Produkty dla autobus (217)

Elektroniczny wskaźnik pozycji AP05 - Elektroniczny wskaźnik pozycji AP05, Z interfejsem magistrali

Elektroniczny wskaźnik pozycji AP05 - Elektroniczny wskaźnik pozycji AP05, Z interfejsem magistrali

Wskaźnik pozycji AP05 intuicyjnie prowadzi użytkownika do właściwego ustawienia maszyny w przypadku zmiany produktu lub formatu. Optymalny podświetlany wyświetlacz wskazuje wartości docelowe i rzeczywiste w sposób bezpośredni. Dwie diody LED precyzyjnie pokazują operatorowi maszyny kierunek, w którym należy dokonać regulacji. AP05 pomaga unikać błędnych ustawień maszyny i zwiększa bezpieczeństwo procesów w elastycznych maszynach produkcyjnych. Elektroniczny wskaźnik pozycji z interfejsem magistrali. Podświetlany dwuwierszowy wyświetlacz LCD. Wyświetlanie wartości docelowych i rzeczywistych z zintegrowanym wyrównaniem. Wskazówki dla użytkownika za pomocą diod LED statusu. Oś pusta o średnicy 20 mm i pierścień zaciskowy ze stali nierdzewnej. Zwiększona odporność na wstrząsy dzięki ochronnemu szkłu wyświetlacza. Zintegrowany interfejs RS485, magistrala CAN jako opcja. Solidna jednostka technologii czujników dzięki skanowaniu magnetycznemu. Mechanicznie kompatybilny z wskaźnikami pozycji AP04 i DA04. Typ ochrony IP53, IP65 jako opcja.
Elektroniczny Wskaźnik Pozycji AP05 - Elektroniczny Wskaźnik Pozycji AP05, z interfejsem magistrali

Elektroniczny Wskaźnik Pozycji AP05 - Elektroniczny Wskaźnik Pozycji AP05, z interfejsem magistrali

Wyświetlacz pozycji AP05 intuicyjnie prowadzi użytkownika do prawidłowego ustawienia maszyny podczas zmian produktów lub formatów. Optymalny podświetlany wyświetlacz precyzyjnie pokazuje wartości docelowe i rzeczywiste. Dwie diody LED wyraźnie wskazują operatorowi maszyny kierunek, w którym należy dokonać regulacji. Dzięki wyświetlaczowi pozycji AP05 błędne ustawienia maszyn będą w przyszłości unikać, co sprawi, że elastyczne maszyny produkcyjne staną się w pełni bezpieczne w procesie. Elektroniczny wyświetlacz pozycji z interfejsem magistrali. Dwuliniowy wyświetlacz LCD z podświetleniem. Wyświetlanie wartości docelowych i rzeczywistych z wbudowanym wyrównaniem. Prowadzenie użytkownika za pomocą diod LED statusu. Oś pustej z Ø 20 mm i stalowym pierścieniem zaciskowym. Zwiększona odporność na uderzenia dzięki szkle ochronnemu wyświetlacza. Zintegrowany interfejs RS485, opcjonalnie CAN-Bus. Solidna sensorika dzięki magnetycznemu odczytowi. Kompatybilny z wyświetlaczem pozycji AP04 i DA04. Klasa ochrony IP53, opcjonalnie IP65.
Poczekalnia na Autobus Drewno Typ NORFAX - różne wymiary i rozmiary zgodnie z wymaganiami klienta

Poczekalnia na Autobus Drewno Typ NORFAX - różne wymiary i rozmiary zgodnie z wymaganiami klienta

