Wielka Brytania, Sutton Coldfield
Pełna obsługa centrum kontaktowego w mieście Sutton Coldfield w Birmingham, oferująca usługi call center od odbierania telefonów po w pełni zewnętrzne rozwiązania w zakresie obsługi klienta. Wraz z naszą dywizją technologiczną, mplsystems, staliśmy się wiodącym dostawcą rozwiązań centrum kontaktowego oraz usług zewnętrznych i doradczych w Wielkiej Brytanii. Jesteśmy w unikalnej pozycji, ponieważ ...
Francja, Nice
Skup się na swojej podstawowej działalności i powierz swoje relacje z klientami doświadczonemu partnerowi w obszarze B2B. Umawianie spotkań, webowe oddzwonienia, relacje z klientami przed i po sprzedaży, kwalifikacja danych klientów...
Holandia, Helmond
Od wilgotnych dłoni do ciepłych leadów. Optymalna generacja leadów sprawia, że osiągasz swoich wymarzonych klientów. Nasze uważne słuchanie, szczere zaangażowanie i dobrze przemyślana narracja zapewniają, że pozyskujemy odpowiednie, jakościowe leady dla Twojej firmy. Dodatkowo jesteśmy do Twojej dyspozycji z treningami, prelegentami oraz różnymi innymi działaniami marketingowymi. Czy odważysz się ...
Wielka Brytania, London
BIURO W LONDYNIE wspiera tysiące klientów w ich potrzebach biznesowych. Nasi klienci to zarówno start-upy, które testują rynek przed podjęciem decyzji o zatrudnieniu pracowników i wynajmie lokalu; małe firmy zatrudniające od jednego do dziesięciu pracowników, dla których nieprzerwanie świadczymy usługi odbierania połączeń i korespondencji, wirtualne biuro oraz usługi internetowe z roku na rok; jak...
Belgia, Sint-Stevens-Woluwe
Nasze centrum obsługi klienta pomoże Ci w każdym rodzaju projektu handlowego. Korzystając z naszych usług, możesz w pełni wykorzystać i rozwijać swój potencjał sprzedażowy. Udostępniamy Ci specjalistów telefonicznych, którzy mają doświadczenie w różnych rodzajach połączeń komercyjnych: umawianie spotkań, telemarketing, utrzymanie klientów, odzyskiwanie klientów, reaktywacja klientów/prospektów, ak...
Francja, Paris
APF Entreprises posiada 53 placówki rozmieszczone w 42 lokalizacjach we Francji i tworzy największą sieć pracy dostosowanej i chronionej w kraju. Nasze podejście w pełni wpisuje się w politykę odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Dając możliwość osobom z niepełnosprawnościami na rozwój w środowisku pracy w celu trwałej integracji zawodowej, doceniamy nasze zaangażowanie społeczne i ekonom...
Mołdawia, Chisinau
Chcesz przyspieszyć rozwój swojej firmy? Rozwinąć portfel klientów lub poszerzyć obszar działalności? Chcesz otworzyć obsługę klienta dla swoich klientów, jednocześnie dbając o swoje finanse? Dopiero co rozpocząłeś działalność gospodarczą i nie masz jeszcze środków na zatrudnienie sekretarki lub asystenta handlowego? Prestacall to młoda i dynamiczna firma specjalizująca się w outsourcingu usług w ...
Międzynarodowa usługa call center od Kreuzer, centralny punkt wszystkich procesów związanych z sprzedażą i obsługą klienta. Od klasycznych działań telemarketingowych mających na celu pozyskiwanie nowych klientów, po złożone rozwiązania outsourcingowe call center.
Włochy, Bologna
Profesjonalne usługi telefoniczne...
Belgia, Oostkamp
Ringfoon przez lata ugruntował swoją pozycję jako pełnoprawny partner w zakresie telesecretariatu zarówno dla sektora medycznego, jak i dla firm. Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu oraz niezwykle profesjonalnemu systemowi Online Agenda jesteśmy jednym z liderów na belgijskim rynku. Nasi operatorzy są głównym powodem naszego sukcesu. Wszyscy są zatrudnieni na stałe - nie korzystamy z pracowników...
Niemcy, Schwäbisch Hall
Firma Sommerwerk Cloud to wirtualne centrum kontaktowe. Rozwiązuje ograniczenia tradycyjnego call center dzięki nowemu podejściu: najwyższa dostępność wolumenu połączeń dzięki elastycznie skalowalnej puli pracowników oraz lepsza obsługa i wyniki sprzedaży dzięki wysoko wykwalifikowanym pracownikom działającym na całym świecie. W ten sposób schwäbsko-halska firma oferuje zoptymalizowane usługi cont...
Bułgaria, Veliko Tarnovo
Jesteśmy Centrum Kontaktu w najszerszym znaczeniu i możemy zrealizować różnorodne kampanie, inbound, outbound, generowanie leadów itd. Jesteśmy również idealnym partnerem do obsługi Help Desk i wsparcia klienta, zajmując się zapytaniami za pośrednictwem e-maila, telefonu i czatu. Jeśli potrzebne są również jakościowe spotkania dla Twoich menedżerów kont lub zespołu sprzedażowego, możemy to zrealiz...
