Hiszpania, Valencia
Contact Solutions to wiodące krajowe centrum telefoniczne oraz firma zajmująca się outsourcingiem procesów biznesowych. Firma została założona w 2012 roku jako specjalistyczna firma zajmująca się obsługą telefoniczną przychodzącą/wychodzącą, dzięki bogatemu doświadczeniu i profesjonalizmowi wszystkich swoich członków. Contact Solutions oferuje swoje usługi call center przez 24 godziny na dobę, 365...
Belgia, Eppegem
B2B telemarketing oferowany przez nasze biuro telemarketingowe stanowi istotne wsparcie w procesie sprzedaży. Chcesz szybko i efektywnie dotrzeć do swojego rynku? Masz wspaniały produkt i chcesz, aby Twoi klienci lub potencjalni klienci go odkryli? Chcesz wspierać swoich menedżerów kont lub doradców, aby mogli jak najefektywniej wykorzystać swój czas? W takim razie telemarketing jest odpowiednim n...
Francja, Rillieux-La-Pape
Siła dialogu: Nasze centrum kontaktowe KeepLead ma na celu wyeliminowanie ciężaru, jakim jest pozyskiwanie nowych klientów dla wszystkich rodzajów firm oraz otwarcie drzwi dla handlowców i poprawę relacji z klientami. Odciąż się od stresu związanego z telefonami, telefon to nasza specjalność! Jesteśmy agencją telemarketingową, teleprospekcyjną i centrum telefonicznym, specjalizującą się w pozyskiw...
Rumunia, Bacau
Eurocall została założona w 2011 roku w Bacău, Rumunia. Główną działalnością firmy są usługi typu contact center. Firma ma siedzibę główną w Bacău oraz dwa biura w Iași i Onești. Call center dysponuje możliwością nieograniczonego rozszerzenia liczby stanowisk pracy. Możemy obsługiwać każdy rodzaj projektu, niezależnie od jego wielkości. Jest to możliwe dzięki specjalistycznej technologii dla conta...
Hiszpania, Madrid
Actions Call to firma, która oferuje usługi telemarketingowe dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz firm o wysokiej jakości. W celu dostosowania się do potrzeb każdego klienta, projektowanie kampanii telemarketingowych odbywa się z uwzględnieniem celów, które chce się osiągnąć. Jeśli interesuje Cię możliwość zakupu pakietu połączeń, skontaktuj się z nami, a wyjaśnimy wszystko, co chcesz wiedzi...
Belgia, Diegem
IPG wykorzystuje pełne spektrum usług call center. Dzięki odpowiedniej kombinacji ludzi i technologii doprowadzamy każdy projekt do udanego zakończenia. Jak ta kombinacja wygląda w praktyce, różni się w zależności od projektu i firmy. Tworzymy unikalne rozwiązania dostosowane do naszych wyjątkowych klientów.
ATOOCALL PRZYJĘCIE TELEFONICZNE oferuje Ci możliwość nieprzegapienia żadnego połączenia od klienta, dzięki Twojemu przyjęciu telefonicznemu. Od prostego przyjęcia telefonicznego po pełne zewnętrzne zarządzanie relacjami z klientami (zarządzanie centralą, przyjęcie komercyjne, infolinia - serwis 24h/24), proponujemy spersonalizowane rozwiązania, które idealnie odpowiadają Twoim oczekiwaniom. Po aud...
Francja, Paris
... każdym etapie Twoich projektów aranżacyjnych, dostosowując się do Twoich wymagań, aby zaoferować najlepsze porady dotyczące układu przestrzeni i wstępnie wybrać odpowiednie linie mebli. Dostarczamy na terenie całej Francji i zajmujemy się instalacją oraz dostawą, jeśli zajdzie taka potrzeba. Nie wahaj się odwiedzić naszego showroomu lub skontaktować się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji! Odpowiemy na Twoje zapytanie w najkrótszym możliwym czasie.
Francja, Aix en Provence Cedex 04
...Recepcja i całodobowa obsługa telefoniczna 24/7 & Wielojęzyczna Od prostego odbierania połączeń do skomplikowanych zadań związanych z obsługą telefoniczną, 100% połączeń jest obsługiwanych we Francji przez telesekretarki, dedykowanych asystentów... profesjonalistów w zakresie obsługi telefonicznej. Usługa jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu: to Ty wybierasz godziny pracy swojego...
