Produkty dla nrg olej opałowy (19)

W pełni syntetyczne i półsyntetyczne oleje silnikowe do diesla - SAE 10W30 API CJ4/CH4/CI4

W pełni syntetyczne i półsyntetyczne oleje silnikowe do diesla - SAE 10W30 API CJ4/CH4/CI4

Standard Wydajności: API CJ4/CI4/CH4 Olej silnikowy do silników diesla SAE 10W30 to olej o wyjątkowo wysokiej wydajności, który wydłuża żywotność silnika w najbardziej wymagających zastosowaniach drogowych i pozadrogowych, zapewniając jednocześnie doskonałą wydajność w nowoczesnych, wysokowydajnych, niskoemisyjnych silnikach, w tym tych z systemami recyrkulacji spalin i systemami oczyszczania spalin z filtrami cząstek stałych oraz katalizatorami utleniającymi. W pełni kompatybilny wstecz, SAE 10W30 zapewnia również doskonałą wydajność w starszych silnikach konwencjonalnych. W rezultacie spełnia wymagania kategorii serwisowych API CJ4, CI4 PLUS i CH4, a także kluczowe wymagania producentów oryginalnego wyposażenia (OEM). SAE 10W30 jest wynikiem szerokiej współpracy rozwojowej z głównymi producentami OEM i jest zalecany do stosowania w szerokim zakresie zastosowań ciężkich oraz środowisk operacyjnych występujących w branżach transportowej, górniczej, budowlanej, kamieniołomowej i rolniczej. Klasa SAE: 10W30 cSt @ 40ºC: 79.0 cSt @ 100ºC: 11.9 Indeks lepkości, ASTM D 2270: 145 Popioły siarczanowe, wt%, ASTM D 874: 1.0 Całkowita liczba zasadowa, mg KOH/g, ASTM D 2896: 10.4 Temperatura krzepnięcia, ºC, ASTM D 97: -30 Temperatura zapłonu, ºC, ASTM D 92: 230 Gęstość @ 15ºC kg/l, ASTM D 4052: 0.87
Oleje hydrauliczne ISO VG AW 46

Oleje hydrauliczne ISO VG AW 46

Olej hydrauliczny ISO 46 to produkt o wyjątkowej jakości, olej hydrauliczny o wysokiej wydajności, opracowany w celu spełnienia wymagań dotyczących płynów hydraulicznych przyjaznych dla środowiska. Produkt ten oparty jest na łatwo biodegradowalnych estrach syntetycznych. Starannie dobrany pakiet dodatków o wysokiej wydajności zapewnia doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i odporność na ekstremalne ciśnienie, a także dobrą stabilność termiczną i ochronę przed korozją. Wrodzona odporność na utlenianie przewiduje gumowanie i gromadzenie kropli w najwyższych temperaturach. Dzięki wysokiemu naturalnemu wskaźnikowi lepkości płynu bazowego oraz niskiej temperaturze płynięcia, zachowanie lepkości w zależności od temperatury pozwala na bardzo szeroki zakres temperatury pracy. Olej hydrauliczny 46 jest zalecany tam, gdzie może dojść do przypadkowej utraty płynu w środowisku lub gdzie należy unikać zanieczyszczenia wód powierzchniowych. Obszary zastosowania Klasa SAE: 46 Lepkość, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 9 Lepkość, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 47
Olej Hydrauliczny i Przekładniowy - Olej Hydrauliczny ISO 32

