Wielka Brytania, Hampshire
Wirtualny Recepcjonista Londyn oferuje usługę odbierania telefonów w Londynie od 10 £ miesięcznie. Możesz wypróbować naszą usługę odbierania połączeń i wirtualnego asystenta za darmo. Zarejestruj się teraz na nasz 7-dniowy okres próbny!
Francja, Saint Maur Des Fossés
PhingooCRM to rozwiązanie CRM dla centrów kontaktowych oparte na chmurze w modelu SaaS. Phingoo to marka handlowa grupy Spartel Services, która jest francuską grupą działającą głównie w obszarach nowych technologii, VoIP, telekomunikacji, offshoringu, marketingu i relacji z klientem. Spartel Services jest obecny na rynku francuskim od 2005 roku. PhingooCRM to innowacyjne rozwiązanie odpowiadające ...
Niemcy, Mittelbiberach
Firma Saupe Telemarketing specjalizuje się w obszarach marketingu dialogowego, telemarketingu, usług call center B2B (usługi przychodzące i wychodzące), doradztwa oraz pozyskiwania klientów. Szczególną siłą naszego call center jest efektywne generowanie leadów oraz reaktywacja i optymalizacja istniejących relacji z klientami. Na codzienną pracę naszego zespołu ekspertów polegają nie tylko różne pr...
Rosnąca gotowość do zmiany dostawcy energii stawia przed dostawcami energii nowe wyzwania - zarówno ryzyka, jak i szanse. tms energy! - wyspecjalizowana jednostka obsługi klienta tms connected! na rynku energii pomaga Państwu unikać jednych i konsekwentnie wykorzystywać drugie. Dostawcy energii korzystają nie tylko z naszego wieloletniego doświadczenia na zliberalizowanym rynku energii, ale także ...
Bułgaria, Sofia
Jesteśmy młodą i dynamiczną firmą z siedzibą w Sofii, Bułgaria, oferującą kreatywne i innowacyjne rozwiązania w obszarach marketingu, outsourcingu i usług biznesowych. Nasze usługi skierowane są do: - Firm z Austrii, Niemiec i Szwajcarii, które chcą rozszerzyć swoją działalność na Bułgarię i Turcję - Firm z Turcji, które są zainteresowane rynkami w Bułgarii, Austrii, Niemczech i Szwajcarii - F...
Holandia, Amersfoort
ContactCare to dostawca usług biznesowych, który dba o kontakt z klientem i zarządzanie relacjami. W ContactCare zauważamy rosnące zapotrzebowanie na optymalny kontakt z klientem oraz wirtualne biura. Nasze usługi obejmują między innymi: - Serwis telefoniczny - Inbound - Numery 0800 i 0900 - Outbound. Dzięki Serwisowi telefonicznemu firmy zapewniają sobie ciągłą dostępność telefoniczną dla sw...
Bułgaria, Sofia
Specjalizujemy się w usługach B2B, kampaniach telemarketingowych/telesprzedażowych, generowaniu leadów oraz kampaniach marketingowych e-mailowych. Eksperci w zakresie CRM, dystrybutor Salesforce.com dla Bułgarii. Świadczymy usługi na całym świecie, oferując szeroką obsługę językową (angielski, niemiecki, francuski, włoski, czeski, hiszpański, chiński, tajski, indonezyjski, holenderski itp.). Tworz...
Ukraina, Lviv
Nasz zespół składa się z wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, ekspertów w branży, posiadających niezbędne umiejętności do oferowania klientom kompleksowych usług najwyższej jakości. USŁUGA KLIENTA: Twój klient otrzyma wyczerpujące odpowiedzi na swoje pytania: dotyczące firmy, jej produktów, promocji, w dowolnym dogodnym dla niego czasie, dzięki profesjonalnej pracy specjalistów. USŁUGA ZAMÓW...
Niemcy, Leipzig
Zachwyceni klienci to najlepszy motor wzrostu Pełnozakresowe Centrum Kontaktowe jako Usługa colpari zapewnia Ci cały dział obsługi klienta. Na żądanie, bez stałych kosztów i całkowicie elastycznie. skalowalny Stawiamy na skalowanie. Zaczynając od infrastruktury technicznej, przez nasz model biznesowy, aż po zespół. Wszystko rośnie razem z Twoją organizacją, przekraczając granice krajów i kontyn...
Wielka Brytania, London
Odondo oferuje skalowalną, płatną za użycie zewnętrzną obsługę klienta. Wykorzystując naszą sieć agentów pracujących zdalnie w Wielkiej Brytanii, dopasowujemy odpowiednie doświadczenie branżowe do Twojej firmy, aby stworzyć lepsze doświadczenia i wyniki dla klientów.
