Produkty dla openproject pobierz okna (11)

Dedykowane oprogramowanie Odoo

Dedykowane oprogramowanie Odoo

Bez względu na branżę, w której pracujesz, wybierz ERP do zarządzania całym swoim biznesem, co pozwoli Ci zaoszczędzić czas i skupić się na swojej głównej działalności. Współpracujemy z Odoo, które jest rozwiązaniem obejmującym ponad 80 modułów, co daje możliwość zintegrowania różnych części Twojej firmy w jednym oprogramowaniu, takich jak sprzedaż, zakupy, produkcja, CRM, marketing społecznościowy, księgowość,...
Oprogramowanie miOPC

Oprogramowanie miOPC

Met miOPC oferuje Minebea Intec jako lider innowacji nowe rozwiązanie na rynku, które stanowi istotny krok w kierunku standaryzacji i niezależności od klientów. miOPC spełnia nowy standard interfejsu OPC UA zgodnie z "OPC UA Compendium Specification for Weighing Technology". Został on stworzony przez wiodących producentów wag we współpracy z VDMA i ISW Stuttgart i stanie się nowym standardem w technologii wagowej. Oprogramowanie miOPC to idealne rozwiązanie serwerowe do integracji wag w infrastrukturze IT. Instalacja serwera OPC UA odbywa się jako usługa, co umożliwia integrację wag w istniejącej strukturze IT. Dzięki temu ważenia mogą być rejestrowane w oprogramowaniu klienta za pomocą standardowego protokołu. Odpowiednie na przykład dla przemysłowych wag Combics, Signum, Midrics oraz wszystkich platform IS.
Narzędzia do Zdalnego Rozwiązywania Problemów

Narzędzia do Zdalnego Rozwiązywania Problemów

Film Edukacyjny Natychmiastowa Odpowiedź na Często Zadawane Pytania Oprogramowanie i Sterowniki
Microsoft Project Standard 2010

Microsoft Project Standard 2010

MS Project 2010 oferuje zupełnie nowy interfejs użytkownika. Skorzystaj z potężnych ulepszeń w zakresie planowania, zarządzania zadaniami i wyświetlania. Od teraz zarządzanie, kontrolowanie i monitorowanie projektów będzie jeszcze dokładniejsze, a prezentacja stanie się prostsza. Uruchomienie MS Project 2010 może Cię zaskoczyć, ponieważ interfejs użytkownika został zasadniczo poprawiony. Menu i paski narzędzi zostały zastąpione wstążką, która ułatwia szybkie znajdowanie potrzebnych poleceń do wykonania zadania. Polecenia są uporządkowane w logiczne grupy, które z kolei są zgrupowane na kartach. Harmonogramy kontrolujesz teraz jeszcze dokładniej dzięki kilku ulepszeniom w zakresie planowania. Masz również możliwość tworzenia początkowych list zadań w Microsoft Excel lub Word, a następnie wstawiania ich do Project bez konieczności ponownego formatowania. Producent: Microsoft Stan: Nowy Okres ważności: Ważny na zawsze Język: Wszystkie języki Wysyłka: E-mail
Across Translator Edition

Across Translator Edition

Edycja Across Translator to narzędzie CAT dla freelancerów. Możesz połączyć się bezpośrednio z serwerem językowym Across swojego zleceniodawcy i realizować swoje zlecenia tłumaczeniowe lub stworzyć własne projekty tłumaczeniowe w Edycji Across Translator. - Składnikiem narzędzia CAT jest pamięć tłumaczeniowa, system terminologii oraz moduły do zarządzania projektami i zapewnienia jakości. - Aby korzystać z oprogramowania, konieczne jest członkostwo w crossMarket. Portal internetowy wspiera Cię w poszukiwaniu nowych zleceniodawców i oferuje własną tablicę ogłoszeń o pracę. - Edycja Across Translator, w tym członkostwo w crossMarket, jest dostępna w bezpłatnej wersji Basic lub płatnej wersji Premium.
Oprogramowanie 'Konwerter GAEB'

Oprogramowanie 'Konwerter GAEB'

