Produkty dla transport (22)

Kontener transportowy na płyny

Kontener transportowy na płyny

Zbiorniki transportowe z GFK nadają się do transportu takich mediów jak np. woda pitna i cieczy zagrażających wodom gruntowym, a także do żywności i napojów oraz do ścieków i odpadów. Zbiorniki transportowe z GFK nadają się do transportu różnych mediów, takich jak np. woda pitna i cieczy zagrażających wodom gruntowym, a także do żywności i napojów oraz do ścieków i odpadów. Główne zalety stosowania zbiorników transportowych z GFK to: redukcja masy o nawet 50% poprawa rentowności obciążenie nadciśnieniowe i podciśnieniowe podczas napełniania i opróżniania komór zbiornika odporność na temperatury od -30° do +95° odporność na korozję
Autonomiczne Systemy Transportowe ROCLA AGV

Autonomiczne Systemy Transportowe ROCLA AGV

AGV (Automated Guided Vehicles), bezzałogowe systemy transportowe firmy Rocla, opierają się na sprawdzonej technologii magazynowej fińskiego producenta. Systemy transportowe można dostosować do każdego modelu magazynu i poruszają się automatycznie, bez kierowcy. AGV są elastyczne, modułowe i wytrzymałe. Rocla ma wieloletnie doświadczenie w obszarach zarządzania materiałami i automatyzacji. Od ponad 50 lat Finowie produkują pojazdy transportowe i dostarczyli tysiące bezzałogowych pojazdów transportowych.
Beton Jakości BERGER

Beton Jakości BERGER

Beton towarowy – materiał budowlany naszych czasów
Taśmy Przenośnikowe Chevron - dla Specyficznych Wymagań Transportu pod Stokiem

Taśmy Przenośnikowe Chevron - dla Specyficznych Wymagań Transportu pod Stokiem

Taśmy przenośnikowe chevron germanBelt® są używane do transportu materiałów pod dużymi kątami, przekraczającymi 20°. W przeciwieństwie do gładkich taśm tkaninowych, taśmy przenośnikowe chevron są wyposażone w profile zębate o wysokości 17 mm i 35 mm, które umożliwiają spełnienie specyficznych wymagań transportu pod dużym kątem. Różnorodne jakości pokryć oraz różne wysokości profili zapewniają szeroki zakres zastosowań. Transport piasku, żwiru lub kamieni/skalnych; Transport materiałów zawierających olej lub gorących, na przykład w przemyśle recyklingowym. Taśmy przenośnikowe chevron germanBelt® oferują znaczące korzyści kosztowe i zapewniają wysoce niezawodny transport. W poniższym zestawieniu przedstawiono najczęściej zamawiane konfiguracje taśm przenośnikowych chevron germanBelt®. Jeśli masz specjalne wymagania dotyczące wysokości profilu lub jakości pokrycia taśm przenośnikowych chevron, oferujemy również indywidualne rozwiązania na miarę oraz doradztwo w zakresie rozwiązywania Twojego specyficznego problemu transportowego.
Stojak do Transportu i Przechowywania Koni Ostrzegawczych

Stojak do Transportu i Przechowywania Koni Ostrzegawczych

Stojak na znaki ostrzegawcze z materiałami montażowymi. Łatwy w montażu stojak na znaki do przechowywania 80 znaków ostrzegawczych, który można szybko rozłożyć na kompaktowe części do transportu, a także oferuje oszczędne miejsce i stabilne rozwiązanie do przechowywania znaków bezpieczeństwa. DANE PRODUKTU Wymiary ok. 1380 x 1160 x 1170 mm Wysokość ok. 1380 mm Waga ok. 58,0 kg
Specjalne Wyjazdy

