Produkty dla podawanie (166)

Darowizny: Kiedy można zażądać unieważnienia z powodu niewdzięczności

Darowizny: Kiedy można zażądać unieważnienia z powodu niewdzięczności

Wyjaśnienie Sądu Apelacyjnego w Mediolanie w sprawie unieważnienia darowizny z powodu niewdzięczności dotyczącej udziałów. W wyroku nr 3328/2022 Sąd Apelacyjny w Mediolanie wyjaśnił, że aby niewdzięczność mogła być przyczyną unieważnienia darowizny dotyczącej udziałów, zachowanie obdarowanego musi przejawiać się poprzez trwałe uczucie lekceważenia moralnych wartości oraz braku szacunku dla godności darczyńcy, co stoi w sprzeczności z poczuciem wdzięczności i solidarności, które według powszechnej świadomości, otwartej na zmiany obyczajowe, powinny kształtować jego postawę. O tym piszą nasi Matteo Tambalo i Nicolò Pavan na We Wealth.
INNE USŁUGI - Administracyjne

INNE USŁUGI - Administracyjne

USŁUGA NA ZAMÓWIENIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI Nie wiesz, jak to zrobić?! Potrzebujesz pomocy i/lub porad dotyczących dokumentów lub napotkanego problemu? Możemy Ci pomóc i doradzić w redagowaniu Twoich pism oraz znalezieniu rozwiązań. Jesteśmy tutaj, aby Cię wspierać na każdym etapie Twoich formalności. Redagowanie pism administracyjnych/analiza sprawy CAF POLE EMPLOI SPRAWY EMERYTALNE PODATKI MANDATY ITD....
Prewencyjny Koncordat: Transakcja Podatkowa i Ubezpieczeniowa (ccii)

Prewencyjny Koncordat: Transakcja Podatkowa i Ubezpieczeniowa (ccii)

Nasz Alessandro Dalla Sega analizuje na IUS | Kryzys przedsiębiorstwa regulacje dotyczące układu w sprawie transakcji podatkowych i składkowych (oraz narzędzia cram down podatkowego/składkowego) zawarte w Kodeksie Kryzysu Przedsiębiorstwa i Upadłości, koncentrując się na: - Zakresie - Przedmiocie transakcji i warunkach - Procedurze - Cram down podatkowym w układzie w kontynuacji
Usługi

Usługi

Uważamy, że naszym zadaniem jest wspieranie Cię w Twoich procesach i oferujemy również dodatkowe usługi poza samym przetwarzaniem.
Darowizna Pośrednia: Kiedy Podatek Ma Zastosowanie i Kiedy Jest Zwolniony

Darowizna Pośrednia: Kiedy Podatek Ma Zastosowanie i Kiedy Jest Zwolniony

Sąd Kasacyjny, w niedawno wydanym wyroku nr 7442 z dnia 20 marca 2024 roku, wypowiedział się w kwestii opodatkowania darowizn pośrednich. Jak już podkreślili pierwsi komentatorzy, orzeczenie to miało natychmiastowy oddźwięk, który nadał mu jednak znaczenie, jeśli nie inne, to przynajmniej szersze niż to, które w rzeczywistości miało. W zasadzie przypisano Sądowi Najwyższemu więcej, niż sam powiedział. Nasi Matteo Tambalo i Chiara Chirico omawiają to na We Wealth.
Konkordat w Likwidacji Sądowej

Konkordat w Likwidacji Sądowej

"Stara" dyscyplina układu upadłościowego, przewidziana w art. 124 i następnych Ustawy o upadłości, oraz ta dotycząca układu w nowej likwidacji sądowej, regulowana przez nowelizowane art. 240 i następne Kodeksu kryzysu przedsiębiorstwa i niewypłacalności, to instytucje, które nasz Alessandro Dalla Sega analizuje i porównuje w IUS | Kryzys przedsiębiorstwa Giuffrè.
Zarządzanie Uczestnikami

Zarządzanie Uczestnikami

Koordynujemy i zarządzamy rejestracją Twoich uczestników, od stworzenia platformy rejestracyjnej, zarządzania pokojami hotelowymi, po raportowanie aktualnego stanu rezerwacji.
ARKUSZ IDENTYFIKACJI POJAZDU - Rejestracja pojazdu

