Produkty dla podawanie (150)

Szkolenie mające na celu Maksymalizację Wpływu Twojego Publicznego Wystąpienia i Obecności przed Kamerą

Szkolenie mające na celu Maksymalizację Wpływu Twojego Publicznego Wystąpienia i Obecności przed Kamerą

Teraz, gdy Sylness pozwolił Ci zaoszczędzić znaczną ilość czasu, zajmując się Twoimi czasochłonnymi zadaniami, możesz rozwijać się w pełnym spokoju. Cóż... Jest jeszcze aspekt prezentacji handlowej do uwzględnienia! Co byś powiedział, gdybyś mógł mieć przygotowane specjalnie dla siebie wystąpienie, a dodatkowo zyskać pewność siebie podczas wszystkich swoich publicznych prezentacji? Zauważasz, że nie zawsze łatwo jest skutecznie komunikować się na temat swojej działalności, czy po prostu zabrać głos publicznie, czuć się swobodnie w obecności klienta, potencjalnego klienta lub przed kamerą? Sylness oferuje Ci dwudniowe szkolenie, które porusza wszystkie te aspekty wpływowej komunikacji. Po dwóch dniach szkolenia wrócisz z: - Precyzyjnymi technikami dostosowanymi do Twojego stylu, które uczynią Cię unikalnym mówcą, pewnym siebie, dobrze prezentującym się i zapadającym w pamięć.
Program Fast Executive dla Kierowników MŚP

Program Fast Executive dla Kierowników MŚP

Program Fast Executive jest zaprojektowany dla menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw, którzy chcą znacząco zwiększyć wartość swojej firmy w mniej niż 12 miesięcy. Program ten oferuje strategiczne i operacyjne podejście do osiągnięcia szybkiego wzrostu bez konieczności bezpośredniego pozyskiwania klientów. Dzięki sprawdzonej metodologii uczestnicy mogą oczekiwać wzrostu przychodów oraz poprawy wyceny swojej firmy. Program prowadzi menedżerów przez jasny i zrozumiały proces, gwarantując szybkie i mierzalne wyniki. Uczestnicząc w Programie Fast Executive, menedżerowie korzystają z 100% operacyjnego planu wzrostu z gwarantowanymi wynikami. Program obejmuje wszystkie kluczowe etapy, od definiowania strategii po wydanie listów intencyjnych, w tym bezpośrednie podejście do sprzedających oraz podpisanie aktów końcowych. Obecne niepewności gospodarcze stwarzają unikalne możliwości przejęć, a ten program pozwala firmom wykorzystać te możliwości do wzmocnienia swojej pozycji na rynku. Dzięki pełnej kontroli nad procesami i ekspertyzie w zakresie inżynierii wzrostu zewnętrznego, Program Fast Executive jest potężnym narzędziem dla każdej firmy, która pragnie szybko rosnąć.
Doradztwo w zakresie zarządzania płacami i HR

Doradztwo w zakresie zarządzania płacami i HR

W Paylight rozumiemy znaczenie efektywnego i spersonalizowanego zarządzania płacami oraz zasobami ludzkimi. Niezależnie od tego, czy masz pytania dotyczące naszych usług, potrzebujesz audytu HR, czy po prostu chcesz zbadać możliwości outsourcingu płac dla swojej firmy, nasz zespół ekspertów jest gotowy, aby Cię wspierać.
Redukcja Kosztów

Redukcja Kosztów

Jeśli szukasz globalnego źródła, zarządzania dostawcami, zarządzania kategoriami lub e-zakupów, jesteś we właściwym miejscu.
Administracja systemem

Administracja systemem

Usługi administracji systemami koncentrują się na zarządzaniu i utrzymaniu infrastruktury IT, w tym serwerów, systemów operacyjnych i zarządzania użytkownikami. Obejmują one zadania takie jak: - konfiguracja serwerów, - bezpieczeństwo, - aktualizacje oprogramowania, - kontrola dostępu użytkowników, - monitorowanie systemu.
Wniosek o RII i BSACP - Prawo jazdy

