Produkty dla autobus (217)

Autobusy elektryczne A10E - SUN-GRUPA BUS

Autobusy elektryczne A10E - SUN-GRUPA BUS

Autobus 100% elektryczny Sun-Groupe o pojemności 56 miejsc z zasięgiem 340 km. Ładowany w 2 godziny. Autobusy Sun-Groupe są ekonomiczne, nowoczesne i dostosowywalne. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać ofertę. SILNIK: ELEKTRYCZNY TYP: MAGNES TRWAŁY SYNCHRONICZNY OGÓLNE WYMIARY [MM]: 13890X2590X3750 LICZBA MIEJSC: 56 MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ [KM/H]: 85 ZASIĘG [KM]: 340 MASA WŁASNA [KG]: 15’500 MASA CAŁKOWITA [KG]: 25’000 POJEMNOŚĆ BATERII [KWH]: 400 MAKSYMALNA MOC ŁADOWANIA [KW]: 300 CZAS ŁADOWANIA [H]: 2.0 MOC CIĄGŁA [KW]: 100
E-Line URC-A / URC-AX Mobilne Kanały Zasilające (Wózek) - Mobilne Kanały Zasilające URC (Wózek) (Uni-Rail Przewodnik)

E-Line URC-A / URC-AX Mobilne Kanały Zasilające (Wózek) - Mobilne Kanały Zasilające URC (Wózek) (Uni-Rail Przewodnik)

Gaine na szyny mobilne (wózek) URC (jednolity szynowy przewodnik) zostały zaprojektowane tak, aby każdy przewodnik był montowany jako oddzielna linia, a wózek zbierający prąd zapewniał nieprzerwany transfer energii do urządzenia. E-Line URC Gaine na szyny mobilne (wózek) mogą być używane wewnątrz i na zewnątrz, w trudnych warunkach, ponieważ przewodniki znajdują się w oddzielnych obudowach. Dzięki temu eliminuje się konieczność stosowania zwisających i zwiniętych kabli z konwencjonalnych systemów.
Seria MVL

Seria MVL

Moduły I/O analogowe i cyfrowe do montażu na szynie DIN lub instalacji w panelu Moduły wyświetlające z diodami LED lub tekstem prostym
Kable Przemysłu 4.0 - PROFIBUS DP - PROFINET TYP A - RS-485 (LI2Y(St)CY-TP) - EIB BUS YCYM - CZUJNIK OBLOADZENIA

Kable Przemysłu 4.0 - PROFIBUS DP - PROFINET TYP A - RS-485 (LI2Y(St)CY-TP) - EIB BUS YCYM - CZUJNIK OBLOADZENIA

Jest intensywnie wykorzystywane w aplikacjach przetwarzania danych i kontroli, gdzie wiele urządzeń musi komunikować się ze sobą. Te ekranowane elastyczne kable kontrolne i wewnętrzne połączenia są używane w elektronice przemysłowej, transferze danych oraz komunikacji informacyjnej w celach elektronicznych, a także jako kable Load-Cell w urządzeniach do ciągnięcia i w wagach elektronicznych. Dodatkowo, miedziany ekran pokryty cyną zapewnia ochronę przed zewnętrznymi zakłóceniami i sygnałami. Dla elastycznych aplikacji (przewód skręcony 7-żyłowy) nadaje się do zastosowań stałych, elastycznych i chronionych w systemach kamer, systemach informacji dla pasażerów oraz systemach biletowych. 4 pary: dla przemysłowego Ethernetu z prędkością od 100 Mbit/s do 10 Gbit/s.
Serwomotor AG02 Magistrala Polowa - Serwomotor AG02 Magistrala Polowa, Magistrala Polowa

Serwomotor AG02 Magistrala Polowa - Serwomotor AG02 Magistrala Polowa, Magistrala Polowa

Robustny i mocny serwomotor do skomplikowanych pozycjonowań. Prosty montaż. Oś przelotowa, średnice do 14 mm. Zintegrowany absolutny przetwornik pozycji na wale wyjściowym. Zintegrowany regulator pozycjonowania. Zintegrowany interfejs magistrali polowej (opcjonalnie).
Elektroniczny wskaźnik pozycji AP10S - Elektroniczny wskaźnik pozycji z interfejsem magistrali

