Francja, Ruelisheim
Francja, Brain Sur L'authion
... sektorze trakcji. Silniki synchroniczne bezszczotkowe o mocy do 25 kW przewyższają tradycyjne silniki elektryczne pod wieloma względami. Dzięki płaskiej konstrukcji, małym rozmiarom i niskiej wadze, solidne silniki udowodniły swoją efektywność w szerokim zakresie zastosowań przez dziesięciolecia. W przeciwieństwie do serii PMS F, standardowa wersja silników PMS jest wyposażona w dwa stojany. Referencja: 130-102 Stan: Nowy Moc: 1 kW Obroty: 3000 obr/min Prąd RMS: 25 Arms Moment nominalny: 3,2 Nm...
Niemcy, Bergisch Gladbach
... najwyższą uwagę. Dlatego jesteśmy dostępni dla naszych klientów 24 godziny na dobę. Ponadto informujemy o nowościach i ulepszeniach, zanim klient zapyta. Sukces/Eksplozja Jako zakład rzemieślniczy podlegamy ekonomicznym ograniczeniom i jesteśmy zobowiązani do generowania zysku. Te zyski inwestujemy w zabezpieczenie przyszłości naszej firmy. Chcemy, aby nasi klienci również za 10 lat postrzegali...
Wielka Brytania, Coleford
... Witness, aby pomóc Ci zwiększyć zyski, wydajność, zgodność z przepisami oraz satysfakcję klientów. Możesz nawet śledzić swój ślad węglowy i podejmować kroki w celu jego zmniejszenia! kamera smart witness tomtom worksmart oprogramowanie do zarządzania flotą szaro-skalową przegląd tomtom webfleet kamera cctv pojazdu kamera świadek samochodu...
Włochy, Roma
... potencjalnych nabywców hybryd i pokonuje obecne ograniczenia „tradycyjnych” hybryd. Wizja przyszłości jest ukierunkowana na zintegrowane rozwiązania, które mogą generować nowe strategie biznesowe i zwiększać zyski związane z produkcją dóbr i usług w obszarze e-mobilności. Badania skoncentrowane na projektowaniu i realizacji nowoczesnych systemów technologicznych, które wykorzystują czyste źródła energii, takie jak Newtron, zapewniają rozwój zrównoważonej mobilności o niskim wpływie na środowisko i pewnej korzyści ekonomicznej.
Włochy, Ruffano
... konwencjonalne, obejmujące awarie mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, aby wzbogacić ofertę dla końcowego nabywcy i generować zyski z każdej sprzedanej jednostki, z celem lojalizacji swoich klientów wobec swojej struktury i marki.