Produkty dla podawanie (163)

Dowód osobisty, zezwolenie na pobyt i paszport - Potwierdzenie zezwolenia na pobyt

Dowód osobisty, zezwolenie na pobyt i paszport - Potwierdzenie zezwolenia na pobyt

Kup prawo jazdy, dowód osobisty, paszport, paski płacowe, certyfikat itp.... Proszę skontaktować się z nami w przypadku jakichkolwiek potrzeb związanych z uzyskaniem dokumentów administracyjnych.
Zezwolenie na pobyt karta pobytu certyfikat - Dokument administracyjny, prawo jazdy

Zezwolenie na pobyt karta pobytu certyfikat - Dokument administracyjny, prawo jazdy

Kup prawo jazdy, dowód osobisty, paszport, paski płacowe, certyfikat itp.... Proszę skontaktować się z nami w przypadku jakichkolwiek potrzeb związanych z uzyskaniem dokumentów administracyjnych.
Outsourcing Administracyjny - Usługi dla Firm - Zarządzanie Administracyjne

Outsourcing Administracyjny - Usługi dla Firm - Zarządzanie Administracyjne

Niezależnie od tego, czy jesteś małym lub średnim przedsiębiorstwem, rzemieślnikiem, samozatrudnionym, czy pracujesz w zawodzie wolnym, dobra administracja jest niezbędna w zarządzaniu firmą. Jednak dla małych i średnich przedsiębiorstw, wolumen działalności może stanowić przeszkodę w zatrudnieniu wykwalifikowanego pracownika w tej dziedzinie, zarówno na pełny etat, jak i w niepełnym wymiarze godzin. ADV CONSEILS oferuje zewnętrzne wsparcie w zakresie zadań administracyjnych, na podstawie regularnych lub doraźnych zleceń, zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i potrzebami, w oparciu o wcześniej ustalone cele. Z ADV CONSEILS, zewnętrzna administracja to zwycięskie rozwiązanie. Po ponad 35 latach doświadczeń w księgowości, zarządzaniu administracyjnym i finansowym w różnych branżach, firma ADV CONSEILS oferuje szeroki wachlarz zewnętrznych usług administracyjnych.
Usługa Telesekretariatu - Obsługa Klienta - Zarządzanie Reklamacjami - Back Office - Zarządzanie Połączeniami (Przychodzące/Wychodzące)

Usługa Telesekretariatu - Obsługa Klienta - Zarządzanie Reklamacjami - Back Office - Zarządzanie Połączeniami (Przychodzące/Wychodzące)

Optymalizuj swoją administrację dzięki naszemu zewnętrznemu serwisowi Telesekretariatu. Z Madagaskaru oferujemy dostosowane wsparcie: zarządzanie e-mailami, umawianie spotkań, obsługę telefoniczną i wiele więcej. Skorzystaj z profesjonalnego i reaktywnego wirtualnego asystenta, który potrafi dostosować się do różnych wymagań. Zapewniamy ciągły rozwój kompetencji naszych zespołów, aby zapewnić niezrównaną jakość usług. Ciesz się pierwszorzędną pomocą administracyjną w bardzo konkurencyjnej cenie.
ARKUSZ IDENTYFIKACJI POJAZDU - Rejestracja pojazdu

ARKUSZ IDENTYFIKACJI POJAZDU - Rejestracja pojazdu

Karta identyfikacyjna to dokument, który podsumowuje cechy techniczne pojazdu. Jest ona wydawana, jeśli musisz przeprowadzić kontrolę techniczną pojazdu i nie masz dowodu rejestracyjnego (w przypadku zgubienia lub kradzieży dowodu). DOKUMENTY POTRZEBNE: Podpisany mandat (klikany przycisk, aby przejść do strony wszystkich cerfa) Przeprowadzenie kontroli technicznej bez dowodu rejestracyjnego Zaświadczenie o miejscu zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy Deklaracja zgubienia lub kradzieży dowodu rejestracyjnego lub inny dokument potwierdzający brak dowodu rejestracyjnego Eksport uszkodzonego pojazdu, którego dowód rejestracyjny został odebrany Dokument wskazujący powód, dla którego dowód rejestracyjny nie może być dostarczony (przykłady: zawiadomienie o odebraniu przez organy ścigania, zawiadomienie o zwrocie tytułu w urzędzie) Potwierdzenie zakupu, gdy pojazd był przedmiotem cesji.
WNIOSKI O ZMIANĘ CHARAKTERYSTYK POJAZDU - Rejestracja pojazdu

