Rejestracja i administracja firm - Szybkie, przystępne, profesjonalne rejestracje dla UE
Na podstawie naszego znaczącego doświadczenia, w naszym biurze rachunkowym oferujemy naszym klientom pełen zakres doradztwa i pomocy w zakresie rejestracji firm, w tym:
- Wybór odpowiedniej formy prawnej;
- Przygotowanie dokumentów do rejestracji firm, oddziałów firm i biur przedstawicielskich;
- Uzupełnienie niezbędnych wpisów i rejestracji firm, zgodnie z przepisami prawa, w odpowiednich organach i instytucjach, takich jak Krajowy Rejestr Sądowy, Inspekcja Pracy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Komisja Ochrony Danych Osobowych itp.;
- Uzupełnienie rejestracji i wykreślenia na podstawie ustawy o VAT;
- Pomoc w przeprowadzaniu walnych zgromadzeń akcjonariuszy/wspólników, zwiększaniu i zmniejszaniu kapitału zakładowego oraz innych zmianach w firmie, przygotowanie wszelkich dokumentów firmowych (statuty, umowy spółek itp.);
- Pomoc w wszelkiego rodzaju przekształceniach i restrukturyzacjach (fuzje, podziały, wydzielenia, zmiana formy prawnej itp.)