Centrum Telefoniczne dla Firm i Administracji
- Całkowite lub częściowe zarządzanie standardem
Nasze hostessy przyjmujące gości zajmują się połączeniami od Twoich kontrahentów i przekazują je do bezpośrednich linii odpowiednich pracowników dzięki w pełni dostosowanej obsłudze struktury Twojej firmy. W przypadku braku odpowiedzi lub zajętości, wiadomości są natychmiast przesyłane e-mailem, a w przypadku pilnych spraw, SMS-em bezpośrednio na Twój telefon.
- Dwujęzyczna obsługa telefoniczna
Nasze hostessy, które biegle posługują się językiem angielskim, powitają Twoich zagranicznych kontrahentów z takim samym profesjonalizmem.
- Outsourcing relacji z klientem
› numery obsługi (0.800...):
Możemy zaproponować zarządzanie obsługą telefoniczną numeru Zielonego, Niebieskiego lub Indygo, dla wszelkiego rodzaju zadań. Możemy również dostarczyć te różne numery, które pozwolą Ci poprawić wizerunek Twojej firmy i zwiększyć lojalność klientów.
› Linia wsparcia – Serwis posprzedażowy – Help Desk 1. poziomu:
Zarządzanie Twoimi połączeniami...