• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • cele

Wyniki dla

Cele

PolskaPoznań i Wielkopolski
  1. MARKETING SENSEI

    Polska

    Firma Marketing Sensei to agencja reklamowa, która specjalizuje się w szeroko pojętym marketingu internetowym. Nasza oferta obejmuje m.in. pozycjonowanie witryn internetowych czy prowadzenie kampanii linków sponsorowanych. Dla Klientów oczekujących kompleksowych rozwiązań przygotowaliśmy pakiety SEM dostosowane do indywidualnych oczekiwań. Mamy pełną świadomość jaką szansę stwarza obecność firmy w Internecie, dlatego staramy się pomóc wykorzystać ją jak najlepiej. Z doświadczenia wiemy jakie działania najlepiej jest podjąć, aby Twoja strona stała się narzędziem sprzedażowym, które generuje konkretne zyski. Przystępując do nowego projektu szczegółowo analizujemy cele, jakie zamierza osiągnąć nasz Klient. Poznajemy dobrze grupę docelową i jej potrzeby. Zapraszamy do współpracy!

  2. PRAGO

    Polska

    Zapraszam do zapoznania się z ofertą nowej, polskiej, marki lakierów hybrydowych - PRAGO. Prago to firma, która powstała ze szczerej pasji i wielu lat doświadczeń na rynku kosmetycznym. Prago od zawsze swoje cele opiera na autentyczności i doskonałych relacjach, które według nas są kluczem do sukcesu w każdej branży. Na dzień dzisiejszy Prago ma w portfolio 100 odcieni kolorowych lakierów hybrydowych, uzupełnionych oczywiście niezastąpionymi bazą i topem, oraz pilniczki, bloki polerskie i lampy. Na przestrzeni dwóch tygodni w ofercie pojawią się również płyny (aceton i cleaner) oraz ozdoby do paznokci. Lakiery hybrydowe PRAGO są absolutnym hitem. Codziennie zdobywają nowe fanki, a to za sprawą niespotykanej pigmentacji. Jedna warstwa lakieru wystarczy by uzyskać efekt dotychczas osiągany przy 2 albo 3 warstwach innych lakierów. Wyprofilowany pędzelek i odpowiednio gęsta konsystencja ułatwia nakładanie, a lakier nie spływa na skórki. Już dawno nie było na rynku tak dobrego produktu, w tak dobrej cenie (cena detaliczna to 19, 90 zł). Dodatkowo lakier jest pięknie podany, w schludnym i nienarzucającym się opakowaniu. Dodam, że na rok 2021 przeznaczyliśmy na budżet marketingowy 25% przychodu. Zakładamy cykliczne kampanie reklamowe, artykuły w prasie branżowej, bezpłatne szkolenia online oraz współorganizowanie wydarzeń w świecie beauty.

Filtry

Wyniki dla

Cele

Liczba wyników

2 Przedsiębiorstwa

Rubryki