Wsparcie IT
1) Administracja systemami serwerowymi Linux, Windows i BSD......... 2) Wsparcie IT dla przedsiębiorstw......... 3) Monitorowanie systemów 24/7......... 4) Eliminacja konfliktów sprzętowych i programowych......... 5) Zdalne rozwiązywanie problemów i naprawy......... 6) Instalacja i konserwacja serwerów w chmurze i fizycznych......... 7) Regularne przeglądy systemów i serwerów......... 8) Zarządzanie siecią......... 9) Instalacja aktualizacji, poprawek i nowego oprogramowania......... 10) Optymalizacja wydajności dla lepszych wyników......... 11) Sprawdzanie komputerów i serwerów pod kątem wirusów komputerowych i ich usuwanie......... 12) Konsultacje w zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych......... 13) Tworzenie kopii zapasowych krytycznych danych......... 14) Zarządzanie i konfiguracja systemów zabezpieczeń IT oraz monitoringu wideo......... 15) Zarządzanie i konfiguracja systemów telefonii korporacyjnej