System planowania zasobów przedsiębiorstwa, POS - System planowania zasobów przedsiębiorstwa, POS
Nasze programy pozwolą Ci skutecznie i efektywnie zarządzać wszystkimi obszarami: zakupami, sprzedażą, fakturowaniem, zamówieniami, magazynami… Optymalizuj wszystkie procesy handlowe i kontroluj przepływ pracy w bardzo prosty i efektywny sposób. Wszystko za pomocą jednego programu komputerowego.
Zajmujemy się integracją z pozostałym oprogramowaniem do zarządzania przedsiębiorstwem (CRM, Business Intelligence, Przed sprzedaż / Samo sprzedaż,…).
Dodatkowe funkcjonalności:
1- SGA, Logistyka i dystrybucja – Zarządzanie magazynem z lokalizacjami, Zarządzanie dystrybucją.
2- Produkcja – Zarządzanie zasobami i potrzebami, planowanie produkcji.
3- Śledzenie – Wdrożenie śledzenia wszystkich procesów i produktów w firmie.
4- TPV – Terminale punktu sprzedaży.
5- Catering / Żywność – Zarządzanie informacjami o wartościach odżywczych, alergenach i kartami technicznymi.