Elektroniczny wskaźnik pozycji AP10S - Elektroniczny wskaźnik pozycji z interfejsem magistrali

Wskaźnik pozycji kompatybilny z magistralą z dwuwierszowym wyświetlaczem LCD do wskazywania wartości docelowych i rzeczywistych. Z dodatkową diodą LED statusu dla wyraźnego wskazania statusu pozycjonowania. Służy do monitorowanej regulacji formatu, mającej na celu skrócenie czasu ustawiania i zwiększenie wydajności maszyny. Elektroniczny wskaźnik pozycji z wtyczką do czujnika magnetycznego. Optymalnie czytelny wyświetlacz podświetlany. Dwuwierszowy LCD dla wartości docelowych i rzeczywistych. Reset, pomiar przyrostowy, przesunięcie za pomocą klawiatury. Zintegrowany interfejs RS485, magistrala CAN jako opcja. Dokładność wyświetlania do 0,01 mm. Funkcja absolutna za pomocą wewnętrznej pamięci zapasowej. Wskazówki dla użytkownika za pomocą dwukolorowych diod LED statusu. Typ ochrony IP53, IP65 jako opcja.
VW Bus T2 Klips Drzwi Wąski Jak Oryginał

VW Bus T2 Klips Drzwi Wąski Jak Oryginał

Tutaj oferujemy klamrę drzwiową, klips drzwiowy do wykończeń VW Bus T2 (otwór 6 mm w metalu) w odtworzonej oryginalnej wielkości.
Niskopodłogowy Autobus Społeczny: Podstawa: Mercedes Sprinter 314 CDI    Alternatywa: VW Crafter 35

Niskopodłogowy Autobus Społeczny: Podstawa: Mercedes Sprinter 314 CDI Alternatywa: VW Crafter 35

Pełna niskopodłogowa konstrukcja (największa możliwa, technicznie osiągalna powierzchnia niskopodłogowa) 6 miejsc dostępnych bez stopnia lub podestu, automatyczna skrzynia biegów 9-biegowa Innowacyjny system drzwi przesuwnych lub drzwi uchylno-przesuwnych (drzwi metra)! Różne układy siedzeń (3 miejsca z tyłu lub 4 miejsca z tyłu, z czego 2 są wyjmowane i miejsce na maksymalnie 3 wózki inwalidzkie) Wózek inwalidzki w kierunku jazdy lub przeciwnie do kierunku jazdy (oba są dozwolone prawnie!)
Profil rynny deszczowej dla autobusu OTM-13

Profil rynny deszczowej dla autobusu OTM-13

Profil rynny deszczowej dla autobusu OTM-13 Ref: OTM-13
E-Line CR Busbar - Busbar z Odlewanej Żywicy (630A do 6300A)

E-Line CR Busbar - Busbar z Odlewanej Żywicy (630A do 6300A)

Szyna odlewana Szyny trunkingowe (E-Line CR Busbar: Szyna odlewana) zapewniają transfer i dystrybucję prądu elektrycznego w zakresie od 630A do 6300A. Ochrona przed wybuchem i kompatybilność z modułami szynowymi E-line KX. Klasa ochrony IP 68. Materiał „DUROCOMP” syntetyczny, który charakteryzuje się wysoką temperaturą i mechaniczną wytrzymałością, składający się z starannie dobranych czystych minerałów krzemowych i żywicy epoksydowej, chroni szynę E-Line CR przed wpływami zewnętrznymi.
Wskazanie wartości nominalnej AP10T - Wskazanie wartości nominalnej AP10T, z interfejsem magistrali

Wskazanie wartości nominalnej AP10T - Wskazanie wartości nominalnej AP10T, z interfejsem magistrali

Wskazanie wartości nominalnych odpowiednich do magistrali do wymiany elementów formatu lub narzędzi. Z dodatkową diodą LED stanu do wyraźnego sygnalizowania stanu pozycji. Służy do nadzorowanego dostosowywania formatów, aby skrócić czas przygotowania i zwiększyć wydajność maszyny. Wskazanie wartości nominalnej z interfejsem magistrali bez pomiaru wartości rzeczywistej. Duży przycisk sterujący do potwierdzenia odbioru. Wyświetlacz o optymalnej czytelności z podświetleniem. Wyświetlacz LCD z dwiema liniami. Zintegrowany interfejs RS485, opcjonalnie CAN-Bus. Przewodnik użytkownika za pomocą diod LED stanu w dwóch kolorach. Typ ochrony IP53, opcjonalnie IP65.
MOP - mop do samochodu, autobusu