Niemcy, Stuttgart
Social Touchpoint to kompleksowy partner dialogowy w zakresie profesjonalnego zarządzania klientami, specjalizujący się w usługach komunikacyjnych Enterprise2.0. Jako nowoczesna firma, Social Touchpoint oferuje swoim klientom całościowe podejścia do usług, marketingu i sprzedaży. Zadania: Opracowywanie całościowych i zintegrowanych podejść do usług, marketingu i sprzedaży oraz optymalizacja istni...
Belgia, Gent
Zespół 30 entuzjastycznych telemarketerów, którzy sprawią, że Twoja sprzedaż będzie bardziej efektywna! Nasza tajemnica? Telemarketing to nasza druga natura, co jest logiczne, biorąc pod uwagę prawie 20-letnie doświadczenie z stałym zespołem telemarketerów. Sprzedaż, planowanie spotkań, wywiady pogłębione: to jedyne, co robimy, ale w tym jesteśmy naprawdę dobrzy! Nasza filozofia: mało gadania, duż...
Holandia, Utrecht
Jesteśmy tutaj, aby ułatwić Państwa pracę w atrakcyjnej cenie. W nowym świecie, który nas otacza, wszystko kręci się wokół elastyczności. Hollandse Centrale ułatwia uczynienie Państwa pracy jak najbardziej elastyczną, bez żadnych zobowiązań. Hollandse Centrale jest wyposażona w narzędzie, które pozwala nam zarządzać wieloma połączeniami wychodzącymi i przychodzącymi, czatem, SMS-ami oraz systemami...
Hiszpania, Barcelona
Procomark to firma świadcząca usługi marketingu bezpośredniego, koncentrująca swoje działania w obszarze handlu B2B zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Procomark uzupełnia proces sprzedaży swoich klientów, zlecając na zewnątrz działania związane z prospekcją w działach marketingu i sprzedaży (outsourcing handlowy). Posiadamy sieć platform z oddziałami w Madrycie i Barcelonie. Dzię...
Wielka Brytania, Bridgnorth
Unity4 oferuje zaawansowane możliwości centrum kontaktowego, od technologii po ludzi, w domu lub w biurze, zasilane przez chmurę, napędzane innowacjami. Unity4 ma dwie główne jednostki operacyjne. Unity4 Contact Centre Technology oferuje swoją chmurową platformę centrum kontaktowego RapportCMS na zasadzie płatności za użycie. RapportCMS został zaprojektowany z myślą, że doskonałość centrum kontakt...
Holandia, Willemstad
Twój Asystent specjalizuje się w świadczeniu profesjonalnych, przyjaznych dla klienta usług telefonicznych oraz odciążających usług sekretarskich. Od piętnastu lat wyróżniamy się naszym osobistym podejściem i zdolnością do empatii wobec klienta. Z naszego biura w Willemstad nasze stałe zespoły pracowników reprezentują naszych klientów. Całkowicie dostosowani do potrzeb naszych klientów. Poprzez na...
Francja, Bordeaux
HANDICALL jest firmą specjalizującą się w komunikacji i zajmuje pozycję numer 1 wśród centrów telefonicznych dostosowanych do potrzeb. HANDICALL działa telefonicznie: pozyskiwanie klientów, badania, obsługa klienta,… przez e-mail oraz w back office. HANDICALL umożliwia również, dzięki swojej polityce społecznej, zatrudnienie osób niepełnosprawnych.
Wielka Brytania, London
Globe Call Centre jest jedną z wiodących firm outsourcingowych call center, jeśli chodzi o outsourcing Twoich przychodzących połączeń.
Belgia, Jumet
Usytuowany w sercu Europy, naprzeciwko międzynarodowego lotniska Charleroi-Bruksela Południe, Ceres Group zaprasza do pracy w środowisku łączącym efektywność, dostępność i łączność. Nasza unikalna struktura ma na celu wspieranie Cię przez cały okres działalności Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś startupem, w fazie wzrostu, czy osiągnąłeś stabilny rozwój, oferujemy usługi o wysokiej war...
@FRIENDS jest jednym z wiodących dostawców usług komunikacyjnych w Niemczech. Zespół menedżerów i agentów dialogowych z solidnym doświadczeniem jest gwarancją współpracy, która przynosi wymierne sukcesy w realizacji celów Twojej firmy. @FRIENDS stawia na nowoczesną infrastrukturę IT oraz profesjonalne rozwiązania telekomunikacyjne w obszarze technologii ACD i dialerów w lokalizacjach Bielefeld i B...
