Dzięki kompleksowej geoanalizie można z wyprzedzeniem nadać swojemu przedsiębiorstwu impuls do rozwoju, podejmując właściwe decyzje oparte na analizach. W związku z tym można również prowadzić skuteczne geomarketing. Początek powinno stanowić badanie lokalizacji, ponieważ od tego zależy bardzo wiele. W połączeniu z analizą konkurencji można szybko ustalić, czy wybrana lokalizacja rzeczywiście jest dobrą pozycją. Z pewnością wiele myśli poświęcono produktom, jednak warto przeprowadzić analizę koszyka zakupowego. Nieinteresujące produkty nie przyciągają klientów. Aby zdobyć odpowiednich klientów i nieustannie pracować nad pozyskiwaniem nowych, przydatna jest analiza grupy docelowej.
Z naszym ręcznym ogranicznikiem długości MD 50 d oferujemy Państwu niedrogi ogranicznik długości o niezwykle prostej obsłudze, który zwiększa wydajnoś...
>>mały turbo cud – idealny do siekania ziół, orzechów, czekolady i wielu innych w kilka sekund!
>> pojemność 600 ml
>> wysokiej jakości i praktyczny s...
- Pojemność zbiornika 500 litrów
- Podwójnie ściankowy kocioł ogrzewany olejem termalnym z rusztem do topienia na około 100 kg materiału i pokrywą wst...
Siphon do bitej śmietany to urządzenie wykonane z aluminium lub stali, które może pomieścić około 8 gramów podtlenku azotu (N2O), aby wprowadzić ciśni...
Propolis, znany również jako kit pszczeli, to żywiczna masa składająca się z różnych składników, produkowana przez pszczoły i używana do uszczelniania...
Materiał wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego
Nadaje się do mycia w zmywarce
Wyprodukowano w Niemczech z 5-letnią gwarancją
Otwór na uchwyt...
Przetwornica DC-DC Typ 412-3.3 ||
Zakres napięcia wejściowego od 9V do 36V |
Napięcie wyjściowe: 3.3V |
Moc wyjściowa: 9W |
Dla temperatur otoczenia...
AFO MARKETING AG GEOMARKETING UND KONKURRENZANALYSE
Aplikacja europages jest tutaj!
Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców lub twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.