Produkty dla podawanie (96)

Montaż

Montaż

Ważnym etapem realizacji projektu jest instalacja na miejscu. Specjaliści z wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem w dużych projektach koordynują cały proces.
RECEPCJA

RECEPCJA

Od momentu przybycia produktów do fabryki, przyjęcie, etap, w którym rozpoczyna się proces obróbki, jest kluczowym elementem wydajności linii produkcyjnej. W rzeczywistości, zasobniki przyjęcia muszą być dostosowane do systemu rozładunku, a ten pierwszy etap w dużym stopniu przyczynia się do regulacji przepływów w linii przygotowawczej. Oferowane przez nas rozwiązania przyjęcia mają na celu realizację rozładunku produktów pochodzących z pola, unikając strat surowca i zachowując jego integralność, jednocześnie zapewniając ciągły i kontrolowany przepływ w linii. Zasobniki podziemne lub nie, z systemem podnośników, zasobniki z ręcznym załadunkiem (…), nasza gama maszyn do przyjęcia pozwala nam przyjąć najbardziej odpowiednie rozwiązanie do stosowanego środka rozładunku (ciężarówka, worek, wywrotka, kontenery…).
Zamki Materiałowe

Zamki Materiałowe

Materialne bramy (aktywne, pasywne i częściowo aktywne) do kontrolowanego wprowadzania i wyprowadzania materiałów między pomieszczeniami czystymi o różnej klasie czystości. Jako dostawca systemów, clean-tek produkuje aktywne, pasywne i częściowo aktywne bramy materiałowe, które są dostosowane do wymagań danego procesu produkcyjnego. Dzięki naszej własnej produkcji oferujemy jako dostawca systemów zestaw modułów, z którego opracowujemy optymalne rozwiązania dla pomieszczeń czystych. Indywidualne rozwiązania specjalne są w tym przypadku standardem. Dzięki elastyczności naszych komponentów systemowych możemy zagwarantować niemal nieograniczoną zmienność. Wszystkie bramy materiałowe clean-tek są wyposażone w elektryczne zamki bramowe. Oprócz naszych standardowych wymiarów produkujemy również bramy idealnie dopasowane do Twojego zastosowania.
Przenośnik

Przenośnik

Od blisko 50 lat dostarczamy technologiczne rozwiązania dla wielu sektorów przemysłu. Jesteśmy wiodącym producentem przenośników, a naszą misją jest ułatwienie pracy naszych klientów – zaopatrując ich w najlepsze rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne, zwiększamy efektywność pracy w ich zakładach. Produkowane przenośniki znajdą zastosowanie m.in. w następujących sektorach przemysłu: energetycznym (ciepłowniach i elektrociepłowniach) petrochemicznym górniczym hutniczym celulozowym i papierniczym cementowo-wapienniczym odnawialnych źródeł energii (OZE) spożywczym W naszej ofercie znajdą Państwo: odżużlacze zgrzebłowe podwieszane z górnym wygarnianiem z dolnym wygarnianiem przenośniki taśmowe przenośniki ślimakowe przenośniki łańcuchowe przenośniki rolkowe przenośniki kubełkowe
MACH LED PLUS.forty Oprawa Montażowa

MACH LED PLUS.forty Oprawa Montażowa

• Technologia LED wolna od konserwacji • Jednorodne światło, bez cieni z płynnymi przejściami • Do wyboru z emisją światła o wąskim lub szerokim kącie • Zewnętrzna średnica 40 mm do integracji w bardzo wąskich przestrzeniach • Solidna obudowa aluminiowa z odpornym na uderzenia szkłem hartowanym • Elementy boczne z wysokiej jakości plastiku • Złącze M12 z wtyczką • Uszczelka Viton® dla wysokiego poziomu ochrony • Odporność chemiczna na wiele substancji, takich jak olej czy płyny chłodzące • Odporność na wstrząsy i wibracje • Idealne w przypadku dużych obciążeń mechanicznych i termicznych • Bezpośrednie połączenie z napięciem maszyny • Warianty z interfejsem PWM do migania i ściemniania bez migotania oraz wejściem cyfrowym do przełączania bez zasilania • Urządzenia połączone szeregowo
Quentic Zgodność Prawna

