Dźwigi sufitowe i dźwigi bramowe
Dźwigi suwnicowe i bramowe Spaggiari są używane przez tych, którzy potrzebują solidnych maszyn, odpowiednich do intensywnego i bezpiecznego transportu dużych ładunków. Dlatego nadają się do różnych branż produkcji przemysłowej, nie zapominając o najbardziej podstawowych zastosowaniach w sektorze rzemieślniczym.
Z tego powodu produkujemy maszyny standardowe, ale także maszyny dostosowane do specyficznych wymagań.
Nasze dźwigi suwnicowe i bramowe są projektowane i inżynieryjnie opracowywane w całości przez nasze biuro techniczne i składają się z, w zależności od nośności i zasięgu, podwójnych lub pojedynczych spawanych sekcji bramowych w wersjach z podwójnym lub pojedynczym belkowaniem.
Główne spawanie poziome wykonywane jest za pomocą specjalnego robota automatycznego, aby zapewnić najlepszą ciągłość i jakość produkcji, podczas gdy spawy pionowe i wykończeniowe są wykonywane przez wewnętrznych spawaczy z certyfikatem kwalifikacyjnym.
Żaden komponent tych maszyn nie jest pozostawiony przypadkowi, aby zapewnić wyjątkowe osiągi podnoszenia i transportu:
• Głowice jezdne są wyposażone w koła na łożyskach napędzane silnikami redukcyjnymi z wahadłowym przekładnią bezpośrednio zamontowanymi na kołach;
• Silnik i przekładnia redukcyjna są renomowanej marki, specjalnie zaprojektowane do tego zastosowania i przewidziane do pracy z falownikiem, aby zapewnić precyzyjne pozycjonowanie ładunku, unikając niebezpiecznych oscylacji;
• Wciągarka i wózek gwarantują najlepszy dostępny udźwig na rynku i zapewniają maksymalny zasięg, aby zoptymalizować dostępną przestrzeń. Ruchy w górę i w dół mają najlepszy współczynnik redukcji między szybkością szybką a wolną;
• Duża średnica bębna gwarantuje minimalne zużycie kabla;
• Hamulec tarczowy z automatyczną regulacją nie wymaga wymiany przez cały okres użytkowania wciągarki;
• Silnik podnoszący jest wyposażony w czujnik temperatury, aby zapobiec przegrzaniu uzwojeń silnika;
• Szafy elektryczne wykonane są wyłącznie z komponentów najwyższej jakości i o szybkim dostępnie na rynku. Wszystkie połączenia elektryczne wykonane są z wtyczkami do szybkiego rozłączenia, aby zapewnić doskonałe działanie systemu podnoszenia nawet w obecności wibracji.
CECHY I KORZYŚCI
Oto niektóre ważne cechy i korzyści naszych dźwigów mostowych i bramowych:
• Struktura i kinematyka obliczone w odpowiedniej klasie w zależności od ciężaru użytkowania;
• Wszystkie ruchy mogą być obsługiwane przez falowniki;
• Możliwość płynnego nachylonego ciągu na nawijanym kablu dzięki obecności naszego podwójnego prowadnika kablowego;
• Wózek/wciągarka dźwigu z festonem lub prowadnikiem kablowym (ten ostatni bardziej niezawodny pod względem zużycia z powodu połączeń):
• Możliwość zainstalowania przejścia na głównym belkowaniu dźwigu podwójnego;
• Koła dźwigu podwójnego/pojedynczego i wózka z stożkowymi wałkami dla łatwego i szybkiego wyciągania podczas wymiany;
• Możliwość zainstalowania systemów ważących o wysokiej precyzji, a także zlokalizowanych systemów oświetleniowych w przypadku pracy w warunkach słabego oświetlenia;
• Przy użyciu wciągarki Spaggiari, dostępnej na życzenie, system hamulcowy (elektro-hydrauliczne hamulce tarczowe) stosowany na bębnie;
• Pionowe płyty belki sekcji nie deformują się dzięki wzmocnionej wewnętrznej strukturze;
• Dla dźwigów mostowych lub bramowych możemy dostarczyć dodatkowe poziome rolki prowadzące do użycia na głowicach, aby zredukować ryzyko zużycia krawędzi koła.
• Możliwość wdrożenia systemów monitorowania głównych parametrów wciągarki/wciągarki, które mogą dostarczać klientowi zapisy alarmów i godziny pracy;
• Zapewnienie systemów kontroli dostępu do pozycjonowania haka na wysokości;
• Możliwość dostarczenia podwójnych wciągarek lub wózków;
• Możliwość specjalnej ochrony powierzchni za pomocą specjalnych farb w zależności od środowiska użytkowania;
• Możliwość stosowania niezawodnych systemów antykolizyjnych dla maszyn, jak również dla torów na różnych poziomach;
• Możliwość stosowania systemów ograniczenia dźwigów i stref w obecności biur lub zakazanych obszarów wewnątrz budynku;
• Belki dźwigu mostowego lub bramowego mogą być wykonane w jednym kawałku lub z połączeniami śrubowymi, aby mogły być transportowane w kontenerze morskim.