Olej Hydrauliczny i Przekładniowy - Olej Hydrauliczny ISO 32

Olej hydrauliczny 32 to olej hydrauliczny o wyjątkowej jakości, będący szczytowym osiągnięciem, opracowany w celu zaspokojenia zapotrzebowania na ekologicznie akceptowalne płyny hydrauliczne. Produkt ten oparty jest na syntetycznych, łatwo biodegradowalnych estrach. Wysokowydajny, starannie dobrany pakiet dodatków zapewnia doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i ekstremalne ciśnienie, a także dobrą stabilność termiczną i ochronę przed korozją. Wrodzona silna odporność na utlenianie przewiduje powstawanie gumy i nagromadzenie kropli w wysokich temperaturach. Dzięki wysokiemu naturalnemu wskaźnikowi lepkości (VI) płynu bazowego oraz niskiej temperaturze krzepnięcia, zachowanie lepkości w zależności od temperatury pozwala na bardzo szeroki zakres temperatur roboczych. Olej hydrauliczny 32 jest zalecany tam, gdzie może dojść do przypadkowej utraty płynu do środowiska lub gdzie należy unikać zanieczyszczenia wód powierzchniowych. Obszary zastosowania obejmują przemysł, leśnictwo oraz głębokowodne i zdecydowanie w sprzęcie adaptacyjnym. Może to obejmować analizy wód odpadowych, zbiorniki, cieki wodne, tereny parkowe, wiercenie,... Olej hydrauliczny: 32 Kolor, ISO 2049: 1.5 cSt @ 40ºC: 32 Wskaźnik lepkości, ASTM D 2270: 189 Temperatura krzepnięcia, ºC, ASTM D 97: -39 Temperatura zapłonu, ºC, ASTM D 92: 248 Gęstość @ 15 ºC kg/l, ASTM D 4052: 911 FZG Scuffing, DIN 51534, A/8.3/90, Etap awarii: 12
Olej silnikowy benzynowy półsyntetyczny i całkowicie syntetyczny - SAE 0W20 API SN/ SM / SL

Olej silnikowy benzynowy półsyntetyczny i całkowicie syntetyczny - SAE 0W20 API SN/ SM / SL

Standard Wydajności: API SN/ SM / SL SAE 0W20 API SN/ SM / SL to zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy zaprojektowany w celu zapewnienia doskonałej ochrony silnika oraz zwiększonej oszczędności paliwa. Olej silnikowy SAE 0W20 API SN/ SM / SL spełnia wymagania różnych producentów pojazdów oraz standardów branżowych i przewyższa tradycyjne oleje. EVO E – Dodatkowa Ochrona dla Silnika, Sprzęgła i Przekładni V – Wartość za Pieniądze z 70% Dodatkowym Przebiegiem O – Wyjątkowa Wydajność w Każdej Pogodzie Zastosowania: Olej silnikowy SAE 0W20 API SN/ SM / SL jest zalecany przez DANA Lubes do zastosowań SAE 5W-20 i 0W-20 w wszystkich typach samochodów osobowych zasilanych benzyną, SUV-ów, furgonetek i lekkich ciężarówek. Jest zaprojektowany, aby zapewnić doskonałą ochronę silnika i korzyści w zakresie oszczędności paliwa. Zaleca się go w ekstremalnych warunkach zimowych, aby zapewnić szybkie uruchamianie i szybkie smarowanie. Nie jest zalecany do silników 2-cylindrowych ani lotniczych, chyba że zostanie to specjalnie zatwierdzone przez... Klasa SAE: 0W-20 Lepkość, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 8.7 Lepkość, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 44.8 Indeks lepkości: 173 Popiół siarczanowy, wt% (ASTM D874): 0.8 Lepkość HTHS, mPa•s @ 150ºC (ASTM D4683): 2.7 Fosfor (ASTM D4951): 0.065 Temperatura zapłonu, ºC (ASTM D92): 224 Całkowita liczba zasadowa (ASTM D2896): 8.8 MRV @ -40ºC (ASTM D4684): 9200 Gęstość @ 15.6ºC g/ml (ASTM D4052): 0.841
Półsyntetyczne oleje silnikowe - Benzyna i Diesel SAE 5W30

Półsyntetyczne oleje silnikowe - Benzyna i Diesel SAE 5W30

Estándar de rendimiento: API CJ4 / CI4 / CH4 SAE 5W30 API CJ4 / CI4 / CH4 DIESEL ENGINE OIL es un aceite de motor diésel completamente sintético y de alta resistencia que combina protección avanzada del motor para vehículos modernos de menos emisiones con mayor potencial de ahorro de combustible y otras ventajas relacionadas con la sostenibilidad como la resistencia del motor y la protección del sistema de emisiones. capacidad de drenaje extendido. SAE 5W30 utiliza tecnología de vanguardia para ofrecer un rendimiento excepcional y es ideal para una amplia gama de vehículos comerciales con motor diésel para uso tanto en carretera como fuera de ella en industrias como el transporte, la minería, la construcción y la agricultura. SAE 5W30 cumple con la gama de especificaciones de la industria y el fabricante de todo el mundo. SAE Grade:5W30 Viscosity, @ 100ºC, cSt (ASTM D445):11.8 Viscosity, @ 40ºC, cSt (ASTM D445):69
Olej Bazowy - Olej Bazowy SN 100