Hiszpania, Sevilla
W Addendia Outsourcing specjalizujemy się w oferowaniu innowacyjnych rozwiązań w zakresie outsourcingu procesów, obejmujących pełne cykle biznesowe. Jesteśmy ekspertami w zarządzaniu usługami outsourcingowymi, usługami zarządzania dokumentacją oraz procesami BPO. Udało nam się poprawić efektywność i jakość działalności naszych klientów. Aby osiągnąć doskonałość i tworzyć wartość poprzez outsourci...
... zapewnienia klientom korporacyjnym "dostępności, ciągłości, bezpieczeństwa i elastyczności". Oparte na oprogramowaniu infrastruktura zarządza ruchem SMS, e-mail, faksów i czatu internetowego tak łatwo, jak ruchem telefonicznym. Firma posiada certyfikaty ISO9001 Systemu Zarządzania Jakością oraz ISO27001 Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
Albania, Tirana
JESTEŚMY ZAANGAŻOWANI W DOSTARCZANIE WYJĄTKOWYCH INDYWIDUALNYCH DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW. Jak możemy Ci pomóc? Niezależnie od potrzeb Twojej firmy, nasze strategiczne biuro doradztwa marketingowego może z niezwykłą precyzją wskazać rozwiązanie. TELEMARKETING Czy telemarketing to coś, na co zwracasz uwagę, aby zwiększyć wzrost swojej firmy? Jeśli tak, ZZ Group ma świetny zespół wysoko wykwalifikowanych...
Francja, Châteauroux
POMOC TECHNICZNA POMOC HANDLOWA MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE SATYSFAKCJA KLIENTA POZYSKIWANIE SPRZEDAŻY Nasze metody: Połączenia przychodzące i wychodzące / Czat / E-maile / Listy / Media społecznościowe / Wprowadzanie i zarządzanie. CallandCom jest w stanie zaoferować Państwu szczególne umiejętności do Waszych projektów. Możemy znaleźć specjalistów, którzy są rzadko obecni w fizycznych centrach kontakto...
Rumunia, Bucuresti
YOUDIAL to firma specjalizująca się w usługach OUTSOURCINGU ZA GRANICĄ dla przedsiębiorstw włoskich i zagranicznych. Oferujemy naszym Klientom usługi, które pozwalają na znaczną redukcję kosztów oraz doskonałą jakość świadczonych usług. Nasze rozwiązania za granicą obejmują działalność front-end, call center oraz back office. Różne firmy Klienci już korzystają z zalet naszego rozwiązania do zarząd...
Oferujemy usługi w następujących językach: włoski, angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, rosyjski, serbski, węgierski i rumuński. Jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nasza działalność polega na przykład na odpowiadaniu na e-maile i zarządzaniu zapytaniami telefonicznymi, obsługujemy skargi, zarządzamy połączeniami od klientów, przetwarzamy zamówienia w naszym wewnętrznym...
Turcja, Antalya
Świadczymy usługi w zakresie inbound i outbound. Jesteśmy otwarci na propozycje danych projektowych i działamy w regionie Antalya Kepez.
Francja, Vichy
Ukraina, Kyiv
Litwa, Vilnius
Włochy, Gorle
Premiere srl, działając pod marką Call Center Bergamo, operuje w obszarach komunikacji handlowej i contact center. Jakość oferowanych usług jest przede wszystkim gwarantowana przez głęboką znajomość włoskiego sektora produkcyjnego przez jej założycieli oraz profesjonalizm zatrudnionego personelu. Premiere srl dysponuje przestronną i jasną strukturą z siedemdziesięcioma stanowiskami, które mogą...
Niemcy, Ismaning
Identyfikacja odwiedzających online ujawnia dostawcom B2B, które firmy poszukują informacji na stronie internetowej firmy oraz jakie produkty lub usługi odwiedzający przeglądali.
Wielka Brytania, Chessington
Centra telefoniczne, Inne działalności gospodarcze, które nie są sklasyfikowane gdzie indziej...
Doradztwo w zakresie akwizycji telefonicznej. Pośrednictwo w zatrudnieniu, pozyskiwanie adresów, szkolenia telefoniczne, wytyczne do rozmów, zarządzanie adresami i systemy CRM.
Wielka Brytania, Camberley
Centra telefoniczne, Inne działalności gospodarcze, które nie są sklasyfikowane gdzie indziej...
Wielka Brytania, Chippenham
Centra telefoniczne, Inne działalności gospodarcze, które nie są sklasyfikowane gdzie indziej...
Francja, Torcy
Idelio została założona w 2003 roku. Jej główną działalnością jest obsługa klienta za pomocą telefonów i rozwiązań informatycznych. Rozwiązania i usługi oferowane przez firmę są dedykowane dla wszystkich kategorii organizacji. Dzięki temu oferty tego kluczowego gracza w obszarze obsługi klienta pozwalają na poprawę wymiany informacji między beneficjentem, jego klientami a potencjalnymi klientami...

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play