Hiszpania, Telde
Contactel oferuje kompleksowe i wielokanałowe zarządzanie centrum kontaktowym (przychodzącym/inbound, wychodzącym/outbound oraz uniwersalnym/blended), BPO, CRM. Zapewnia rozwiązania CTI dla efektywnego zarządzania kontaktami i sytuacjami awaryjnymi (CTPhone Contact Center Solutions 2.0 oraz CTPhone EmerGIS).
Madagaskar, Analamanga Mahamasina Atsimo
TOP COM AGENCY jest do Państwa dyspozycji w zakresie outsourcingu usług dla: - infolinii - dyżuru - agencji wirtualnej - przeniesienia centrów obsługi klienta - telesekretariatu - sekretariatu medycznego - wprowadzania danych - kampanii przychodzących i wychodzących W przypadku innych usług, prosimy o kontakt. Dziękujemy.
Holandia, Amsterdam
Tricycle Telemarketing jest specjalistą w zakresie telemarketingu B2B. Pracujemy dla organizacji, które działają na rynku business-to-business i oferują złożone produkty lub usługi. Zapewniamy wysokiej jakości leady sprzedażowe i generujemy potencjalnych klientów na wysokim poziomie. Pracujemy z pracownikami wykształconymi na poziomie wyższym, którzy mają wieloletnie doświadczenie w telefonicznej...
Francja, Chatou
... danych, przetwarzanie danych). Ta szeroka gama usług pozwala nam kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Posiadamy 3 lokale w centrum Casablanki oraz 1 we Francji. Obecnie mamy 900 stanowisk pracy w obszarze Front Office (telefon), 100 stanowisk w Back Office (przetwarzanie danych) działających w Maroku oraz platformę o pojemności 70 stanowisk we Francji. Nasze centra są wyposażone w najlepsze technologie. Działają 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Ukraina, Lviv
... wszelkiego rodzaju (ankiety, wywiady, teleselling, telemarketing, badania rynku, windykacja itp.) - In-Bound w zakresie zarządzania usługami outsourcingowymi (obsługa klienta, numery bezpłatne, wirtualna sekretarka, kampanie marketingowe itp.) - Back-Office z dużym doświadczeniem w zarządzaniu zapytaniami klientów, pozyskiwaniu i przekazywaniu informacji, dokumentacji i innych. Wszystko, co zostało...
Niemcy, Nürnberg
... przekierować swoje połączenia do centrali telefonicznej, gdy jesteś poza biurem, na spotkaniu lub gdy nie chcesz być niepokojony. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz wsparcia na kilka dni, czy tylko na kilka minut, Ophono jest zawsze do Twojej dyspozycji. Nasza nowa usługa abonamentowa oferuje interesujące możliwości dla agentów nieruchomości, rzemieślników, praktyk lekarskich, terapeutów, salonów samochodowych oraz innych firm z sektora detalicznego, rzemiosła lub administracji.
Belgia, Bruxelles
Firma T-Group jest międzynarodowym centrum kontaktowym, które codziennie wspiera przedsiębiorstwa w budowaniu lojalności klientów. Jako specjalista w zakresie zdalnej obsługi klienta, T-Group umożliwia firmom pełne skupienie się na ich podstawowej działalności, jednocześnie poprawiając jakość niektórych kluczowych elementów ich strategii handlowej. T-Group oferuje bowiem pełną gamę produktów i...
Belgia, Gent
...Jakie usługi oferuje SEBECO CALL CENTER? Profesjonalny kontakt z klientem jest i pozostaje kluczowy dla każdej firmy. Dlatego SEBECO CALL CENTER chce pomóc w poprawie każdego kontaktu z klientem, aby relacje z klientami były korzystne. Skupiamy się na następujących zadaniach: obsługa nadmiaru połączeń 24 godziny na dobę, rozwijanie Państwa serwisu i/lub helpdesku, obsługa kampanii i odpowiedzi e-commerce, badanie segmentu rynku, zbieranie informacji do bazy danych marketingowych, pozyskiwanie nowych klientów, pogłębianie relacji jeden na jeden z klientami, sprzedaż Państwa produktów.
Wielka Brytania, London
Fusion BPO Services INC to międzynarodowa firma BPO. Fusion BPO zawsze zapewnia najwyższy poziom efektywności. Firma zatrudnia ponad 6000 pracowników w 16 lokalizacjach w 8 krajach i działa od ponad 30 lat. Jej klienci są znani i reprezentują wiele branż. Usługi, które oferujemy, to centra obsługi klienta przychodzące i wychodzące, usługi wsparcia technicznego oraz usługi back-office, aby...