ARKUSZ IDENTYFIKACJI POJAZDU - Rejestracja pojazdu

Karta identyfikacyjna to dokument, który podsumowuje cechy techniczne pojazdu. Jest ona wydawana, jeśli musisz przeprowadzić kontrolę techniczną pojazdu i nie masz dowodu rejestracyjnego (w przypadku zgubienia lub kradzieży dowodu). DOKUMENTY POTRZEBNE: Podpisany mandat (klikany przycisk, aby przejść do strony wszystkich cerfa) Przeprowadzenie kontroli technicznej bez dowodu rejestracyjnego Zaświadczenie o miejscu zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy Deklaracja zgubienia lub kradzieży dowodu rejestracyjnego lub inny dokument potwierdzający brak dowodu rejestracyjnego Eksport uszkodzonego pojazdu, którego dowód rejestracyjny został odebrany Dokument wskazujący powód, dla którego dowód rejestracyjny nie może być dostarczony (przykłady: zawiadomienie o odebraniu przez organy ścigania, zawiadomienie o zwrocie tytułu w urzędzie) Potwierdzenie zakupu, gdy pojazd był przedmiotem cesji.
WNIOSKI O ZMIANĘ CHARAKTERYSTYK POJAZDU - Rejestracja pojazdu

WNIOSKI O ZMIANĘ CHARAKTERYSTYK POJAZDU - Rejestracja pojazdu

Dokonałeś zmiany charakterystyki swojego pojazdu? (bioetanol, odblokowanie itp.) Wszystkie istotne zmiany są uważane za modyfikacje techniczne, które należy zgłosić w systemie rejestracji państwowej, co pozwoli uzyskać dowód rejestracyjny, którego informacje będą odpowiadały rzeczywistej charakterystyce technicznej pojazdu. WYMAGANE DOKUMENTY Podpisany mandat Formularz cerfa nr 13750 (cerfa), który służy do wniosku o rejestrację Oryginalny dowód rejestracyjny Certyfikat zgodności dotyczący dokonanej zmiany w pojeździe Dowód osobisty właściciela lub właścicieli Obowiązkowe prawo jazdy dostosowane do rejestrowanego pojazdu Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy Dowód ważności przeglądu technicznego, jeśli pojazd ma więcej niż 4 lata, chyba że jest zwolniony z przeglądu Aktualne ubezpieczenie pojazdu.
AKT CYWILNY - Administracyjny

AKT CYWILNY - Administracyjny

Jest to dokument prawny i administracyjny, który może być wydany w różnych formach: pełna kopia, odpis z pokrewieństwem oraz odpis bez pokrewieństwa. Akt urodzenia Akt małżeństwa Akt zgonu DOKUMENTY POTRZEBNE Podpisane pełnomocnictwo administracyjne Twoje ważne dokumenty tożsamości Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 3 miesięcy lub zaświadczenie o zameldowaniu Książeczka rodzinna
REJESTRACJA IMPORTOWANEGO POJAZDU Z UNII EUROPEJSKIEJ - Rejestracja pojazdu

REJESTRACJA IMPORTOWANEGO POJAZDU Z UNII EUROPEJSKIEJ - Rejestracja pojazdu

Właśnie zaimportowałeś pojazd z zagranicy? Masz miesiąc na dokonanie formalności rejestracyjnych, aby uzyskać francuski dowód rejestracyjny. Jeśli nie zrealizujesz tej procedury w wyznaczonym terminie, grozi Ci kara w wysokości 135 €, której wysokość może wzrosnąć do 750 €. WYMAGANE DOKUMENTY: Formularz cerfa nr 13750, który służy do wniosku o rejestrację Zagraniczny dowód rejestracyjny Quitus fiscal Certyfikat zgodności lub wniosek do producenta Certyfikat sprzedaży lub własności Aktualny dokument tożsamości Obowiązkowe prawo jazdy Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 3 miesięcy Francuski lub zagraniczny przegląd techniczny (pełny raport)
NARODOWY DOWÓD OSOBISTY - Administracyjny

NARODOWY DOWÓD OSOBISTY - Administracyjny

Pierwszy wniosek Odnowienie Karta skradziona / zgubiona W każdym przypadku, karta tożsamości jest bezpłatna, chyba że została zgubiona lub skradziona (25€ opłaty skarbowej) DOKUMENTY POTRZEBNE Podpisany mandat administracyjny Dokument tożsamości (deklaracja zgubienia lub kradzieży, jeśli to konieczne) 1 zdjęcie tożsamości sprzed mniej niż 6 miesięcy, zgodne z normami 1 potwierdzenie adresu zamieszkania sprzed mniej niż 3 miesięcy lub zaświadczenie o zameldowaniu Jeśli miejsce urodzenia różni się od departamentu, w którym składasz wniosek, należy dostarczyć akt urodzenia (pełna kopia lub odpis z filiacją) sprzed mniej niż 3 miesięcy. Potwierdzenie obywatelstwa francuskiego, jeśli znajdujesz się w szczególnej sytuacji (np. urodzenie za granicą rodziców urodzonych za granicą) Paszport (jeśli go posiadasz) Książeczka rodzinna (z informacjami o rodzicach wnioskodawcy)
Spersonalizowane odznaki administracyjne

