Produkty dla podawania (365)

Administracja systemem z Debian Linux - Bezpieczeństwo i wydajność z Debian Linux.

Administracja systemem z Debian Linux - Bezpieczeństwo i wydajność z Debian Linux.

W dzisiejszym świecie napędzanym technologią rola administratora systemu jest kluczowa dla sprawnego funkcjonowania infrastruktury IT. Nasze usługi administracji systemów specjalizują się w Debianie Linux, jednej z najstabilniejszych i najbezpieczniejszych dystrybucji Linuxa. Dzięki wykorzystaniu Debiana gwarantujemy optymalne, bezpieczne i efektywne zarządzanie Twoimi serwerami i sieciami. Nasi doświadczeni administratorzy zajmują się konfiguracją, konserwacją i stałym monitorowaniem Twoich systemów, aby zapobiegać zagrożeniom bezpieczeństwa i maksymalizować wydajność systemu. Oferujemy dostosowane rozwiązania, które odpowiadają specyficznym potrzebom Twojej firmy, od prostych instalacji serwerów po złożone architektury sieciowe. Zaufaj naszej wiedzy fachowej i pozwól nam przejąć odpowiedzialność za Twoją infrastrukturę IT. Dzięki naszej pomocy możesz skupić się na rozwijaniu swojego biznesu.
Platforma Zarządzania Stowarzyszeniem - Optymalizuj Zarządzanie Swoim Stowarzyszeniem z Naszą Platformą DY Cloud

Platforma Zarządzania Stowarzyszeniem - Optymalizuj Zarządzanie Swoim Stowarzyszeniem z Naszą Platformą DY Cloud

Nasza platforma do zarządzania stowarzyszeniem upraszcza codzienne zarządzanie Twoją organizacją. Skonsoliduj swoich członków, efektywnie zarządzaj wydarzeniami i finansami oraz ułatw komunikację w swojej społeczności stowarzyszeniowej. Zarządzanie Członkami: Łatwo rejestruj i zarządzaj członkami swojego stowarzyszenia, z szczegółowymi profilami i szybkim dostępem do ważnych informacji. Zarządzanie Wydarzeniami: Twórz, organizuj i śledź wydarzenia swojego stowarzyszenia, w tym rejestracje, kalendarze i automatyczne przypomnienia. Zarządzanie Finansami: Śledź finanse swojego stowarzyszenia z funkcjami takimi jak zarządzanie składkami, śledzenie płatności i generowanie raportów finansowych. Komunikacja: Ułatw komunikację w swoim stowarzyszeniu za pomocą narzędzi takich jak biuletyny, fora dyskusyjne i automatyczne powiadomienia.
Dostępny fundusz handlowy i inwestycyjny

Dostępny fundusz handlowy i inwestycyjny

Oferujemy ekspansję firm lub duże start-upy, projekty energetyczne i górnicze, a także projekty finansowania handlu import/export na całym świecie. Możemy zapewnić finansowanie dla dużych projektów kapitałowych w dowolnej części świata. Jeśli masz projekt, który wymaga finansowania, również udzielamy wsparcia finansowego osobom z projektami. Wydajemy również instrumenty finansowe, takie jak AKREDYTYWA, GWARANCJA BANKOWA itp. Zajmujemy się handlem i inwestycjami w kryptowaluty; każda inwestycja w kryptowaluty, która zostanie nam powierzona przez osobę fizyczną lub firmę, będzie podlegać 20% zysku miesięcznie dla tej osoby lub firmy. Skontaktuj się z nami teraz pod adresem: globalfunding@financeat.net
Audyt i zarządzanie zasobami ludzkimi

Audyt i zarządzanie zasobami ludzkimi

Zrewolucjonizuj Swoje Zarządzanie HR: Odważ się na Zmiany W PAYLIGHT wierzymy, że dobrze zarządzane zasoby ludzkie są motorem prosperującej firmy. Razem przekształćmy Twoje zarządzanie HR w strategiczną przewagę konkurencyjną. Nasze usługi W PAYLIGHT rozumiemy, że efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi jest filarem każdej prosperującej firmy. Dlatego oferujemy szereg usług zaprojektowanych, aby sprostać Twoim specyficznym potrzebom i wspierać harmonijny rozwój.
Pomoc domowa

Pomoc domowa

INEZA wspiera osoby starsze i osoby z niepełnosprawnościami w wykonywaniu codziennych czynności i zadań.
Zarządzanie płacami

