... wszystkich zadań. Zawsze przyjeżdżamy na projekt w pełni wyposażeni i gotowi do pracy. Realizujemy projekt na podstawie przekazanej dokumentacji, dostosowując się do wytycznych klienta. Zapewniamy usługi najwyższej jakości. Dbamy o bezpieczeństwo i terminowość.
Zrealizowaliśmy już wiele projektów w całej Europie, w tym w pełni zautomatyzowane systemy sortowania, separatory arkuszy aluminium, stacje samochodowe, linie produkcyjne okien itp.
Jako partnerbiznesowy jesteśmy bardzo elastyczni i gotowi na nowe wyzwania.
Parfums par Nature oferuje kompleksową obsługę w zakresie projektowania Twojej marki perfum i kosmetyków, od zdefiniowania koncepcji po dostarczenie gotowego produktu.
Wsparcie w zakresie grafiki i marketingu
Opracowanie formuły
Opracowanie dokumentacji regulacyjnej
Produkcja i pakowanie
Udostępnienie towaru
Od 6 do 12 miesięcy, w zależności od złożoności projektu, jego stopnia dojrzałości oraz liczby referencji.
W Fiduciaire Genevoise oferujemy usługi doradcze dla firm, mające na celu wspieranie kierowników w podejmowaniu decyzji strategicznych oraz optymalizacji ich działalności. Dzięki uznawanej ekspertyzie i dogłębnej znajomości rynku szwajcarskiego, pomagamy startupom, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz korporacjom międzynarodowym w stawianiu czoła wyzwaniom związanym z zarządzaniem, finansami i rozwojem.
Nasze usługi obejmują szeroki zakres działań, w tym doradztwo w zakresie strategii biznesowej, optymalizację podatkową, planowanie finansowe oraz zarządzanie fuzjami i przejęciami. Niezależnie od tego, czy chcesz poprawić swoje wyniki, zorganizować swoje operacje, czy wykorzystać nowe możliwości wzrostu, Fiduciaire Genevoise dostarcza rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb oraz fachowe porady, aby osiągnąć Twoje cele.
Współpracując z naszą zespołem specjalistów, zyskujesz spersonalizowane wsparcie na każdym etapie życia Twojej firmy, z silnym zaangażowaniem w maksymalizację Twojego sukcesu i wzmocnienie Twojej pozycji na rynku.
Już od ponad czterdziestu lat specjalistyczna firma rodzinna wokół Thomasa Bellgardta mówi językiem klientów.
Zrozumienie, co jest potrzebne, to kluczowy element działalności i początek dobrej oraz udanej współpracy. Dlatego rozmowa z klientem jest niezwykle ważna – aby na końcu zastosować odpowiednią technologię i osiągnąć często potrzebny kompromis między kosztami a korzyściami. Czasami warto również przyjąć zupełnie nowe podejście, aby rozwiązać problem.
Nasz serwis Business Connector jest dedykowany firmom, które chcą nawiązać strategiczne partnerstwa i rozwijać swoją sieć biznesową:
*Mise en relation stratégique : Nawiązywanie kontaktów z kluczowymi partnerami w celu wspierania możliwości biznesowych.
*Networking international : Dzięki naszej globalnej sieci pomagamy w nawiązywaniu solidnych i owocnych połączeń.
*Conseils en négociation et optimisation de la chaîne de valeur : Wsparcie w negocjacjach w celu maksymalizacji wartości i zapewnienia wzajemnie korzystnych współpracy.
Pomagamy firmom tworzyć strategiczne sojusze, aby wzmocnić ich pozycję na rynku.
Ze względu na różnorodność zastosowań folii tłoczących, niestety na naszej stronie internetowej możemy zaprezentować tylko niewielką część szerokiego zakresu zastosowań.
Z tego powodu chętnie doradzimy Państwu osobiście i wyślemy darmowe próbki rolek do własnych testów oraz karty kolorów.
Ponadto, po przesłaniu próbek materiałów, możemy doradzić w wyborze odpowiednich jakości folii tłoczących oraz przygotować ofertę z szczegółowymi informacjami (w tym darmowe próbki rolek).
W przypadku zainteresowania naszymi produktami i osobistym doradztwem, prosimy o kontakt. Czekamy na Państwa zapytanie.