Olej Bazowy - Olej Bazowy SN 100

Olej bazowy SN 100 SN100 to lekki olej bazowy, którego parametry znajdują się na dolnym końcu skali dla surowców smarowych. Jest to olej bazowy Grupy I, wytwarzany poprzez dalsze przetwarzanie destylatów próżniowych z określonych frakcji ropy naftowej. Głównie stosowany jest w produkcji smarów i dodatków smarowych. Zastosowania : Olej bazowy SN 100 działa jako surowiec dla kilku przemysłowych smarów: - Oleje uniwersalne - Olej formierski - Płyny przekładniowe - Oleje do przekładni - Płyny do obróbki metali - Dodatki - Oleje hydrauliczne - Oleje transformatorowe
Półsyntetyczne i całkowicie syntetyczne oleje silnikowe do diesla - SAE 0W20 API CJ4/CI4/CH4

Półsyntetyczne i całkowicie syntetyczne oleje silnikowe do diesla - SAE 0W20 API CJ4/CI4/CH4

Standard Wydajności: API CJ4/CI4/CH4 SAE 0W20 API CJ4/CI4/CH4 Synthetic to olej silnikowy o wyjątkowo wysokiej wydajności, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników diesla, wydłużając ich żywotność. Produkt ten spełnia lub przewyższa specyfikacje wszystkich głównych europejskich i amerykańskich producentów silników. Olej jest zalecany do stosowania w sprzęcie z silnikami diesla z turbodoładowaniem od wiodących japońskich, europejskich i amerykańskich producentów, w mieszanych flotach, w transporcie drogowym lekkim i ciężkim, a także w przemyśle pozadrogowym, w tym w budownictwie, górnictwie, wydobyciu i rolnictwie. EVO E – Ekstra Ochrona dla Silnika, Sprzęgła i Przekładni V – Wartość za Pieniądze z 70% Dodatkowym Przebiegiem O – Wyjątkowa Wydajność w Każdej Pogodzie Zastosowania: SAE 0W20 API CJ4/CI4/CH4 Synthetic jest zalecany przez DANA Lubes do zastosowań 0W20 we wszystkich typach samochodów osobowych z silnikiem benzynowym, SUV-ów, furgonetek i lekkich ciężarówek.
DANA SMARY | Olej Silnikowy Smary

DANA SMARY | Olej Silnikowy Smary

Grasa de calcio multipropósito MP2 Calcium Grease Multiusos MP2 to wysokiej jakości, miękka smar na bazie mydła wapniowego, wzbogacona o najbardziej znany naturalny środek smarny, grafit. Wyprodukowana zgodnie z konsystencją NLGI 2, ta smar zapewnia najlepszą kombinację wydajności i ekonomii dla większości zastosowań. Smar wapniowy jest odporny na wodę i ma doskonałą stabilność mechaniczną. Użycie tego smaru zmniejszy zużycie dzięki zastosowaniu stałego środka smarnego i zapewnia długotrwałe pokrycie smarem dzięki równomiernemu rozkładowi produktu na elementach zużywających się. Zastosowanie: Ten smar jest zalecany do połączeń elastycznych w różnych zastosowaniach przemysłowych, gdzie ryzyko przypadkowego kontaktu z wodą jest wysokie. Właściwości: MP2 Typ mydła: Wapniowe Kolor: Żółty
Olej hydrauliczny ISO 100