Dania, København Nv
Partner Dialog został stworzony, aby pomóc firmom skoncentrowanym na kliencie osiągnąć swoje cele sprzedażowe - a nawet trochę więcej. Mamy doświadczenie i kompetencje, a także jesteśmy solidnym partnerem, który przyczynia się do budowania długoterminowych relacji z klientami. Jedną z naszych kluczowych kompetencji jest dbanie o utrzymanie Twojego lejka sprzedażowego poprzez dostarczanie nowych le...
Wielka Brytania, Dunfermline
Usługa odbierania telefonów z siedzibą w Edynburgu Możesz na nas polegać. Jesteśmy dostępni dla Ciebie 24/7. Zapewnimy Ci spokój ducha. Każde połączenie, które odbierzemy, oraz każda komunikacja z Twoim klientem będą profesjonalne; ponieważ wiemy, że najlepsze relacje opierają się na zaufaniu.
Belgia, Oostende
Call-IT specjalizuje się w świadczeniu szerokiego pakietu intensywnych w wiedzę usług Customer Care. Działając z sześciu lokalizacji w Beneluksie, Call-IT rocznie obsługuje miliony kontaktów z klientami (zarówno B2B, jak i B2C) w różnych sektorach przemysłu, mając na celu profesjonalne zarządzanie wszystkimi kontaktami z klientami.
Belgia, Bruxelles
Ebos jest firmą telemarketingową należącą do grupy Rossel, wiodącej grupy prasowej w Belgii. Nasza organizacja jest zarządzana z siedziby głównej w Belgii i zatrudnia wielu wielojęzycznych pracowników, którzy prowadzą działania marketingowe w całej Europie. Dzięki ich motywacji, naszemu doświadczeniu oraz nowoczesnemu wyposażeniu, E-Bos jest w stanie obsłużyć dużą liczbę połączeń przychodzących i ...
Niemcy, Leipzig
TAS AG, największy w Niemczech rodzinny ekspert w zakresie outsourcingu, oferuje usługi w obszarze call center od 1992 roku. Ponadto istnieje powiązana Akademia. Portfolio usług obejmuje profesjonalne i kompleksowe rozwiązania w obszarach interakcji z klientem, doradztwa oraz outsourcingu procesów biznesowych. Siłą rodzinnej firmy jest komunikacja z człowiekiem. Zdefiniowane cele to rozwiązania do...
Hiszpania, Madrid
Sumujemy korzyści z Outsourcingu z oszczędnościami wynikającymi z Delokalizacji. Biorąc pod uwagę ulgi podatkowe i składkowe dostępne dla tych, którzy decydują się na offshoring w Hiszpanii, zwracamy się bezpośrednio do Ciebie, dając Ci możliwość wspólnej oceny owocnej i trwałej współpracy. Działamy zarówno na rynku włoskim, jak i hiszpańskim, dysponujemy wielojęzycznym zespołem (native speakerz...
Hiszpania, Irun
Jesteśmy Centrum Obsługi Klienta, które oferuje usługi wysokiej jakości, zarządzane przez ekspertów w dziedzinie telemarketingu i marketingu usług. Nasze podejście polega na dostarczaniu pracy wysokiej jakości, dostosowanej do Twoich potrzeb oraz na zapewnieniu usług zgodnych z wymaganiami Twojej branży, a także oczywiście Twoich klientów/potencjalnych klientów. Naszym celem jest osiągnięcie Twoic...
Dania, Viby J
W Valeur A / S zajmujemy się pozyskiwaniem klientów, umawianiem spotkań oraz obsługą klienta. Dlatego Valeur A / S ma cztery solidne filary jako fundament, które zostały wypracowane przez doświadczenie właścicieli i pracowników Valeur przez dwadzieścia lat w branży. Cztery filary to: telemarketing, Centrum Kontaktowe, analiza, Akademia.
UAB FCR MEDIA LIETUVA jest częścią międzynarodowej grupy FCR Media, która składa się z 12 firm w Litwie, Łotwie, Estonii, Słowacji, Czechach, Irlandii, Szwecji, Finlandii, Rosji, Rumunii, Węgrzech i Urugwaju, zajmującą wiodącą pozycję na litewskim rynku mediów masowych i reklamy. Firma dąży do bycia najlepszym dostawcą leadów dla małych i średnich przedsiębiorstw na swoich rynkach. FCR Media to wi...
Belgia, Liege
Sektor telemarketingu, w którym działamy, jest narażony na silną konkurencję, która znacznie wzrosła w ciągu ostatnich 10 lat. Ta konkurencja oraz dążenie do pozyskiwania klientów za wszelką cenę doprowadziły do nieprawidłowości w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz w jakości usług świadczonych klientom. Dlatego zdecydowaliśmy się pracować nad certyfikatem SA8000, aby wykazać, że sektor call center...

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play