...Od ponad 30 lat intertel jest partnerem w zakresie telefonicznej komunikacji z klientem. Od czystej analizy potrzeb po sprzedaż telefoniczną, intertel dialog-service-gmbh oferuje wszystko w jednym miejscu. 290 pracowników i pięć działów zapewniają dostosowany i branżowy kontakt z klientem dla firm w całej niemieckiej gospodarce. Usługi: 24/7 infolinia/telefon serwisowy; przyjmowanie zamówień...
Francja, Quimper
Wielka Brytania, Poole
Omfax pomógł setkom organizacji mieszkaniowych w dostarczaniu doskonałych usług napraw i zapytań dotyczących mieszkań. Stowarzyszenia mieszkaniowe wybierają Keyfax, ponieważ: * Tylko Keyfax oferuje inteligentne skrypty dla doskonałej obsługi klienta. * Łatwo dodawaj samodzielne naprawy lub zapytania najemców, ponownie wykorzystując skrypty diagnostyczne pracowników. * Prosty interfejs graficzny dl...
ICON to nagradzane, wielojęzyczne centrum kontaktowe z siedzibą w Pradze. Marki B2B ufają ICON, aby dostarczać rozwiązania w zakresie outsourcingu sprzedaży wewnętrznej i zarządzania kontami, oparte na doskonałej obsłudze klienta. Dzięki nowoczesnym technologiom i niesamowitym talentom współpracowników, ICON opracowuje strategie, które pomagają globalnym markom łączyć się z ich klientami w każdym ...
Francja, Vannes
Holandia, Den Haag
Bel&Tell to profesjonalne centrum telefoniczne z siedzibą w Hadze. Dzięki dobrej rozmowie z Państwa klientami nie korzystamy z sztywnego skryptu, lecz nadajemy każdemu połączeniu osobisty charakter. Z naszym bogatym doświadczeniem i wiedzą, jesteśmy odpowiednim partnerem do generowania jakościowych leadów B2B dla Państwa!
Holandia, Bergen Op Zoom
Outvance Contactcenters to wielojęzyczne centrum kontaktowe. Pomagamy firmom poprawić dostępność i wyniki wielokanałowego kontaktu z klientem w zakresie obsługi, sprzedaży i mediów społecznościowych. Usługi, które oferujemy Wspieramy kontakt z klientem 7 dni w tygodniu, oferując samodzielną obsługę na Twojej stronie internetowej/sklepie internetowym, czat na żywo, obsługę telefoniczną, obsługę kli...
Niemcy, Halle
3wPhone jest wyspecjalizowaną agencją oferującą inteligentne wsparcie sprzedaży w modelu B2B. Jesteśmy preferowanym optymalizatorem sprzedaży dla firm technologicznych i IT oraz centrum kompetencyjnym w zakresie telefonicznych badań rynku. 3wPhone ceni sobie wymagających klientów złożonymi produktami, usługami i/lub rozwiązaniami, którzy mają wysokie wymagania dotyczące wsparcia sprzedaży. Zespó...
Oferujemy naszym klientom kompleksowy pakiet usług i specjalizujemy się w kilku branżach. Od początku naszej działalności w 2016 roku (wówczas jako jednoosobowa działalność gospodarcza) potrzeby i zadowolenie naszych zleceniodawców są dla nas najważniejsze. Nasze motto brzmi: Traktujemy Twój biznes jak nasz własny - We treat your business as our own. Nie wahaj się, zadzwoń do nas od razu pod numer...
Francja, Levallois Perret
Nasze usługi: - Relacje z klientami przez telefon - Relacje z klientami przez e-mail - Wsparcie e-commerce - Transfery sklepów - E-chat - Dedykowane usługi specjalne...
Belgia, Antwerpen
AAC specjalizuje się w obsłudze codziennego przychodzącego ruchu telefonicznego dla firm i wolnych zawodów. AAC zapewnia w Europie bardzo spersonalizowaną obsługę telefoniczną dla ponad 600 klientów. Zespół profesjonalnych, wielojęzycznych telefonistów odbiera telefony w Twoim imieniu, notuje, przekazuje informacje lub umawia spotkania, jeśli zajdzie taka potrzeba. Procedury dyspozycyjne, oparte n...

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play