Specjalne Wyjazdy

INDYWIDUALNE SZYBKIE TRANSPORTY DOPASOWANE DO ŻYCZEŃ KLIENTA BEZ OGRANICZEŃ WIELKOŚCIOWYCH I WAGOWYCH Trend dostarczania materiałów w dokładnej ilości oraz w momencie, gdy jest to wymagane przez produkcję dostosowaną do potrzeb, coraz bardziej wymaga międzygałęziowych transportów specjalnych. Oprócz naszego klasyka w postaci transportów lądowych, coraz więcej światowych strumieni towarowych wchodzi do sieci FME. Zakup komponentów plastikowych z Szanghaju dla dostawcy motoryzacyjnego z Turyngii jest tak samo codziennością, jak wewnętrzne dostawy do wszystkich OEM w Niemczech! Wysyłka palety w sieci FME jest traktowana z taką samą wrażliwością! jak konwencjonalny ładunek całkowity. „Bezpośrednią drogą dla większej efektywności!”
Ładunki Częściowe i Pełne

Ładunki Częściowe i Pełne

Środek transportu drogowego jako główna arteria logistyczna zajmuje wiodącą pozycję na rynku transportowym w FME! Nasze oddziały w Kolonii – Erfurcie – Hofie pełnią w codziennej działalności rolę węzła w dostawie Twoich częściowych/pełnych ładunków. Dzięki naszemu rozbudowanemu taborowi jesteśmy Twoim gwarantem ciągłości przepływu towarów oraz zapewnienia odpowiedniej przestrzeni ładunkowej: - 13,6 Tautliner (standardowa plandeka) - Megatrailer (naczepa o wysokości wewnętrznej 3m) - Jumbo-holowniki - 7,5 / 12 ton z podnośnikiem Czy towar paletowany, czy towar o dużych wymiarach lub objętości, nasi klienci znajdują się wzdłuż całego łańcucha wartości, obsługując różne branże. Z Europą jako placem zabaw, uważamy za oczywiste, że oprócz przesyłek krajowych zapewniamy również wszystkie transporty do i z zagranicy europejskiej!
Transport

Transport

Indywidualnie zapakowana, transportowalna rama maszyny.
Transportowalna Rampy Załadunkowe SCHRADER Typ CT 6 - MG

Transportowalna Rampy Załadunkowe SCHRADER Typ CT 6 - MG

Transportowe rampy załadunkowe SCHRADER spełniają przepisy bezpieczeństwa ZH 1/156, są produkowane zgodnie z dyrektywą UE o maszynach i posiadają znak CE.
Euro Siatkowe Pudełka

Euro Siatkowe Pudełka

Obciążenie: max. 6.000 kg przy układaniu na solidnym i równym podłożu Dostępne w jakości: Nowe Używane wymienne Specyfikacja Deski: 4 Otwory klapowe: 2 Konstrukcja: stalowa rama siatkowa Długość: 1.200 mm Szerokość: 800 mm Wysokość: 970 mm Waga: 70 kg od produkcji 2011, wcześniej 85 kg Nośność: 1.500 kg od produkcji 1990, wcześniej 900 kg Objętość ładunkowa: 0,75 m3 Obciążenie: max. 6.000 kg
Transporty Ciężkie i Ponadgabarytowe

Transporty Ciężkie i Ponadgabarytowe

Całościowo rozumiemy jako dostawca usług transportowych w obsłudze wszystkich rozmiarów przesyłek. Odejście od standardu pozwala nam na transportowanie ponadwymiarowych modułów i komponentów za pomocą specjalistycznego sprzętu w docelowe miejsce. Nasza własna, ustanowiona dyspozycja dla transportów ciężkich i ponadwymiarowych zaprezentuje Ci indywidualne rozwiązania na podstawie wcześniejszej analizy potrzeb. Dokądkolwiek zmierza podróż, my budujemy mosty do całego świata! Dzięki naszej rosnącej obecności w transporcie prefabrykatów betonowych, nasze dzisiejsze doświadczenie obejmuje dostarczanie otwartych standardowych naczep, naczep niskopodwoziowych oraz teleskopowych!
Blask