Olej hydrauliczny ISO 100

Olej hydrauliczny ISO 100 to olej hydrauliczny wysokiej jakości, opracowany w celu zaspokojenia zapotrzebowania na ekologiczne płyny hydrauliczne. Produkt ten oparty jest na syntetycznych, łatwo biodegradowalnych estrach. Wysokowydajny, starannie dobrany pakiet dodatków zapewnia dobre właściwości przeciwzużyciowe i ekstremalne ciśnienie, a także dobrą stabilność termiczną i ochronę przed korozją. Wrodzona odporność na utlenianie zapobiega powstawaniu gumy i gromadzeniu się kropli w wysokich temperaturach. Dzięki wysokiemu naturalnemu wskaźnikowi lepkości (VI) płynu bazowego oraz niskiej temperaturze krzepnięcia, zachowanie lepkości w zależności od temperatury pozwala na bardzo szeroki zakres temperatur roboczych. Olej hydrauliczny ISO 100 jest zalecany w miejscach, gdzie może dojść do przypadkowej utraty płynu do środowiska lub gdzie należy unikać zanieczyszczenia wód powierzchniowych. Obszary zastosowania obejmują przemysł, leśnictwo oraz głębokie wody, a także zdecydowanie w sprzęcie adaptacyjnym. Może to obejmować zakłady analizy wody, zbiorniki, cieki wodne, tereny parkowe, wiercenie. Klasa SAE: 100 Lepkość, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 13 Lepkość, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 99.8
W pełni syntetyczne oleje silnikowe - Benzyna i Diesel SAE 0W30

W pełni syntetyczne oleje silnikowe - Benzyna i Diesel SAE 0W30

Standard wydajności: API CJ4 / CI4 / CH4 SAE 0W30 API CJ4 / CI4 / CH4 OLEJ SILNIKOWY DIESLA to syntetyczny olej silnikowy, który wydłuża żywotność silnika i zwiększa oszczędność paliwa w nowoczesnych silnikach diesla. Jest formułowany z technologią dodatków API CJ 4 / CI4 / CH4 i jest odpowiedni do silników diesla lekkich i ciężkich. EVO E - Dodatkowa ochrona dla silnika, sprzęgła i przekładni V - Stosunek jakości do ceny z dodatkowym przebiegiem 70% O - Wyjątkowa wydajność w każdych warunkach SAE Klasa: 0W-30 Lepkość, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 12.2 Lepkość, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 69
Olej Bazowy - Olej Bazowy SN 600

Olej Bazowy - Olej Bazowy SN 600

Olej bazowy SN 600 jest definiowany jako olej bazowy na górnym końcu specyfikacji dla olejów bazowych klasy I. Jest powszechnie stosowany w produkcji smarów. Jest to olej bazowy grupy I, który przeszedł procesy rafinacji rozpuszczalnikowej. Aby zakończyć rafinację, został poddany obróbce wodorowej w celu usunięcia wszelkich zanieczyszczeń. Zastosowania : SN 600 działa jako surowiec dla kilku przemysłowych smarów Olej silnikowy Płyny przekładniowe Olej do przekładni Płyny do obróbki metali Smar Olej hydrauliczny Olej transformatorowy
OLEJ SILNIKOWY DIESEL SAE 20W50

OLEJ SILNIKOWY DIESEL SAE 20W50

Normy wydajności: API CJ4 / CI4 / CH4 SAE 20W50 API CJ4 / CI4 / CH4 to olej silnikowy wysokiej wydajności, który zapewnia sprawdzoną ochronę silnika dla silników diesla pracujących w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Olej silnikowy diesla SAE 20W50 jest zalecany do stosowania w szerokim zakresie aplikacji i trudnych warunkach pracy w sektorach transportu, budownictwa i rolnictwa. EVO E - Dodatkowa ochrona silnika, sprzęgła i przekładni V - Stosunek jakości do ceny z dodatkowym przebiegiem 70% O - Wyjątkowa wydajność w każdych warunkach Klasa SAE: 20W50 Lepkość, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 17.6 Lepkość, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 148.9
Olej hydrauliczny ISO 46

Olej hydrauliczny ISO 46

Olej hydrauliczny ISO 46 to olej hydrauliczny o wyjątkowej jakości, opracowany w celu spełnienia wymagań dotyczących płynów hydraulicznych akceptowalnych dla środowiska. Produkt ten oparty jest na estrach syntetycznych, które są łatwo biodegradowalne. Zestaw starannie dobranych dodatków o wysokiej wydajności zapewnia doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i ekstremalne ciśnienie, a także dobrą stabilność termiczną i ochronę przed korozją. Wysoka odporność na utlenianie zapobiega zatykania się i gromadzeniu kropli w wysokich temperaturach. Dzięki wysokiemu naturalnemu wskaźnikowi lepkości płynu bazowego oraz niskiej temperaturze płynięcia, zachowanie lepkości w zależności od temperatury pozwala na bardzo szeroki zakres temperatur roboczych. Olej hydrauliczny 46 jest zalecany w przypadku przypadkowej utraty płynu w środowisku lub gdy należy unikać zanieczyszczenia wód powierzchniowych. Obszary zastosowania obejmują urządzenia Klasa SAE: 46 Lepkość, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 9 Lepkość, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 47
Olej Przemysłowy - Olej Chłodniczy