NORFAX-Poczekalnia 3665 x 1355 RSGK, 3 sekcje Wymiary: -Długość x Wysokość x Głębokość ok. 3665 x 3345 x 1355 mm, szerokość dachu 2500 mm, inne wymiary zgodnie z życzeniem klienta zawsze możliwe, Konstrukcja ramy: -Konstrukcja z litego drewna, drewno z specjalnie impregnowanej i gotowanej w specjalnym oleju skandynawskiej sosny, -Pokryta brązową lazurą, -Bezobsługowa powierzchnia do 8 lat, -Obudowa tylnej i bocznych ścian z ESG-szkła bezpieczeństwa 6 mm oraz kolorowego laminatu kompaktowego w okrągłym, czarnym anodowanym ramie z profilu aluminiowego, przekrój profilu 36 x 34 mm, krawędzie z promieniem 9 mm, z podwójnym rowkiem 8 mm, rama podzielona na 3 części, -3 sekcje tylnej ściany o wymiarach wewnętrznych 1055 mm, z bocznymi ścianami o wymiarach zewnętrznych 1340 mm, Dach: -Konstrukcja drewniana z dachem dwuspadowym, z klinkierowym pokryciem dachowym, -Dł. x Szer. ok. 4370 x 2500 mm, -Ukryty rynnowy system odwadniający po obu długich stronach dachu, Środki łączące: -Stal, ocynkowana, stal nierdzewna,
Technologia LON-Bus

Technologia LON-Bus

Moduły I/O analogowe i cyfrowe do montażu na szynie DIN lub instalacji w panelu Moduły wyświetlające z diodami LED lub tekstem prostym
Specjalistyczne doradztwo w zakresie rozwiązań technologii CAN bus - Portfolio

Specjalistyczne doradztwo w zakresie rozwiązań technologii CAN bus - Portfolio

Jeśli firmy chcą zdecydować się na technologię autobusową odporną na przyszłość, na wczesnym etapie procesu rozwoju potrzebne będą kompleksowe porady. Zwykle zaczynamy od warsztatu lub webinaru MicroControl, po którym następuje wsparcie i doradztwo w etapie badań i rozwoju. Jeśli decyzja została podjęta na rzecz CANopen classic lub FD, eksperci MicroControl będą ściśle współpracować z klientem, aby zrealizować sprzęt i oprogramowanie dla pożądanej aplikacji. W kolejnym kroku zostanie opracowany i wyprodukowany prototyp – albo przez klienta, albo przez MicroControl. Na etapie koncepcyjnym wymagane specyfikacje techniczne aplikacji klienta są nieustannie sprawdzane. Z ponad 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami w różnych branżach, będziemy Twoim niezawodnym partnerem w zakresie przyszłych rozwiązań.
Części Zamienne do Autobusów i Części Karoserii - Zamki i Akcesoria

Części Zamienne do Autobusów i Części Karoserii - Zamki i Akcesoria

Produkujemy części zamienne do autobusów oraz elementy nadwozia wykonane z metalu i szkła. Zamki i akcesoria również znajdują się w naszej ofercie.
Poduszka z pianki dla BUS R312 - PoduszkaBusR312

Poduszka z pianki dla BUS R312 - PoduszkaBusR312

Dossier z pianki dla BUS Renault VI R312
Kabel hybrydowy z elementami BUS do robotyki - Roboty spawalnicze / Roboty nurkowe / Roboty przemysłowe

Kabel hybrydowy z elementami BUS do robotyki - Roboty spawalnicze / Roboty nurkowe / Roboty przemysłowe

W zależności od zastosowania i funkcji robota, okablowanie musi spełniać różnorodne wymagania. Kable i przewody dla robotów przemysłowych muszą zazwyczaj wytrzymywać silne obciążenia mechaniczne wynikające z ciągłych, powtarzalnych ruchów. W przypadku robotów do takich zadań jak spawanie czy prace podwodne wymagane są dodatkowe cechy, takie jak odporność na wysoką temperaturę czy całkowita wodoszczelność. W zależności od tego, ile funkcji ma mieć robot, zmienia się również zakres okablowania. Tak indywidualne, jak są te wymagania, nie ma rozwiązań uniwersalnych. W przypadku robotyki kable i przewody muszą być zasadniczo projektowane i rozwijane indywidualnie, zgodnie z zastosowaniem i potrzebami. Dlatego nasi doświadczeni eksperci przed właściwą realizacją wspólnie z Państwem ustalają wszystkie wymagania, warunki użytkowania oraz ewentualne specjalne życzenia.
Zakrzywione/Płaskie SZYBY SAMOCHODOWE - SZYBY SAMOCHODOWE