Blask

Obudowa pompy S355 o wymiarach około 1000x1000mm, około 3 tony/sztuka po wstępnym frezowaniu i spawaniu pokryw dla zintegrowanego systemu grzewczego. Na życzenie można wystawić certyfikat obróbki cieplnej ("protokół wyżarzania") zgodnie z EN 10204 - 2.2.
Rozwiązania transportowe

Rozwiązania transportowe

… gdy czas jest na wagę złota lub gdy przestrzeń ładunkowa nagle przestaje wystarczać. Sprawiamy, że świat staje się wioską. Czy to Smart, czy 40-tonowiec, Hamburg czy Austria, transport specjalny czy regularny, walizka czy plandeka, transport na targi, transport fabryczny czy ekspresowy. Nasze ciężarówki spełniają najnowsze normy prawne. Iść z duchem czasu … dostosowywać się do nowych warunków rynkowych, oferować rozwiązania problemowe zorientowane na klienta, to wyróżnia FME Frachtmanagement Europa GmbH. Nasza niezawodność opiera się na bliskiej współpracy z naszymi klientami. We wszystkich zleceniach udowodniliśmy, że możemy spełnić każde wymaganie w sposób ekonomiczny i szybki.
AccTRANS 110V4 - solidny czujnik przyspieszenia do zastosowań w pojazdach szynowych

AccTRANS 110V4 - solidny czujnik przyspieszenia do zastosowań w pojazdach szynowych

Mikroelektromechaniczny system sprężynowo-masowy ciągle mierzy przyspieszenie i przekształca zmierzoną wartość w analogowy sygnał wyjściowy prądowy 4-20 mA. Czujnik spełnia normy DIN EN 50155 dla pojazdów szynowych i jest bezpośrednio przeznaczony do pracy w sieci pokładowej pojazdów szynowych. Jego ekstremalnie wytrzymała obudowa umożliwia stosowanie w najcięższych warunkach na zewnątrz pociągu, na przykład bezpośrednio na wózku. Jest niezwykle odporny na uderzenia kamieni, kurz i wilgoć, co gwarantuje wysoką niezawodność. Czujnik rejestruje przyspieszenia w zakresie pomiarowym ± 4g i działa przy napięciu zasilania 110 Volt. Obudowa: Stal nierdzewna Oś: 1 Zakres pomiarowy: ±4g Napięcie zasilania: 110 Czułość [mA/g]: 1
Wózki transportowe i systemy transportowe

Wózki transportowe i systemy transportowe

Wózki transportowe, profile aluminiowe i elementy powierzchniowe, zaprojektowane zgodnie ze specyfikacjami klienta, dostępne jako zestaw lub w pełni zmontowane.
Transport ładunku od 2 do 27 ton

Transport ładunku od 2 do 27 ton

Wykonywanie transportów jest najstarszym z naszych obszarów działalności. Na tym rozpoczęliśmy nasze przedsiębiorcze działania. Nasz tabor obejmuje pojazdy wywrotki o ładowności od 2 do 27 ton, zarówno jako pojazdy samodzielne, jak i ciągniki. Na tej podstawie możemy rozwiązać prawie wszystkie problemy transportowe w zakresie materiałów sypkich. W tym celu zakupiono specjalny pojazd z kontenerem wymiennym. Aby w każdej fazie transportu zapewnić bezpośredni kontakt z naszymi klientami oraz bezpośrednio z kierowcami, wszystkie pojazdy oraz nasze urządzenia są wyposażone w telefony komórkowe. Aby móc pracować niezawodnie, tabor jest regularnie odnawiany i serwisowany.
Transportowalna Rampy Załadunkowe SCHRADER Typ CT 6 GV

