...Pomagamy firmom w opracowaniu spójnej strategii w ich projekcie komunikacyjnym.
Oferujemy kompleksowe wsparcie lub ukierunkowane interwencje w obszarze komunikacji:
- doradztwo w zakresie komunikacji, marketingu
- identyfikacja wizualna
- edycje i publikacje
- kampanie komunikacyjne
- strony i rozwiązania webowe/digitalne
- wideo i motion design
- relacje prasowe
W obszarze Szkolenia, szkolimy zespoły w tematach: komunikacja, marketing, media społecznościowe, umiejętności interpersonalne, zarządzanie.
...KOMUNIKACJA GLOBALNA -
Od komunikacji korporacyjnej do komunikacji handlowej, od zewnętrznej do wewnętrznej, nasze obszary interwencji: tożsamości i marki, obrazy i słowa, wideo, edycja, opakowania, promocja sprzedaży, kampanie medialne, web i digital, wydarzenia, stoiska, relacje prasowe i public relations, zarządzanie społecznością i media społecznościowe. /
RELACJE PRASOWE -
Nasz dział...
Pracuję jako niezależny specjalista ds. PR i coach mediów od ponad 15 lat dla dużych grup, małych i średnich przedsiębiorstw oraz mikroprzedsiębiorstw działających w bardzo różnych branżach. Z wykształcenia dziennikarz, zajmuję się również projektowaniem i pisaniem wszelkich materiałów komunikacyjnych.
PressValue to platforma, której celem jest uproszczenie życia dziennikarzy oraz umożliwienie firmom różnej wielkości prowadzenia odpowiednich relacji prasowych.
Co roku wysyłane są tysiące komunikatów prasowych, a nie wszystkie z nich otrzymują odpowiedź, na którą nadawcy liczyli. Często problemem jest celowanie w odpowiednich dziennikarzy, brak wartości dla odbiorców mediów, a czasami złe wyczuc...
Data-Observer, młoda start-up powstała w wyniku owocnej współpracy między firmą doradczą Data-deliver a Asapspot, innowacyjnym rozwiązaniem do monitorowania źródeł informacji w Internecie, działa na rynku e-reputacji od marca 2011 roku. Z wieloma agencjami we Francji i za granicą, Data-Observer oferuje rozwiązanie, które łączy najlepsze technologie z ludzką inteligencją. Data-Observer rozwija włas...
Hoda Roche Communication to agencja komunikacyjna specjalizująca się w relacjach prasowych i publicznych, organizacji wydarzeń oraz doradztwie w zakresie komunikacji i strategii medialnej.
Założona w 2001 roku przez Nathalie Ridard, Ephelide stała się jednym z głównych graczy w niezależnej promocji w mediach radiowych, telewizyjnych, prasowych i internetowych. Specjalizując się w strategii medialnej, Ephelide pomaga producentom i artystom zrozumieć oczekiwania mediów, ułatwia podejmowanie decyzji - singiel, teledysk, partnerstwa - oraz definiuje strategię marketingową w celu uzyskan...
COM 4, agencja doradcza w zakresie relacji medialnych, wdraża i wspiera Twoją komunikację oraz interwencje wśród dziennikarzy i liderów opinii, aby rozwijać wizerunek i rozpoznawalność Twojej struktury w mediach profesjonalnych i ogólnych, a także w mediach społecznościowych. Agencja COM4 ma 10-letnie doświadczenie w relacjach medialnych online i offline w Wielkiej Brytanii (Bretania i Kraj Loary)...
... bliskiej relacji między mediami, opiniotwórcami a reklamodawcami, zarówno z Francji, jak i z zagranicy, z którymi utrzymuję więzi oparte na zaufaniu, wzajemności, przejrzystości i trwałości. Moje specjalności? Relacje prasowe, strategie wpływu, pióro.
Od 2019 roku jestem freelancerem i doradcą w zakresie strategii relacji prasowych dla startupów oraz uznanych graczy w obszarze technologii B2B (w tym Visable EUROPAGES) i B2C, innowacji oraz dziedzictwa zarówno osób prywatnych, jak i firm.
Wprowadzanie marek, produktów i usług, strategiczne pozycjonowanie w debacie publicznej.
CP Conseil to agencja PR specjalizująca się w 100% w sztuce życia. Jej ulubione obszary to dekoracja, design, gastronomia, turystyka i kultura. Z ponad 20-letnim doświadczeniem w tej dziedzinie, agencja ta posiada silną wiedzę techniczną i dysponuje szeroką siecią dziennikarzy, co znacznie zwiększa widoczność jej klientów w mediach.