Produkty dla podawanie (1)

Centrum Telefoniczne dla Firm i Administracji

Centrum Telefoniczne dla Firm i Administracji

- Całkowite lub częściowe zarządzanie standardem Nasze hostessy przyjmujące gości zajmują się połączeniami od Twoich kontrahentów i przekazują je do bezpośrednich linii odpowiednich pracowników dzięki w pełni dostosowanej obsłudze struktury Twojej firmy. W przypadku braku odpowiedzi lub zajętości, wiadomości są natychmiast przesyłane e-mailem, a w przypadku pilnych spraw, SMS-em bezpośrednio na Twój telefon. - Dwujęzyczna obsługa telefoniczna Nasze hostessy, które biegle posługują się językiem angielskim, powitają Twoich zagranicznych kontrahentów z takim samym profesjonalizmem. - Outsourcing relacji z klientem › numery obsługi (0.800...): Możemy zaproponować zarządzanie obsługą telefoniczną numeru Zielonego, Niebieskiego lub Indygo, dla wszelkiego rodzaju zadań. Możemy również dostarczyć te różne numery, które pozwolą Ci poprawić wizerunek Twojej firmy i zwiększyć lojalność klientów. › Linia wsparcia – Serwis posprzedażowy – Help Desk 1. poziomu: Zarządzanie Twoimi połączeniami...