...Pozycjonowanie się jako atrakcyjny pracodawca staje się coraz ważniejsze dla firm – zarówno w kontekście pozyskiwania pracowników, jak i zadowolenia zatrudnionych. Wspieramy Cię w budowaniu i pielęgnowaniu Twojej marki pracodawcy. • Marka pracodawcy • Kampanie dla specjalistów • Kampanie dla praktykantów...
Niemcy, Münster
...Employer branding to działanie z zakresu marketingu i strategii przedsiębiorstwa, mające na celu zbudowanie atrakcyjnej marki pracodawcy. To podstawa skutecznego rekrutowania i długoterminowego zatrzymywania pracowników.
Niemcy, Bietigheim-Bissingen
...Rozwój tematów związanych z marką pracodawcy i kulturą korporacyjną oraz rozwoju organizacyjnego...
Niemcy, Tübingen
... marki pracodawcy, przez szkolenia i rozwój pracowników, aż po ocenę potencjału i działania związane z utrzymywaniem klientów. Dzięki zastosowaniu gier symulacyjnych jako interaktywnej metody nauczania, teoria ekonomiczna i praktyczne (symulowane) doświadczenie mogą być optymalnie połączone. Wdrażając zasadę „uczenia się biznesu poprzez prowadzenie biznesu”, gry symulacyjne oferują wysoki poziom transferu wiedzy. TOPSIM jest globalnie znaną marką złożonych symulacji zarządzania.
Niemcy, Berlin
Już ponad 700 zadowolonych klientów biznesowych zaufało wieloletniemu doświadczeniu UpReach. Chętnie pomożemy również Państwu w osiągnięciu następujących celów marketingowych: zaangażowanie marki, zasięg w mediach społecznościowych, generowanie leadów, wspieranie sprzedaży, budowanie marki pracodawcy. Niezależnie od tego, czy na targach, roadshow, w punkcie sprzedaży, podczas wydarzeń dla pracowników czy w formie cyfrowej, dzięki naszej pasji do połączenia fotografii, marketingu na żywo i technologii cyfrowych sprawimy, że Państwa marka stanie się prawdziwym doświadczeniem.
Agencja reklamowa pełnozakresowa, skoncentrowana na budowaniu i zarządzaniu marką. Rozwój tożsamości, marka pracodawcy, rozwój designu korporacyjnego, działania online i offline, a także targi i wydarzenia.
Popularne kraje dla tego hasła wyszukiwania