Skorzystaj z naszej wszechstronnej wiedzy doradczej w zakresie wszystkich aspektów produkcji kontraktowej, aby szybko i efektywnie kosztowo zrealizować swój projekt.
Badania materiałów bez uszkodzeń
W przypadku wątpliwości dotyczących materiału podstawowego istniejącej maszyny lub komponentu, można go określić za pomocą metod badawczych. Ponadto, badania materiałów bez uszkodzeń są również stosowane do zapewnienia jakości. Dostawy materiałów są losowo sprawdzane pod kątem ich jakości.
Urządzenie do analizy materiałów Analyticon XL2 980
Metoda analizy Mobilna analiza rentgenowska fluorescencyjna
Źródło wzbudzenia Lampa rentgenowska z anodą Ag
Kalibracja standardowa Metale, stopy metali, metale szlachetne, analizy grubości warstw
Ponad 25 pierwiastków od Cl do U
Dodatkowo Mg, Al, Si, P i S
Badania rynku oraz strategia cenowa i optymalizacja. Korzystając z badań rynku opartych na nauce, oferujemy firmom wgląd w gotowość ich klientów do płacenia, a także inne informacje dotyczące cen, aby pomóc w optymalizacji cen.
Pomagamy w ocenie Państwa koncepcji i wspólnie opracowujemy rozwiązania o maksymalnej efektywności. Korzystają Państwo z naszego know-how w zakresie produkcji seryjnej w różnych branżach oraz z naszej infrastruktury. Niezależnie od tego, czy chodzi o badania, czy rozwój produkcji seryjnej.
W trakcie całego procesu będziesz miał do czynienia z ludźmi, a nie z robotami, i nie będzie szablonowych odpowiedzi.
Działając jako sprzedawcy FBA przez kilka lat, zawsze będziemy dostępni, aby doradzić wszystkim klientom.
Security Global Ltd działa jako zaufany doradca w obszarach bezpieczeństwa, wywiadu, ochrony reputacji oraz ochrony aktywów niematerialnych. Przez 12 lat z powodzeniem zrealizowaliśmy setki zleceń dla różnorodnych klientów, w tym dużych korporacji oraz innych podmiotów z różnych sektorów, takich jak energia, finanse, budownictwo oraz transport i nawigacja. Nasza klientela obejmuje również kilka państw i usług publicznych, co podkreśla naszą reputację jako wiarygodnego partnera w dziedzinie doradztwa w zakresie bezpieczeństwa. Nasze bogate doświadczenie i zaangażowanie w doskonałość pozwalają nam dostarczać dostosowane rozwiązania, które odpowiadają unikalnym potrzebom każdego klienta, co z kolei zwiększa ich poziom bezpieczeństwa i efektywność operacyjną.
Nasza dywizja bankowości inwestycyjnej wspiera klientów w pozyskiwaniu funduszy na ich działalność, najczęściej poprzez kredyty bankowe. Współpracujemy zarówno z start-upami, jak i z ugruntowanymi firmami w szerokim zakresie branż, w tym w rekreacji i hotelarstwie, produkcji, budownictwie, rolnictwie, handlu detalicznym, technologii, transporcie, telekomunikacji oraz opiece zdrowotnej.
Standardowa metoda MAA opracowana przez M&A TOP Partner, która została specjalnie zoptymalizowana dla małych i średnich przedsiębiorstw, opiera się na trzech międzynarodowo uznawanych metodach oceny: standardzie AWH oraz mnożnikach sprzedaży i EBIT (EBIT = roczny zysk przed odsetkami i podatkami).
Wycena firmy zawsze stanowi punkt wyjścia do negocjacji. Realizowalna wartość może być tylko tym, co można zawsze osiągnąć na rynku.
Niezależnie od tego, czy potrzebujesz badań i informacji na temat rynku tureckiego, rozwiązań w zakresie zakupów i produkcji, rozwoju produktów, wprowadzenia swoich towarów na rynek, czy poszukujesz możliwości inwestycyjnych…
EUROUNI oferuje szereg usług doradczych.
EUROUNI to niezależna firma, która oferuje praktyczne wsparcie dla przedsiębiorstw w kwestiach handlu międzynarodowego.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży rozumiemy realia biznesowe.