WNIOSKI O ZMIANĘ CHARAKTERYSTYK POJAZDU - Rejestracja pojazdu

Dokonałeś zmiany charakterystyki swojego pojazdu? (bioetanol, odblokowanie itp.) Wszystkie istotne zmiany są uważane za modyfikacje techniczne, które należy zgłosić w systemie rejestracji państwowej, co pozwoli uzyskać dowód rejestracyjny, którego informacje będą odpowiadały rzeczywistej charakterystyce technicznej pojazdu. WYMAGANE DOKUMENTY Podpisany mandat Formularz cerfa nr 13750 (cerfa), który służy do wniosku o rejestrację Oryginalny dowód rejestracyjny Certyfikat zgodności dotyczący dokonanej zmiany w pojeździe Dowód osobisty właściciela lub właścicieli Obowiązkowe prawo jazdy dostosowane do rejestrowanego pojazdu Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy Dowód ważności przeglądu technicznego, jeśli pojazd ma więcej niż 4 lata, chyba że jest zwolniony z przeglądu Aktualne ubezpieczenie pojazdu.
AKT CYWILNY - Administracyjny

AKT CYWILNY - Administracyjny

Jest to dokument prawny i administracyjny, który może być wydany w różnych formach: pełna kopia, odpis z pokrewieństwem oraz odpis bez pokrewieństwa. Akt urodzenia Akt małżeństwa Akt zgonu DOKUMENTY POTRZEBNE Podpisane pełnomocnictwo administracyjne Twoje ważne dokumenty tożsamości Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 3 miesięcy lub zaświadczenie o zameldowaniu Książeczka rodzinna
REJESTRACJA IMPORTOWANEGO POJAZDU Z UNII EUROPEJSKIEJ - Rejestracja pojazdu

REJESTRACJA IMPORTOWANEGO POJAZDU Z UNII EUROPEJSKIEJ - Rejestracja pojazdu

Właśnie zaimportowałeś pojazd z zagranicy? Masz miesiąc na dokonanie formalności rejestracyjnych, aby uzyskać francuski dowód rejestracyjny. Jeśli nie zrealizujesz tej procedury w wyznaczonym terminie, grozi Ci kara w wysokości 135 €, której wysokość może wzrosnąć do 750 €. WYMAGANE DOKUMENTY: Formularz cerfa nr 13750, który służy do wniosku o rejestrację Zagraniczny dowód rejestracyjny Quitus fiscal Certyfikat zgodności lub wniosek do producenta Certyfikat sprzedaży lub własności Aktualny dokument tożsamości Obowiązkowe prawo jazdy Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 3 miesięcy Francuski lub zagraniczny przegląd techniczny (pełny raport)
NARODOWY DOWÓD OSOBISTY - Administracyjny

NARODOWY DOWÓD OSOBISTY - Administracyjny

Pierwszy wniosek Odnowienie Karta skradziona / zgubiona W każdym przypadku, karta tożsamości jest bezpłatna, chyba że została zgubiona lub skradziona (25€ opłaty skarbowej) DOKUMENTY POTRZEBNE Podpisany mandat administracyjny Dokument tożsamości (deklaracja zgubienia lub kradzieży, jeśli to konieczne) 1 zdjęcie tożsamości sprzed mniej niż 6 miesięcy, zgodne z normami 1 potwierdzenie adresu zamieszkania sprzed mniej niż 3 miesięcy lub zaświadczenie o zameldowaniu Jeśli miejsce urodzenia różni się od departamentu, w którym składasz wniosek, należy dostarczyć akt urodzenia (pełna kopia lub odpis z filiacją) sprzed mniej niż 3 miesięcy. Potwierdzenie obywatelstwa francuskiego, jeśli znajdujesz się w szczególnej sytuacji (np. urodzenie za granicą rodziców urodzonych za granicą) Paszport (jeśli go posiadasz) Książeczka rodzinna (z informacjami o rodzicach wnioskodawcy)
Spersonalizowane odznaki administracyjne

Spersonalizowane odznaki administracyjne

Naszywki haftowane lub spersonalizowane PVC dla administracji: cło, administracja penitencjarna, samorządy, sprawy morskie... Produkcja od 20 sztuk, szybka dostawa w ciągu 10 do 15 dni.
Pisanie listów