Quentic Zgodność Prawna

Quentic to oprogramowanie do zarządzania zgodnością. Dzięki niemu ocenisz prawne potrzeby działania w odniesieniu do obszernej regulacji z zakresu prawa pracy i ochrony środowiska. Dzięki Quentic Legal Compliance spełniasz wszystkie obowiązki staranności zgodnie z przepisami wynikającymi z obszernych regulacji prawa pracy i ochrony środowiska. Zmniejsz swoje ryzyko odpowiedzialności do minimum. Quentic Legal Compliance daje Ci przegląd w "dżungli paragrafów" i ułatwia ocenę prawnych potrzeb działania. Jednocześnie otrzymujesz skuteczne narzędzia, aby zapewnić zgodne z prawem postępowanie w firmie. Jednolite, aktualne dane umożliwiają Ci wygodne udowodnienie zgodnego z prawem działania na wszystkich poziomach przedsiębiorstwa.
Rolety Ekranowe do Biur, Budynków Administracyjnych - Energooszczędne rolety ekranowe Trend oferują ogromną wartość

Rolety Ekranowe do Biur, Budynków Administracyjnych - Energooszczędne rolety ekranowe Trend oferują ogromną wartość

Rolety screen, znane również jako rolety przeciwsłoneczne lub osłony ekranowe, wykorzystują specjalną przezroczystą tkaninę, która zapewnia doskonały komfort optyczny i termiczny. W przeciwieństwie do standardowych rolet, nie blokują widoku dzięki składowi i splotowi tkaniny. Posiadają standardowy mechanizm rolet i mogą być obsługiwane ręcznie lub automatycznie. Jako ekspert Somfy, Trend wykorzystuje silniki i akcesoria Somfy do rolet z napędem. Nasze rolety są szyte na miarę i produkowane na podstawie umowy z naszymi klientami, nie ma standardowych rozmiarów. Zalety tkaniny screen Tkanina screen często składa się z podwójnej kombinacji włókna szklanego, PVC i poliestru. Każda tkanina i każdy kolor mają różne parametry wydajności optycznej i termicznej, a wybór odpowiedniej tkaniny jest kluczowy dla wydajności rolet. Czasami metalizowane pokrycie z tyłu może być preferowane w miejscach narażonych na intensywne nasłonecznienie.
Innowacje w podawaniu leków

Innowacje w podawaniu leków

Od ponad 20 lat jesteśmy na czołowej pozycji w innowacjach w dziedzinie podawania leków, projektując, opatrując patentami i produkując produkty własne oraz pod marką. Nasze innowacje obejmują urządzenia takie jak "Spacer", innowacyjny spacer do astmy, specjalnie zaprojektowany do podawania inhalacyjnych terapii. Jego nowy design jest przyjazny dla użytkownika i umożliwia wygodniejsze podawanie dla dziecka lub opiekuna, jednocześnie zwiększając skuteczność podawania leczenia. Inne innowacje to "IQ-Dose", ergonomiczne i higieniczne rozwiązanie do liczenia i zarządzania mini-tabletkami bez ich dotykania, idealne do badań klinicznych, medycyny pediatrycznej, choroby Parkinsona, onkologii, leczenia psychiatrycznego itp. "Press & Take", intuicyjne i precyzyjne urządzenie, dostarcza odpowiednią dawkę leków stałych o nieregularnym kształcie za pomocą jednego naciśnięcia, bez łamania ich ani zacinania w mechanizmie. Wybierając nasze innowacje, decydujesz się na niezawodne rozwiązania zgodne z międzynarodowymi regulacjami, co zapewnia bezpieczeństwo i skuteczność podawania leków.
Quentic Zgodność Prawna

