• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • data

Wyniki dla

Data

FrancjaParyż i Ile-de-FranceUsługi dostawcze
  1. EUROPAGES

    Francja

    Verified by europages badge

    Rozwiązania marketingowe firmy EUROPAGES pomagają zwiększyć widoczność w internecie 2, 6 milionom firm europejskich ze wszystkich branż. Zoptymalizowane indeksowanie stron EUROPAGES pod kątem wszystkich wyszukiwarek internetowych zapewnia, że ogłoszeniodawcy korzystający z EUROPAGES zostają odnalezieni online przez potencjalnych odbiorców i gwarantuje im doskonały zwrot z inwestycji. Strona E*Page w EUROPAGES jest prawdziwą stroną docelową tzw. landing page, dostarczając firmom indywidualnej przestrzeni, w której mogą zamieścić swoje dane kontaktowe, informacje o produktach, katalogi i filmy wideo. Opis działalności firmy i starannie dobrane słowa kluczowe zapewniają jej lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania, a tym samym większą liczbę wyświetleń jej strony E*Page oraz więcej kliknięć na stronę internetową firmy. EUROPAGES dokonuje tłumaczenia stron E*Page na 15 języków i publikuje je w swojej sieci 26 witryn internetowych.

  2. EBUSINESS EXPERT

    Francja

    Verified by europages badge

    Firma EBUSINESS EXPERT, jest Usługi dostawcze, roku i działającą w sektorze Elektroniczna wymiana danych (EDI). Jest również obecna w dziedzinach Niszczenie dokumentów, edycja stron www, mapowanie i przemapowywanie central, wystawianie faktur, Program do fakturowania online, Edytor programów, Elektroniczna wymiana danych, EDI, Ekspertyza w zakresie Web Services (doradztwo i projektowanie), i Niszczenie dokumentów. Ma siedzibę w Joinville-Le-Pont, Francja.

  3. MASTERNAUT

    Francja

    Masternaut, firma należąca do Grupy Michelin, specjalizuje się w zwiększaniu efektywności operacyjnej flot samochodowych poprzez połączone technologie motoryzacyjne i rozwiązania z zakresu data science. Efektywne zarządzanie flotą pojazdów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu biznesowego. Masternaut wspiera i pomaga swoim klientom: Obniżenie kosztów i zwiększenie produktywności (wizualizacja całej floty, aby szybko zidentyfikować nieefektywność i dźwignie wzrostu). Zapewnienie lepszej obsługi klienta (większa satysfakcja klienta poprzez monitorowanie misji w czasie rzeczywistym i natychmiastowe rozwiązywanie problemów z harmonogramem). Zmniejszenie wpływu na środowisko naturalne (zmniejszenie emisji CO2 przez firmę i strategia przejścia na zieloną flotę). Zwiększenie bezpieczeństwa kierowców (wdrożenie narzędzi i programów do oceny i poprawy zachowania się na drodze).