Zarządzanie płacami

Zarządzanie Płacami Uprość, zdematerializuj i zabezpiecz Przekształć swoje zarządzanie płacami w płynne i zgodne doświadczenie, które napędza Twoją firmę ku bezprecedensowej prospericie. Zmaksymalizuj efektywność i zapewnij zgodność z naszym eksperckim serwisem zarządzania płacami! Optymalizuj każdy aspekt swoich płac dzięki naszej niezrównanej wiedzy. Uprość swoje procesy, zapewnij pełną zgodność i skoncentruj się na rozwoju swojej firmy. Z PAYLIGHT zarządzanie płacami staje się siłą napędową Twojego sukcesu. Nawiguj w złożoności z łatwością i precyzją W świecie, w którym złożoność płac może przytłoczyć, PAYLIGHT jest Twoją latarnią w burzy. Nasze rozwiązania upraszczają Twoje procesy płacowe, gwarantują bezbłędną zgodność i uwalniają Twój potencjał wzrostu. Rozumiemy unikalne wyzwania, przed którymi stoisz, i jesteśmy tutaj, aby przekształcić każdą przeszkodę w okazję.
Rodzina zastępcza dla osób starszych

Rodzina zastępcza dla osób starszych

INEZA wspiera osoby starsze i osoby z niepełnosprawnościami w wykonywaniu codziennych zadań i czynności.
Podział z 'Wydzieleniem'

Podział z 'Wydzieleniem'

Sala Konferencyjna G. Piana - Uniwersytet Katolicki Najświętszego Serca Jezusowego - Piacenza Uniwersytet Katolicki Najświętszego Serca Jezusowego - Wydział Ekonomii i Prawa, we współpracy z ODCEC w Piacenza, Lodi i Cremona, zorganizował seminarium Scissione z "wyodrębnieniem" - Operacja scissione w świetle nowości legislacyjnych: aspekty cywilne, księgowe, podatkowe Moderuje: Dr Pietro Salice - ODCEC w Piacenza Wprowadza: Prof. Marco Angelo Marinoni - Uniwersytet Katolicki Najświętszego Serca Jezusowego "Scissione jako reorganizacja spółki: aspekty wprowadzające" Prelegenci: Prof. Ivan Demuro - Uniwersytet Katolicki Najświętszego Serca Jezusowego "Operacja scissione z "wyodrębnieniem" Prof. Paolo Arginelli - Uniwersytet Katolicki Najświętszego Serca Jezusowego "Aspekty podatkowe operacji scissione z "wyodrębnieniem" Dr Alberto Righini i Dr Amedeo Cesaro – Kancelaria Righini (ACBMember), ODCEC w Weronie "Kwestie operacyjne i praktyczne doświadczenia dotyczące scissione z "wyodrębnieniem"
Dokumenty eksportowe - Dokumenty eksportowe

Dokumenty eksportowe - Dokumenty eksportowe

Firmy transportujące towary za granicę muszą zmierzyć się z różnymi dokumentami eksportowymi. Jakie dokumenty eksportowe są potrzebne, zależy między innymi od kraju docelowego, środka transportu oraz rodzaju produktu. Nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji, aby osobiście omówić, jakie dokumenty celne są potrzebne dla Państwa przesyłki.
Rejestracja i administracja firm - Szybkie, przystępne, profesjonalne rejestracje dla UE

Rejestracja i administracja firm - Szybkie, przystępne, profesjonalne rejestracje dla UE

Na podstawie naszego znaczącego doświadczenia, w naszym biurze rachunkowym oferujemy naszym klientom pełen zakres doradztwa i pomocy w zakresie rejestracji firm, w tym: - Wybór odpowiedniej formy prawnej; - Przygotowanie dokumentów do rejestracji firm, oddziałów firm i biur przedstawicielskich; - Uzupełnienie niezbędnych wpisów i rejestracji firm, zgodnie z przepisami prawa, w odpowiednich organach i instytucjach, takich jak Krajowy Rejestr Sądowy, Inspekcja Pracy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Komisja Ochrony Danych Osobowych itp.; - Uzupełnienie rejestracji i wykreślenia na podstawie ustawy o VAT; - Pomoc w przeprowadzaniu walnych zgromadzeń akcjonariuszy/wspólników, zwiększaniu i zmniejszaniu kapitału zakładowego oraz innych zmianach w firmie, przygotowanie wszelkich dokumentów firmowych (statuty, umowy spółek itp.); - Pomoc w wszelkiego rodzaju przekształceniach i restrukturyzacjach (fuzje, podziały, wydzielenia, zmiana formy prawnej itp.)
Procedury FIMO lub jakiekolwiek inne szkolenia na prawo jazdy na pojazdy ciężkie/bardzo ciężkie - Prawo jazdy