Zakrzywione/Płaskie SZYBY SAMOCHODOWE - SZYBY SAMOCHODOWE

Przetworzone szkło żebrowane o grubości 4-5-6-8-10-12 mm. Maksymalnie można wyprodukować 2800x1400 mm, a 150x100 mm można wypolerować.
Vip Trend - Pokrowiec na Fotelik Samochodowy - vip-trend

Vip Trend - Pokrowiec na Fotelik Samochodowy - vip-trend

Vip Trend to pokrowiec na fotel Środek z tkaniny żakardowej laminowanej ogniowo Krawędzie z tkaniny lakostowej o grubości 150 denierów Tył z ekoskóry toskano - podwójne kieszenie Zawartość opakowania: 2 sztuki przednich siedzisk 2 sztuki przednich oparć 1 sztuka tylnego siedziska 1 sztuka tylnego oparcia (3 części) 5 sztuk zagłówków
Aktuator AG06 Bus Polowy - Aktuator AG06 Bus Polowy, Bus Polowy

Aktuator AG06 Bus Polowy - Aktuator AG06 Bus Polowy, Bus Polowy

Kompaktowy i mocny siłownik do zautomatyzowanych zadań pozycjonowania. Prosty montaż bez dodatkowych złączek. Wałek kablowy ze stali nierdzewnej, obudowa wzmocniona włóknem szklanym. Silnik bezszczotkowy DC 24 V o długiej żywotności. Wytrzymały czujnik absolutny, skanowanie magnetyczne. Wyświetlacz LCD z 2 liniami do wyświetlania wartości nominalnej i rzeczywistej oraz przycisków sterujących. Wskazówki użytkownika za pomocą dwóch diod LED. Zintegrowany interfejs RS485 lub CANopen. Napęd i zintegrowany pozycjoner. Technologia połączeń M8 + M12.
Wskaźnik ustawienia AP10T - Wskaźnik ustawienia AP10T, z interfejsem magistrali

Wskaźnik ustawienia AP10T - Wskaźnik ustawienia AP10T, z interfejsem magistrali

Busowa wskazówka wartości docelowej dla monitorowanej wymiany formatu lub narzędzi. Z dodatkową diodą LED statusu do jednoznacznego sygnalizowania statusu pozycjonowania. Służy do monitorowanej regulacji formatu, aby skrócić czasy przezbrojenia i zwiększyć efektywność maszyny. Wskazówka wartości docelowej z interfejsem busowym bez pomiaru wartości rzeczywistej. Duży przycisk do potwierdzania. Optymalnie czytelny podświetlany wyświetlacz. Dwuliniowy wyświetlacz LCD. Zintegrowany interfejs RS485, opcjonalnie CAN-Bus. Wskazówki dla użytkownika za pomocą dwukolorowych diod LED statusu. Klasa ochrony IP53, opcjonalnie IP65.
Stacja Pogodowa LON

Stacja Pogodowa LON

Stacja Meteorologiczna LON do Rejestrowania Danych Meteorologicznych
Ekskluzywna Hala Czekania na Autobus City 90 - Wszystkie Kolory i Wymiary

Ekskluzywna Hala Czekania na Autobus City 90 - Wszystkie Kolory i Wymiary

Hala oczekiwania z profili aluminiowych, dach łukowy, pionowe przeszklenie ze szkła bezpieczeństwa ESG, pokrycie dachu z poliwęglanu lub aluminium, system odwadniający zintegrowany w profilu dachu, oświetlenie ukryte w profilu krawędzi dachu, standardowe lub LED, ławki, kosze na śmieci, witryny informacyjne lub reklamowe według życzenia, przekrój profilu w kształcie koniczyny, kolorystyka RAL według życzenia klienta, wymiary dostosowane do życzeń klienta bez dodatkowych kosztów, oferta obejmująca dostawę i montaż na terenie całego kraju.
Autobusy Elektryczne A13E - SUN-GRUPA AUTOBUS