Wniosek o RII i BSACP - Prawo jazdy

RII (Rejestr Informacji Integralnej) zawiera wszystkie informacje związane z Twoim prawem jazdy: liczba pozostałych punktów, ważność prawa jazdy, popełnione wykroczenia, przeprowadzone badania lekarskie, kursy podnoszące świadomość w zakresie bezpieczeństwa drogowego… Od 23 czerwca 2023 roku, RII zawiera kod kreskowy 2D-Doc certyfikujący zawarte informacje. Ten rejestr należy złożyć w odpowiednim urzędzie prefektury. DOKUMENTY NIEZBĘDNE Podpisany mandat Kopia świadectwa rejestracji pojazdu Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy Aktualny dokument tożsamości Kopia Twojego prawa jazdy BSACP (Zaświadczenie o stanie mandatów i kar pieniężnych) to dokument, który jest przekazywany przez „służbę mandatową” Skarbu Państwa. Ten oficjalny dokument zawiera pełną listę popełnionych wykroczeń i mandatów dotyczących obywatela.
BigSmartData

BigSmartData

Odblokuj złoto, wykorzystaj potencjał swoich danych. Zbierz wszystkie istotne informacje z baz danych, Excela, systemów CRM, ERP i przeanalizuj je na podstawie istotnych danych. To Ty określasz kryteria i prezentację.
Studio Righini - 100 Profesjonalistów Forbes

Studio Righini - 100 Profesjonalistów Forbes

Jak co roku, Forbes Italia przedstawia rzeczywistość świata doradztwa, wybierając 100 profesjonalistów podzielonych na pięć kategorii: Firmy doradcze, Zagraniczne kancelarie prawne, Włoskie kancelarie prawne, Włoskie butiki oraz Podatki i Prawo. Kancelaria jest dumna z bycia jednym z liderów w kategorii Podatki i Prawo, potwierdzając swoją rolę jako punkt odniesienia dzięki międzynarodowej i lokalnej wiedzy, wspierając Klientów poprzez nowoczesne doradztwo multidyscyplinarne. Nasz Alberto Righini, w imieniu Kancelarii, wziął udział w wydarzeniu zorganizowanym w Hotelu Principe di Savoia w Mediolanie, które zgromadziło księgowych, prawników, doradców zawodowych oraz wszystkie firmy z branży prawnej i doradczej, które wyróżniły się szczególnymi inicjatywami lub zasługami w trakcie swojej działalności.
Administracja systemem z Debian Linux - Bezpieczeństwo i wydajność z Debian Linux.

Administracja systemem z Debian Linux - Bezpieczeństwo i wydajność z Debian Linux.

W dzisiejszym świecie napędzanym technologią rola administratora systemu jest kluczowa dla sprawnego funkcjonowania infrastruktury IT. Nasze usługi administracji systemów specjalizują się w Debianie Linux, jednej z najstabilniejszych i najbezpieczniejszych dystrybucji Linuxa. Dzięki wykorzystaniu Debiana gwarantujemy optymalne, bezpieczne i efektywne zarządzanie Twoimi serwerami i sieciami. Nasi doświadczeni administratorzy zajmują się konfiguracją, konserwacją i stałym monitorowaniem Twoich systemów, aby zapobiegać zagrożeniom bezpieczeństwa i maksymalizować wydajność systemu. Oferujemy dostosowane rozwiązania, które odpowiadają specyficznym potrzebom Twojej firmy, od prostych instalacji serwerów po złożone architektury sieciowe. Zaufaj naszej wiedzy fachowej i pozwól nam przejąć odpowiedzialność za Twoją infrastrukturę IT. Dzięki naszej pomocy możesz skupić się na rozwijaniu swojego biznesu.
Platforma Zarządzania Stowarzyszeniem - Optymalizuj Zarządzanie Swoim Stowarzyszeniem z Naszą Platformą DY Cloud

Platforma Zarządzania Stowarzyszeniem - Optymalizuj Zarządzanie Swoim Stowarzyszeniem z Naszą Platformą DY Cloud

