... medialnym, interdyscyplinarne zespoły planują tematy i historie oraz rozpowszechniają treści za pośrednictwem kanałów medialnych firmy. Dlatego każdy Corporate Newsroom jest wzorem do przełamywania wszelkiej mentalności silo oraz dla zwinnej organizacji jako takiej. Pierwszy newsroom zaprojektowaliśmy w 2012 roku. Oczywiście, utworzenie Corporate Newsroom samo w sobie jest projektem zmiany, który wymaga profesjonalnego zarządzania, co oczywiście również przejmujemy.
Belgia, Strombeek-Bever
Hurtownia kolorowej PR i komunikacji. W wielobarwnym i ciągle zmieniającym się krajobrazie medialnym każdy może komunikować się, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej. Sztuka komunikacji polega jednak na wyborach, ciągłości i treści. Jaką mieszankę mediów i komunikatów wybierasz? Co robimy z mediami społecznościowymi i jak podchodzimy do prasy? Jak najlepiej zaprezentować naszą propozycję i gdzie ...
Austria, Wien
... doświadczeniu agencji, ale korzystamy z nowoczesnych narzędzi, takich jak marketing treści czy marketing online. Należy do nich także nowy trend, jakim jest Corporate Newsroom. To narzędzie wspiera firmy każdej wielkości w efektywniejszym i bardziej udanym planowaniu, zarządzaniu i mierzeniu działań komunikacyjnych. Oferujemy Ci kompleksową obsługę, od doradztwa strategicznego, przez realizację, aż po kontrolę wyników. Eksperci ds. marketingu i komunikacji z grupy match cieszą się na udaną współpracę partnerską z Tobą.
Instytut Identifying Kommhaus łączy cztery dyscypliny pod jednym dachem: tożsamość osobista, tożsamość korporacyjna, tożsamość marki oraz marketing. Główny rynek działalności koncentruje się na obszarze niemieckojęzycznym, ale firma działa na terenie całej Europy. Założona w 1992 roku w Bad Aussee, obecnie zatrudnia prawie 30 pracowników w lokalizacjach grupy Kommhaus w Bad Aussee, Wiedniu i Linz/...

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play