Oprogramowanie - Intranet - Samoobsługa HR - Intranet HR - Samoobsługa pracownika
INTRANET RH: Zaangażuj swoich pracowników w zarządzanie ich informacjami
Zalety:
- Funkcjonalności dostępne z kiosku samoobsługowego
- Decentralizacja niektórych zadań HR
- Zaangażowanie pracowników i menedżerów
Decentralizacja funkcji zarządzania czasem i zasobami ludzkimi sprawia, że wdrożenie Kelio Intranet dla pracowników, ale także dla menedżerów, jest niezbędne. Te funkcje są dostępne z komputera, kiosku konsultacyjnego, smartfona lub tabletu.
Przestrzeń osobista: ekran roboczy dedykowany pracownikom
Z poziomu Kelio Intranet RH, pracownicy mogą:
- Rejestrować czas w czasie rzeczywistym: obecność, zadanie, przerwa, z poziomu przeglądarki na wirtualnym terminalu.
- Składać wnioski o nieobecność i urlop: z ostrzeżeniem/blokadą w przypadku naruszenia zasad organizacyjnych (przykład: złożenie wniosku o nieobecność, jeśli saldo nieobecności jest niewystarczające).
- Konsultować swoje wyniki osobiste.