Autobusy Elektryczne A13E - SUN-GRUPA AUTOBUS

Autobus 100% elektryczny Sun-Groupe o pojemności 37 miejsc z zasięgiem 200 km. Ładowany w 2 godziny. Autobusy Sun-Groupe są ekonomiczne, nowoczesne i dostosowywalne. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać ofertę. SILNIK: ELEKTRYCZNY TYP: MAGNES PERMANENTNY SYNCHRONICZNY OGÓLNE WYMIARY [MM]: 8995X2495X3250 LICZBA MIEJSC: 37 MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ [KM/H]: 85 ZASIĘG [KM]: 200 MASA WŁASNA [KG]: 10’000 MASA CAŁKOWITA [KG]: 16’000 POJEMNOŚĆ BATERII [KWH]: 200 MAKSYMALNA MOC ŁADOWANIA [KW]: 100 CZAS ŁADOWANIA [H]: 2.0 MOC CIĄGŁA [KW]: 100
Licznik Energii Czynnej

Licznik Energii Czynnej

Licznik energii elektrycznej z LON Bus
TKD | 03 BUS, LAN, FO-, kable koncentryczne i wideo

TKD | 03 BUS, LAN, FO-, kable koncentryczne i wideo

TKD | 03 KABLE BUS, LAN, FO-, współosiowe i wideo w dziedzinie automatyzacji produkcji dla niezawodnej transmisji danych i energii (np. między czujnikami, siłownikami a kontrolerami), dla wysoko elastycznych aplikacji (np. łańcuchy energetyczne, roboty bramowe, jednostki pick&place, przenośniki, narzędzia skrawarskie, zautomatyzowane systemy produkcyjne itp.) - BUS | Technologia FIELDBUS – dla automatyzacji przemysłowej, procesowej i budowlanej - LAN | Technologia ETHERNET – dla strukturalnego okablowania przemysłowego i budowlanego - Technologia FO BUS – optyczna transmisja danych - Kable współosiowe i wideo Wyciąg wersji: > ekranowane, nieekranowane > odporne na UV, odporne na olej > uznawane przez UL/CSA, wymienione > do instalacji stałej > do wysoko elastycznych aplikacji w łańcuchach przesyłowych i robotyce Wyciąg produktów: PROFIBUS - MULTIBUS - INTERBUS - CAN BUS - DeviceNet - FoundationFieldbus - ASi-BUS - SafetyBUS - EIB/KNX BUS - PROFINET - INDUSTRIAL ETHERNET Cat.5e...Cat.7A - POF - SIMPLEX, DUPLEX
Aktuator AG02 Bus Polowy - Aktuator AG02 Bus Polowy, Bus Polowy

Aktuator AG02 Bus Polowy - Aktuator AG02 Bus Polowy, Bus Polowy

Solidny i mocny siłownik do trudnych zadań pozycjonowania. Łatwy montaż. Wał z przejściem kablowym o średnicy do maks. 14 mm. Zintegrowany czujnik położenia absolutnego na wałku wyjściowym. Napęd i pozycjonator zintegrowane. Zintegrowany interfejs magistrali polowej (opcjonalnie).
Wały napędowe do ciężarówek, HGV i autobusów