Pisanie listów

Sporządzanie pism administracyjnych lub osobistych dla osób potrzebujących.
Dossier Pomocy MaPrimeRénov’

Dossier Pomocy MaPrimeRénov’

MaPrimeRénov': dotacja na renowację energetyczną.
Rozmowy Kwalifikacyjne

Rozmowy Kwalifikacyjne

SYLNESS, blisko Ciebie Francja metropolitalna - Monako - Gujana - Gwadelupa - Martynika Zleć swoją kampanię oceny zawodowej To wyrażenie Twojej woli, aby nadać tej usłudze HR pełną wartość, powierzając ją profesjonalistom z zakresu zasobów ludzkich.
ZMiana ADRESU - Rejestracja pojazdu

ZMiana ADRESU - Rejestracja pojazdu

Przeprowadzasz się? Masz miesiąc na zmianę adresu w swoim dowodzie rejestracyjnym. Jeśli zapomnisz zaktualizować swój adres w wyznaczonym terminie, możesz zostać ukarany mandatem za brak zmiany adresu w dowodzie rejestracyjnym. Jest to wykroczenie czwartej klasy z następującymi sankcjami: Mandat w wysokości 135 € Zmniejszony mandat w wysokości 90 € WYMAGANE DOKUMENTY: Podpisany pełnomocnictwo Oryginalny dowód rejestracyjny (dowód rejestracyjny) Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy (paragon za czynsz, gaz, elektryczność, wodę, telefon stacjonarny lub komórkowy) Aktualny dokument tożsamości
Prawo jazdy

Prawo jazdy

Aby uzyskać swoje prawo jazdy, nie musisz już udawać się do urzędów przed złożeniem zamówienia. Z nami otrzymasz swoje prawo jazdy nawet bez egzaminu ani nauki przepisów. Jesteśmy dostępni na WhatsApp: +33752843473 E-mail: permisdeconduire268@gmail.com
ZASOBY LUDZKIE / PRAWNE

ZASOBY LUDZKIE / PRAWNE

Przyszłe wyzwania będą polegały na dalszej transformacji firmy i wykorzystaniu odporności. Zasoby ludzkie w organizacji są niezbędne.
Wsparcie w Administracji Sprzedaży - Serwis Posprzedażowy - Zarządzanie Reklamacjami - Back Office - Zarządzanie Połączeniami (Przychodzące/Odchodzące)

Wsparcie w Administracji Sprzedaży - Serwis Posprzedażowy - Zarządzanie Reklamacjami - Back Office - Zarządzanie Połączeniami (Przychodzące/Odchodzące)

Zmaksymalizuj efektywność swojego zarządzania sprzedażą dzięki naszemu zewnętrznemu wsparciu ADV. Oparte na Madagaskarze, oferujemy kompleksową obsługę: śledzenie zamówień, zarządzanie klientami oraz wsparcie posprzedażowe. Dla złożonych procesów oferujemy możliwość uczestnictwa w rekrutacji talentów, a my nadzorujemy ich rozwój kompetencji, zapewniając tym samym usługę idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb. Skorzystaj z ekspertyzy w bardzo konkurencyjnej cenie.
Zarządzanie szkoleniem zawodowym

Zarządzanie szkoleniem zawodowym

Externalizacja zarządzania szkoleniami Szkolenie to inwestycja, która warunkuje zdolność firm do stawienia czoła wyzwaniom jutra. To prawdziwa okazja, aby zewnętrznie zlecić tę działalność! Dlaczego? Wymaga to czasu, musi być realizowane przez ekspertów, a mimo to odpowiada na kluczową funkcję firmy: rozwój kapitału ludzkiego. Ponadto, otoczenie regulacyjne, instytucjonalne i ekonomiczne tej działalności jest w ciągłej zmianie, co wymaga doświadczenia i wiedzy do utrzymania.
Wniosek o Odnowienie Prawa Jazdy z Powodu Utraty, Kradzieży lub - Prawo Jazdy

