Wielka Brytania, Poole
...Keyfax Repairs Diagnostics pomaga pracownikom obsługi klienta diagnozować zgłoszenia napraw od najemców. Dzięki graficznemu interfejsowi prowadzi rozmowę, aby dokładnie zidentyfikować, jakie są problemy, jak zostały spowodowane, ich priorytet oraz automatycznie przypisuje odpowiednie kody SOR. Dzięki temu naprawy są diagnozowane poprawnie za pierwszym razem, a najemcy są zadowoleni. System łatwo...
Wielka Brytania, Edinburgh
Oprogramowanie do zarządzania sprawami Workpro jest szeroko stosowane przez operacje obsługi klienta w całym Zjednoczonym Królestwie do zarządzania sprawami, redukcji kosztów, zwiększenia wydajności i zapewnienia doskonałości w obsłudze. Obsługując wszelkiego rodzaju sprawy, od skarg i zapytań po złożone dochodzenia, Workpro automatyzuje kroki i procedury, które są kluczowe dla skutecznego zarządzania sprawami.
Wielka Brytania, London
... najlepszej obsługi klienta w branży, co sprawia, że klienci wracają do nas raz po raz. Zazwyczaj w procesie funkcjonowania budynku bierze udział wielu różnych specjalistów, co oznacza, że istnieje wiele różnych interfejsów między systemami, które muszą być zaplanowane, skomunikowane i wdrożone na miejscu. W tym modelu łatwo jest, aby coś umknęło. Dbamy o dostarczanie rozwiązań w zakresie zarządzania...
Wielka Brytania, Milton Keynes
...CRM, ustalaniu cen i fakturowaniu. ERS to ich oprogramowanie klasy Enterprise dla branży użyteczności publicznej. Zaprojektowane, aby wspierać doskonałą obsługę klienta przy niskich kosztach obsługi i doskonałej wydajności systemu. EDW ma reputację w zakresie wdrażania oprogramowania, które umożliwia dostawcom energii elektrycznej B2B zarządzanie przetwarzaniem dużych wolumenów danych z liczników oraz dokładne fakturowanie klientów MŚP i przemysłowych/komercyjnych. EDW jest znane z rozwijania, wdrażania i wspierania rozwiązań oprogramowania detalicznego 'Best of Breed'.
Popularne kraje dla tego hasła wyszukiwania