Dostosowujemy nasze usługi do potrzeb Twojej firmy, niezależnie od tego, czy chodzi o wzrost, zgodność z przepisami, czy podnoszenie kwalifikacji.
Naszym celem jest wykorzystanie naszej wiedzy, aby zapewnić Ci skrót do rozwiązania Twojego problemu. Robimy to, słuchając Twoich potrzeb, identyfikując, w jaki sposób możemy pomóc, a następnie opracowując i wdrażając rozwiązanie.
UPARTNER jest tutaj, aby prowadzić Cię na każdym etapie, dostarczając porady i narzędzia niezbędne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Twojej strony. Pomagamy w opracowaniu skutecznej strategii zarządzania, oferując rozwiązania dostosowane do Twoich specyficznych potrzeb. Niezależnie od tego, czy chodzi o regularną aktualizację treści, optymalizację SEO, czy rozwiązywanie problemów technicznych, jesteśmy tutaj, aby Cię wspierać. Skorzystaj z solidnego partnera do skutecznego zarządzania swoją stroną internetową, co pozwoli Ci maksymalizować jej potencjał i osiągać cele online.
Tworzenie planu biznesowego dla partnerów kanałowych od podstaw może być trudne. Jakie są najlepsze praktyki? Jakie pytania powinieneś zadać, ale ich nie znasz? Jak możesz mieć pewność, że twój plan biznesowy dla partnerów spełni potrzeby zarówno twojej firmy, jak i partnera biznesowego? Gdyby tylko istniał szablon!
Zarówno Certyfikat w zakresie Sprzedaży Kanałowej, jak i Certyfikat w zakresie Zarządzania Kanałem zawierają moduły dotyczące wspólnego planowania biznesowego z partnerami. Obejmuje to szablony planowania biznesowego dla partnerów kanałowych, narzędzia i wskazówki, które możesz wykorzystać do przeprowadzania skutecznych sesji wspólnego planowania biznesowego z twoimi partnerami. Co najważniejsze, możesz mieć pewność, że twój nowy plan biznesowy dla partnerów kanałowych będzie spełniał globalne najlepsze praktyki.
Usługi marki dostarczają usługi doradcze w Europie Środkowej, tj. w Polsce, Słowacji, Czechach itd. Pomagamy naszym partnerom biznesowym w rozpoczęciu działalności w tych krajach. Dlatego, jeśli jesteś zainteresowany, zachęcamy do współpracy!
Fastock to WMS, który zwiększa synergie wokół magazynu.
Wszystkie Twoje przepływy działają w optymalnym rytmie, który wynika ze współpracy z Twoimi dostawcami i klientami.
Bo Fastock:
1. ułatwia obsługę operacji od przyjęcia dostaw po wysyłkę zamówień klientów;
2. umożliwia wszystkie tryby pracy: na PC, tablecie, urządzeniach mobilnych, …;
3. optymalizuje zarządzanie pilnymi sprawami i priorytetami;
4. współpracuje z ERP, stronami sprzedaży internetowej;
5. komunikuje się ze wszystkimi Twoimi partnerami, którzy korzystają z jego portalu internetowego TriLog.
Rezultat:
• zachowujesz minimalny zespół;
• Twoja reakcja jest maksymalna;
• Twoje wybory są trafne, a koszty zredukowane.
Ponadto Fastock dostosowuje się do rozwoju Twojej działalności, w porozumieniu z Tobą. Terciel oferuje Ci usługi doradcze i wspiera Cię.
Fastock to elastyczny i sprytny WMS, który daje Ci pewność, że zawsze jesteś na optymalnym poziomie w obliczu zmian na rynku.
Multilokalizacje: Multi-klienci
wiele trybów przygotowania: zagęszczenie przechowywania
redukcja czasów: wydajność
Metody, które opracowaliśmy, są stosowane przez partnerów w ich operacjach. Te metody są włączane do programów partnerów. Nasze programy dla partnerów zawierają kompleksowe metody z produktami dostępnymi 24/7, bezpiecznymi i przyjaznymi dla środowiska, które przyczyniają się do tego, aby obiekty i powierzchnie były czystsze i bezpieczniejsze.