Wały napędowe do ciężarówek, HGV i autobusów

Częścią naszej podstawowej działalności w Firow Propshafts jest produkcja, naprawa i dystrybucja wałów napędowych do ciężarówek, pojazdów HGV i autobusów. Od 1981 roku dostarczamy różnorodne wały napędowe do ciężarówek, HGV i autobusów dla wszystkich marek i zastosowań. Nasza usługa opiera się na zrozumieniu, że ciężarówka, która nie działa, to ciężarówka, która nie zarabia pieniędzy. Dlatego oferujemy 24-godzinny czas realizacji na nowe wały napędowe, a krótsze czasy realizacji są dostępne w naszym lokalnym obszarze dla napraw. Następnym razem, gdy uszkodzony wał napędowy ciężarówki, HGV lub autobusu sprawi Ci ból głowy związany z VOR, zadzwoń do nas. Oprócz naszej szybkiej usługi VOR, możemy również zapewnić prace w małych i średnich seriach. Więc, niezależnie od tego, czy jesteś hurtownikiem, operatorem floty czy warsztatem naprawczym, możemy zaoferować oszczędności w oparciu o zakupy w ilościach hurtowych. Wszystkie nasze nowe wały napędowe do ciężarówek, HGV i autobusów są produkowane przez naszych wewnętrznych ekspertów z wykorzystaniem komponentów wysokiej jakości. Wszystko, czego potrzebujemy, to Twój numer rejestracyjny, VIN, numer części OEM lub jednostka wzorcowa.
Kable BUS, LAN, światłowodowe, koncentryczne i wideo - Kable BUS, LAN, koncentryczne i wideo do komunikacji BUS i LAN.

Kable BUS, LAN, światłowodowe, koncentryczne i wideo - Kable BUS, LAN, koncentryczne i wideo do komunikacji BUS i LAN.

Są one wykorzystywane zarówno w stałych instalacjach dla infrastruktury sieciowej, jak i jako elastyczne przewody do podłączania różnych urządzeń w budynkach lub w różnych zastosowaniach przemysłowych, np. w łańcuchach przegubowych, systemach łańcuchów przegubowych lub windach, i odpowiadają różnym standardowym prędkościom transmisji od Cat.5 do Cat.7A. W zależności od zastosowania i warunków otoczenia, przewody spełniają różne normy, takie jak zatwierdzenia UL/CSA i są częściowo klasyfikowane zgodnie z przepisami CPR. Szczególny nacisk kładzie się na portfolio Industrial Ethernet, z kablami i przewodami, które spełniają wymagania organizacyjne PROFINET i SPE, a także kablami i przewodami odpowiednimi do innych zastosowań Industrial Ethernet, podzielonymi według różnych kategorii instalacyjnych, tj. Typ A dla stałych instalacji, Typ B dla elastycznego zastosowania oraz Typ C i R dla zastosowań o wysokiej dynamice.
Elektroniczny wskaźnik pozycji AP10 - Elektroniczny wskaźnik pozycji AP10, Z interfejsem magistrali i IO-Link

Elektroniczny wskaźnik pozycji AP10 - Elektroniczny wskaźnik pozycji AP10, Z interfejsem magistrali i IO-Link

Wskaźnik pozycji AP10 kompatybilny z magistralą służy do monitorowanej regulacji formatu, aby skrócić czasy ustawień i zwiększyć wydajność maszyny. Czytelność została zoptymalizowana, aby osiągnąć intuicyjne prowadzenie użytkownika. Podświetlany wyświetlacz wyraźnie wskazuje wartości docelowe i rzeczywiste, a dwuwierszowy wskaźnik pozycji przedstawia wartości docelowe i rzeczywiste, a dwa diody LED wyraźnie pokazują kierunek, który należy ustawić. Elektroniczny wskaźnik pozycji z interfejsem magistrali. Stalowa, pusty wał o średnicy 20 mm, opcjonalnie do 25,4 mm. Podświetlany wyświetlacz. Dwuliniowy wyświetlacz LCD dla wartości docelowych i rzeczywistych. Reset, pomiar przyrostowy, offset za pomocą klawiatury. Zintegrowany interfejs RS485, magistrala CAN lub IO-Link jako opcja. Wytrzymała jednostka technologii czujników dzięki skanowaniu magnetycznemu. Prowadzenie użytkownika przez diody LED statusu. Mechanicznie kompatybilny z wskaźnikiem pozycji DA09S. Typ ochrony IP53, IP65 jako opcja.
Technologia Fieldbus - Komponenty magistrali PA