Spersonalizowane odznaki administracyjne

Naszywki haftowane lub spersonalizowane PVC dla administracji: cło, administracja penitencjarna, samorządy, sprawy morskie... Produkcja od 20 sztuk, szybka dostawa w ciągu 10 do 15 dni.
Pisanie listów

Pisanie listów

Sporządzanie pism administracyjnych lub osobistych dla osób potrzebujących.
Rozmowy Kwalifikacyjne

Rozmowy Kwalifikacyjne

SYLNESS, blisko Ciebie Francja metropolitalna - Monako - Gujana - Gwadelupa - Martynika Zleć swoją kampanię oceny zawodowej To wyrażenie Twojej woli, aby nadać tej usłudze HR pełną wartość, powierzając ją profesjonalistom z zakresu zasobów ludzkich.
O Granicach Odpowiedzialności Trzeciego Przejmującego w Układzie Upadłościowym

O Granicach Odpowiedzialności Trzeciego Przejmującego w Układzie Upadłościowym

Nasz Giorgio Aschieri komentuje na łamach ALL IN Giuridica SEAC postanowienie Sądu Kasacyjnego, Wydział I Cywilny, z dnia 8 listopada 2023 r., nr 31107. Sąd Kasacyjny porusza temat ograniczeń odpowiedzialności trzeciego nabywcy w postępowaniu układowym, wskazując w art. 124, ust. 4, ustawy prawo upadłościowe na procesową przeszkodę, bez rozróżnienia między wierzycielami chirografarnymi a innymi, mającą zastosowanie pod warunkiem, że stan pasywny został uznany za wykonalny. Zgodnie z ostatnim ustępem art. 124 ustawy prawo upadłościowe, wnioskodawca może ograniczyć zobowiązania przyjęte w układzie tylko do wierzycieli dopuszczonych do stanu pasywnego, nawet tymczasowo, oraz do tych, którzy wnieśli sprzeciw wobec stanu pasywnego lub wniosek o późniejsze przyjęcie w momencie składania propozycji. Argumentacja Sądu Najwyższego jest długa i szczegółowa, uwzględniając wszystkie formalne i prawne elementy, które stały na przeszkodzie przyjęciu odwołania.
M&A i Kapitał Ryzyka

M&A i Kapitał Ryzyka

Środa, 6 marca 2024 - Villa Alessandri Donadelli, Dossobuono (VR) Komisja M&A i kapitału ryzyka ODCEC we współpracy z Okręgową Izbą Radców Prawnych w Weronie zorganizowała cztery spotkania, aby dostarczyć, w pragmatycznym podejściu i słuchając doświadczeń praktyków, podstawową wiedzę na temat M&A i kapitału ryzyka, „zestaw” do uczestnictwa w różnych operacjach nie tylko jako goście przy wykonywaniu aktów końcowych, ale jako główni aktorzy wspierający przedsiębiorstwo i jako aktywna część zespołów roboczych. Nasz Matteo Tambalo jest prelegentem na spotkaniu, którego tematem jest "Pierwsze kroki: Podejścia i wstępne porozumienia. Cena nie jest jedynym aspektem do uzgodnienia"
ZMiana ADRESU - Rejestracja pojazdu

ZMiana ADRESU - Rejestracja pojazdu

Przeprowadzasz się? Masz miesiąc na zmianę adresu w swoim dowodzie rejestracyjnym. Jeśli zapomnisz zaktualizować swój adres w wyznaczonym terminie, możesz zostać ukarany mandatem za brak zmiany adresu w dowodzie rejestracyjnym. Jest to wykroczenie czwartej klasy z następującymi sankcjami: Mandat w wysokości 135 € Zmniejszony mandat w wysokości 90 € WYMAGANE DOKUMENTY: Podpisany pełnomocnictwo Oryginalny dowód rejestracyjny (dowód rejestracyjny) Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy (paragon za czynsz, gaz, elektryczność, wodę, telefon stacjonarny lub komórkowy) Aktualny dokument tożsamości
Być administratorem firmy w Luksemburgu