Procedury FIMO lub jakiekolwiek inne szkolenia na prawo jazdy na pojazdy ciężkie/bardzo ciężkie - Prawo jazdy

Szkolenie FIMO (czasami nazywane "zezwoleniem FIMO") to Minimalne Obowiązkowe Szkolenie Wstępne, które musi ukończyć każdy początkujący kierowca ciężarówki po 10/09/2009, jeśli nie posiada kwalifikujących dyplomów. Umożliwia to osobie posiadającej prawo jazdy na ciężarówki, ale nieposiadającej niezbędnych dyplomów, dostęp do pracy jako kierowca ciężarówki. Szkolenie FIMO jest szkoleniem wstępnym, co oznacza, że powinno być ukończone tylko raz na początku kariery. Jest bardziej szczegółowe niż FCO, które jest szkoleniem odbywającym się co 5 lat dla aktywnych kierowców. FIMO towarowa to szkolenie, które łączy teorię z praktyką, dlatego odbywa się częściowo w sali, a częściowo w terenie, w tym w prowadzeniu pojazdu. Trwa 140 godzin, rozłożonych na 4 kolejne tygodnie.
Zgromadzenie Plenarne: Brak Kary Finansowej za Niezastosowanie się do Polecenia

Zgromadzenie Plenarne: Brak Kary Finansowej za Niezastosowanie się do Polecenia

Opracowanie: Simone Spiazzi Zgromadzenie Plenarne Rady Stanu, w wyroku nr 16 z dnia 11 października 2023 roku, wypowiedziało się szczególnie na temat charakteru wykroczenia budowlanego polegającego na niewykonaniu nakazu rozbiórki, ukaranego art. 31 T.U. budowlanego, oraz na temat stosowalności lub braku stosowalności kary pieniężnej przewidzianej w art. 31, ust. 4-bis T.U. budowlanego, do nakazów rozbiórki wydanych przed wejściem w życie normy. Wyrok ten szczegółowo omawia również inne aspekty postępowania w sprawie zwalczania nadużyć budowlanych, równie istotne, ale które nie będą omawiane w niniejszym opracowaniu. 1. Sprawa Sprawa ma swoje źródło w nakazie rozbiórki, który został doręczony 4.04.2014 roku, w którym gmina nakazała właścicielowi rozbiórkę szeregu nielegalnych budowli wzniesionych na jego działce, otrzymanej w darze od sprawcy nadużyć. Nakaz został zaskarżony przed T.A.R.
Zewnętrzna Administracja

Zewnętrzna Administracja

Wybór odpowiedniego partnera jest niezbędny do outsourcowania danych i usług online. Profesjonalizm, niezawodność i ekspertyza naszych zespołów opierają się na uznawanych certyfikowanych szkoleniach w zakresie: - Zarządzania centrum telefonicznego, - Telesekretariatu i wsparcia wirtualnego, - Projektowania graficznego i webowego. Każde zapytanie traktujemy w sposób uporządkowany i spersonalizowany, aby zapewnić Ci dostosowaną i skuteczną odpowiedź.
DEKLARACJA ZAKUPU LUB PRZEKAZANIA DO DESTRUKCJI - Rejestracja pojazdu

DEKLARACJA ZAKUPU LUB PRZEKAZANIA DO DESTRUKCJI - Rejestracja pojazdu

W ramach przekazania do zniszczenia, centrum VHU (Pojazd Poza Użyciem) poprosi o szereg dokumentów, aby móc wystawić certyfikat zniszczenia. W ogólności, następujące dokumenty są niezbędne: - Przerejestrowany i podpisany dowód rejestracyjny - Certyfikat braku obciążeń sprzed mniej niż 15 dni - Certyfikat przekazania w dwóch egzemplarzach - Przekazanie do zniszczenia bez dowodu rejestracyjnego W następujących przypadkach możesz przekazać wrak swojego samochodu do centrum VHU, nawet jeśli nie posiadasz dowodu rejestracyjnego: - Zgubienie dowodu rejestracyjnego: musisz dostarczyć wypełnione oświadczenie o zgubieniu certyfikatu rejestracji - Kradzież certyfikatu rejestracji: centrum VHU poprosi o zgłoszenie kradzieży potwierdzone przez organy ścigania - Odebranie dowodu rejestracyjnego: dostarcz zawiadomienie o odebraniu certyfikatu rejestracji, które otrzymałeś od policji lub żandarmerii.
Zbieranie Tytułów - Uniwersyteckie, Nieuniwersyteckie

