Produkty dla podawania (150)

Nadzór Budowlany

Nadzór Budowlany

Nasza nadzór budowlany zapewnia, że Twój projekt budowlany zostanie pomyślnie zrealizowany. Koordynujemy wszystkie zaangażowane strony i dbamy o to, aby wszystko przebiegało zgodnie z planem.
Umowa o restrukturyzacji długów

Umowa o restrukturyzacji długów

Departament Restrukturyzacji i Pomocy w Kryzysie Przedsiębiorstw, z Angelo Tizianim, przygotował zaświadczenie na podstawie art. 57, ust. 4 Kodeksu kryzysu przedsiębiorstw dotyczące propozycji umowy restrukturyzacji długów pewnej firmy rolniczej z Werony działającej w sektorze winiarskim. Propozycja ta przewiduje całkowite przekazanie majątku przedsiębiorstwa do rąk przedsiębiorcy z branży; z tego przekazania wyniknie: - całkowite zaspokojenie wierzycieli w pierwszej kolejności oraz z uprzywilejowaniem - częściowe umorzenie, będące wynikiem konkretnej umowy, wobec głównego wierzyciela - częściowe zaspokojenie wierzycieli publicznych, dla których zaproponowano ugodę na podstawie art. 63 Kodeksu kryzysu przedsiębiorstw; - niewielką formę zaspokojenia wierzycieli zwykłych.
Konsultacje Prawne i Umowne

Konsultacje Prawne i Umowne

Kontraktowanie w biznesie (przygotowanie umów i porozumień we wszystkich obszarach działalności gospodarczej): Sprzedaż i zlecenia. Umowy dystrybucyjne: agencja, dostawa, umowa sprzedaży, franczyza. Gwarancje: poręczenia, niezależne umowy gwarancyjne, zastawy i hipoteki, umowa escrow, pakiet zabezpieczeń, cesje wierzytelności i przejęcia długów. Umowy o dzieło i usługi. Najmy komercyjne, rent to buy i leasing. Joint ventures, umowy współpracy, umowy sieciowe. Własność intelektualna: znaki towarowe i patenty, badania i rozwój, know-how, oprogramowanie, internet. Wynajem i cesja przedsiębiorstwa (lub jego części). Partner referencyjny: Giorgio Aschieri
Wsparcie Administracyjne Projektów - Zgodność Regulacyjna

Wsparcie Administracyjne Projektów - Zgodność Regulacyjna

Nasz zespół zapewnia, że wszystkie aspekty Twojego projektu są zgodne z lokalnymi, regionalnymi i krajowymi przepisami i regulacjami. Pomagamy uniknąć kar i opóźnień, zapewniając pełną zgodność.
Zgodność Administracyjna Korporacyjna

Zgodność Administracyjna Korporacyjna

Doradztwo i wsparcie w interpretacji i stosowaniu przepisów podatkowych w różnych operacjach biznesowych, aby zapewnić prawidłowe wykorzystanie norm i związanych z nimi obowiązków praktycznych. Doradztwo i wsparcie w corocznych obowiązkach spółek. Doradztwo i wsparcie w sporządzaniu bilansów ogólnych - bilansów przedsiębiorstw, skonsolidowanych i pośrednich - notatek uzupełniających oraz raportów zarządzających. Doradztwo w przygotowaniu dokumentów bilansowych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów podatkowych oraz najlepszych praktyk włoskich i zagranicznych w tej dziedzinie. Due diligence księgowe. Partner referencyjny Simonetta Bissoli
Ochrona danych - Szkolenie dla inspektorów ochrony danych

