• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • formułowanie produktow kosmetycznych

Wyniki dla

Formułowanie produktow kosmetycznych

FrancjaMarsylia, Monako i Prowansja-Alpy-Lazurowe Wybrzeże
  1. POLE COSMÉTIQUE

    Francja

    Verified by europages badge

    Francuski specjalista w dziedzinie kompleksowego tworzenia produktów kosmetycznych, od pomysłu po gotowy produkt: tworzenie receptury, formalności zgodne z przepisami obowiązującymi kosmetyki, testy, karta informacyjna produktu, opakowanie, produkcja i konfekcjonowanie. Pôle Cosmétique jest także liderem we Francji w zakresie formalności i przepisów związanych z wprowadzaniem kosmetyków na rynek Unii Europejskiej. Czy chodzi o import produktów pochodzących spoza UE czy też o zarejestrowanie produktów wytwarzanych na terenie Europy, Pôle Cosmétique dokonuje wszelkich formalności zgodnie z rozporządzeniem WE 1223/2009: Tworzenie karty informacyjnej produktu (KIP), ocena toksykologiczna, testy bezpieczeństwa, rejestracja w CPNP. Dzięki działowi Przepisy międzynarodowe, Pôle Cosmétique dokonuje także wszystkich formalności związanych z eksportem produktów kosmetycznych do USA (FDA), Kanady (Santé Canada), Chin, Azji, Japonii, Afryki, na Bliski Wschód.

  2. EXPORT LINE

    Francja

    Verified by europages badge

    ExportLine, podwykonawca w sektorze kosmetyków wysokiej klasy, ekologicznych, naturalnych i Made in France, oddaje do Państwa dyspozycji swoje laboratorium i zakład produkcyjny na południu Francji. Dzięki 35-letniemu doświadczeniu i certyfikacji CosmeBio, oferujemy naszym klientom całość procesu: formułowanie, produkcja, pakowanie i wysyłka. Skorzystają Państwo z naszej ogólnej kontroli na każdym etapie procesu, z doradztwa i wsparcia oraz bez trudu uzyskają Państwo znak ekologiczny dla swoich produktów. Dzięki naszemu elastycznemu i sprawnemu narzędziu produkcyjnemu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu produkcję i pakowanie zarówno małych ilości produktów, jak i dużych serii. Możemy również zapewnić Państwu doradztwo w zakresie marketingu odnośnie etykiet i doboru komponentów przyszłych produktów