Zbieranie Tytułów - Uniwersyteckie, Nieuniwersyteckie

Odbiór Tytułów Odbiór Tytułów Uniwersyteckich i Nieuniwersyteckich Wysłać, pocztą lub kurierem na nasz adres. Kopia komunikatu z Ministerstwa, Uniwersytetu Kopia Paszportu poświadczona Pełnomocnictwo, Upoważnienie dla Menedżera Termin realizacji
Administracja Systemami Red Hat I

Administracja Systemami Red Hat I

To szkolenie stanowi podstawę dla uczestników, którzy chcą pracować na pełny etat jako administratorzy systemów Linux.
Administracja kursu Kubernetes - Administracja Kubernetes

Administracja kursu Kubernetes - Administracja Kubernetes

Kubernetes to system open source do wdrażania, skalowania i zarządzania aplikacjami kontenerowymi. Niezbędne narzędzie, jeśli musisz ściśle współpracować z kontenerami.
Model Podatkowy Holdingu

Model Podatkowy Holdingu

Holding, powszechnie identyfikowany jako spółka posiadająca udziały kontrolne lub powiązane w innych spółkach, jest elastycznym modelem organizacji przedsiębiorstw, który odpowiada na różnorodne logiki efektywnego zarządzania grupami przedsiębiorstw, ale także na cele planowania i ochrony majątku. Jakie są cechy charakterystyczne, regulacje w zakresie podatków dochodowych, ze szczególnym uwzględnieniem holdingu w formie spółki kapitałowej, z krótkim odniesieniem do ostatnich nowelizacji legislacyjnych, które mają bezpośredni wpływ na regulacje dotyczące holdingu? Nasi eksperci Matteo Tambalo i Chiara Chirico omawiają to w artykule opublikowanym w nr 5 Amministrazione e Finanza (IPSOA – Wolters Kluwer).
Zarządzanie projektami

Zarządzanie projektami

Oferujemy spersonalizowane szkolenia z zarządzania projektami, aby pomóc Ci skutecznie realizować Twoje zadania zawodowe.
Zarządzanie Nieruchomościami Mieszkanie - Remont w Starym i Wynajem w Ekologicznej Dzielnicy

Zarządzanie Nieruchomościami Mieszkanie - Remont w Starym i Wynajem w Ekologicznej Dzielnicy

Ogólna pomoc dla właścicieli mieszkań i willi w poszukiwaniu najemców; specyficzna pomoc w zakresie wszystkich prac remontowych i izolacyjnych; usługi ekologicznego concierge'a, które można rezerwować online.
Negocjowana Kompozycja w Kryzysie Biznesowym - Ekspert Negocjator

Negocjowana Kompozycja w Kryzysie Biznesowym - Ekspert Negocjator

Departament Restrukturyzacji i Wsparcia w Kryzysie Przemysłowym (z partnerami Alberto Righini i Giorgio Aschieri, wspólnie z Alessandro Dalla Sega) zarządzał działalnością eksperta negocjatora w kryzysie przedsiębiorstwa na podstawie art. 12 CCII (zadanie zostało powierzone Alberto Righini przez odpowiednią komisję przy CCIAA w Wenecji). Rewitalizacja dotyczyła grupy przedsiębiorstw (spółka holdingowa i operacyjna), działających w sektorze budowlanym i osiągających średni obrót wynoszący około 25 milionów Euro. Negocjacje, które trwały przez sześć miesięcy i były prowadzone wspólnie dla grupy, zakończyły się ogólnie pozytywnie. Spółka holdingowa, bowiem, podczas negocjacji osiągnęła porozumienie ze wszystkimi wierzycielami, które zostało również podpisane przez eksperta na podstawie art. 23 ust. I lit. c) CCII.
Plik e-maili administracji - Administracje