Ochrona danych - Szkolenie dla inspektorów ochrony danych

Ochrona danych osobowych - Rozporządzenie UE o Ochronie Danych Osobowych (EU-DSGVO) - Seminarium półdniowe - Ochrona danych osobowych - Rozporządzenie UE o Ochronie Danych Osobowych (EU-DSGVO) - wdrożenie w przedsiębiorstwie - Warsztat-Seminarium (1 dzień) Bezpieczeństwo danych w firmie Seminarium: • Kluczowe informacje z BDSG, TKG, DSGVO • Wpływ DSGVO na przedsiębiorstwa, freelancerów, stowarzyszenia, rzemieślników • Materiały w tym formularze i wskazówki dotyczące tekstu prawnego Warsztat-Seminarium: • Kluczowe informacje z DSGVO • Integracja DSGVO z istniejącymi przepisami • Wdrożenie EU-DSGVO w przedsiębiorstwie • Wpływ DSGVO na przedsiębiorstwa, freelancerów, stowarzyszenia, rzemieślników • Ogólna i indywidualna mapa drogowa • Wdrożenie z wykorzystaniem 5S, KVP • Najlepsze praktyki i pragmatyczne podejście • Materiały w tym formularze i wskazówki dotyczące tekstów prawnych
Uzyskanie Wzmianki o Zbiorze na Świecie Rejestracyjnym - Rejestracja Pojazdu

Uzyskanie Wzmianki o Zbiorze na Świecie Rejestracyjnym - Rejestracja Pojazdu

Jeśli Twój pojazd jest już zarejestrowany na Twoje nazwisko, musisz wystąpić o dodanie adnotacji „kolekcjonerski” na swoim dowodzie rejestracyjnym. Pojazd kolekcjonerski to pojazd starszy niż 30 lat, który nie jest już produkowany i którego cechy techniczne nie zostały zmienione. Przekształcenie pojazdu w pojazd kolekcjonerski po 30. roku życia nie jest ani automatyczne, ani obowiązkowe. Adnotacja Pojazd kolekcjonerski pozwala na posiadanie na pojeździe specjalnych tablic rejestracyjnych, jeśli sobie tego życzysz (na czarnym tle i bez identyfikatora terytorialnego). Ta adnotacja znajduje się w rubryce Z na dowodzie rejestracyjnym. Możesz poruszać się po Francji i za granicą pojazdem kolekcjonerskim. Jeśli chodzi o przegląd techniczny, zasady różnią się w zależności od DMC pojazdu.
Cykl Seminariów - Łatwo powiedzieć Firma - Współpracująca, Konsorcjalna Firma

Cykl Seminariów - Łatwo powiedzieć Firma - Współpracująca, Konsorcjalna Firma

Komisja Szkoleniowa - Komisja Prawa Gospodarczego i Operacji Nadzwyczajnych ODCEC, kierowana przez naszego Alberta Righiniego, we współpracy z Wydziałem Nauk Prawnych Uniwersytetu w Weronie, w ramach cyklu seminariów organizowanych w celu zgłębienia różnych typów spółek, przedstawia szóstą sesję: Spółka współpracy, konsorcjalna, wiodąca Wprowadzenie i koordynacja: Prof. G. Meruzzi i Dr Alberto Righini Prelegent: Prof. S.A. Cerrato, Uniwersytet w Turynie Dyskutant: Dr L. Castagnetti, biegły rewident w Weronie oraz Adw. M. Bianchini, Zastępca Dyrektora Generalnego Assonime Świadectwo przedsiębiorstwa: Adw. A. Olivi, Prezydent We.Do Holding S.p.a., We.Do Network Wydarzenie jest akredytowane przez Okręgową Izbę Adwokacką oraz Okręgową Izbę Biegłych Rewidentów i Doradców Podatkowych w Weronie. Kliknij TUTAJ, aby zobaczyć nagranie spotkania Kliknij TUTAJ, aby zobaczyć nagranie spotkania SPÓŁKA HOLDING
WNIOSEK O TABLICĘ REJESTRACYJNĄ - Rejestracja Pojazdu

WNIOSEK O TABLICĘ REJESTRACYJNĄ - Rejestracja Pojazdu

WYMAGANE DOKUMENTY Podpisane pełnomocnictwo Dokument rejestracyjny pojazdu Dokument tożsamości nabywcy Dowód zamieszkania sprzedany w ciągu ostatnich 6 miesięcy
Przydzielanie Firm do Partnerów: Nowości w Planie Podatkowym