Nie tylko daje to partnerowi możliwość uzyskania dodatkowego obrotu, ale równie ważna jest dodatkowa usługa, którą świadczy on klientowi (końcowemu). Zwrot z inwestycji następuje szybko i stwarza możliwość wyróżnienia się na własnym rynku. Ponadto metoda doskonale wpisuje się w Zielony Ład UE. Wspaniały wkład w bardziej ekologiczna przyszłość.
Stosując ochronę Reinasan, partner tworzy dodatkowe korzyści w produktach, obiektach lub innych rodzajach powierzchni.
Ekspertyzy przygotowane przez M&A TOP Partner są szczegółowe, obszerne, znaczące i przede wszystkim obiektywnie przygotowane, dzięki czemu zewnętrzni konsultanci M&A oraz banki chętnie się na nie powołują.
Zadaniem prezentacji firmy jest skuteczne przedstawienie przedsiębiorstwa w celu terminowego i celowego podejmowania decyzji przez osoby trzecie.
Konsultacja Business Intelligence
BA Partners oferuje usługi specjalistycznej konsultacji na każdym etapie cyklu życia przedsiębiorstwa. Najważniejszy jest biznes, dlatego oferujemy technologiczne rozwiązania biznesowe.
Nasze usługi koncentrują się na dostarczaniu wartości, z konsultantami, którzy będą słuchać i identyfikować Twoje potrzeby dzięki wiedzy biznesowej i znajomości aktualnych technologii.
Oferujemy łatwe w użyciu rozwiązania, które poprawią Twoje podejmowanie decyzji, niezbędne do zwiększenia wyników i zapewnienia optymalnego zwrotu z inwestycji.
"Technologia powinna dostosować się do biznesu, a nie biznes do technologii."
Nasz zespół konsultingowy jest certyfikowany w technologiach, które stosujemy. Tworzymy doskonałe rozwiązania, abyś mógł skupić się tylko na działalności swojego biznesu.
Systemy opracowane przez nas są wdrażane przez partnerów w ich działalności. Systemy te są częścią programów partnerskich. Nasze programy partnerskie zawierają kompleksowe metody w połączeniu z aktywnymi 24/7, bezpiecznymi i ekologicznymi produktami, które przyczyniają się do czystszych i bezpieczniejszych obiektów oraz rodzajów powierzchni. Nasze produkty są wolne od PFAS i fluoru.
System nie tylko daje partnerowi możliwość dodatkowego przychodu, ale co najmniej równie ważna jest dodatkowa obsługa dla (końcowego) klienta partnera. ROI jest szybko realizowane i stwarza szansę na wyróżnienie się na własnym rynku. Wspaniały wkład w zieloną przyszłość!
Dzięki zastosowaniu ochrony Reinasan, partner zyskuje różne dodatkowe korzyści dla produktów, obiektów lub innych rodzajów powierzchni. Kilka przykładów: obiekty stają się łatwe do czyszczenia, zachowują swoje właściwości antypoślizgowe, higiena jest optymalizowana, estetyka jest zachowana lub żywotność jest wydłużona.
Pomoc firmom w Wielkiej Brytanii w zakładaniu centrum dystrybucyjnego w Unii Europejskiej w celu uproszczenia dystrybucji zamówień do i od ich klientów w UE.
Oferuję z centralnego punktu usługę przekierowywania, przepakowywania paczek przychodzących z Wielkiej Brytanii oraz ich wysyłkę z odpowiednimi dokumentami do klientów w Unii Europejskiej, dzięki czemu każda firma nie musi posiadać własnego magazynu w Unii Europejskiej.
Zajmuję się również raportowaniem VAT, lokalnymi opłatami i podatkami.
Wielu przedsiębiorców w pewnym momencie napotyka trudności. Napotykasz na ograniczenia, twoje życie prywatne cierpi z powodu presji związanej z firmą, doświadczasz dużego stresu, lub chcesz się rozwijać, ale nie wiesz, jak to dobrze zrobić. Jako coach dla przedsiębiorców stanę obok ciebie i pomogę ci znaleźć potrzebny fokus.
Czy marzysz o tym, aby odnieść sukces z własną firmą, ale nie wiesz, jak przyciągnąć klientów lub masz ich teraz za mało?
Czy chcesz zrobić postępy w swoim biznesie, ale nie wiesz, jaki krok jest teraz właściwy?
Czy ciągle napotykasz na ograniczenia i chcesz również zapanować nad mniej przyjemnymi aspektami przedsiębiorczości?