Transportowalna Rampy Załadunkowe SCHRADER Typ CT 6 GV

SCHRADER-przenośny Rampa załadunkowa typu CT 6 - GV z gorącą cynkowaną antypoślizgową ząbkowaną kratką z zintegrowanym mostem podawczym
Transportowalna Rampa Załadunkowa SCHRADER Typ CT 6 - 3SG

Transportowalna Rampa Załadunkowa SCHRADER Typ CT 6 - 3SG

Cechy: Nośność 7 i 10 t Robustna konstrukcja stalowa Stabilne, przednie zawieszenie Koła stalowe do ciężkich ładunków z pełnymi gumowymi oponami Regulacja wysokości za pomocą regulowanej korby ręcznej lub elektro-mechanicznie Antypoślizgowa, otwarta nawierzchnia jezdna Zawór przeciążeniowy z automatycznym zabezpieczeniem do dostosowania do skoku sprężyny pojazdów podczas załadunku Ochrona krawędzi z obu stron, ok. 300 mm wysokości Wysokowytrzymałe łańcuchy zabezpieczające z szybkozłączkami Wysokiej jakości ochrona przed korozją, kolor sygnalizacyjny czerwony Możliwość przemieszczania za pomocą wózka widłowego Cały proces załadunku może być przeprowadzony przez jedną osobę
Obróbka Cieplna i Powierzchniowa

Obróbka Cieplna i Powierzchniowa

Odprężanie Piecyk do wyżarzania Wymiary partii: 3.500 x 1.950 mm Waga partii: 5 ton Temperatura wyżarzania: 600°C z 24-godzinnym chłodzeniem w piecu Piaskowanie Wykończenie powierzchni i przygotowanie do malowania
CoriSENS 24V20 - Jednoosi czujnik żyroskopowy do pomiaru prędkości obrotowej i prędkości zakrętu

CoriSENS 24V20 - Jednoosi czujnik żyroskopowy do pomiaru prędkości obrotowej i prędkości zakrętu

CoriSENS to czujnik prędkości obrotowej do pomiaru prędkości kątowej ω. Wykorzystuje jako zasadę pomiaru rejestrację ruchów obrotowych za pomocą żyroskopu MEMS. Ten sygnał pomiarowy w zakresie ± 20° / s jest przetwarzany przez elektronikę czujnika i wydawany jako analogowy sygnał prądowy oraz równolegle jako sygnał napięciowy. Czujnik jest certyfikowany zgodnie z jednolitymi standardami dla urządzeń elektronicznych w pojazdach szynowych (DIN EN 50155) i może być zasilany bezpośrednio z typowych napięć zasilania pokładowego (24 V). Napięcie zasilania: 24 V Czułość: 100 mV/°/s & 0,4 mA/°/s Zakres pomiarowy [°/s]: ± 20
AccTRANS 24V4 - solidny czujnik przyspieszenia do zastosowań w pojazdach szynowych

AccTRANS 24V4 - solidny czujnik przyspieszenia do zastosowań w pojazdach szynowych

Mikroelektromechaniczny system sprężynowo-masowy ciągłe mierzy przyspieszenie i przekształca zmierzoną wartość w analogowy sygnał wyjściowy prądowy 4-20 mA. Czujnik spełnia normy DIN EN 50155 dla pojazdów szynowych i jest bezpośrednio przeznaczony do pracy w sieci pokładowej pojazdów szynowych. Jego ekstremalnie wytrzymała obudowa umożliwia stosowanie w najtrudniejszych warunkach na zewnątrz pociągu, na przykład bezpośrednio na wózku. Jest niezwykle odporny na uderzenia kamieni, kurz i wilgoć, co gwarantuje wysoką niezawodność. Czujnik rejestruje przyspieszenia w zakresie pomiarowym ± 4g i działa przy napięciu zasilania 24 V. Obudowa: Stal nierdzewna Oś: 1 Zakres pomiarowy: 4g Napięcie zasilania: 24 Czułość [mA/g]: 2,0