Technologia Fieldbus - Komponenty magistrali PA

Oferujemy pełną gamę rozwiązań do zadań automatyzacji procesów, realizowanych z wykorzystaniem systemu Foundation™ fieldbus oraz PROFIBUS-PA: Portfolio obejmuje zasilacze, kondycjonery zasilania, multibarierki oraz skrzynki przyłączeniowe w klasach IP20 i IP67. W ofercie znajdują się również pasywne produkty łączności, takie jak kable fieldbus, rozdzielacze polowe oraz rezystory końcowe. Komponenty te są odpowiednie do stosowania w trudnych warunkach i mogą być bezpośrednio montowane na maszynie lub w procesie.
Wskaźnik wartości nominalnej AP10T - Wskaźnik wartości nominalnej AP10T, Z interfejsem magistrali

Wskaźnik wartości nominalnej AP10T - Wskaźnik wartości nominalnej AP10T, Z interfejsem magistrali

Wskaźnik wartości nominalnej kompatybilny z systemem bus do monitorowanego zmiany części formatu lub narzędzi. Z dodatkową diodą LED do wyraźnego sygnalizowania stanu pozycjonowania. Służy do monitorowania zmiany formatu, aby skrócić czas przygotowania i zwiększyć wydajność maszyny. Wskaźnik wartości nominalnej z interfejsem bus bez pomiaru wartości rzeczywistej. Duży przycisk sterujący do potwierdzenia. Podświetlany wyświetlacz czytelny w optymalny sposób. Wyświetlacz LCD z dwoma liniami. Zintegrowany interfejs RS485, opcjonalnie CAN Bus. Instrukcja obsługi za pomocą dwukolorowych diod LED. Stopień ochrony IP53, opcjonalnie IP65.
Wyjście Awaryjne na Dachu

Wyjście Awaryjne na Dachu

Wyjście awaryjne na dachu, szyberdach do furgonetki, szyberdach, Każdy dostępny wymiar, oto niektóre z nich: 63x97 (630x970) 53x97 (530x970) 63x80 (630x800) 53x80 (530x800) 50x50 (500x500) 50x40 (500x400) 40x40 (400x400)
Poczekalnia na autobusy Sharp - Poczekalnia na autobusy Typ SHARP od Team Tejbrant

Poczekalnia na autobusy Sharp - Poczekalnia na autobusy Typ SHARP od Team Tejbrant

3-polowa poczekalnia SHARP: Abmessungen: -Długość x Szerokość x Wysokość ok. 4510 x 1580 x 2470 mm, Konstrukcja ramy: -profilowane kwadratowe pełne profile aluminiowe (AlMg) pokryte proszkiem -Profil słupa o przekroju 115 x 115 mm, przygotowany do liniowego montażu ścian bocznych, -3 sekcje tylne o szerokości 1465 mm, lewa i prawa ściana boczna z rozstawem osi 1465 mm, -Słupy aluminiowe są wielofunkcyjne, każdy słup może być używany z 4 stron do mocowania szkła lub do montażu witryny CLP. -dzięki profilowi obrotowemu wielofunkcyjne rowki mogą być całkowicie zamknięte. Dach: -Konstrukcja dachu z obwodowym attyką z aluminiowych profili ekstrudowanych z ukrytą, zintegrowaną rynną, wysokość attyki 125 mm, z dodatkowym profilem wieńca RR 60 x 60 mm na zewnątrz, -Pokrycie dachu z pokrytych, izolowanych paneli sandwich w celu uniknięcia kondensacji wody na spodzie dachu, z systemowymi śrubami ze stali nierdzewnej.
Poczekalnia Autobusowa Centra 2000 - Malowane Proskiem Profile Aluminiowe

