• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • e-marketing

Wyniki dla

E-marketing - Agent Przedstawiciel - Polska

PolskaAgent/Przedstawiciel
  1. IGOR PODGÓRSKI INTERNET MARKETING SOLUTIONS

    Polska

    Jeśli chcieliby Państwo zwiększyć poziom sprzedaży w Państwa firmie poprzez skuteczną kampanię marketingową w Internecie zapraszamy do kontaktu z firmą Igora Podgórskiego. Jego oferta zawiera takie elementy jak np. reklama w wyszukiwarce Google, remarketing, reklama na Facebooku czy też e-mail marketing. Igor Podgórski służy Państwu również radą w zakresie nowoczesnych narzędzi marketingowych, budowania strategii rozwoju, które pomogą w poprawie kondycji finansowej Państwa firmy.

  2. MEDIAONES MICHA? SPYRA

    Polska

    Marketing internetowy to bardzo skuteczna metoda wypromowania si? w internecie. My si? tym zajmujemy od 2008 r. Pomagamy budowa? wizerunek Twojej firmy poprzez takie dzia? ania jak: pozycjonowanie stron, content marketing, analizy internetowe, reklama Gmail, Social Media, web development itd. Nasze kampanie reklamowe przynosz? zamierzone efekty, poniewa? mamy wielu specjalistów od marketingu. Prowadzisz ju? marketing w swojej firmie? Mo? esz skorzysta? u nas z darmowego audytu marketingu, a wtedy dowiesz si? , czy w odpowiedni sposób przeprowadzany jest marketing w Twojej firmie. Chcesz zbudowa? siln? pozycj? w internecie? Wystarczy, ? e zg? osisz si? do nas. Informacje na stronie: https: //mediaones.pl

  3. METAMORPHOSIS BRAND COMMUNICATIONS

    Polska

    Metamorphosis Brand Communications jest nowatorską, jedną z pierwszych w Polsce, agencją strategicznego brandingu. Agencja powstała w 2001 roku. Agencja świadczy usługi full-service w zakresie budowy zaawansowanych MAREK - korporacyjnych, produktowych i terytorialnych, zgodnie z najnowszymi trendami na świecie, zastosowanymi do polskich realiów.

  4. BIZNES ZOOM - PROJEKTOWANIE SKLEPÓW INTERNETOWYCH

    Polska

    Projektując sklepy internetowe, podchodzimy do całego procesu holistycznie. Co to oznacza? E-sklep to dla mnie element procesu sprzedaży, który zaczyna się np. w wyszukiwarce Google lub po kliknięcu w reklamę, poprzez samą doświadczenie z samą platformą e-commerce, oraz otrzymane przez klienta e-maile, po zamknięcie sprzedaży, prośbę o opinie i tym samym pracowanie na silną markę. Projektujący e-sklepy biorę pod uwagę wszystkie te elementy. Tworzę go tak, by nie był tylko "martwą" stroną internetową. Od samego rozpoczęcia prac zastanawiam się, jak można usprawnić go tak, by spełniał swój główny cel - czyli by skutecznie sprzedawał. W pierwszych krokach współpracy staram się dowiedzieć, w jaki sposób sklep ma być reklamowany w przyszłości, jaki jest budżet i oczekiwania właściciela i dopiero na tej podstawie sugeruję platformę sklepową i rozwiązania technologiczne (lub całkowicie odradzam rozpoczynanie działalności - jeśli nie wiem, że taki pomysł na biznes ma bardzo małe szanse powodzenia). Zapraszam do kontaktu oraz do przeczytania porad na moim blogu: bizneszoom.pl Szymon Gajewski