Olej Przemysłowy - Olej Chłodniczy

Olej chłodniczy jest opracowywany dla sprężarek chłodniczych i systemów wymagających przyjaznych dla ozonu czynników chłodniczych HFC. Te oleje smarowe z uwzględnieniem ochrony środowiska są opracowane, aby zapewnić: - Doskonałą czystość parownika. - Mniejsze zużycie sprężarki. - Niską lepkość w niskich temperaturach. - Wysoką efektywność systemu i prawidłowy powrót oleju w projektach systemów chłodniczych. Zastosowania: Olej chłodniczy jest higroskopijny, dlatego należy zachować ostrożność, aby uniknąć wchłaniania wilgoci podczas obsługi. Opakowania powinny być prawidłowo zamknięte, gdy nie są używane, a preferowane powinno być małe opakowanie. Produkt nie powinien być przenoszony do plastikowych pojemników, które mogą umożliwić wnikanie wilgoci. Zastosowania obejmują: - Chłodnictwo domowe, takie jak lodówki, zamrażarki, klimatyzatory i pompy ciepła. - Zastosowania przemysłowe, takie jak przygotowanie żywności i mrożenie, a także zastosowania kriogeniczne. - Zastosowania chłodnicze w handlu, takie jak klimatyzacja w biurach, centrach handlowych i hotelach oraz transport w niskich temperaturach. Olej chłodniczy: - Klasa lepkości ISO: 15 - cSt @ 40º C: 15.9 - cSt @ 100º C: 3.6 - Wskaźnik lepkości, ASTM D 2270: 108 - Temperatura krzepnięcia, ºC, ASTM D 97: -60 - Temperatura zapłonu, ºC, ASTM D 92: 236 - Gęstość właściwa @ 15º C, ASTM D 1298: 1.02
Olej hydrauliczny ISO 32

Olej hydrauliczny ISO 32

Olej hydrauliczny 32 to olej hydrauliczny o wyjątkowej jakości, będący szczytowym osiągnięciem, opracowany w celu zaspokojenia zapotrzebowania na ekologicznie akceptowalne płyny hydrauliczne. Produkt ten oparty jest na syntetycznych, łatwo biodegradowalnych estrach. Wysokowydajny, starannie dobrany pakiet dodatków zapewnia doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i ekstremalne ciśnienie, a także dobrą stabilność termiczną i ochronę przed korozją. Wrodzona silna odporność na utlenianie przewiduje powstawanie gumy i gromadzenie się kropli w wysokich temperaturach. Dzięki wysokiemu naturalnemu wskaźnikowi lepkości (VI) płynu bazowego i niskiej temperaturze krzepnięcia, zachowanie lepkości w zależności od temperatury pozwala na bardzo szeroki zakres temperatur roboczych. Olej hydrauliczny 32 jest zalecany tam, gdzie może dojść do przypadkowej utraty płynu do środowiska lub gdzie należy unikać zanieczyszczenia wód powierzchniowych. Obszary zastosowania obejmują przemysł, leśnictwo oraz sprzęt głębinowy i zdecydowanie w sprzęcie adaptacyjnym. Może to obejmować analizy wód opadowych, zbiorniki, cieki wodne, tereny parkowe, wiercenia. Klasa SAE: 32 Lepkość, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 7 Lepkość, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 32
W pełni syntetyczne oleje silnikowe - Benzyna i Diesel SAE 10W40