Nasza platforma do zarządzania stowarzyszeniem upraszcza codzienne zarządzanie Twoją organizacją. Skonsoliduj swoich członków, efektywnie zarządzaj wydarzeniami i finansami oraz ułatw komunikację w swojej społeczności stowarzyszeniowej. Zarządzanie Członkami: Łatwo rejestruj i zarządzaj członkami swojego stowarzyszenia, z szczegółowymi profilami i szybkim dostępem do ważnych informacji. Zarządzanie Wydarzeniami: Twórz, organizuj i śledź wydarzenia swojego stowarzyszenia, w tym rejestracje, kalendarze i automatyczne przypomnienia. Zarządzanie Finansami: Śledź finanse swojego stowarzyszenia z funkcjami takimi jak zarządzanie składkami, śledzenie płatności i generowanie raportów finansowych. Komunikacja: Ułatw komunikację w swoim stowarzyszeniu za pomocą narzędzi takich jak biuletyny, fora dyskusyjne i automatyczne powiadomienia.
Audyt i zarządzanie zasobami ludzkimi

Audyt i zarządzanie zasobami ludzkimi

Zrewolucjonizuj Swoje Zarządzanie HR: Odważ się na Zmiany W PAYLIGHT wierzymy, że dobrze zarządzane zasoby ludzkie są motorem prosperującej firmy. Razem przekształćmy Twoje zarządzanie HR w strategiczną przewagę konkurencyjną. Nasze usługi W PAYLIGHT rozumiemy, że efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi jest filarem każdej prosperującej firmy. Dlatego oferujemy szereg usług zaprojektowanych, aby sprostać Twoim specyficznym potrzebom i wspierać harmonijny rozwój.
Pomoc domowa

Pomoc domowa

INEZA wspiera osoby starsze i osoby z niepełnosprawnościami w wykonywaniu codziennych czynności i zadań.
Zarządzanie płacami

Zarządzanie płacami

Zarządzanie Płacami Uprość, zdematerializuj i zabezpiecz Przekształć swoje zarządzanie płacami w płynne i zgodne doświadczenie, które napędza Twoją firmę ku bezprecedensowej prospericie. Zmaksymalizuj efektywność i zapewnij zgodność z naszym eksperckim serwisem zarządzania płacami! Optymalizuj każdy aspekt swoich płac dzięki naszej niezrównanej wiedzy. Uprość swoje procesy, zapewnij pełną zgodność i skoncentruj się na rozwoju swojej firmy. Z PAYLIGHT zarządzanie płacami staje się siłą napędową Twojego sukcesu. Nawiguj w złożoności z łatwością i precyzją W świecie, w którym złożoność płac może przytłoczyć, PAYLIGHT jest Twoją latarnią w burzy. Nasze rozwiązania upraszczają Twoje procesy płacowe, gwarantują bezbłędną zgodność i uwalniają Twój potencjał wzrostu. Rozumiemy unikalne wyzwania, przed którymi stoisz, i jesteśmy tutaj, aby przekształcić każdą przeszkodę w okazję.
Rodzina zastępcza dla osób starszych

Rodzina zastępcza dla osób starszych

INEZA wspiera osoby starsze i osoby z niepełnosprawnościami w wykonywaniu codziennych zadań i czynności.
Podział z 'Wydzieleniem'

Podział z 'Wydzieleniem'

Sala Konferencyjna G. Piana - Uniwersytet Katolicki Najświętszego Serca Jezusowego - Piacenza Uniwersytet Katolicki Najświętszego Serca Jezusowego - Wydział Ekonomii i Prawa, we współpracy z ODCEC w Piacenza, Lodi i Cremona, zorganizował seminarium Scissione z "wyodrębnieniem" - Operacja scissione w świetle nowości legislacyjnych: aspekty cywilne, księgowe, podatkowe Moderuje: Dr Pietro Salice - ODCEC w Piacenza Wprowadza: Prof. Marco Angelo Marinoni - Uniwersytet Katolicki Najświętszego Serca Jezusowego "Scissione jako reorganizacja spółki: aspekty wprowadzające" Prelegenci: Prof. Ivan Demuro - Uniwersytet Katolicki Najświętszego Serca Jezusowego "Operacja scissione z "wyodrębnieniem" Prof. Paolo Arginelli - Uniwersytet Katolicki Najświętszego Serca Jezusowego "Aspekty podatkowe operacji scissione z "wyodrębnieniem" Dr Alberto Righini i Dr Amedeo Cesaro – Kancelaria Righini (ACBMember), ODCEC w Weronie "Kwestie operacyjne i praktyczne doświadczenia dotyczące scissione z "wyodrębnieniem"
Procedury FIMO lub jakiekolwiek inne szkolenia na prawo jazdy na pojazdy ciężkie/bardzo ciężkie - Prawo jazdy