Quentic Zgodność Prawna

Quentic to oprogramowanie do zarządzania zgodnością. Dzięki niemu ocenisz prawne potrzeby działania w kontekście rozbudowanych przepisów dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska. Dzięki Quentic Legal Compliance spełniasz wszystkie obowiązki staranności zgodnie z rozbudowanymi przepisami prawa pracy i ochrony środowiska. Zmniejsz swoje ryzyko odpowiedzialności do minimum. Quentic Legal Compliance zapewnia przejrzystość w "dżungli paragrafów" i ułatwia ocenę prawnych potrzeb działania. Jednocześnie otrzymujesz skuteczne narzędzia, aby zapewnić zgodność z prawem w firmie. Jednolite, aktualne dane umożliwiają Ci wygodne udowodnienie zgodnego z prawem działania na wszystkich poziomach przedsiębiorstwa.
Quentic Bezpieczeństwo Pracy

Quentic Bezpieczeństwo Pracy

Quentic to oprogramowanie do zarządzania bezpieczeństwem pracy. Twórz oceny ryzyka i przeprowadzaj szkolenia online bezpośrednio na ekranie, zgodnie z normą ISO 45001. Quentic w zakresie bezpieczeństwa pracy pomaga wzmocnić ochronę zdrowia i bezpieczeństwa w firmie. Spełnij obowiązki prawne jako pracodawca lub przełożony i zmniejsz ryzyko odpowiedzialności. Sprawdzaj i poprawiaj istniejące warunki pracy. Instruktażuj pracowników w zakresie właściwego zachowania. Twórz jednoznaczne instrukcje i udostępniaj wszystkie informacje tam, gdzie są potrzebne. Wykorzystaj do tego Quentic – system oprogramowania, którego przydatność do wsparcia Twojego systemu zarządzania zgodnie z normą ISO 45001 została oficjalnie potwierdzona.
domicyl+

domicyl+

Z domizil+ "Jedno dla Wszystkich" dostarczamy KOMPLEKSOWE rozwiązanie IT dla branży nieruchomości.
Zarządzanie jakością

Zarządzanie jakością

Nasza jakość wyróżnia się! Jesteśmy certyfikowani zgodnie z AS EN9100 w obszarze lotnictwa oraz DIN ISO 9001:2008. Dzięki naszym wysoko zmotywowanym pracownikom, którzy są szkoleni według najlepszych standardów, pod koniec listopada 2015 roku udało nam się pomyślnie rozszerzyć nasz system zarządzania jakością na bardzo wymagającą normę AS EN9100. W obszarze lotnictwa produkujemy i rozwijamy głównie wysokiej jakości części tokarskie i frezarskie oraz urządzenia dostosowane do potrzeb klientów. Dzięki naszemu własnemu działowi zarządzania jakością, oczywiście również odpowiadamy na specjalne wymagania klientów. Nasze certyfikaty nie tylko świadczą o naszym wysokim standardzie jakości i wydajności, ale przede wszystkim dokumentują nasze zobowiązanie wobec klientów – co znajduje odzwierciedlenie w naszych nagrodach i wyróżnieniach.
Quentic Ryzyka & Audyty

Quentic Ryzyka & Audyty

Quentic to oprogramowanie do zarządzania jakością. Oprogramowanie zapewnia większą elastyczność i niezawodność w weryfikacji Twoich procesów ciągłego doskonalenia (KVP). Quentic Risks & Audits wspiera Cię elastycznie, niezawodnie i efektywnie w ciągłej kontroli i poprawie procesów biznesowych. Zarówno pełnomocnicy zarządu, jak i audytorzy korzystają z licznych funkcji. Pozwól, aby Quentic Risks & Audits prowadził Cię na każdym etapie audytów wewnętrznych i zewnętrznych. Od planowania, przez realizację, aż po identyfikację i eliminację niezgodności, Quentic zawsze dostarcza odpowiednie narzędzie. Dzięki temu oszczędzasz cenny czas i łatwo angażujesz wszystkich zainteresowanych w proces audytu.
Personalizowane haftowane naszywki