Przydzielanie Firm do Partnerów: Nowości w Planie Podatkowym

Przyznanie kompleksu przedsiębiorstwa, który obejmuje nieruchomości, wspólnikom-gminom wiąże się z zastosowaniem proporcjonalnego podatku katastralnego w wysokości 1%. W odpowiedzi na Interpelację nr 473 z dnia 11/12/2023, ponieważ wspólnicy otrzymujący przyznanie to gminy, podatek hipoteczny jest należny w stałej wysokości, wynoszącej 200 euro. Po dokładnym zbadaniu faktów będących przedmiotem analizy oraz opinii Agencji Skarbowej: jakie są skutki w zakresie opodatkowania pośredniego: w kontekście VAT? jakie są skutki w zakresie opodatkowania pośredniego: w kontekście podatku od czynności cywilnoprawnych, podatku hipotecznego i katastralnego? O tym mówią nasi Matteo Tambalo i Amedeo Cesaro na We Wealth.
Pomoc przy posiłkach

Pomoc przy posiłkach

INEZA wspiera osoby starsze i osoby z niepełnosprawnościami w wykonywaniu codziennych zadań i czynności.
WNIOSKI O ŚWIADECTWO ZGODNOŚCI - Rejestracja pojazdu

WNIOSKI O ŚWIADECTWO ZGODNOŚCI - Rejestracja pojazdu

Certyfikat zgodności europejskiej, czyli certificate of conformity (COC), to dokument potwierdzający, że dany pojazd został wyprodukowany zgodnie z zasadami zgodności europejskiej. Ten dokument jest przydatny dla każdego kierowcy, który chce zarejestrować pojazd importowany z zagranicy. DOKUMENTY POTRZEBNE Podpisany mandat (klikany przycisk, aby przejść do strony wszystkich cerfas) Dowód rejestracyjny pojazdu Dowód tożsamości nabywcy Zaświadczenie o zameldowaniu sprzed mniej niż 6 miesięcy
Monitorowanie diet

Monitorowanie diet

INEZA wspiera osoby starsze i osoby z niepełnosprawnościami w wykonywaniu codziennych czynności i zadań.
Zastosowanie Trustu w Obszarze Korporacyjnym: Wkład Udziałów Akcjonariuszy

Zastosowanie Trustu w Obszarze Korporacyjnym: Wkład Udziałów Akcjonariuszy

Trust jest coraz częściej wykorzystywany jako jednolite narzędzie na szczycie łańcucha kontroli grup kapitałowych, aby umożliwić jednolite i profesjonalne zarządzanie oraz ułatwić przekazanie majątku nowym pokoleniom. Jednym z możliwych zastosowań instytucji trustu, które zyskuje na popularności, jest wniesienie do trustu przez wspólników spółki kapitałowej ich odpowiednich udziałów posiadanych w samej spółce, w celu realizacji celów reorganizacji i przekazywania majątku w ramach pokolenia. W szczególności, wspólnicy wnoszą, jako dysponenci, do trustu swoje odpowiednie udziały w spółce, nie otrzymując niczego od trustu, ponieważ akt wniesienia wiąże się z definitywnym pozbawieniem majątku wniesionego, co prowadzi do nieodwracalnego wyjścia z sfery majątkowej dysponentów i ich trwałego zmniejszenia majątku.
Formalności administracyjne - zakładanie firmy

Formalności administracyjne - zakładanie firmy

Pomagamy w wszystkich procedurach administracyjnych związanych z zakładaniem Twojej firmy, takich jak rejestracja w odpowiednich organach, sporządzenie statutu, publikacja ogłoszenia prawnego itp.
DODANIE WSPÓŁWŁAŚCICIELA - Rejestracja pojazdu

