MARKETING LOKALNY - Kampanie geo-marketingowe i marketingu lokalnego. Marketing bliskości w punkcie sprzedaży.
ANALIZA: Wybór strategii marketingowej i zaawansowane badanie rynku / Analiza grupy docelowej i segmentacja rynku / Badania rynku, analizy geograficzne, socjodemograficzne i psychograficzne / Badanie konkurencji.
TEREN: Analiza dostawców i cyklu życia produktu (rozwój, spadek, dojrzałość itp.) / Analiza terytorialna (przewagi konkurencyjne, słabe punkty itp.) / Analiza problemów i potencjałów na zróżnicowanej skali terytorialnej / Wsparcie w programowaniu i zarządzaniu interwencjami o charakterze środowiskowym / Realizacja pakietów lokalizacyjnych i monitorowanie.
GEOMARKETING: Marketing terytorialny w miastach, systemy informacyjne i CRM dla obywateli / Marketing terytorialny instytucjonalny, mający na celu wprowadzenie marki na rynek / Marketing terytorialny w sektorze, skierowany do rynku turystycznego i hotelarskiego / Spis możliwości lokalizacyjnych i warunków kontekstowych.