Personalizowane haftowane naszywki

Ecusson brodé personnalisé, od 20 do 5000 sztuk, dostarczane w krótkim czasie od 10 do 15 dni. Możliwość wykończenia przez bourdon amerykański lub cięcie laserowe, tył na rzep, termoprzylepny, samoprzylepny lub do naszycia. Możesz wybrać ecusson brodé personnalisé na różne okazje i w różnych sektorach. Uniformy zawodowe lub stroje robocze, na przykład, integrują je w celu identyfikacji pracowników. W bardziej swobodnym kontekście, wiele marek mody oferuje te ozdoby jako sygnaturę lub element dekoracyjny na kurtkach, torbach lub czapkach. Te akcesoria regularnie wracają na czoło sceny ze względu na swoją wszechstronność.
JUDIKAT Oprogramowanie do Przymusowej Administracji

JUDIKAT Oprogramowanie do Przymusowej Administracji

Rozwiązanie programowe, które zostało specjalnie dostosowane do złożonych wymagań administracji przymusowej.
ConSol CM/CRM

ConSol CM/CRM

Oprogramowanie CRM ConSol CM oferuje 360-stopniowy widok na Twoich klientów, w tym zarządzanie leadami, składanie ofert, zarządzanie terminami oraz integrację z pocztą. Procesy obsługi klienta są również zintegrowane. Dzięki oprogramowaniu CRM ConSol CM zyskujesz 360-stopniowy widok na swoich klientów, a Twoje procesy sprzedażowe są prowadzone w sposób bezpieczny. Przypomnienia, terminy, komunikacja z klientami – oprogramowanie sprzedażowe proaktywnie wspiera Cię w zarządzaniu leadami i szansami sprzedażowymi. Śledź i przetwarzaj swoje leady od pierwszego kontaktu, przez tworzenie ofert, aż do pomyślnego zakończenia. Zintegrowane są również procesy obsługi klienta do przetwarzania zapytań klientów, np. w obszarze wsparcia klienta lub zarządzania reklamacjami. Rodzaje wdrożeń: Chmura lub On-Premise
Quentic Zgodność Prawna

Quentic Zgodność Prawna

Quentic to oprogramowanie do zarządzania zgodnością. Dzięki niemu ocenisz prawne potrzeby działania w odniesieniu do obszernych przepisów dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska. Dzięki Quentic Legal Compliance spełniasz wszystkie obowiązki staranności zgodnie z przepisami wynikającymi z obszernych regulacji dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska. Zmniejsz swoje ryzyko odpowiedzialności do minimum. Quentic Legal Compliance daje Ci przegląd w "dżungli paragrafów" i ułatwia ocenę prawnych potrzeb działania. Jednocześnie otrzymujesz skuteczne narzędzia, aby zapewnić zgodne z prawem postępowanie w firmie. Jednolite, aktualne dane pozwalają Ci w każdej chwili wygodnie udowodnić zgodne z prawem działanie na wszystkich poziomach przedsiębiorstwa.
Usługa Viledon filterCair

Usługa Viledon filterCair

Viledon filterCair: Zarządzanie jakością powietrza z usługami związanymi z filtracją i higieną powietrza dla przemysłu motoryzacyjnego, spożywczego, farmaceutycznego oraz odpylenia i filtracji gazów Zarządzanie jakością powietrza Viledon filterCair to kompleksowy pakiet składający się z szerokiego programu filtrów oraz indywidualnie dopasowanych usług i analiz, a także gwarancji na ustalone koszty. Eksperci Viledon filterCair wskazują potencjały optymalizacji i udzielają szczegółowych rekomendacji dotyczących utrzymania jakości powietrza w Twoim procesie.
Kontener biurowy - Tymczasowy obszar pracy administracyjnej