MOP - mop do samochodu, autobusu

Produkujemy dywaniki samochodowe zgodnie z wymaganiami klientów...
Kasseler Specjalna Płyta®: specjalny kamień autobusowy

Kasseler Specjalna Płyta®: specjalny kamień autobusowy

Przystanki mają dalekosiężny wpływ na atrakcyjność transportu publicznego.
Uchwyt siedzenia - Uchwyt siedzenia do samochodu, uchwyt siedzenia ATV/UTV

Uchwyt siedzenia - Uchwyt siedzenia do samochodu, uchwyt siedzenia ATV/UTV

Wszystkie nasze produkty są dostosowane do rysunku klienta. Proszę śmiało przesyłać nam swoje zapytanie.
elektryczny przesuwany stopień

elektryczny przesuwany stopień

elektryczny wysuwany stopień do minibusów
Schronienie/Przystanek Autobusowy/Schronienie dla Palaczy - Konstrukcja stalowa w systemowym projekcie

Schronienie/Przystanek Autobusowy/Schronienie dla Palaczy - Konstrukcja stalowa w systemowym projekcie

Konstrukcja stalowa w systemie modułowym, bez podłogi, całkowicie ocynkowana ogniowo i malowana proszkowo w wybranym kolorze RAL. Oddzielenie od wiaty samochodowej odbywa się za pomocą elementów ściennych. Estetycznie atrakcyjna dzięki szerokiemu wyborowi elementów ściennych: Akryl, otwarte lub prawie nieprzezroczyste listwy drewniane, otwarte profile ALU, blacha falista, ściana stalowa z tynkiem natryskowym, płyta Trespa-HPL. Płyty świetlne (płyty podwójne, poliwęglan) mogą być naprzemiennie stosowane w pokryciu dachowym, co zapewnia wspaniałe doświetlenie w zadaszeniu.
µCAN.4.ao-SNAP - 4-kanałowy moduł wyjścia analogowego, +/-10 V lub 0(4)..20 mA i rozdzielczość 16-bitowa

µCAN.4.ao-SNAP - 4-kanałowy moduł wyjścia analogowego, +/-10 V lub 0(4)..20 mA i rozdzielczość 16-bitowa

Moduł µCAN.4.ao-SNAP posiada cztery niezależne wyjścia analogowe, które opcjonalnie mogą dostarczać sygnał napięciowy lub prądowy. Interfejs CAN obsługuje protokoły CANopen i J1939. Napięcie +/- 10 V: Prąd 0(4)…20 mA Dokładność 0,05 % (FS): Rozdzielczość 16-bit (1 mV / 1 µA) Wyjście sygnału 1 ms / 1 kHz: Typ sygnału dowolnie konfigurowalny Sieć polowa CAN: Protokół CANopen / Raw CAN / J1939
Nowość: System Połączeń BUS Zasilania OMNIMATE®

Nowość: System Połączeń BUS Zasilania OMNIMATE®

Szybka i łatwa instalacja odzysku energii przez DC-Link dla napędów
Skrzynia biegów do autobusu Iveco Eurorider - Automatyczna skrzynia biegów ZF 8S180AVS

Skrzynia biegów do autobusu Iveco Eurorider - Automatyczna skrzynia biegów ZF 8S180AVS

Skrzynia biegów Iveco Eurorider: Officine Meccaniche Ricci ma odnowioną skrzynię biegów ZF 8S 180 AVS gotową do dostawy z 12-miesięczną gwarancją. Dostępna do natychmiastowej dostawy. Wyślij nam dane rejestracyjne pojazdu, aby otrzymać wycenę.
E-Line KX Szyna Zbierna - System Szyn Zbiernych (400A do 6300A)

E-Line KX Szyna Zbierna - System Szyn Zbiernych (400A do 6300A)

