Kampania ClassicM@RS Mercedes-Benz Classic
Cel: Przyciągnięcie uwagi nowym, wyjątkowym designem oraz zaprezentowanie Classic M@RS szerokiemu gronu odbiorców.
Media: Online, broszura, upominki, newsletter HTML
Klient: Mercedes-Benz Classic
Grupy docelowe: Osoby zainteresowane historią, miłośnicy klasycznych samochodów, entuzjaści motoryzacji, dziennikarze, pracownicy koncernu Daimler
Zasięg: Projekt pilotażowy w skali krajowej, a następnie na całym świecie
Cel: Przyciągnięcie uwagi nowym, wyjątkowym designem oraz zaprezentowanie Classic M@RS szerokiemu gronu odbiorców.
Znaczący wzrost już dobrych wyników użytkowników.
Efekt promieniowania na markę Mercedes-Benz.
Media: Online, broszura, upominki, newsletter HTML
Język: Niemiecki, angielski
Szczegóły: Warsztat dotyczący koncepcji komunikacji, wyodrębnienie USP, rozwój claimu z wykorzystaniem technik kreatywnych z klientami.
Key Visual, budowa bazy danych użytkowników, newsletter HTML