...To „Telefontraining Kundenservice und Beschwerdemanagement” dostarcza Ci niezbędnych narzędzi i technik komunikacyjnych, aby prowadzić profesjonalne i udane rozmowy telefoniczne. Nauczysz się, jak kierować rozmowami, jasno i precyzyjnie przekazywać informacje oraz jak skutecznie obsługiwać klientów przez telefon. Oprócz tego otrzymasz techniki deeskalacji konfliktów i radzenia sobie ze skargami...
...Zajmujemy się konserwacją i utrzymaniem całych linii montażowych. Jeśli na jednej z Państwa maszyn wystąpi błąd, nasi wykwalifikowani i doświadczeni technicy serwisowi zapewnią, że mimo to będą Państwo mogli dostarczać na czas i z zachowaniem kontroli jakości.
Nasza oferta serwisowa w skrócie:
• Wsparcie telefoniczne / diagnostyka przez telefon
• Konserwacja maszyn na miejscu lub w siedzibie
• Naprawa podajników z oryginalnymi częściami Siemens
• Naprawa głowic montażowych wszelkiego rodzaju
• Serwis...
...Nasi wykwalifikowani pracownicy serwisowi są do Państwa dyspozycji w kwestiach dotyczących naszych produktów oraz problemów technicznych.
Nasze usługi:
• Serwis wszystkich maszyn KLN
• Szkolenia
• Bezpłatna infolinia (połączenie jest bezpłatne, obowiązują jedynie standardowe opłaty telefoniczne)
• wsparcie rozszerzone
• coroczna kontrola BWS
• kontrole zgodnie z...
... naszą ofertę na podstawie najnowszych osiągnięć chemiczno-technicznych. Nasza techniczna obsługa zewnętrzna wspólnie z Państwem na miejscu poszukuje rozwiązań dla Państwa problemów i pokazuje Państwu za pomocą naszych produktów optymalną drogę do rozwiązania. Dzięki bliskiej współpracy z naszymi chemikami jesteśmy w stanie opracować własne chemiczno-techniczne rozwiązania dla Państwa specyficznych problemów. Oferujemy również instruktaż i szkolenie na miejscu dotyczące stosowania naszych produktów. Telefoniczne doradztwo w zakresie naszych produktów i ich zastosowania jest dla nas oczywiste.
Seminaria, szkolenia, kształcenie ustawiczne. Szkolenietelefoniczne, szkolenie z komunikacji, seminaria dla recepcji i biura, język ciała i głos, szkolenie z korespondencji, seminaria retoryczne, szkolenie sprzedażowe.
Zakres usług centrum obsługi klienta obejmuje wsparcie klientów za pośrednictwem telefonu, faksu, internetu, e-maila lub poczty. Obejmuje również usługi call center, wsparcie sprzedaży, usługi marketingowe, szkolenietelefoniczne i coaching.
Szkolenie z negocjacji dla przedstawicieli handlowych, menedżerów kluczowych klientów i liderów. Otwarte seminaria dotyczące strategii i taktyki negocjacyjnej. Szkolenietelefoniczne w celu umawiania spotkań telefonicznie.
Możemy zaoferować naszym klientom doradztwo, planowanie, sprzedaż, instalację, szkolenie, konserwację i wsparcie ich sieci oraz komponentów IT. Dodatkowo oferujemy konsultacje IT, administrację, migrację, rozwój i wsparcie systemów zarządzania treścią, rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa IT oraz Voice-over-IP, a także klasyczne centrale telefoniczne. Jako certyfikowany partner Oracle...
Zarządzanie siecią energetyczną, projektowanie, montaż i konserwacja instalacji średniego i wysokiego napięcia, umowy na konserwację i zarządzanie eksploatacją dla własnych stacji 20 kV, projektowanie, montaż i konserwacja systemów oświetlenia ulicznego, prace warsztatowe, szkolenie pracowników elektroenergetycznych, technika pomiarowa kabli i lokalizacja usterek, montaż przyłączy wielospecjalistycznych do zasilania energetycznego...