Poczekalnia Autobusowa Centra 2000 - Malowane Proskiem Profile Aluminiowe

3-polowa poczekalnia Centra 2000 Exclusiv: Wymiary: -Długość x Wysokość x Głębokość ok. 5000 x 27000 x 1985 mm, Konstrukcja ramy: -Powlekane proszkowo profile aluminiowe (AlMg), -Profil słupa o przekroju ok. 80 x 80 mm z mocno zaokrąglonymi krawędziami, przygotowany do liniowego montażu ścian bocznych (czterokrotnie podparty), -Profil ramy o przekroju 100 x 45 mm z mocno zaokrąglonymi krawędziami, przygotowany do liniowego montażu ścian bocznych (czterokrotnie podparty), -Wykończenie podstawy pod słupami z wymiennymi profilami osłonowymi, zapewniającymi dodatkową ochronę stopy przed solą drogową lub innymi agresywnymi mediami, -3 sekcje tylne o szerokości 1400 mm, lewa i prawa ściana boczna z rozstawem osi 1400 mm nadają się do montażu szyby bezpieczeństwa ESG lub witryny CLP, Dach: -Dach dwuspadowy z VSG na konstrukcji nośnej oraz górnym, okrążającym profilem ramy.
K-Bus eCity: Elektryczny autobus miejski w pełnej niskopodłogowej lekkiej konstrukcji

K-Bus eCity: Elektryczny autobus miejski w pełnej niskopodłogowej lekkiej konstrukcji

Masa własna tylko 2,6 t, pojemność pasażerska dla 25 osób, zasięg na jednym ładowaniu wynosi około 100 – 120 km. Od 0 do 80% naładowania z stacją ładowania CHAdeMO w zaledwie 40 minut. Prosta technika seryjna podstawowego pojazdu Nissan e-NV200. „Inteligentne” zarządzanie energią: własny obwód dla odbiorników pomocniczych z efektywnym wsparciem 5 paneli słonecznych. Bateria litowo-jonowa jest w 99% poddawana recyklingowi.
Przystanek autobusowy - Wiaty autobusowe

Przystanek autobusowy - Wiaty autobusowe

Projektujemy, produkujemy i instalujemy dostosowane przystanki autobusowe zgodnie z potrzebami klientów. W przeszłości wyprodukowaliśmy wiele przystanków autobusowych dla Francji i innych krajów europejskich. Utrzymanie to kolejna usługa, za którą DEHA jest chwalona.
Wyświetlacz wartości zadanej AP10T - Wyświetlacz wartości zadanej AP10T, z interfejsem magistrali

Wyświetlacz wartości zadanej AP10T - Wyświetlacz wartości zadanej AP10T, z interfejsem magistrali

Wyświetlacz wartości zadanej do monitorowania wymiany części formatu lub narzędzia. Z dodatkową diodą LED stanu do wyraźnego sygnalizowania stanu pozycjonowania. Służy do monitorowania ustawienia formatu w celu skrócenia czasu przestoju i zwiększenia efektywności maszyny. Wyświetlanie wartości zadanej z interfejsem magistrali bez pomiaru wartości rzeczywistej. Duży przycisk do potwierdzenia. Podświetlany ekran dla optymalnego odczytu. Wyświetlacz LCD 2-liniowy. Wbudowany interfejs RS485, opcjonalny bus CAN. Wskazówki dla użytkownika za pomocą dwukolorowych diod LED. Stopień ochrony IP53, opcjonalnie IP65.
Aktuator AG03/1 Bus polowy - Aktuator AG03/1 Bus polowy, Bus polowy

Aktuator AG03/1 Bus polowy - Aktuator AG03/1 Bus polowy, Bus polowy

Kompaktowy, wysokowydajny siłownik do trudnych zadań pozycjonowania. Łatwy montaż, kompaktowe wymiary. Wałek z przejściem kablowym o średnicy do maks. 14 mm. Silnik bezszczotkowy EC o mocy 50 W, 24 V o długiej żywotności. Zintegrowana elektronika mocy i sterowania z ochroną przed odwrotną polaryzacją i przeciążeniem. Zintegrowany czujnik pozycji absolutnej na wałku wyjściowym. Zintegrowany CANopen lub Profibus-DP z technologią połączenia M12. Zintegrowany interfejs RS485/SIKONETZ5 z technologią połączenia. IO-Link