DODANIE WSPÓŁWŁAŚCICIELA - Rejestracja pojazdu

Jeśli chcesz dodać do swojego certyfikatu rejestracji jedną z poniższych osób, będzie to uznawane za zmianę właściciela. Dziecko Rodzic Małżeństwo/konkubinat Inna osoba według Twojego wyboru (na przykład: przyjaciel) Tylko adres głównego właściciela będzie wymieniony, jeśli obie osoby nie mieszkają pod tym samym adresem. DOKUMENTY POTRZEBNE: Podpisany pełnomocnictwo DOKUMENTY POTRZEBNE Dowód zamieszkania sprzed mniej niż 6 miesięcy Formularz cerfa nr 13750, który służy do wniosku o rejestrację Oryginalny certyfikat rejestracji (dowód rejestracyjny) Dowód ważnego przeglądu technicznego, jeśli pojazd ma więcej niż 4 lata, chyba że jest zwolniony z przeglądu Odpis aktu małżeństwa lub książeczka rodzinna (jeśli małżeństwo lub dziecko) Dowód tożsamości ważny Zaświadczenie o ubezpieczeniu pojazdu Prawo jazdy wszystkich osób zainteresowanych
Czym jest menedżer biura?

Czym jest menedżer biura?

To osoba o wielu talentach, prawdziwy szwajcarski scyzoryk w firmie, która może być odpowiedzialna za różnorodne zadania, takie jak zarządzanie operacjami administracyjnymi, usługi ogólne, przygotowywanie raportów czy organizacja wewnętrzna. Biorąc pod uwagę różnorodność zadań, wymagane umiejętności są bardzo różne, od wszechstronności, przez samodzielność, aż po reaktywność, poczucie organizacji i elastyczność. Office manager powinien również posiadać dobre umiejętności interpersonalne oraz doskonałą znajomość różnych zawodów w firmie, ponieważ jest to funkcja międzydziałowa, która może współpracować z działem zasobów ludzkich oraz działem administracyjnym i finansowym, a nawet pełnić rolę dyrektora tymczasowego.
Jpa International Open Board - Nowy Jork (USA)

Jpa International Open Board - Nowy Jork (USA)

Od 1 do 3 lutego nasi partnerzy z JPA International spotykają się w Nowym Jorku (USA) na pierwszym spotkaniu w roku. Bogaty program obejmuje SPOTKANIE TAX CLUB Perspektywy rynków gospodarczych i finansowych na 2024 rok - Richard Limekiller - Dyrektor Generalny, Starszy Menedżer Portfela, City National Bank (USA) oraz Carolyn Finer - Dyrektor Generalny, Starszy Strateg Inwestycyjny, City National Rochdale (USA) Jak założyć działalność w Stanach Zjednoczonych lub inwestować w Stanach Zjednoczonych - Jeffrey Slavet (USA) Ocena i księgowość międzynarodowych standardów kryptowalut - Meerim Ruslan (KZ) Gra podatkowa: spółki kontra spółki osobowe - Hans Ronneberger (DE) Podsumowanie - Hans Ronneberger (DE) i Viraj Mehta (Wielka Brytania) OTWARTA SESJA RADY Nowości w zawodach przedstawione przez Jacques'a POTDEVINA
Aspekty prawne - Pomoc dla studentów i pracowników

Aspekty prawne - Pomoc dla studentów i pracowników

Legalne zamieszkanie i praca w Polsce Jeśli chcesz przyjechać z zewnątrz UE, pomożemy Ci uzyskać wizę, abyś mógł legalnie przebywać w Polsce, a także pomożemy Ci w uzyskaniu pozwolenia na pracę, abyś mógł legalnie pracować. Nie martw się, zajmiemy się wszystkim, abyś nie musiał.
Przejście Pokoleniowe Poprzez Umowę Rodzinną: Sąd Wyjaśnia

Przejście Pokoleniowe Poprzez Umowę Rodzinną: Sąd Wyjaśnia

Pakt rodzinny to instytucja, która umożliwia skuteczne zaplanowanie przekazania przedsiębiorstwa rodzinnego, ale wciąż rodzi pewne kwestie z punktu widzenia podatkowego. Orzecznictwo Sądu Najwyższego wydaje się ustabilizowane w zakresie traktowania podatkowego kompensat przyznanych beneficjentom wyznaczonym jako nieprzydzieleni w pakcie rodzinnym, traktując je na równi z darowiznami ze strony dysponenta i wykluczając zastosowanie zwolnienia z podatku od darowizn, o którym mowa w art. 3, ust. 4-ter, TUS. Jeśli pierwsza konkluzja jest bardziej korzystna dla podatnika w porównaniu do wcześniejszego orzecznictwa, to druga pozostawia pewne wątpliwości co do uzasadnienia wykluczenia ze zwolnienia w obliczu sytuacji, która ma charakter jednorodny. O tym piszą nasi Matteo Tambalo i Chiara Chirico w numerze 10/2023 Amministrazione & Finanza (IPSOA – Wolters Kluwer)
ESG: Strategia, Raportowanie i Tworzenie Wartości