W pełni syntetyczne oleje silnikowe - Benzyna i Diesel SAE 10W40

Standard wydajności: API SN / SM / SL SAE 10W40 API SN / SM / SL OLEJ SILNIKOWY DO BENZYNY to olej silnikowy półsyntetyczny, który zapewnia długą żywotność silnika oraz ochronę przed osadami i zużyciem. SAE 10W40 to zaawansowany olej do silników motocykli czterosuwowych. Pomaga zapewnić wyjątkowy poziom wydajności w dzisiejszych wysokowydajnych motocyklach. Pomoże utrzymać silniki czterosuwowe w warunkach ochrony w ekstremalnych warunkach. EVO E - Dodatkowa ochrona dla silnika, sprzęgła i przekładni V - Stosunek jakości do ceny z dodatkowym przebiegiem o 70% O - Wyjątkowa wydajność w każdych warunkach Klasa SAE: 10W40 Lepkość, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 13.0 Lepkość, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 83.5
Olej silnikowy do benzyny SAE 30

Olej silnikowy do benzyny SAE 30

Standard Wydajności: API SN/ SM / SL Olej silnikowy SAE 30 API SN/ SM/SL do silników benzynowych to olej silnikowy o dużej wydajności, przeznaczony głównie do stosowania w silnikach benzynowych samochodów osobowych, gdzie zalecany jest olej silnikowy monogradowy SAE 30 spełniający normy API SN, SM, SL lub SJ. Formułowany z wysokiej jakości olejów mineralnych oraz zaawansowanego systemu dodatków niezbędnych dla silników spalinowych, zawiera skuteczną równowagę detergentów i dyspergantów, aby zminimalizować powstawanie osadów i zanieczyszczeń, utrzymać alkaliczność oraz zredukować zużycie. EVO E – Ekstra Ochrona dla Silnika, Sprzęgła i Przekładni V – Wartość za Pieniądze z 70% Dodatkowym Przebiegiem O – Wyjątkowa Wydajność w Każdą Pogodę Klasa SAE: 30 Lepkość, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 10.6 Lepkość, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 7.2
Olej Bazowy - Olej Bazowy SN 300

Olej Bazowy - Olej Bazowy SN 300

Olej bazowy SN 300 jest definiowany jako olej bazowy lekkiej klasy i należy do olejów bazowych klasy I. Jest powszechnie stosowany w produkcji smarów i dodatków do smarów. Został oczyszczony rozpuszczalnikiem i poddany obróbce wodorowej w celu usunięcia zanieczyszczeń. Zastosowania : Olej bazowy SN 300 działa jako surowiec dla kilku przemysłowych smarów Olejów ogólnego przeznaczenia Olejów formierskich Płynów przekładniowych Olejów do przekładni Płynów do obróbki metali Dodatków Olejów hydraulicznych Olejów transformatorowych Cechy : Aby zapewnić jego czystość, został oczyszczony rozpuszczalnikiem, odparafinowany i poddany obróbce wodorowej. Ma długi okres przydatności do użycia Wysoka stabilność termiczna Wolny od szkodliwych chemikaliów. Stosowany w olejach formierskich, płynach przekładniowych, olejach do przekładni, płynach do obróbki metali i dodatkach.
W pełni syntetyczne oleje silnikowe - Benzyna i Diesel SAE 5W40

W pełni syntetyczne oleje silnikowe - Benzyna i Diesel SAE 5W40

Standard wydajności: API SN / SM / SL SAE 5W40 API SN / SM / SL OLEJ SILNIKOWY DO BENZYNY to zaawansowany syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności, zaprojektowany w celu zapewnienia doskonałej ochrony przed zużyciem, znakomitych właściwości czyszczących oraz wyjątkowej ogólnej wydajności. Olej silnikowy do benzyny SAE 5W-40 spełnia wymagania wielu specyfikacji branżowych i OEM wymaganych przez nowoczesne silniki benzynowe i diesla. Olej silnikowy do benzyny SAE 5W-40 jest idealny do wszelkiego rodzaju jazdy i ma wydajność, aby chronić, gdy konwencjonalne oleje silnikowe często tego nie robią. EVO E - Dodatkowa ochrona dla silnika, sprzęgła i przekładni V - Stosunek jakości do ceny z dodatkowym przebiegiem 70% O - Wyjątkowa wydajność w każdych warunkach SAE Klasa: 5W40 Lepkość, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 13.7 Lepkość, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 80