• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • terminale

Wyniki dla

Terminale

PolskaOpole i Opolski
  1. PKS INTERNATIONAL CARGO S.A.

    Polska

    Jesteśmy jedną z najbardziej doświadczonych i największych agencji celnych w Polsce. Posiadamy sieć 23 oddziałów zlokalizowanych na wszystkich przejściach granicznych oraz wewnątrz kraju.Proponujemy zgłoszenia celne we wszystkich procedurach celnych zgodnie z WKC w transporcie drogowym i kolejowym, również poza godzinami pracy urzędów celnych, a także: - odprawy importowe w procedurze uproszczonej z „odroczonym” VAT, - odprawy wywozowe w procedurze uproszczonej, - odprawy celne tranzytowe w oparciu o Konwencję WPT, - zgłoszenia w procedurach składu celnego, odprawy czasowej, uszlachetniania biernego i czynnego.Nasze agencje celne świadczą również dodatkowe usługi: - zabezpieczenie płatności długu celno-podatkowego w imporcie oraz w tranzycie (TC31, TC33), - otwieranie i wypełnianie Karnetów TIR w procedurze zwykłej i uproszczonej (bez udziału Urzędu Celnego) wraz z ich zgłoszeniem w systemie NCTS, - wypełnianie dodatkowych dokumentów celnych: CMR, CIM wraz z wymaganymi załącznikami, ...

  2. ARTBORO S.C.

    Polska

    Tablet w dobrej oprawieOferujemy nowe produkty do zastosowań ekspozycyjnych – profesjonalne obudowy do tabletów zabezpieczające przed kradzieżą TabKiosk. Wandaloodporne, solidnie wykonane tabkioski przeznaczone są do tabletów Apple iPad, Samsung Galaxy i Acer Iconia Tab. Produkujemy TabKioski w trzech wersjach: TabKiosk Stand (stojący), TabKiosk Wall (do mocowania na ścianie lub regale produktowym) i Tabkiosk Tabletop (do ustawienia na biurku, ladzie lub stoliku). Wyposażona w tablet obudowa tabkiosk to nowoczesne narzędzie marketingowe, dzięki któremu firmy i instytucje mogą prowadzić zaawansowane działania komunikacyjne z wykorzystaniem tabletów i mobilnych aplikacji, w których ważna jest interakcja ze strony adresata. Mogą być z powodzeniem wykorzystywane przy organizacji eventów, szkoleń, konferencji, do prowadzenia programów lojalnościowych, konkursów, badań i sondaży czy w sprzedaży bezpośredniej.