ESG: Strategia, Raportowanie i Tworzenie Wartości

CENTRUM KONFERENCYJNE UNIONE INDUSTRIALI - Turyn od godziny 9:00 do 13:00 Integracja standardów ESG w modelach biznesowych firm jest strategiczną i nieuniknioną potrzebą. Zrównoważony rozwój to droga do tej integracji, ale także perspektywa rozwoju, możliwa i niezbędna, aby firmy były konkurencyjne, tworzyły wartość, rozwijały biznes i szerzyły kulturę przedsiębiorczości. Eksperci, przedsiębiorcy i menedżerowie biorą udział w konferencji zorganizowanej i promowanej przez ACBGroup, we współpracy z Kancelariami Member Ferrero, Jacobacci Avvocati, Mottura Araldi, Schiesari & Associati, Zucchetti: to okazja do wymiany doświadczeń w celu przekształcenia skomplikowanych regulacji w konkretne i skuteczne strategie. Wydarzenie jest objęte patronatem "CDAF" oraz "Unione Industriali Torino - Piccola Industria" i realizowane w partnerstwie medialnym z Il Sole 24 Ore. Aby się zarejestrować: KLIKNIJ TUTAJ Transmisja na żywo: KLIKNIJ TUTAJ
Usługi Outsourcingu Administracyjnego

Usługi Outsourcingu Administracyjnego

Witamy w Paylight, Uprościć, zdematerializować i zabezpieczyć. W PAYLIGHT rozumiemy, że efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi jest fundamentem każdej odnoszącej sukcesy firmy. Dlatego oferujemy szereg usług zaprojektowanych w celu zaspokojenia Twoich specyficznych potrzeb i wspierania harmonijnego rozwoju. 30 lat doświadczenia - Rozwiązania dostosowane do potrzeb. Każda firma jest wyjątkowa, dlatego oferujemy rozwiązania szyte na miarę, dostosowane do Twoich specyficznych potrzeb. Dzięki dziesięcioleciom doświadczenia w zarządzaniu płacami i zasobami ludzkimi, PAYLIGHT jest synonimem ekspertyzy. Zaawansowana technologia. Wykorzystujemy najnowsze technologie, aby uczynić Twoje procesy HR bardziej efektywnymi i bezpiecznymi. Wsparcie i towarzyszenie. W PAYLIGHT nigdy nie jesteś sam. Nasz zespół ekspertów zawsze jest gotowy, aby Cię wspierać, doradzać i pomagać.
Rekrutacja

Rekrutacja

Przyciągnij i zabezpiecz wschodzące gwiazdy w swojej branży z PAYLIGHT! Odkryj podejście do rekrutacji, które wykracza poza CV. PAYLIGHT łączy Cię z talentami, które są nie tylko wykwalifikowane, ale także doskonale dopasowane do kultury i celów Twojej firmy. Przekształć swój proces rekrutacji w strategię wzrostu. Zbuduj swój zespół jutra, już dziś W PAYLIGHT rekrutacja to nasza pasja. Rozumiemy, że sukces Twojej firmy opiera się na ludziach, którzy ją tworzą. Dlatego nasza usługa rekrutacyjna nie ogranicza się do obsadzania stanowisk, ale angażuje się w poszukiwanie talentów, które przyczynią się do wizji i dynamiki Twojej firmy.
Zarządzanie delegowaniem pracowników