System Szynoprzewodów - Szybki i Łatwy Montaż Kompaktowe Systemy Szynoprzewodów E-Line KX są wykorzystywane w poziomym i pionowym rozdziale oraz przesyle energii w typach Bolt-on (zasilanie z połączeń) oraz Plug-in (z punktów okienkowych na obudowie szynoprzewodów i połączeniach). Dodatkowo mogą być stosowane w segmentach fabryk i budynków, gdzie gniazdka elektryczne nie są wymagane tylko do celów przesyłowych. Dzięki swojej specjalnej konstrukcji występuje minimalny spadek napięcia.
Autobusy Elektryczne A12E - SUN-GRUPA BUS

Autobusy Elektryczne A12E - SUN-GRUPA BUS

Autobus 100% elektryczny Sun-Groupe o pojemności 65 miejsc z zasięgiem 320 km. Ładowany w 1h30. Autobusy Sun-Groupe są ekonomiczne, nowoczesne i dostosowywalne. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać ofertę. SILNIK: ELEKTRYCZNY TYP: MAGNES TRWAŁY SYNCHRONICZNY OGÓLNE WYMIARY [MM]: 11980X2500X3500 LICZBA MIEJSC: 65 MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ [KM/H]: 85 ZASIĘG [KM]: 320 MASA WŁASNA [KG]: 13’000 MASA CAŁKOWITA [KG]: 18’000 POJEMNOŚĆ BATERII [KWH]: 324 MAKSYMALNA MOC ŁADOWANIA [KW]: 300 CZAS ŁADOWANIA [H]: 1.5 MOC CIĄGŁA [KW]: 100
Złącza dla systemów magistralnych, Złącza okrągłe - Przemysłowe złącze Ethernet M12x1

Złącza dla systemów magistralnych, Złącza okrągłe - Przemysłowe złącze Ethernet M12x1

Technologia magistralna zyskała na znaczeniu w ostatnich latach w obszarze automatyzacji przemysłowej. Złącza niezbędne do przesyłania danych są bardzo specyficzne dla danej magistrali. CONEC oferuje złącza w obszarze technologii magistralnej dla systemów Profibus DP, DeviceNet oraz Industrial Ethernet 10 Gbit. Profibus to niezależny od producentów, otwarty system magistralny do różnorodnych zastosowań w automatyzacji produkcji, procesów oraz budynków. Industrial Ethernet to ogólny termin odnoszący się do wszelkich działań mających na celu wykorzystanie standardu Ethernet, który pochodzi z biur, do sieciowania urządzeń stosowanych w automatyzacji przemysłowej. Liczba pinów: 4-, 8-pin Systemy magistralne: Profibus DP, DeviceNet, Industrial Ethernet Kodowanie: A, B, D, X
System modułów magistrali LCI-M

System modułów magistrali LCI-M

Produkcja systemów modułowych do kontroli poziomu napełnienia silosów i systemów napełniania okrągłego System modułowy do kontroli poziomu napełnienia silosów, systemy napełniania okrągłego,... · Interfejs czujników wagowych LCI-M · Obudowa 85mm x 65mm x 25mm · Montaż na szynie DIN · Złącze czujników wagowych 1 · Rodzaj połączenia technika zaciskowa, spawanie na zimno · Czułość 1mV/V-3,6mV/V · Maksymalna liczba pomiarów 4000/s · Zasilanie przez moduł zasilający, maks. 16 modułów 24V DC -20/+30%, maks. 1A · Zakres temperatur -10°C do +40°C · Zakres funkcjonowania -20°C do +70°C · Dokładności: · Punkt zerowy 0.001% / K · Waga 0.004% / K · Obciążenie powyżej nominalnego 0,002% · Zakres ważenia dowolnie ustawiany · Filtr pomiarowy wielostopniowy cyfrowy · Ustawiane stopnie filtracji Komunikacja: · Interfejs RS422 · Prędkość transmisji 2,4 - 500 kBd · Maks. liczba uczestników magistrali 16
Siedzenie do Minibusa, Autobusu (Model w Niskiej Cenie) Tanie

Siedzenie do Minibusa, Autobusu (Model w Niskiej Cenie) Tanie

Używane w przeróbkach furgonów, minibussach serwisowych, autobusach pasażerskich, pojazdach użytkowych itp... To siedzenie ma wszystkie wymagane certyfikaty dla międzynarodowych przepisów transportowych. Mocna konstrukcja i trwały materiał tkaninowy zapewniają długą żywotność.
Kabel magistrali do zastosowań w ciągłym ruchu - kabel magistrali chainflex® CFBUS.045