Wniosek o Odnowienie Prawa Jazdy z Powodu Utraty, Kradzieży lub - Prawo Jazdy

Jeśli zostaniesz skontrolowany przez organy ścigania i nie będziesz w stanie przedstawić swojego prawa jazdy, grozi ci mandat pierwszej klasy. Obowiązkowe jest posiadanie prawa jazdy przy sobie. W przypadku zgubienia, musisz złożyć zgłoszenie zgubienia przed złożeniem wniosku o nowe prawo jazdy. DOKUMENTY POTRZEBNE Podpisany mandat (klikany przycisk, aby przejść do strony wszystkich cerfas) Kod zdjęcia-podpisu cyfrowego uzyskany od zatwierdzonego fotografa lub wchodząc do zatwierdzonej budki, lub w ostateczności, zdjęcie tożsamości Aktualny dokument tożsamości Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy Zaświadczenie o zgubieniu zostanie wydane, abyś mógł prowadzić pojazd w oczekiwaniu na nowe prawo jazdy (zaświadczenie ważne przez 2 miesiące)
Wydanie Prawa Jazdy Po Złożeniu Egzaminu - Prawo Jazdy

Wydanie Prawa Jazdy Po Złożeniu Egzaminu - Prawo Jazdy

Właśnie zdałeś egzamin na prawo jazdy? Gratulacje! Certyfikat egzaminu na prawo jazdy (CEPC) zostanie wysłany do Ciebie pocztą i będzie ważny przez 4 miesiące, co pozwoli Ci z wyprzedzeniem zająć się formalnościami związanymi z wydaniem Twojego prawa jazdy. DOKUMENTY POTRZEBNE - Podpisany mandat - Certyfikat egzaminu na prawo jazdy (CEPC) ważny przez 4 miesiące - Ważny dokument tożsamości - Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy - Kod zdjęcia-podpisu cyfrowego uzyskany od zatwierdzonego fotografa lub w zatwierdzonej budce, lub w przypadku braku, zdjęcie tożsamości - Dla osób urodzonych po 1987 roku: zaświadczenie o bezpieczeństwie drogowym drugiego poziomu (ASSR 2) lub zaświadczenie o bezpieczeństwie drogowym (ASR)
Sporządzanie Pism i Procedur w celu Nawiązania Kontaktu z Ekspertami Drogowymi - Prawo Jazdy

Sporządzanie Pism i Procedur w celu Nawiązania Kontaktu z Ekspertami Drogowymi - Prawo Jazdy

Masz problem z prawem jazdy? - Zawiadomienie o wykroczeniu - Zwiększenie grzywny - Odwołanie - Oszustwo - Utrata punktów - Kurs niezaliczony - Błędny stan punktów - Otrzymanie listu 48SI lub 48N - Prawo jazdy z 0 punktami - Wykroczenie związane z alkoholem i przestępstwo - Narkotyki - Inne… Współpracujemy z prawnikami specjalizującymi się w prawie drogowym i możemy przygotować wycenę w zależności od Twojej sprawy.
Zakładanie, zmiana i likwidacja spółek

Zakładanie, zmiana i likwidacja spółek

Od założenia do wykreślenia spółki, przez przeniesienie siedziby lub zbycie akcji. Kancelaria SHR CONSULTING wspiera Cię w przygotowaniu formalności w 100% online za pośrednictwem naszej strony internetowej. W tym celu wystarczy, że wybierzesz potrzebną usługę, wypełnisz formularz, dodając wymagane dokumenty, a następnie opłacisz koszty. Nasi konsultanci sformalizują zdalny wniosek, który następnie zostanie Ci wysłany, abyś mógł go podpisać elektronicznie.
Zmiana Najemcy dla Wynajmującego (Leasing)

Zmiana Najemcy dla Wynajmującego (Leasing)

Masz pojazd w leasingu i chcesz, aby umowa została przejęta przez osobę trzecią? WYMAGANE DOKUMENTY - Pełnomocnictwo - Dowód osobisty - Wniosek o wydanie świadectwa rejestracji - Pełnomocnictwo do rejestracji wystawione przez firmę leasingową - Dowód rejestracyjny (ani podpisany, ani przekreślony) - Jeśli pojazd ma więcej niż 4 lata: przegląd techniczny sprzed mniej niż 6 miesięcy - Dowód zamieszkania sprzed mniej niż trzech miesięcy / Jeśli jesteś firmą: Kbis sprzed mniej niż 3 miesięcy.
ZMANA NAZWISKA

ZMANA NAZWISKA

Czy się żenisz? Czy się rozwodzisz? Czy zmieniasz nazwę swojej firmy? Możesz złożyć wniosek o nowy certyfikat rejestracji w przypadku zmiany stanu cywilnego. Podpisane pełnomocnictwo Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy Formularz cerfa nr 13750, który służy do wniosku o rejestrację Oryginalny dowód rejestracyjny Dowód tożsamości Dowód ważności przeglądu technicznego, jeśli pojazd ma więcej niż 4 lata, chyba że jest zwolniony z kontroli Wyrok rozwodowy, akt rozdziału majątku lub umowa podziału.
UZYSKANIE DUPLIKATU - Rejestracja pojazdu