Procedury FIMO lub jakiekolwiek inne szkolenia na prawo jazdy na pojazdy ciężkie/bardzo ciężkie - Prawo jazdy

Szkolenie FIMO (czasami nazywane "zezwoleniem FIMO") to Minimalne Obowiązkowe Szkolenie Wstępne, które musi ukończyć każdy początkujący kierowca ciężarówki po 10/09/2009, jeśli nie posiada kwalifikujących dyplomów. Umożliwia to osobie posiadającej prawo jazdy na ciężarówki, ale nieposiadającej niezbędnych dyplomów, dostęp do pracy jako kierowca ciężarówki. Szkolenie FIMO jest szkoleniem wstępnym, co oznacza, że powinno być ukończone tylko raz na początku kariery. Jest bardziej szczegółowe niż FCO, które jest szkoleniem odbywającym się co 5 lat dla aktywnych kierowców. FIMO towarowa to szkolenie, które łączy teorię z praktyką, dlatego odbywa się częściowo w sali, a częściowo w terenie, w tym w prowadzeniu pojazdu. Trwa 140 godzin, rozłożonych na 4 kolejne tygodnie.
Zgromadzenie Plenarne: Brak Kary Finansowej za Niezastosowanie się do Polecenia

Zgromadzenie Plenarne: Brak Kary Finansowej za Niezastosowanie się do Polecenia

Opracowanie: Simone Spiazzi Zgromadzenie Plenarne Rady Stanu, w wyroku nr 16 z dnia 11 października 2023 roku, wypowiedziało się szczególnie na temat charakteru wykroczenia budowlanego polegającego na niewykonaniu nakazu rozbiórki, ukaranego art. 31 T.U. budowlanego, oraz na temat stosowalności lub braku stosowalności kary pieniężnej przewidzianej w art. 31, ust. 4-bis T.U. budowlanego, do nakazów rozbiórki wydanych przed wejściem w życie normy. Wyrok ten szczegółowo omawia również inne aspekty postępowania w sprawie zwalczania nadużyć budowlanych, równie istotne, ale które nie będą omawiane w niniejszym opracowaniu. 1. Sprawa Sprawa ma swoje źródło w nakazie rozbiórki, który został doręczony 4.04.2014 roku, w którym gmina nakazała właścicielowi rozbiórkę szeregu nielegalnych budowli wzniesionych na jego działce, otrzymanej w darze od sprawcy nadużyć. Nakaz został zaskarżony przed T.A.R.
DEKLARACJA ZAKUPU LUB PRZEKAZANIA DO DESTRUKCJI - Rejestracja pojazdu

DEKLARACJA ZAKUPU LUB PRZEKAZANIA DO DESTRUKCJI - Rejestracja pojazdu

W ramach przekazania do zniszczenia, centrum VHU (Pojazd Poza Użyciem) poprosi o szereg dokumentów, aby móc wystawić certyfikat zniszczenia. W ogólności, następujące dokumenty są niezbędne: - Przerejestrowany i podpisany dowód rejestracyjny - Certyfikat braku obciążeń sprzed mniej niż 15 dni - Certyfikat przekazania w dwóch egzemplarzach - Przekazanie do zniszczenia bez dowodu rejestracyjnego W następujących przypadkach możesz przekazać wrak swojego samochodu do centrum VHU, nawet jeśli nie posiadasz dowodu rejestracyjnego: - Zgubienie dowodu rejestracyjnego: musisz dostarczyć wypełnione oświadczenie o zgubieniu certyfikatu rejestracji - Kradzież certyfikatu rejestracji: centrum VHU poprosi o zgłoszenie kradzieży potwierdzone przez organy ścigania - Odebranie dowodu rejestracyjnego: dostarcz zawiadomienie o odebraniu certyfikatu rejestracji, które otrzymałeś od policji lub żandarmerii.
Model Podatkowy Holdingu