Kontener biurowy - Tymczasowy obszar pracy administracyjnej

Nasze kontenery biurowe są specjalnie zaprojektowane do tymczasowego wykorzystania jako obszar pracy administracyjnej dla personelu, niezależnie od warunków w miejscu pracy. Nasze prefabrykowane moduły budowlane można zdemontować jako zestaw o zewnętrznych wymiarach wysokości 2,60 m, standard 6,00 × 2,50 m. Kontenery biurowe można dostosować i wymiarować, aby zawierały następujące opcje: klimatyzacja, meble, sieć komputerowa i telefoniczna, automatyka budynkowa, bezpieczeństwo (barierka), podłoga podwyższona. Prefabrykowane kontenery biurowe na placu budowy są dostarczane jako zestaw do demontażu. Łącznie 10 prefabrykowanych biur o powierzchni 15 m2 z całym wyposażeniem elektrycznym oraz jednymi drzwiami i dwoma oknami jest wysyłanych w zaledwie jednym kontenerze morskim o długości 40 stóp. Nasze kontenery biurowe można łączyć (montować lub piętrzyć), aby tworzyć prefabrykowane budynki modułowe. Solidna i wysokiej jakości konstrukcja: Profil stalowy 1,50 mm i 2,00 mm Odporność na wilgoć: Całkowicie ocynkowane i pomalowane Modularność: Może dostosować się do każdej sytuacji
PROJEKT

PROJEKT

Współpracuj cyfrowo, osiągnij więcej. Dzięki PROJEKTA zyskujesz przegląd i przejrzystość.
Modułowe urządzenie TAMETO (stałe) - Modułowe urządzenie TAMETO (stałe)

Modułowe urządzenie TAMETO (stałe) - Modułowe urządzenie TAMETO (stałe)

TAMETO jest dostępne z technologią lamp fluorescencyjnych T5 lub nowoczesną technologią LED. Urządzenia uniwersalne oferują różne możliwości montażu. • Wybór między technologią LED bezobsługową a wysokoefektywną technologią lamp fluorescencyjnych • Światło całkowicie jednorodne, wolne od odblasków i migotania • Emisja światła z pryzmatyczną, stożkową strukturą dla doskonałej ochrony przed oślepieniem • Ciągła regulacja jasności (warianty) • Różne długości do wyboru dla różnych stanowisk roboczych i wymagań oświetleniowych • Solidna obudowa aluminiowa • Zamknięta konstrukcja chroniąca wnętrze urządzenia i utrzymująca powierzchnię roboczą w czystości • Zintegrowane rowki T • Urządzenia sterowane zewnętrznie i łączone szeregowo
Magazyn i Inwentaryzacja

Magazyn i Inwentaryzacja

Moduł magazynowy zajmuje się fizycznym ruchem towarów.
Oprawa LED SPOT - Oprawa LED SPOT

Oprawa LED SPOT - Oprawa LED SPOT

SPOT LED to urządzenie o niezwykle kompaktowym designie i wysokiej mocy: w okrągłej obudowie z wytrzymałego aluminium znajdują się trzy diody LED, które umożliwiają uzyskanie szerokiego lub punktowego strumienia światła, w zależności od wariantu. Wszystko to bez migotania. Nie tylko design tego urządzenia LED zwraca uwagę. • Technologia LED bez potrzeby konserwacji • Diody LED o wysokiej mocy dla maksymalnego oświetlenia • Do wyboru z wąskim lub szerokim kątem emisji światła • Wytrzymała obudowa z aluminium z odpornym na uderzenia dyfuzorem ze szkła hartowanego • Wysoki stopień ochrony • Odporność chemiczna na wiele substancji, takich jak olej czy środki smarne • Bezpośrednie połączenie z napięciem maszyny
factro® - platforma do zarządzania projektami i zadaniami

factro® - platforma do zarządzania projektami i zadaniami

Oprogramowanie do zarządzania projektami - proste, przejrzyste i szybkie. Wszystkie zadania i projekty - centralnie w niemieckiej chmurze, zgodne z RODO UE.
Klaros Zarządzanie Testami

Klaros Zarządzanie Testami

Klaros-Testmanagement to nowoczesna aplikacja internetowa do zarządzania, organizowania i oceny wszystkich danych związanych z zarządzaniem jakością.
Zarządzanie dokumentami

