Produkty dla wykonawca (1)

Wsparcie IT

Wsparcie IT

•Wsparcie Techniczne w Czasie Rzeczywistym: Zapewnienie natychmiastowej pomocy technicznej w celu rozwiązania problemów informatycznych użytkowników. •Konserwacja Prewencyjna: Przeprowadzanie regularnych kontroli i aktualizacji, aby zapobiegać awariom. •Zarządzanie Łatkami i Aktualizacjami: Instalacja i zarządzanie łatkami bezpieczeństwa oraz aktualizacjami oprogramowania. •Dedykowane Wsparcie Użytkownika: Przydzielenie dedykowanego wsparcia w celu odpowiadania na pytania i wątpliwości użytkowników. •Monitorowanie Wydajności: Stałe monitorowanie wydajności systemów i sieci z powiadomieniami w czasie rzeczywistym. •Szkolenie Użytkowników: Zapewnienie szkoleń dla pracowników w celu efektywnego korzystania z technologii. •Zarządzanie Kontami Użytkowników: Tworzenie, modyfikacja i usuwanie kont użytkowników oraz praw dostępu. •Wsparcie dla Drukarek i Skanerów •Wsparcie dla Sprzętu Audiowizualnego •Spersonalizowane Umowy Serwisowe