Produkty dla autokary (14)

Tablica wyników

Tablica wyników

Wskaźnik wyniku służy jako tablica wyników podczas turniejów sportowych. Tablica wyników jest dobrze widoczna z obu stron. Można jednocześnie wyświetlać trzy wyniki. Wskaźnik wyniku jest dwustronny. Dzięki cyfrze o wysokości około 5 cm, jest dobrze czytelny. Wskaźnik wyniku ma format 65 cm x 46 cm (W x S). Szczególnie nadaje się do sportu szkolnego i klubowego. Sześć metalowych oczek służy do łatwego mocowania do ogrodzenia lub siatki. Cyfry na wskaźniku wyniku są regulowane za pomocą tarcz obrotowych. Sześć tarcz regulacyjnych służy do trzech wyników setów. Numery na tarczach regulacyjnych są drukowane na białym tle na czarno. Jest wykonany z materiału odpornego na warunki atmosferyczne. Format: 650 x 460 mm
K-Bus City 716 i City VII-H

K-Bus City 716 i City VII-H

100 % niskopodłogowe komponenty bazowe Sprintera 516 CDi Euro VI, silnik z przodu lub z tyłu, 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów, retarder, własny projekt. 5,6 t - tylna oś z komponentów masowej produkcji z zawieszeniem pneumatycznym, Stal nierdzewna w lekkiej konstrukcji; 2 długości pojazdu, różne warianty drzwi i układu siedzeń dla maksymalnie 40 pasażerów (miejsca siedzące i stojące).
Sprinter Crafter TGE

Sprinter Crafter TGE

Minibusów jest wiele, ale u nas znajdziesz najciekawsze rozwiązania, których nie znajdziesz nigdzie indziej! Oferujemy zabudowy i przeróbki autobusów na bazie Mercedesa Sprintera w różnych wariantach. np.: Tylny niski podłogowy z maksymalnie 28 pasażerami, lub pełny niski podłogowy bez skomplikowanej przekładni kątowej! Lub również na bazie nowego VW Craftera lub MAN TGE.
Program Doradztwa Menedżerskiego. High Bridge Management

Program Doradztwa Menedżerskiego. High Bridge Management

Bezpłatne sesje coachingowe w zakresie doradztwa. Zdobądź szansę na uczestnictwo w zajęciach prowadzonych przez byłych pracowników McKinsey, Bain i BCG!
Elektryczny Autobus Społeczny: Pełnopodłogowy z Technologią Serii Nissan e-NV200

Elektryczny Autobus Społeczny: Pełnopodłogowy z Technologią Serii Nissan e-NV200

Lekka konstrukcja ze stali nierdzewnej i tworzywa sztucznego o masie własnej zaledwie 2.600 kg! Moduły słoneczne wspierające zasilanie. Dodatkowy obwód elektryczny dla wszystkich odbiorników pomocniczych. Wszystkie miejsca dla pasażerów dostępne bez stopni dzięki wydłużonemu rozstawowi osi = prawdziwa dostępność dla osób z niepełnosprawnościami! Zasięg na jednym ładowaniu akumulatora wynosi około 110 - 140 km (w zależności od trasy, topografii i stylu jazdy), Ładowanie na stacji szybkiego ładowania: 80% w około 45 minut, 100% w około 120 minut.
Filtr kabinowy micronAir do autokarów i autobusów

Filtr kabinowy micronAir do autokarów i autobusów

micronAir blue może przy wysokich wymianach powietrza zatrzymywać około 90% wirusowych aerozoli. Warstwa biofunkcjonalna impregnowana ekstraktem z owoców inaktywuje niemal 100% ładunku wirusowego. Nasze filtry kabinowe micronAir w jakości oryginalnego wyposażenia oferują klientom niezależnego rynku części zamiennych najwyższy poziom ochrony. Freudenberg jest wynalazcą filtra kabinowego i do dziś jest liderem rynku w zakresie oryginalnego wyposażenia pojazdów w filtry kabinowe. Również w autobusach turystycznych i liniowych wydajne filtry kabinowe chronią pasażerów przed zagrożeniami związanymi z pyłem drobnym, alergenami i szkodliwymi gazami. Od kilku dziesięcioleci niezawodnie dbamy o komfort i dobre samopoczucie kierowców oraz pasażerów w pojazdach.
Zewnętrzne Elementy Obudowy dla Autobusów - Zewnętrzne elementy obudowy dla autobusów miejskich i autokarów dalekobieżnych

Zewnętrzne Elementy Obudowy dla Autobusów - Zewnętrzne elementy obudowy dla autobusów miejskich i autokarów dalekobieżnych