Model Podatkowy Holdingu

Holding, powszechnie identyfikowany jako spółka posiadająca udziały kontrolne lub powiązane w innych spółkach, jest elastycznym modelem organizacji przedsiębiorstw, który odpowiada na różnorodne logiki efektywnego zarządzania grupami przedsiębiorstw, ale także na cele planowania i ochrony majątku. Jakie są cechy charakterystyczne, regulacje w zakresie podatków dochodowych, ze szczególnym uwzględnieniem holdingu w formie spółki kapitałowej, z krótkim odniesieniem do ostatnich nowelizacji legislacyjnych, które mają bezpośredni wpływ na regulacje dotyczące holdingu? Nasi eksperci Matteo Tambalo i Chiara Chirico omawiają to w artykule opublikowanym w nr 5 Amministrazione e Finanza (IPSOA – Wolters Kluwer).
Zarządzanie projektami

Zarządzanie projektami

Oferujemy spersonalizowane szkolenia z zarządzania projektami, aby pomóc Ci skutecznie realizować Twoje zadania zawodowe.
Negocjowana Kompozycja w Kryzysie Biznesowym - Ekspert Negocjator

Negocjowana Kompozycja w Kryzysie Biznesowym - Ekspert Negocjator

Departament Restrukturyzacji i Wsparcia w Kryzysie Przemysłowym (z partnerami Alberto Righini i Giorgio Aschieri, wspólnie z Alessandro Dalla Sega) zarządzał działalnością eksperta negocjatora w kryzysie przedsiębiorstwa na podstawie art. 12 CCII (zadanie zostało powierzone Alberto Righini przez odpowiednią komisję przy CCIAA w Wenecji). Rewitalizacja dotyczyła grupy przedsiębiorstw (spółka holdingowa i operacyjna), działających w sektorze budowlanym i osiągających średni obrót wynoszący około 25 milionów Euro. Negocjacje, które trwały przez sześć miesięcy i były prowadzone wspólnie dla grupy, zakończyły się ogólnie pozytywnie. Spółka holdingowa, bowiem, podczas negocjacji osiągnęła porozumienie ze wszystkimi wierzycielami, które zostało również podpisane przez eksperta na podstawie art. 23 ust. I lit. c) CCII.
Darowizny: Kiedy można zażądać unieważnienia z powodu niewdzięczności

Darowizny: Kiedy można zażądać unieważnienia z powodu niewdzięczności

Wyjaśnienie Sądu Apelacyjnego w Mediolanie w sprawie unieważnienia darowizny z powodu niewdzięczności dotyczącej udziałów. W wyroku nr 3328/2022 Sąd Apelacyjny w Mediolanie wyjaśnił, że aby niewdzięczność mogła być przyczyną unieważnienia darowizny dotyczącej udziałów, zachowanie obdarowanego musi przejawiać się poprzez trwałe uczucie lekceważenia moralnych wartości oraz braku szacunku dla godności darczyńcy, co stoi w sprzeczności z poczuciem wdzięczności i solidarności, które według powszechnej świadomości, otwartej na zmiany obyczajowe, powinny kształtować jego postawę. O tym piszą nasi Matteo Tambalo i Nicolò Pavan na We Wealth.
INNE USŁUGI - Administracyjne

INNE USŁUGI - Administracyjne

USŁUGA NA ZAMÓWIENIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI Nie wiesz, jak to zrobić?! Potrzebujesz pomocy i/lub porad dotyczących dokumentów lub napotkanego problemu? Możemy Ci pomóc i doradzić w redagowaniu Twoich pism oraz znalezieniu rozwiązań. Jesteśmy tutaj, aby Cię wspierać na każdym etapie Twoich formalności. Redagowanie pism administracyjnych/analiza sprawy CAF POLE EMPLOI SPRAWY EMERYTALNE PODATKI MANDATY ITD....
Prewencyjny Koncordat: Transakcja Podatkowa i Ubezpieczeniowa (ccii)

Prewencyjny Koncordat: Transakcja Podatkowa i Ubezpieczeniowa (ccii)

Nasz Alessandro Dalla Sega analizuje na IUS | Kryzys przedsiębiorstwa regulacje dotyczące układu w sprawie transakcji podatkowych i składkowych (oraz narzędzia cram down podatkowego/składkowego) zawarte w Kodeksie Kryzysu Przedsiębiorstwa i Upadłości, koncentrując się na: - Zakresie - Przedmiocie transakcji i warunkach - Procedurze - Cram down podatkowym w układzie w kontynuacji
Darowizna Pośrednia: Kiedy Podatek Ma Zastosowanie i Kiedy Jest Zwolniony