Plik e-maili administracji - Administracje

Plik "Pakiet kompletny" administracji sektora publicznego do działań prospekcyjnych i e-marketingu BtoB, bezpośrednio związany z Twoimi potencjalnymi klientami. Zakup pliku e-maili administracji francuskiej do działań prospekcyjnych BtoB Informacje zawarte: Liczba 74.689 E-maili 74.689 Imię, adres pocztowy, numer telefonu stacjonarnego, kategoria zawodowa 3.387 Numerów faksu Baza danych e-maili administracji obejmuje: Burmistrzów, wspólnoty gminne, izby handlowe i przemysłowe, urzędy skarbowe, ambasady i konsulaty, służby obrony weteranów, rady generalne i regionalne, służby ochrony środowiska, służby obrony narodowej, żandarmerię, prefektury i podprefektury, inspekcję edukacji narodowej, koszary strażaków. Szybko generuj wykwalifikowane leady, pobierając bazę danych e-maili wszystkich administracji francuskich do swoich działań prospekcyjnych BtoB.
Administracja i automatyzacja kursów z Ansible - Administracja i automatyzacja z Ansible

Administracja i automatyzacja kursów z Ansible - Administracja i automatyzacja z Ansible

Ansible to program do automatyzacji dostarczania, konfiguracji i wdrażania aplikacji. Inżynierowie DevOps automatyzują swoje złożone zadania za jego pomocą.
Zarządzanie Administracyjne - Uwolnij się od czasochłonnych zadań, które utrudniają twój rozwój

Zarządzanie Administracyjne - Uwolnij się od czasochłonnych zadań, które utrudniają twój rozwój

Zarządzanie kalendarzem, spotkaniami, podróżami, korespondencją, e-mailami... Sporządzanie pism, notatek, podsumowań, protokołów,... Formatowanie tabel i prezentacji PowerPoint Formalności administracyjne Interfejs między Twoją firmą a zewnętrznymi kontaktami Usługi ogólne (zarządzanie zamówieniami i zakupami w logistyce, telefonia, sprzęt, materiały,...) Negocjacje z dostawcami i optymalizacja kosztów TWOJE KORZYŚCI Już nie tracisz czasu na zarządzanie całą papierkową robotą Optymalizacja zarządzania wewnętrznego Skupiasz swoje siły na rozwoju swojej struktury Uwolniony od ograniczeń administracyjnych, kierujesz swoją firmą z większym spokojem
Walidacja

Walidacja

Przeprowadzamy walidacje Twoich maszyn i oprogramowania zgodnie z najnowszymi przepisami i regulacjami.
Usługi Administracyjne w Handlu

Usługi Administracyjne w Handlu

Wprowadzanie dokumentów handlowych: ofert, dowodów dostawy, faktur Śledzenie klientów Śledzenie dostawców Przypomnienia dla klientów lub potencjalnych klientów Tworzenie, prowadzenie i aktualizacja baz danych klientów Tworzenie i prowadzenie tablicy wyników Tworzenie wizytówek, ulotek i papieru firmowego Tworzenie prezentacji Zarządzanie zamówieniami Organizacja wydarzeń, seminariów, spotkań, podróży
Administracja bazami danych w systemie Linux

Administracja bazami danych w systemie Linux

Przeciętny człowiek nie ma pojęcia, jak wiele IT ma wspólnego z bazami danych. Ale administrator systemu rozumie, ile procesów zazwyczaj zależy od baz danych i wie, jak je zarządzać.
Darowizny: Kiedy można zażądać unieważnienia z powodu niewdzięczności

Darowizny: Kiedy można zażądać unieważnienia z powodu niewdzięczności

Wyjaśnienie Sądu Apelacyjnego w Mediolanie w sprawie unieważnienia darowizny z powodu niewdzięczności dotyczącej udziałów. W wyroku nr 3328/2022 Sąd Apelacyjny w Mediolanie wyjaśnił, że aby niewdzięczność mogła być przyczyną unieważnienia darowizny dotyczącej udziałów, zachowanie obdarowanego musi przejawiać się poprzez trwałe uczucie lekceważenia moralnych wartości oraz braku szacunku dla godności darczyńcy, co stoi w sprzeczności z poczuciem wdzięczności i solidarności, które według powszechnej świadomości, otwartej na zmiany obyczajowe, powinny kształtować jego postawę. O tym piszą nasi Matteo Tambalo i Nicolò Pavan na We Wealth.
INNE USŁUGI - Administracyjne

INNE USŁUGI - Administracyjne

USŁUGA NA ZAMÓWIENIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI Nie wiesz, jak to zrobić?! Potrzebujesz pomocy i/lub porad dotyczących dokumentów lub napotkanego problemu? Możemy Ci pomóc i doradzić w redagowaniu Twoich pism oraz znalezieniu rozwiązań. Jesteśmy tutaj, aby Cię wspierać na każdym etapie Twoich formalności. Redagowanie pism administracyjnych/analiza sprawy CAF POLE EMPLOI SPRAWY EMERYTALNE PODATKI MANDATY ITD....