrotu VAT

We handle the whole chain of services for VAT returns: registration and communication with HMRC, calculation, input and output data, and even deregistration. Moreover, we advice our clients on the best VAT scheme for their business and make sure they get the maximum value added tax return specified by the accounting legislation. In addition, we focus on quality communication with our clients, making sure their best interests are taken care of. Integrity, dedication, and loyalty are key components of our work ethics.
Kup gotową spółkę z numerem NIP i kontem bankowym

Kup gotową spółkę z numerem NIP i kontem bankowym

In nur 3 Schritten können Sie eine Vorrats UG kaufen. Damit verfügen Sie über eine bereits bestehende Unternehmergesellschaft, die den Gründungsprozess abgeschlossen hat und im Handelsregister eingetragen ist. Die Vorrats UG hat bisher keine Geschäfte getätigt, sondern lag lediglich auf Vorrat in unserem Lager. Unsere Vorrats UG mit Steuernummer kaufen funktioniert bei uns in wenigen Schritten. Natürlich können wir für unsere Vorrats UG mit Geschäftsführer stellen. Sobald Sie die Anteile der Vorrats UG kaufen, verfügen Sie natürlich über das voll eingezahlte Stammkapital der Gesellschaft auf dem Vorrats UG Bankkonto. Die Übernahme erfolgt für Sie ohne Risiko und die UG Vorratsgesellschaft ist frei von Lasten. Garantiert. Sprechen Sie uns an und kaufen Sie Ihre neue Vorrats UG noch heute.
Misja podatkowa kancelarii Compta Conseil - Misje podatkowe biura rachunkowego Aurélie Dahan

Misja podatkowa kancelarii Compta Conseil - Misje podatkowe biura rachunkowego Aurélie Dahan

La mission du cabinet Compta conseil - Expertise comptable Aurélie Dahan inclut l’intégralité des déclarations fiscales et ce, dans le respect des délais imposés par la législation. Nous dématérialisons l’envoi des déclarations de TVA, des acomptes et soldes d’impôt sur les sociétés, ainsi que les liasses fiscales envoyées à l’administration fiscale.
Usługi księgowe - Szybkie, przystępne i profesjonalne usługi księgowe w UE

Usługi księgowe - Szybkie, przystępne i profesjonalne usługi księgowe w UE

Organisation of the company accounting form and elaboration of the company policy; Preparation and update of an own chart of accounts; Setting up individual detailed accounts; Processing of primary accounting documents, income documents, receipts, bank documents, etc.; Preparation and keeping accounting registers; Accounting for fixed tangible and intangible assets; Elaboration of an accounting and tax depreciation schedule and accounting of fixed asset depreciation; Accounting for company stock; Calculation of item and service cost; Preparation and submission of monthly logs and statement-declarations under the VAT Act and VIES; Submission of information related to the Intrastat system; Accounting for and analysis of accounts with contractors, suppliers and clients; Current regular reports and analyses in relation to the accounts with suppliers and clients, warehouses and cash flows, income, expense and other indicators, for your needs as a company manager.
Kompleksowe usługi biznesowe w Litwie, Polsce, Łotwie i Estonii

Kompleksowe usługi biznesowe w Litwie, Polsce, Łotwie i Estonii

BUY COMPANY ONLINE offers a full suite of business services to help entrepreneurs and companies establish and grow their operations in Lithuania, Poland, Latvia, and Estonia. Whether you're launching a new venture, expanding your business, or protecting your brand, we provide expert guidance and efficient solutions tailored to your needs. Key Services: Company Registration: We handle the complete registration process, ensuring compliance with local laws and regulations. From choosing the right business structure to obtaining necessary permits, we simplify your business setup journey. Bank Account Opening: Our experts assist you in opening a business bank account with ease. We guide you through the documentation process, help select the best bank, and ensure a smooth application process. Trademark Registration: Protect your intellectual property and brand identity with our reliable trademark registration services. We conduct comprehensive searches, file applications, and provide ongoing monitoring to safeguard your brand. Accounting and Bookkeeping: Stay focused on your business while we manage your financial records. Our services include tax compliance, payroll management, and financial reporting, ensuring your business stays organized and compliant. Why Choose Us? Streamlined processes to save your time and resources. Expertise in local regulations across Lithuania, Poland, Latvia, and Estonia. Personalized support tailored to your business needs. End-to-end solutions to help you focus on growing your business. Partner with BUY COMPANY ONLINE to build a solid foundation for your business in the Baltic region.
Zarządzanie biurem aptek - Kompleksowe doradztwo dla firm