Być administratorem firmy w Luksemburgu

Zostanie administratorem firmy w Luksemburgu wiąże się z przestrzeganiem określonych obowiązków prawnych, niezależnie od narodowości czy miejsca zamieszkania. Administratorzy muszą dbać o zgodność firmy z lokalnymi i międzynarodowymi przepisami, zapewniając jednocześnie efektywne i przejrzyste zarządzanie. Ta pozycja oferuje unikalną możliwość uczestniczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem w dynamicznym i sprzyjającym środowisku gospodarczym.
Jeśli Przejdzie Przez Umowę Restrukturyzacyjną Z Rozszerzonym Efektem

Jeśli Przejdzie Przez Umowę Restrukturyzacyjną Z Rozszerzonym Efektem

Negocjowana kompozycja w kryzysie przedsiębiorstwa zyskuje na znaczeniu, a szczególnie restrukturyzacja o rozszerzonej skuteczności. Zgodnie z danymi Unioncamere (zob. ItaliaOggi z 16 i 17 listopada 2023 r.) średni wskaźnik sukcesu negocjowanej kompozycji wynosi około 17%, ale w ciągu ostatnich dziewięciu miesięcy, po początkowej fazie "rozruchu", wzrósł do 25%. Szczególnie często korzysta się z umowy o restrukturyzacji o rozszerzonej skuteczności (art. 61 Ccii - Kodeks kryzysu przedsiębiorstw i niewypłacalności D.lgs 14/2019), która zazwyczaj wymaga zgody 75% wierzycieli w każdej pojedynczej klasie (jeśli wynika z negocjowanej kompozycji, wystarczy jednak 60%), aby kwalifikowana większość uczestników mogła związać mniejszość.
Oic34 - Nowa Zasada Rachunkowości dotycząca Przychodów - Również Problem Prawny

Oic34 - Nowa Zasada Rachunkowości dotycząca Przychodów - Również Problem Prawny

STUDIO RIGHINI - Werona od 11:30 do 13:00 Spotkanie zorganizowane we współpracy z ACBGroup Spa, dedykowane zarówno Firmom, jak i Profesjonalistom, mające na celu pogłębienie wiedzy, a przede wszystkim dostarczenie praktycznych i operacyjnych wskazówek, dzięki doświadczeniu Prelegenta, na temat nowej regulacji, która wejdzie w życie od stycznia 2024. Wprowadza nasz Alberto Righini Interweniuje Michele Casò, Prezydent ACBGroup S.p.a. oraz Wykładowca Zasad Międzynarodowych na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie.
ZASOBY LUDZKIE / PRAWNE

ZASOBY LUDZKIE / PRAWNE

Przyszłe wyzwania będą polegały na dalszej transformacji firmy i wykorzystaniu odporności. Zasoby ludzkie w organizacji są niezbędne.
Zarządzanie szkoleniem zawodowym

Zarządzanie szkoleniem zawodowym

Externalizacja zarządzania szkoleniami Szkolenie to inwestycja, która warunkuje zdolność firm do stawienia czoła wyzwaniom jutra. To prawdziwa okazja, aby zewnętrznie zlecić tę działalność! Dlaczego? Wymaga to czasu, musi być realizowane przez ekspertów, a mimo to odpowiada na kluczową funkcję firmy: rozwój kapitału ludzkiego. Ponadto, otoczenie regulacyjne, instytucjonalne i ekonomiczne tej działalności jest w ciągłej zmianie, co wymaga doświadczenia i wiedzy do utrzymania.
Wniosek o Odnowienie Prawa Jazdy z Powodu Utraty, Kradzieży lub - Prawo Jazdy

Wniosek o Odnowienie Prawa Jazdy z Powodu Utraty, Kradzieży lub - Prawo Jazdy

Jeśli zostaniesz skontrolowany przez organy ścigania i nie będziesz w stanie przedstawić swojego prawa jazdy, grozi ci mandat pierwszej klasy. Obowiązkowe jest posiadanie prawa jazdy przy sobie. W przypadku zgubienia, musisz złożyć zgłoszenie zgubienia przed złożeniem wniosku o nowe prawo jazdy. DOKUMENTY POTRZEBNE Podpisany mandat (klikany przycisk, aby przejść do strony wszystkich cerfas) Kod zdjęcia-podpisu cyfrowego uzyskany od zatwierdzonego fotografa lub wchodząc do zatwierdzonej budki, lub w ostateczności, zdjęcie tożsamości Aktualny dokument tożsamości Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy Zaświadczenie o zgubieniu zostanie wydane, abyś mógł prowadzić pojazd w oczekiwaniu na nowe prawo jazdy (zaświadczenie ważne przez 2 miesiące)
Wydanie Prawa Jazdy Po Złożeniu Egzaminu - Prawo Jazdy

