... katalizator SCR.
Przekształca on toksyczne tlenki azotu (NOx) w azot i parę wodną w katalizatorze SCR, może przynieść oszczędności paliwa do 8% i jest bardzo przyjazny dla środowiska.
Redu-Kat dostępny jest w opakowaniach o pojemności od 1l do 1000l.
...przekształcając je w azot N2 i parę wodną H2O. Dzięki temu emisja tlenków azotu może być znacznie zredukowana.
Szczególnymi wyzwaniami w produkcji jest obróbka stali nierdzewnej odpornej na wysokie temperatury. Wytwarzana mgła natryskowa stawia również najwyższe wymagania co do precyzji głowicy dyszy. Dodatkowo, lutowanie próżniowe wymaga szczególnie ścisłego dopasowania z małymi tolerancjami między komponentami.
...przechowywany w dodatkowym zbiorniku w pobliżu zbiornika oleju napędowego lub w bagażniku pojazdu osobowego. Nie jest dodawany do oleju napędowego.
ERC AdBlue jest stosowany do ekologicznego oczyszczania spalin pojazdów z silnikiem diesla za pomocą selektywnej redukcji katalitycznej (system SCR) i przekształca szkodliwe składniki NOx ze spalin w nieszkodliwe składniki powietrza: azot i wodę.
Zalety w skrócie
ERC AdBlue:
Przyjazny dla środowiska
Usuwa szkodliwe NOx ze spalin
Nietoksyczny i bezwonny
ERC AdBlue jest po prostu napełniany z pojemnika...
...Systemy SCR służą do oczyszczania spalin i umożliwiają redukcję emisji NOx w Twoim pojeździe. W układzie wydechowym umieszczony jest katalizator, który dzięki dodaniu środka redukującego mocznik AUS 32 (roztwór 32,5% mocznika/wody), potocznie znany jako AdBlue®, przekształca tlenki azotu (NOx) w azot (N2) i wodę (H2O).
Dzięki czujnikom rozmieszczonym w całym systemie rejestrowane są parametry pracy, aby zapewnić prawidłowe dozowanie i funkcjonowanie systemu. Interwencja w sterowanie silnikiem Twojego pojazdu z silnikiem Diesla nie jest konieczna w naszym systemie!