Zarządzanie biurem aptek - Kompleksowe doradztwo dla firm

Avanza Economistas es una asesoría cuya filosofía es ofrecer la mejor alternativa a la Oficina de Farmacia, mediante un asesoramiento económico integral, en todas las áreas del sector en la cuales se necesite apoyo especializado, ofreciendo soluciones en materia fiscal, contable, laboral o sanitario. - Expertos en gestión de las Oficinas de Farmacia, asesoramiento fiscal y contable. - Legislación sanitaria, nuevas aperturas, traslados, ventas de farmacias, ampliaciones de horarios, recursos a la Administración, sanciones. - Asesoramiento integral de la farmacia, realizando estudios de viabilidad y análisis de márgenes. - Confección de las declaraciones y liquidaciones tributarias (periódicas, mensuales, trimestrales y anuales), de los impuestos que la farmacia esté obligada a presentar. - Gestión contable, elaboración de la contabilidad de forma personalizada y en continua relación con la oficina de farmacia, para su adecuada actualización y cumplimiento de la normativa contable.
Centrum Przetwarzania Danych - CPD

Centrum Przetwarzania Danych - CPD

Curiamo per i nostri Clienti la contabilità aziendale e gli aspetti giuslavoristici , rilevando dati e fornendo tutti gli elaborati previsti, sia dal codice civile sia dalla normativa fiscale , con tempestività e precisione. In ambito giuslavoristico, elaboriamo cedolini paga e curiamo tutti i relativi adempimenti, inclusi quelli previdenziali . Il nostro servizio di centro elaborazione dati permette di esternalizzare e semplificare la gestione dei dati amministrativi e contabili di Industrie, Imprese di ogni settore, incluso il commercio, Studi di Commercialisti, Tributaristi e Consulenti del lavoro. Contabilità ordinaria Contabilità semplificata Contabilità professionisti Contabilità di associazioni Contabilità di società sportive
Księgowy dla Małych Firm - Usługi księgowe i przygotowania podatków dla małych firm

Księgowy dla Małych Firm - Usługi księgowe i przygotowania podatków dla małych firm

Andrew Passer accountant for small business - accounting and tax advisory services to clients in London and Greater London areas. Managing your business tax, accounting, bookkeeping and payroll. A full range of accountancy services, including financial statement preparation, tax planning and compliance, and advisory services for small businesses. With personalised proactive advice I am committed to providing exceptional service and making your business tax efficient.
Księgowość - Obowiązki księgowe zgodnie z portugalskim i międzynarodowym prawodawstwem

Księgowość - Obowiązki księgowe zgodnie z portugalskim i międzynarodowym prawodawstwem

Para que tenha todas as obrigações contabilísticas em ordem, de acordo com a legislação portuguesa e normas internacionais, dispomos dos seguintes serviços: >Organização e execução da contabilidade de acordo com a Lei; >Relato financeiro através da elaboração de diversos mapas e relatórios; >Serviços de contabilidade para empresários em nome individual.
zmiany księgowości 2017 - CIT 15%, limity VAT, KPiR, gotówki

zmiany księgowości 2017 - CIT 15%, limity VAT, KPiR, gotówki

na naszej stronie przeczytasz informacje o nowych regulacjach podatkowych od 2017 - a my pomożemy Ci je wdrożyć w praktyce
odwrotne obciążenie VAT budowlanka 2017 - pomożemy fakturować i rozliczać faktury

odwrotne obciążenie VAT budowlanka 2017 - pomożemy fakturować i rozliczać faktury

Od 1 I 2017 obowiązywać będzie mechanizm tzw. odwrotnego obciążenia dla branży budowlanej. Dotyczy to (wiekszości)usług wykonywanych pomiędzy czynnymi podatnikami VAT gdy wykonujący usługę jest podwykonawcą. Wystawia on wtedy fakturę bez VAT, ale z adnotacją "odwrotne obciążenie". To nabywca nalicza VAT i ujmuje go w swojej deklaracji jednoczesnie po stronie sprzedaży oraz po stronie zakupów.