Zarządzanie dokumentami

Naszym celem jest skonsolidowanie wszystkich istotnych dla biznesu plików, dokumentów i e-maili, aby zapewnić natychmiastowy dostęp i przetwarzanie z dowolnego miejsca o każdej porze.
Zarządzanie częściami C

Zarządzanie częściami C

Optymalizacja procesów od punktu zapotrzebowania przez zakupy do dostawy. Redukcja procesów i kosztów. Zapytaj teraz!
Wbudowane oprawy LED SPOT - Wbudowane oprawy LED SPOT

Wbudowane oprawy LED SPOT - Wbudowane oprawy LED SPOT

Urządzenie SPOT LED do stałego montażu na maszynie łączy 3 diody LED w tak kompaktowej obudowie, że trudno to sobie wyobrazić w innych urządzeniach. • Technologia LED bezobsługowa • Diody LED o wysokiej mocy dla maksymalnego światła • Do wyboru z wąskim lub szerokim kątem emisji światła • Solidna obudowa aluminiowa z odpornym na uderzenia szkłem bezpieczeństwa • Wysoki stopień ochrony • Odporność chemiczna na wiele substancji, takich jak olej czy płyny chłodzące • Montaż niemal na poziomie • Powierzchnia odporna na gromadzenie wiórów • Bezpośrednie podłączenie do napięcia maszyny
Oprogramowanie do zarządzania szkołą dla instytucji edukacyjnych

Oprogramowanie do zarządzania szkołą dla instytucji edukacyjnych

ATLANTIS oferuje instytucjom edukacyjnym oraz organizatorom działań w obszarze kształcenia dorosłych specjalistyczne i dostosowywalne rozwiązanie programowe do zarządzania i organizacji ich programów edukacyjnych. Oprogramowanie obejmuje ważne funkcje, takie jak centralna baza danych operacyjnych do zarządzania partnerami, długoterminowe planowanie dla wieloletnich działań oraz zarządzanie praktykami w celu efektywnej organizacji i dokumentacji czasu praktyk. Dzięki bezproblemowej integracji z instytucjami publicznymi, takimi jak urzędy BAföG i agencje pracy, ATLANTIS ułatwia przestrzeganie przepisów prawnych oraz wymianę danych. Modułowa struktura oprogramowania pozwala instytucjom edukacyjnym na indywidualne dostosowanie ATLANTIS do ich specyficznych wymagań, bez zbędnych funkcji. Moduł podstawowy obejmuje wszystkie istotne zadania administracyjne i może być w razie potrzeby uzupełniany dodatkowymi modułami, aby zapewnić optymalne rozwiązanie dla każdego zapotrzebowania. Główne cechy i korzyści: • Centralna baza danych operacyjnych do zarządzania partnerami • Długoterminowe planowanie do organizacji wieloletnich działań edukacyjnych • Efektywne zarządzanie i dokumentacja czasu praktyk • Integracja z instytucjami publicznymi dla łatwej współpracy • Modułowe dostosowanie do specyficznych wymagań instytucji edukacyjnych
Zarządzanie Urlopami

Zarządzanie Urlopami

Zarządzanie urlopami za pomocą SaaS.de zapewnia optymalne procesy biznesowe przy składaniu wniosków urlopowych bez zbędnej papierologii. Dzięki własnej hierarchii działów, procesy zatwierdzania przebiegają w sposób zorganizowany. Każdy wniosek urlopowy jest sprawdzany pod kątem kolizji oraz dostępności wystarczającej liczby dni urlopowych. Pracownicy mają roczny przegląd swoich urlopów i mogą również zobaczyć miesięczne dni urlopowe kolegów i koleżanek z własnego działu (jeśli sobie tego życzą). Przy minimalnym wysiłku, zarówno pracownicy mogą składać wnioski urlopowe, jak i Ty jako przełożony możesz zatwierdzać urlopy lub wprowadzać je samodzielnie.