Elementy obudowy zewnętrznej dla autobusów miejskich i autokarów dalekobieżnych Od wielu lat w TC rozwijamy komponenty obudowy dla zewnętrznej części autobusów i pojazdów kolejowych. Jedną z zalet profili GRP jest to, że możemy produkować różne długości komponentów na podstawie jednego narzędzia. Zwiększa to elastyczność w projektowaniu. Komponenty opierają się na profilu wykonanym z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym, które przetwarzamy w naszych frezarkach sterowanych CNC, aby uzyskać precyzyjnie cięte części, takie jak nadkola, wskaźniki i pokrywy serwisowe. Możemy również jednocześnie zainstalować wzmocnienia lub części dodatkowe, jeśli zajdzie taka potrzeba.
K-Bus eCity: Elektryczny autobus miejski w pełnej niskopodłogowej lekkiej konstrukcji

K-Bus eCity: Elektryczny autobus miejski w pełnej niskopodłogowej lekkiej konstrukcji

Masa własna tylko 2,6 t, pojemność pasażerska dla 25 osób, zasięg na jednym ładowaniu wynosi około 100 – 120 km. Od 0 do 80% naładowania z stacją ładowania CHAdeMO w zaledwie 40 minut. Prosta technika seryjna podstawowego pojazdu Nissan e-NV200. „Inteligentne” zarządzanie energią: własny obwód dla odbiorników pomocniczych z efektywnym wsparciem 5 paneli słonecznych. Bateria litowo-jonowa jest w 99% poddawana recyklingowi.
Coaching sprzedaży

Coaching sprzedaży

Aktywne coaching sprzedażowe zaczyna się tam, gdzie kończy się wpływ szkolenia sprzedażowego i wspiera wszystkie obszary sprzedaży.
iTrainer Mini - Wirtualny Trener Golfa

iTrainer Mini - Wirtualny Trener Golfa

Podnieś swoją grę na nowy poziom - trenuj i skutecznie poprawiaj swoją grę w golfa! iTrainer Mini to pierwsze narzędzie do treningu golfa, które pozwala szybko i w sposób zrównoważony poprawić Twoje umiejętności golfowe.
K-Bus City I Autobus Społeczny

K-Bus City I Autobus Społeczny

100% Niskopodłogowy (pełny niskopodłogowy) z niezawodną technologią VW Transportera (T6 lub T6.1) Wszystkie siedzenia dostępne bez stopni lub podestów = prawdziwa dostępność! Miejsce dla wózka inwalidzkiego z dużą przestrzenią manewrową (ok. 2000 mm), Transport wózka inwalidzkiego w lub przeciw kierunkowi jazdy (na życzenie). Optymalne wykorzystanie przestrzeni wewnętrznej z miejscami do przechowywania dla kilku chodzików. Wejście na wysokości kierowcy, jak w „prawdziwym” autobusie miejskim. Lekka konstrukcja ze stali nierdzewnej i tworzywa sztucznego z masą własną zaledwie 2,7 t. Prosta konstrukcja nadwozia z optymalnymi powierzchniami reklamowymi. Z gwarancją do 5 lat! (opcjonalnie) Doświadczenie w budowie niskopodłogowych autobusów na bazie VW Transportera od 1992 roku! Dostępny również jako niskopodłogowy autobus gminny z napędem na cztery koła! >>> K-BUS kutsenits - manufaktura autobusów miejskich <<<
Midi Autobus z Wysoką Podłogą: K-Bus Turysta 716 lub 719

Midi Autobus z Wysoką Podłogą: K-Bus Turysta 716 lub 719

Hochboden-Midibus podstawowe komponenty Sprintera 516 CDi lub 519 CDi; retarder Telma, własny rozwój - 5,6 t - tylna oś z komponentów produkcji masowej z zawieszeniem pneumatycznym, samonośna karoseria ze stali nierdzewnej w lekkiej konstrukcji dla maksymalnie 40 osób i do 3 m³ bagażu. Dostępne różne układy drzwi.
Niskopodłogowy Autobus Społeczny: Podstawa: Mercedes Sprinter 314 CDI    Alternatywa: VW Crafter 35

Niskopodłogowy Autobus Społeczny: Podstawa: Mercedes Sprinter 314 CDI Alternatywa: VW Crafter 35

Pełna niskopodłogowa konstrukcja (największa możliwa, technicznie osiągalna powierzchnia niskopodłogowa) 6 miejsc dostępnych bez stopnia lub podestu, automatyczna skrzynia biegów 9-biegowa Innowacyjny system drzwi przesuwnych lub drzwi uchylno-przesuwnych (drzwi metra)! Różne układy siedzeń (3 miejsca z tyłu lub 4 miejsca z tyłu, z czego 2 są wyjmowane i miejsce na maksymalnie 3 wózki inwalidzkie) Wózek inwalidzki w kierunku jazdy lub przeciwnie do kierunku jazdy (oba są dozwolone prawnie!)
Rama Okienna do Budowy Wagonów

Rama Okienna do Budowy Wagonów

Gotowy do montażu komponent, ustawienie SE, wysoki połysk