Oprogramowanie do tworzenia, edytowania i przeglądania ofert w formacie GAEB, generowania ofert, rejestrowania i wydawania pomiarów (również w formacie REB .d11), tworzenia faktur.
eCognition Essentials

eCognition Essentials

eCognition Essentials to kompleksowe rozwiązanie, które umożliwia użytkownikom na każdym poziomie szybkie tworzenie wysokiej jakości materiałów dla systemów informacji geograficznej (SIG) z obrazów. Oparte na technologii eCognition, wspomagane przepływy pracy pozwalają nawet osobom bez doświadczenia na bardzo szybkie analizowanie danych. eCognition Essentials to zupełnie nowe oprogramowanie przeznaczone dla profesjonalistów specjalizujących się w teledetekcji i geomatyce, którzy mapują powierzchnię ziemi za pomocą obrazów satelitarnych. eCognition Developer to szybkie i precyzyjne narzędzie do rozwoju, dedykowane interpretacji obrazów z wykorzystaniem podejścia kognitywnego, które uwzględnia informacje nie tylko o pikselach, ale także o obiektach. To podejście pozwala na integrację informacji spektralnych i relacyjnych w procedurze analizy obrazu.
TMS - Zarządzanie Narzędziami

TMS - Zarządzanie Narzędziami

Podczas rozwoju oprogramowania do zarządzania narzędziami skupiono się na prostocie i 'zgodności z Windows'. Przejrzysta struktura drzewa sprawia, że codzienna praca jest dziecinnie prosta.
Oprogramowanie do wymiany danych - miOPC - Oprogramowanie do wymiany danych - miOPC

Oprogramowanie do wymiany danych - miOPC - Oprogramowanie do wymiany danych - miOPC

OPC UA (Open Platform Communications Unified Architecture) to standard komunikacji w dziedzinie automatyzacji przemysłowej - a dokładniej: protokół komunikacji maszyna-do-maszyny dla automatyzacji przemysłowej. Serwer umożliwia wymianę danych między systemami operacyjnymi, na przykład między wagami a systemami wyższego poziomu, takimi jak systemy ERP lub MES. miOPC jest odpowiedni, na przykład, dla platform Combics, Signum, Midrics i IS. Dzięki miOPC, Minebea Intec, jako lider innowacji, oferuje nowe rozwiązanie dla rynku, które stanowi ważny krok w kierunku standaryzacji i niezależności klientów. Twoje korzyści: — Proste podłączenie istniejących wag przez Ethernet TCP/IP lub szeregowy RS232 — Standardowy profil wagi OPC UA zgodny z OPC Foundation: "OPC UA Compendium Specification for Weighing" — Bezpieczeństwo danych dzięki szyfrowaniu — Prosta, intuicyjna obsługa Funkcje: wymiana danych Aplikacje: przemysłowe (żywność, farmacja, pakowanie), Ethernet, TCP, sieci przemysłowe, połączenie z serwerem OPC System operacyjny: Windows
Office Professional Plus 2021 (PC) - Licencja Office 2021 Pro

Office Professional Plus 2021 (PC) - Licencja Office 2021 Pro

Licencja Office 2021 Pro Plus 100% oryginalna Natychmiastowa dostawa Licencja aktywowana na całe życie, nie wygasa Bezpieczny system płatności Gwarancja zwrotu pieniędzy Wsparcie 24/7 Tylko dla komputerów z systemem Windows 10 i Windows 11
Microsoft Project Professional 2016

Microsoft Project Professional 2016

Utrzymuj projekty na właściwej drodze Microsoft Project Professional 2016 pomaga w łatwym planowaniu projektów oraz współpracy z innymi z praktycznie każdego miejsca. Ten system zarządzania projektami jest jedynym, który bezproblemowo współpracuje z innymi aplikacjami Microsoft i usługami w chmurze. Dzięki temu zawsze pozostajesz dobrze zorganizowany i masz doskonały wgląd w terminy swoich projektów. Project Professional 2016 może być używany jako samodzielny produkt lub połączony z serwerem. Project Professional 2016 zawiera licencję dostępu klienta do serwera projektów („Client Access License” lub CAL). Producent: Microsoft Stan: Nowy Język: Wszystkie języki Wysyłka: E-mail