• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • strategia marketingowa

Wyniki dla

Strategia marketingowa - Polska

Polska
  1. MONIKAAPITZ

    Polska

    Obecnie Internet i społeczeństwo nie wybacza błędów, szczególnie marketingowych lub medialnych. W następstwie tego takie osoby, jak Monika Apitz są na wagę złota - kompetentni doradcy, którzy pomogą wykreować brand, poprawią PR, przekażą adekwatne rady na temat wizerunku firmy w sieci. Przetestuj na domenie internetowej, jak dużo możesz zdobyć!

  2. MAD HEADS ASSOCIATION SP. Z O. O.

    Polska

    MAD Heads Association — skuteczny marketing na rynku Ukraińskim dla firm Polskich. Usługi: branding, strategia marketingowa, social media. Najlepszym wynikiem pracy marketingu jest wzrost sprzedaży. Nazwa pochodzi od skrótu MAD — Marketing Advertising Development, a jednoczesne oznacza zespół kreatywnych osób. Dbamy o branding, reklamę i rozwój biznesu. Pomagamy zbudować zaangażowaną społeczność wokół Twojej marki, 
działać elastycznie i szybko dostosowywać się do nowych realiów biznesowych.

  3. JAROSŁAW ŚCIŚLAK - USŁUGI MARKETINGOWE

    Polska

    Jarosław Ściślak to specjalista do spraw marketingu, który od 20 lat rozwija swoje umiejętności i pozwala rosnąć zarówno małym, jak i dużym biznesom. Specjalizuje się on w pracy z firmami technologicznymi, lecz równie chętnie podejmuje wspłópracę z przedsiębiorstwami działającymi w innych sektorach. Do każdego klienta pochodzi w sposób indywidualny, dokładnie badając obecną sytuację firmy i proponując rozwiązania szyte na miarę, które pozwolą zmaksymalizować efekty. Swoim klientom oferuje szeroki zakres usług, w skład których wchodzą między innymi: skalowanie organizacji i konsultacje biznesowe, strategia marketingu, PR, HR/EB, branding i rebranding, szkolenia i prezentacje marketingowe, content marketing, scenariusze, copywriting, a także inne. W ramach współpracy związanej z content marketingiem możesz liczyć na: wykonanie audytu dotychczasowej strategii, opracowanie kompleksowaje strategii wraz z kalendarzem publikacji, stworzenie zespołu odpowiedzialnego za content, tworzenie specjalistycznych materiałów na bloga. Po stworzonej i wdrożonej strategii lub zakończonym szkoleniu Jarosław Ściślak umożliwia podjęcie dalszych konsultacji. Jeśli zależy Ci na profesjonalnych usługach oraz rzetelnej i terminowej obsłudze to jego oferta z pewnością spełni Twoje oczekiwania.