UZYSKANIE DUPLIKATU - Rejestracja pojazdu

3 główne powody, dla których kierowca składa wniosek o duplikat dowodu rejestracyjnego: w przypadku zgubienia, kradzieży (należy wcześniej zgłosić na policji lub w gendarmerii) lub uszkodzenia. DOKUMENTY POTRZEBNE - Podpisany mandat - Zgłoszenie zgubienia lub kradzieży - Dowód osobisty - Zaświadczenie o zameldowaniu sprzed mniej niż 3 miesięcy - Prawo jazdy - Dowód ważności przeglądu technicznego, jeśli pojazd ma więcej niż 4 lata - Jeśli Twój pojazd ma mniej niż 4 lata, numer rejestracyjny pojazdu
Zarządzanie Transportem i Administracją Import/Export

Zarządzanie Transportem i Administracją Import/Export

Możemy zająć się wszystkim od A do Z. Od udostępnienia towaru, przez logistykę, po zarządzanie administracyjne i celne. Możemy zorganizować transport dla Ciebie, oferując wycenę na całym świecie.
Tworzenie treści eksperckiej/zawodowej

Tworzenie treści eksperckiej/zawodowej

Marketing treści jest kluczowym elementem Twojej strategii widoczności w internecie i poza nim. Pozwala firmom działającym na rynku B2B, składającym się z profesjonalistów, generować wykwalifikowany ruch, ustanawiać swoją ekspertyzę i przyciągać potencjalnych klientów. Przyczynia się również do wzmocnienia relacji z istniejącymi klientami.
Księgowość - Podtytuł 8

Księgowość - Podtytuł 8

Uzyskaj dostęp do wszystkich swoich dokumentów w jednym miejscu. Ten moduł ułatwia administracyjne zarządzanie Twoją firmą i zapewnia przejrzystość przetwarzania Twoich danych.
DEKLARACJA ZAKUPU - Rejestracja pojazdu

DEKLARACJA ZAKUPU - Rejestracja pojazdu

Ta procedura zgłoszenia zakupu powinna być przeprowadzona przez profesjonalistę z branży motoryzacyjnej w momencie zakupu pojazdu. Profesjonaliści z branży motoryzacyjnej nie muszą rejestrować pojazdu na swoje nazwisko w ramach swojej działalności kupna/sprzedaży. Powinni jedynie złożyć zgłoszenie zakupu w SIV. To przenosi własność i odpowiedzialność za pojazd. Dokument ten należy również przekazać nowemu nabywcy w momencie dokonywania zmiany właściciela na dowodzie rejestracyjnym. DOKUMENTY POTRZEBNE: - Wypełniony i podpisany formularz zgłoszenia zakupu PDF (Cerfa nr 13751*02) - Potwierdzenie zgłoszenia zakupu od poprzedniego właściciela (jeśli to profesjonalista z branży motoryzacyjnej) - Przekreślony dowód rejestracyjny. Musi być datowany i podpisany przez sprzedawcę - Podpisany mandat - Ważny dokument tożsamości przedstawiciela prawnego firmy
Usługa Transferu Administracyjnego

Usługa Transferu Administracyjnego

Usługa transferu administracyjnego została zaprojektowana, aby zapewnić płynne i bezpieczne przejście dla profesjonalistów i administracji. Usługa ta gwarantuje, że wszystkie aspekty administracyjne przeprowadzki są obsługiwane, co pozwala firmom skupić się na swoich głównych działalnościach bez zakłóceń. Dzięki doświadczonemu zespołowi, każdy etap procesu jest zarządzany z dbałością, zapewniając bezpieczeństwo i efektywność transferu. Wybierając naszą usługę transferu administracyjnego, zyskujecie Państwo spersonalizowane wsparcie, które dostosowuje się do Waszych specyficznych potrzeb. Niezależnie od tego, czy chodzi o przeprowadzkę biura, czy transfer ważnych dokumentów, nasza usługa jest tutaj, aby zapewnić Państwu spokój umysłu. Z podejściem skoncentrowanym na satysfakcji klienta, zobowiązujemy się do świadczenia usług najwyższej jakości, które spełniają Państwa oczekiwania.