Kabel magistrali do zastosowań w ciągłym ruchu - kabel magistrali chainflex® CFBUS.045

Kabel busowy chainflex CFBUS.045 jest przeznaczony do bardzo wysokich obciążeń. Posiada zewnętrzną osłonę z TPE oraz całkowite ekranowanie. Kabel busowy jest ognioodporny, odporny na promieniowanie UV oraz na olej (zgodnie z normą DIN EN 60811-404) oraz odporny na biooleje (zgodnie z VDMA 24568, testowany z Plantocut 8 S-MB od DEA). Kable chainflex igus mają gwarancję do 36 miesięcy. Gwarantowana żywotność dla tej serii zgodnie z warunkami gwarancji (www.igus.de/cf-garantie) - Bez minimalnej wartości zamówienia, od 1 metra - Bez kosztów cięcia - Bez kosztów pakowania Typowe mechaniczne obszary zastosowań to: - Aplikacje wewnętrzne i zewnętrzne bez bezpośredniego nasłonecznienia - Wolno wiszące trasy transportowe oraz w aplikacjach ślizgowych do 400 m - Urządzenia do obsługi regałów, maszyny obróbcze / narzędziowe, szybkie manipulacje, czyste pomieszczenia, montaż półprzewodników, dźwigi wewnętrzne, aplikacje w niskich temperaturach Promień gięcia dla łańcucha energetycznego: 10 x d Prędkość transportu wolno wiszącego: 10 m/s Prędkość transportu ślizgowego: 6 m/s
Kabel hybrydowy z elementami BUS (Cat 5e), technologia wydarzeń - technologia teatralna / technologia sceniczna / technologia oświetlenia i dźwięku

Kabel hybrydowy z elementami BUS (Cat 5e), technologia wydarzeń - technologia teatralna / technologia sceniczna / technologia oświetlenia i dźwięku

Aby na scenie nie było technicznych dramatów, używana technika wydarzeniowa musi działać bezbłędnie. Wymagania są szczególnie wysokie. Kable i przewody do techniki wydarzeniowej i scenicznej muszą być prawdziwymi wszechstronnymi rozwiązaniami. Niezależnie od obszaru zastosowania, odporność i trwałość to najważniejsze cechy. Bez względu na to, czy chodzi o koncerty, teatr, wydarzenia czy budowę targów – kable w technice wydarzeniowej mają dosłownie ruchliwe życie. Ponadto inne wymagane cechy w dużej mierze zależą od rzeczywistego obszaru zastosowania. Spektrum jest tutaj szczególnie szerokie: od techniki audiowizualnej, takiej jak dźwięk, światło i wideo, przez mechaniczne sterowanie i zasilanie energetyczne, np. hydraulikę, pirotechnikę czy inne efekty, aż po technikę bezpieczeństwa.
Autobusy Elektryczne A07E - SUN-GRUPA AUTOBUS

Autobusy Elektryczne A07E - SUN-GRUPA AUTOBUS

Autobus 100% elektryczny Sun-Groupe o pojemności 61 miejsc z zasięgiem 320 km. Ładowany w 1h30. Autobusy Sun-Groupe są ekonomiczne, nowoczesne i dostosowywalne. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać ofertę. SILNIK: ELEKTRYCZNY TYP: MAGNES TRWAŁY SYNCHRONICZNY OGÓLNE WYMIARY [MM]: 13200X2490X3480 LICZBA MIEJSC: 61 MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ [KM/H]: 85 ZASIĘG [KM]: 320 MASA WŁASNA [KG]: 14’500 MASA CAŁKOWITA [KG]: 19’000 POJEMNOŚĆ BATERII [KWH]: 350 MAKSYMALNA MOC ŁADOWANIA [KW]: 300 CZAS ŁADOWANIA [H]: 1.5 MOC CIĄGŁA [KW]: 100
E-LINE MK - Kanały szynowe do dystrybucji energii z serii E-Line MK

E-LINE MK - Kanały szynowe do dystrybucji energii z serii E-Line MK

Szyny z serii E-Line MK do dystrybucji energii oferują elastyczne i ekonomiczne rozwiązania do przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej w małych firmach, warsztatach i zakładach przemysłowych.