Darowizna Pośrednia: Kiedy Podatek Ma Zastosowanie i Kiedy Jest Zwolniony

Sąd Kasacyjny, w niedawno wydanym wyroku nr 7442 z dnia 20 marca 2024 roku, wypowiedział się w kwestii opodatkowania darowizn pośrednich. Jak już podkreślili pierwsi komentatorzy, orzeczenie to miało natychmiastowy oddźwięk, który nadał mu jednak znaczenie, jeśli nie inne, to przynajmniej szersze niż to, które w rzeczywistości miało. W zasadzie przypisano Sądowi Najwyższemu więcej, niż sam powiedział. Nasi Matteo Tambalo i Chiara Chirico omawiają to na We Wealth.
Konkordat w Likwidacji Sądowej

Konkordat w Likwidacji Sądowej

"Stara" dyscyplina układu upadłościowego, przewidziana w art. 124 i następnych Ustawy o upadłości, oraz ta dotycząca układu w nowej likwidacji sądowej, regulowana przez nowelizowane art. 240 i następne Kodeksu kryzysu przedsiębiorstwa i niewypłacalności, to instytucje, które nasz Alessandro Dalla Sega analizuje i porównuje w IUS | Kryzys przedsiębiorstwa Giuffrè.
Zarządzanie Uczestnikami

Zarządzanie Uczestnikami

Koordynujemy i zarządzamy rejestracją Twoich uczestników, od stworzenia platformy rejestracyjnej, zarządzania pokojami hotelowymi, po raportowanie aktualnego stanu rezerwacji.
ARKUSZ IDENTYFIKACJI POJAZDU - Rejestracja pojazdu

ARKUSZ IDENTYFIKACJI POJAZDU - Rejestracja pojazdu

Karta identyfikacyjna to dokument, który podsumowuje cechy techniczne pojazdu. Jest ona wydawana, jeśli musisz przeprowadzić kontrolę techniczną pojazdu i nie masz dowodu rejestracyjnego (w przypadku zgubienia lub kradzieży dowodu). DOKUMENTY POTRZEBNE: Podpisany mandat (klikany przycisk, aby przejść do strony wszystkich cerfa) Przeprowadzenie kontroli technicznej bez dowodu rejestracyjnego Zaświadczenie o miejscu zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy Deklaracja zgubienia lub kradzieży dowodu rejestracyjnego lub inny dokument potwierdzający brak dowodu rejestracyjnego Eksport uszkodzonego pojazdu, którego dowód rejestracyjny został odebrany Dokument wskazujący powód, dla którego dowód rejestracyjny nie może być dostarczony (przykłady: zawiadomienie o odebraniu przez organy ścigania, zawiadomienie o zwrocie tytułu w urzędzie) Potwierdzenie zakupu, gdy pojazd był przedmiotem cesji.
WNIOSKI O ZMIANĘ CHARAKTERYSTYK POJAZDU - Rejestracja pojazdu

WNIOSKI O ZMIANĘ CHARAKTERYSTYK POJAZDU - Rejestracja pojazdu

Dokonałeś zmiany charakterystyki swojego pojazdu? (bioetanol, odblokowanie itp.) Wszystkie istotne zmiany są uważane za modyfikacje techniczne, które należy zgłosić w systemie rejestracji państwowej, co pozwoli uzyskać dowód rejestracyjny, którego informacje będą odpowiadały rzeczywistej charakterystyce technicznej pojazdu. WYMAGANE DOKUMENTY Podpisany mandat Formularz cerfa nr 13750 (cerfa), który służy do wniosku o rejestrację Oryginalny dowód rejestracyjny Certyfikat zgodności dotyczący dokonanej zmiany w pojeździe Dowód osobisty właściciela lub właścicieli Obowiązkowe prawo jazdy dostosowane do rejestrowanego pojazdu Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy Dowód ważności przeglądu technicznego, jeśli pojazd ma więcej niż 4 lata, chyba że jest zwolniony z przeglądu Aktualne ubezpieczenie pojazdu.