Wydanie Prawa Jazdy Po Złożeniu Egzaminu - Prawo Jazdy

Właśnie zdałeś egzamin na prawo jazdy? Gratulacje! Certyfikat egzaminu na prawo jazdy (CEPC) zostanie wysłany do Ciebie pocztą i będzie ważny przez 4 miesiące, co pozwoli Ci z wyprzedzeniem zająć się formalnościami związanymi z wydaniem Twojego prawa jazdy. DOKUMENTY POTRZEBNE - Podpisany mandat - Certyfikat egzaminu na prawo jazdy (CEPC) ważny przez 4 miesiące - Ważny dokument tożsamości - Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy - Kod zdjęcia-podpisu cyfrowego uzyskany od zatwierdzonego fotografa lub w zatwierdzonej budce, lub w przypadku braku, zdjęcie tożsamości - Dla osób urodzonych po 1987 roku: zaświadczenie o bezpieczeństwie drogowym drugiego poziomu (ASSR 2) lub zaświadczenie o bezpieczeństwie drogowym (ASR)
Sporządzanie Pism i Procedur w celu Nawiązania Kontaktu z Ekspertami Drogowymi - Prawo Jazdy

Sporządzanie Pism i Procedur w celu Nawiązania Kontaktu z Ekspertami Drogowymi - Prawo Jazdy

Masz problem z prawem jazdy? - Zawiadomienie o wykroczeniu - Zwiększenie grzywny - Odwołanie - Oszustwo - Utrata punktów - Kurs niezaliczony - Błędny stan punktów - Otrzymanie listu 48SI lub 48N - Prawo jazdy z 0 punktami - Wykroczenie związane z alkoholem i przestępstwo - Narkotyki - Inne… Współpracujemy z prawnikami specjalizującymi się w prawie drogowym i możemy przygotować wycenę w zależności od Twojej sprawy.
Zmiana Najemcy dla Wynajmującego (Leasing)

Zmiana Najemcy dla Wynajmującego (Leasing)

Masz pojazd w leasingu i chcesz, aby umowa została przejęta przez osobę trzecią? WYMAGANE DOKUMENTY - Pełnomocnictwo - Dowód osobisty - Wniosek o wydanie świadectwa rejestracji - Pełnomocnictwo do rejestracji wystawione przez firmę leasingową - Dowód rejestracyjny (ani podpisany, ani przekreślony) - Jeśli pojazd ma więcej niż 4 lata: przegląd techniczny sprzed mniej niż 6 miesięcy - Dowód zamieszkania sprzed mniej niż trzech miesięcy / Jeśli jesteś firmą: Kbis sprzed mniej niż 3 miesięcy.
ZMANA NAZWISKA

ZMANA NAZWISKA

Czy się żenisz? Czy się rozwodzisz? Czy zmieniasz nazwę swojej firmy? Możesz złożyć wniosek o nowy certyfikat rejestracji w przypadku zmiany stanu cywilnego. Podpisane pełnomocnictwo Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy Formularz cerfa nr 13750, który służy do wniosku o rejestrację Oryginalny dowód rejestracyjny Dowód tożsamości Dowód ważności przeglądu technicznego, jeśli pojazd ma więcej niż 4 lata, chyba że jest zwolniony z kontroli Wyrok rozwodowy, akt rozdziału majątku lub umowa podziału.
UZYSKANIE DUPLIKATU - Rejestracja pojazdu

UZYSKANIE DUPLIKATU - Rejestracja pojazdu

3 główne powody, dla których kierowca składa wniosek o duplikat dowodu rejestracyjnego: w przypadku zgubienia, kradzieży (należy wcześniej zgłosić na policji lub w gendarmerii) lub uszkodzenia. DOKUMENTY POTRZEBNE - Podpisany mandat - Zgłoszenie zgubienia lub kradzieży - Dowód osobisty - Zaświadczenie o zameldowaniu sprzed mniej niż 3 miesięcy - Prawo jazdy - Dowód ważności przeglądu technicznego, jeśli pojazd ma więcej niż 4 lata - Jeśli Twój pojazd ma mniej niż 4 lata, numer rejestracyjny pojazdu
Biuro przedsiębiorstw Belgia

Biuro przedsiębiorstw Belgia

Punkt kontaktowy dla przedsiębiorstw w Belgii jest kluczowym miejscem dla przedsiębiorców, oferującym szereg usług, które ułatwiają zakładanie i zarządzanie firmami. Pomaga w realizacji różnych formalności administracyjnych, takich jak rejestracja firmy oraz zarządzanie obowiązkami podatkowymi i społecznymi. Ta scentralizowana usługa upraszcza proces przedsiębiorczości, pozwalając przedsiębiorcom skupić się na rozwoju swojej działalności.