• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • brand marketing

Wyniki dla

Agent Przedstawiciel - Brand marketing

Agent/Przedstawiciel
  1. BRAND SERVICES

    Polska

    Verified by europages badge

    Brand Services, to polska firma konsultingowa & handlowa. Specjalizujemy się w pomocy firmom z UE & innych krajów na świecie, aby mogły rozwinąć swoją obecność w Polsce, na Słowacji & w Republice Czeskiej. Posiadamy specjalistyczną wiedzę w różnego rodzaju projektach konsultingowych, dopasowanych do potrzeb naszego klienta, co powoduje, że oferujemy konkretne korzyści i wartość dodaną. Oprócz świadczenia usług konsultingowych, proponujemy działania sprzedażowe. Dlatego też, jeśli chcecie Państwo odnieść sukces na wymienionych rynkach, zachęcamy do współpracy.

  2. BRAND BOOSTER

    Belgia

    Firma BRAND BOOSTER, jest Multi-Category, roku i działającą w sektorze Marketing. Jest również obecna w dziedzinach Kampanie reklamowe - koncepcja i realizacja, promocje sprzedażowe, i Kampanie reklamowe - koncepcja i realizacja. Ma siedzibę w Braine-L'alleud, Belgia.

  3. BURGENI

    Turcja

    Firma BURGENI, jest Agent/ Przedstawiciel, roku i działającą w sektorze Stylizacja, projektowanie mody. Jest również obecna w dziedzinach Wzornictwo artystyczne - doradztwo, Marketing, brand design, Wzornictwo artystyczne - doradztwo, i Marketing. Ma siedzibę w Istanbul, Turcja.

  4. FC ORGANIZATION

    Włochy

    Firma FC ORGANIZATION, jest Multi-Category, roku i działającą w sektorze Marketing bezpośredni. Jest również obecna w dziedzinach Odzież - import-eksport, Odzież - import-eksport, usługi kupna/sprzedaży licencji handlowych, Content management system, i brand design. Ma siedzibę w Aprilia, Włochy.

  5. METAMORPHOSIS BRAND COMMUNICATIONS

    Polska

    Metamorphosis Brand Communications jest nowatorską, jedną z pierwszych w Polsce, agencją strategicznego brandingu. Agencja powstała w 2001 roku. Agencja świadczy usługi full-service w zakresie budowy zaawansowanych MAREK - korporacyjnych, produktowych i terytorialnych, zgodnie z najnowszymi trendami na świecie, zastosowanymi do polskich realiów.