• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • zawory do silników

Wyniki dla

Zawory do silników

NiemcyKiel i Schleswig-HolsteinUsługi dostawcze
  1. WALTER GRÄTSCH GMBH RUDERANLAGEN SERVICE

    Niemcy

    Rozruszniki na sprężone powietrze do silników spalinowych: Rozruszniki na sprężone powietrze/sprężynowe/hydrauliczne/azotowe do silników spalinowych do 320 l pojemności skokowej.Części zamienne do instalacji sterowych: Montaże hydrauliczne. Naprawa instalacji sterowych. Instalacje sterowe dla statków: Agent instalacji sterowych SCAN do 800 KNm. Palniki olejowe dla statków: Agent palników olejowych OILON. zestawy naprawcze wpust/kołnierz, filtry/części, sprzęgła/części, węże oleju, kable zapłonowe/transformatory, dysze oleju/zawory, pompy, podgrzewacze, magnesy LUCIFER, silniki elektryczne.

  2. DECI GMBH & CO. KG

    Niemcy

    Verified by europages badge

    Firma DECI GMBH & CO. KG, jest Usługi dostawcze, roku i działającą w sektorze Silniki spalinowe. Jest również obecna w dziedzinach Silniki spalinowe - części i podzespoły, Pojazdy - części mechaniczne i zamienne, Statki - wyposażenie i przyrządy, Silniki okrętowe, Części zamienne do silników wysokoprężnych okrętowych, Instalacje rozdziału i przesyłania energii elektrycznej, Transformatory, przetwornice i prostowniki, Silniki elektryczne i części do silników, i Wynajem urządzeń przemysłowych. Ma siedzibę w Quickborn, Niemcy.

  3. INTER SEA SERVICES & TRADING GMBH

    Niemcy

    Od ponad 40 lat specjalizujemy się w dostawach nowych i używanych/ regenerowanych części zamiennych do okrętowych silników wysokoprężnych MaK. Oferujemy bogaty asortyment części zamiennych bezpośrednio z naszego magazynu w Norderstedt pod Hamburgiem. Dostarczamy również ogólne wyposażenie techniczne dla statków, w szczególności marek DEUTZ, MWM, L'Orange, Bosch i Boll & Kirch. Ponadto, nasz własny warsztat oferuje wykwalifikowany, profesjonalny serwis naprawczy dla niemal wszystkich komponentów wysokoprężnych silników okrętowych. Szybkie i indywidualne wsparcie dla wszystkich klientów i partnerów jest dla nas priorytetem. Okres stoczniowy z obsługą techniczną silnika po 30 000 godzin pracy w Walvis Bay lub weekendowa dostawa sześciu pierścieni uszczelniających do Brake nad Wezerą – dla nas to bez różnicy. Podstawą wspólnej pracy i osiągania wyznaczonych celów jest osobisty kontakt.