B2B telemarketing oferowany przez nasze biuro telemarketingowe stanowi istotne wsparcie w procesie sprzedaży. Chcesz szybko i efektywnie dotrzeć do swojego rynku? Masz wspaniały produkt i chcesz, aby Twoi klienci lub potencjalni klienci go odkryli? Chcesz wspierać swoich menedżerów kont lub doradców, aby mogli jak najefektywniej wykorzystać swój czas? W takim razie telemarketing jest odpowiednim...
Zespół 30 entuzjastycznych telemarketerów, którzy sprawią, że Twoja sprzedaż będzie bardziej efektywna! Nasza tajemnica? Telemarketing to nasza druga natura, co jest logiczne, biorąc pod uwagę prawie 20-letnie doświadczenie z stałym zespołem telemarketerów. Sprzedaż, planowanie spotkań, wywiady pogłębione: to jedyne, co robimy, ale w tym jesteśmy naprawdę dobrzy! Nasza filozofia: mało gadania, dużo konkretów.
...AXON to wartościowe i elastyczne centrum kontaktowe, które dostarcza rozwiązania dostosowane do potrzeb firm i usług w różnych obszarach:
◾24/24 i 7/7 telefoniczna dostępność i dyspozycja
◾telemarketing
◾immodesk
◾zarządzanie kalendarzem online
Optymalna dostępność Twojej firmy, przedsiębiorstwa lub usług, również i przede wszystkim poza godzinami otwarcia, to zadanie dla Axon. Badamy Twoje...
Od ponad 15 lat nasze centra telefoniczne D Call i Multicom wspierają swoich partnerów w rozwoju ich działalności handlowej.
Emisja i odbiór połączeń telefonicznych to dwa odrębne zawody, dlatego udostępniamy Państwu zespół doświadczonych i wielojęzycznych telemarketerów – mówiących po francusku, niderlandzku, angielsku i niemiecku – aby skutecznie realizować Państwa projekty.
Nasi partnerzy poc...
...Nasze centrum obsługi klienta pomoże Ci w każdym rodzaju projektu handlowego. Korzystając z naszych usług, możesz w pełni wykorzystać i rozwijać swój potencjał sprzedażowy. Udostępniamy Ci specjalistów telefonicznych, którzy mają doświadczenie w różnych rodzajach połączeń komercyjnych: umawianie spotkań, telemarketing, utrzymanie klientów, odzyskiwanie klientów, reaktywacja klientów/prospektów...
...- Czyszczenie i wzbogacanie danych;
- Telefoniczne zarządzanie kontem;
- Zarządzanie relacjami / utrzymanie;
- Telemarketing;
- Badania satysfakcji;
- Akcje zapraszające;
- Śledzenie (targowych) leadów, działań, ofert...;
- Inwentaryzacja i badania rynku;
- Szkolenie Twojego personelu administracyjnego i wewnętrznego, aby w pełni wykorzystać telefon i obniżyć tę barierę.
- Zasady i zakazy. Bycie dyplomatycznym i przekonującym podczas rozmów outbound;
- Inne szkolenia/warsztaty dotyczące Twoich własnych produktów.
Nasze usługi marketingowe: - Telemarketing - Sprzedaż telefoniczna - Ankiety - Tworzenie baz danych - Doradztwo w zakresie opracowania planu działań i jego wdrożenia - Strategia - Taktyka - Działania - Doradztwo strategiczne - Audyt - Pomoc w definiowaniu celów - Opracowanie planów działań w zakresie marketingu, taktyki i operacji. Zadzwoń do nas w przypadku jakichkolwiek pytań lub prostych zapytań bez zobowiązań.
Call-IT specjalizuje się w świadczeniu szerokiego pakietu intensywnych w wiedzę usług Customer Care. Działając z sześciu lokalizacji w Beneluksie, Call-IT rocznie obsługuje miliony kontaktów z klientami (zarówno B2B, jak i B2C) w różnych sektorach przemysłu, mając na celu profesjonalne zarządzanie wszystkimi kontaktami z klientami.
Jakie usługi oferuje SEBECO CALL CENTER? Profesjonalny kontakt z klientem jest i pozostaje kluczowy dla każdej firmy. Dlatego SEBECO CALL CENTER chce pomóc w poprawie każdego kontaktu z klientem, aby relacje z klientami były korzystne. Skupiamy się na następujących zadaniach: obsługa nadmiaru połączeń 24 godziny na dobę, rozwijanie Państwa serwisu i/lub helpdesku, obsługa kampanii i odpowiedzi e-c...
Sektor telemarketingu, w którym działamy, jest narażony na silną konkurencję, która znacznie wzrosła w ciągu ostatnich 10 lat. Ta konkurencja oraz dążenie do pozyskiwania klientów za wszelką cenę doprowadziły do nieprawidłowości w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz w jakości usług świadczonych klientom. Dlatego zdecydowaliśmy się pracować nad certyfikatem SA8000, aby wykazać, że sektor call center...
PUBLICZNOŚĆ - Linia...
bo odrobina klasy nie zaszkodzi!
Specjalne podejście, w którym jakość jest ważniejsza niż ilość?
Osobiste podejście, mailing, zaproszenie, upominek, mini kampania skierowana do konkretnej grupy docelowej, mailing dostosowany do indywidualnych potrzeb?
Recenzja rówieśnicza, analiza konsumentów, różnorodność komunikacji, grupa testowa... myślisz o tym. Szukasz dobrego, niez...