Zarządzanie delegowaniem pracowników

Odkryj nasz program szkoleniowy "Radzenie sobie z delegowaniem zadań" na naszej stronie internetowej. W VISTIM rozumiemy, jak ważne jest skuteczne delegowanie, aby maksymalizować produktywność i efektywność w miejscu pracy. Nasz program szkoleniowy został zaprojektowany, aby wyposażyć menedżerów i liderów zespołów w umiejętności i strategie potrzebne do efektywnego delegowania zadań i wzmacniania swoich zespołów. Uczestnicy nauczą się, jak identyfikować zadania odpowiednie do delegowania, wybierać odpowiednich członków zespołu do wykonania zadania oraz jasno komunikować oczekiwania. Dowiedzą się również, jak zapewnić wsparcie i informację zwrotną, aby zapewnić pomyślne zakończenie zadań. Dzięki naszemu programowi szkoleniowemu menedżerowie mogą nauczyć się, jak pewnie delegować zadania i zwolnić czas, aby skupić się na priorytetach wyższego szczebla. Odwiedź naszą stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej o naszym programie szkoleniowym "Radzenie sobie z delegowaniem zadań" i umożliwić swoim menedżerom skuteczniejsze kierowanie.
Jednostki Publiczne i Prawo Administracyjne

Jednostki Publiczne i Prawo Administracyjne

Kancelaria Righini świadczy doradztwo i wsparcie, w tym również w sprawach sądowych, dla firm i osób fizycznych na wszystkich poziomach oraz na wszystkich etapach działalności administracji publicznej, w tym zarządzania instytucjami publicznymi i/lub spółkami z udziałem państwa lub jednostek samorządowych, a także dla Administratorów Publicznych i Osób Odpowiedzialnych za administrację. Profesjonaliści z departamentu są odpowiedzialni za: - doradztwo i wsparcie dla Administratorów Publicznych i Osób Odpowiedzialnych za administrację w zakresie sporządzania budżetów, sprawozdań, organizacji administracyjnej oraz wsparcia strategicznego w zakresie zlecania usług publicznych i ściągania podatków; - audyt instytucji lokalnych, spółek z udziałem oraz zakładów opieki zdrowotnej; - podejmowanie zadań powierzonych przez Władze Sądowe w zakresie instytucji publicznych i spółek z udziałem. Partnerem referencyjnym jest Alberto Mion.
Doradztwo Administracyjne - Zakładanie Firmy

Doradztwo Administracyjne - Zakładanie Firmy

Youcall International oferuje usługi wsparcia w codziennym zarządzaniu Twoją firmą. Codzienne wsparcie administracyjne (conciergerie d'entreprise), opracowanie i weryfikacja Twoich umów handlowych, sporządzanie Twoich ogólnych warunków sprzedaży, poszukiwanie leasingu, wynajmu samochodów, nawiązywanie partnerstw, lobbing firma, różne.
Wyjście zwierząt

Wyjście zwierząt

INEZA wspiera osoby starsze i osoby z niepełnosprawnościami w wykonywaniu codziennych czynności i zadań.
Zarządzanie korespondencją i fakturami

Zarządzanie korespondencją i fakturami

INEZA wspiera osoby starsze i osoby z niepełnosprawnościami w wykonywaniu codziennych zadań i czynności.
Zarządzanie jakością

Zarządzanie jakością

Aby zapewnić wysoką jakość pracy w przyszłości, przemyślany system zarządzania jakością jest niezbędny dla Antemo. Certyfikowani zgodnie z normą EN 9100:2009 oraz ISO 9001:2008, nasi menedżerowie jakości dbają o stałe bezpieczeństwo i ciągły rozwój w obszarach technologii produkcji, budowy maszyn i urządzeń, przemysłu półprzewodnikowego, lotnictwa i kosmonautyki, a także w technologii medycznej. Profesjonalne monitorowanie i kontrola poszczególnych kroków procesów oraz ewentualna optymalizacja tych procesów nieustannie poprawia jakość naszej pracy.
Dzień Agenta Nieruchomości Scaligero

Dzień Agenta Nieruchomości Scaligero

Superbonus i opodatkowane zyski kapitałowe z tytułu zbycia. Bonus mieszkaniowy 2024: przegląd bonusów i możliwych wyborów To są tematy, które nasz Marco Ghelli poruszy podczas dnia szkoleniowego organizowanego przez FIAIP Werona dla swoich członków.