Coach dla przedsiębiorców, który pomoże ci ponownie ustawić priorytety.
Ktoś, kto nie używa niejasnych terminów, takich jak „przenieść na wyższy poziom”, „wysoki wpływ”, „doskonałość biznesowa” czy inne modne słowa. Ale po prostu stąpa twardo po ziemi, używając jasnego języka, bez zbędnych komplikacji i z widocznymi rezultatami.
Nasza platforma ma na celu połączenie profesjonalnych dostawców usług działających w sektorach przemysłowym, handlowym i usługowym: klientów poszukujących dostawców oraz dostawców poszukujących klientów.
Rosa Workspace to samodzielna usługa dla cyfrowej transformacji i zwiększenia efektywności. Usługi obejmują zarządzanie zmianą, optymalizację cyfrowych miejsc pracy, licencjonowanie oprogramowania i chmur, hosting oraz wsparcie IT w ramach usług zarządzanych. Nasz zespół wspiera w wprowadzaniu nowych narzędzi, poprawia współpracujące środowiska pracy, optymalizuje modele licencjonowania oraz oferuje globalne rozwiązania chmurowe i hostingowe. Dzięki dostosowanym ofertom w zakresie wprowadzenia i szkoleń zapewniamy, że zmiany przebiegają płynnie, podczas gdy usługi zarządzane odciążają zespoły IT lub nasza kompleksowa pomoc wspiera również firmy bez własnego działu IT.
BIMP France, Twoje internetowe miejsce dedykowane europejskim firmom poszukującym doskonałości Made in France. Odkryj naszą wyrafinowaną selekcję produktów rzemieślniczych, gastronomicznych przysmaków i produktów gourmet, które zachwycą Twoje podniebienie, w tym produkty do pielęgnacji, higieny i kosmetyki, które szanują Twoje naturalne samopoczucie, oraz produkty kulturowe, które odzwierciedlają bogatą duszę Francji.
Czy jesteś właścicielem restauracji poszukującym unikalnych składników, firmą zajmującą się prezentami korporacyjnymi, która pragnie zaskoczyć eleganckimi koszami gourmet, czy hotelem, które chce zaoferować swoim klientom produkty do pielęgnacji skóry o wysokiej jakości i ekologicznej odpowiedzialności, nasza butik jest zaprojektowana, aby spełnić Twoje specyficzne potrzeby z niepowtarzalnym francuskim akcentem.
Dołącz do nas w tej przygodzie francuskiego savoir-faire i zaimponuj swoim klientom naszą starannie wybraną gamą autentycznych i eleganckich produktów. Odkryj, co Made in France może zaoferować Twojej firmie już dziś!
Nasza usługa rozwoju eksportu i pozyskiwania klientów polega na stworzeniu dostosowanej strategii marketingowej dla rynków docelowych naszych klientów, co pozwala nam generować potencjalne leady sprzedażowe dla nich.
Nasza usługa umożliwia klientom rozszerzenie zasięgu do odpowiednich międzynarodowych klientów. Na www.avrupayaihracat.com pomagamy naszym klientom osiągnąć ich cele eksportowe, oferując indywidualne rozwiązania dostosowane do ich specyficznych potrzeb.
Biuro rachunkowo- księgowe Biznes Partner Maria Klisz oferuje usługi księgowe w Bydgoszczy, mając doświadczoną kadrę pracowników, którzy rzetelnie wykonują swoją pracę w zakresie usług księgowo finansowych w Bydgoszczy i okolicach. Zadbają o finanse i kwestie księgowe Twojej firmy. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą tego biura księgowego, bo to dobra firma.
Jeśli Państwa celem jest reprezentowanie się tylko na rynkach bez własnej jednostki lub planujecie najpierw zbadać możliwości rynkowe, będziemy w stanie zaoferować rozwiązania dla Państwa produktów lub usług za pośrednictwem naszych wewnętrznych zasobów i kanałów. Intertrust Consulting reprezentuje szereg klientów długoterminowych i pomogło wielu z nich postawić pierwsze kroki w kraju, zanim zdecydowali się na stałe wejście na rynki. Niezależnie od tego, jaki produkt lub usługę oferujecie, Intertrust Consulting ma rozwiązanie.