...Jesteśmy operatorem logistycznym, który działa w całej Europie, Azji Zachodniej i Afryce Północnej.
Dzięki dobrze zoptymalizowanej logistyce i ergonomii, EL ROMANO może poszczycić się bardzo wysokim poziomem obsługiklienta.
Mamy wiele sukcesów, a największym z nich są nasi zadowoleni kontrahenci, którzy bardzo często trafiają do nas na podstawie rekomendacji zamówień, co coś pokazuje.
Mamy...
...). Skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia w obszarze farmacji, komunikacji z klientami oraz śledzenia partii w czasie rzeczywistym.
Optymalizacja procesów biznesowych: W pełni zintegrowane zapewnienie jakości
Zadowoleni klienci: Poprawa obsługiklienta, lepsza ocena dostawców, bliższe związki z klientami
Efektywne przepływy pracy: Optymalizacja i wsparcie procesów biznesowych, szybkie i bezpieczne wykonywanie działań
Optymalizacja zapasów: Lepsza kontrola stanów magazynowych
Przejrzysta firma: Silna integracja różnych obszarów działalności, najwyższa przejrzystość...
...ich obsługę, system ticketowy i może być rozszerzany o CRM. Nadaje się do przetwarzania zgłoszeń zarówno od klientów i dostawców, jak i wewnętrznych reklamacji od kolegów oraz działu IT. Pakiet jest bardzo opłacalny i idealny dla MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw).
... przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży: RetailPowerScale to umożliwia. Wyszukane wykorzystanie wyświetlacza operatora oraz wyświetlacza klienta, który można adresować oddzielnie, otwiera nowe możliwości sprzedaży w punkcie obsługi. Waga staje się asystentem sprzedaży i...
...Zestaw do zarządzania, archiwizacji i drukowania elektronicznych potwierdzeń bankowych (riba) do wysyłki przez bankowość internetową
Boma RiBa to szybkie i funkcjonalne oprogramowaniedo sprawnej obsługi Twoich potwierdzeń bankowych.
Funkcje tworzenia, rejestrowania i wyszukiwania w Boma Ri.Ba. pozwalają na szybkie tworzenie potwierdzeń bankowych na podstawie danych klienta oraz rejestrowanie sesji emisji w bazie danych Boma RiBa, aby móc je ponownie załadować w celu edytowania treści lub tylko w celu weryfikacji danych.
...Keyfax Repairs Diagnostics pomaga pracownikom obsługiklienta diagnozować zgłoszenia napraw od najemców. Dzięki graficznemu interfejsowi prowadzi rozmowę, aby dokładnie zidentyfikować, jakie są problemy, jak zostały spowodowane, ich priorytet oraz automatycznie przypisuje odpowiednie kody SOR. Dzięki temu naprawy są diagnozowane poprawnie za pierwszym razem, a najemcy są zadowoleni.
System łatwo...
...Z EcholoN do doskonałości serwisowej według DIN SPEC 77224
Każda firma mająca kontakt z klientami prowadzi w mniejszym lub większym stopniu obsługę klienta, czyli "zarządzanie posprzedażowe". Chodzi o wsparcie klientów po zakupie zarówno telefonicznie, listownie, faksem, e-mailem, przez komunikatory (np. WhatsApp, Signal itp.), czat, jak i na miejscu. Również uruchomienie (lub wdrożenie) z konserwacją i utrzymaniem zakupionych u Państwa urządzeń, systemów, maszyn i instalacji wchodzi w zakres obsługiklienta i serwisu.
... wszelkiego rodzaju, wykorzystując oprogramowanie profilowe zdalnie dla firm przemysłowych w całej Europie.
Podczas pracy i przygotowywania nowych algorytmów, specjaliści z GFE-Solutions kierują się rozszerzoną dokumentacją techniczną przedsiębiorstwa przemysłowego oraz odpowiednimi standardami jakości w branży klienta, co pozwala na znalezienie optymalnego rozwiązania ekonomicznego, technicznego i operacyjnego.
...ENGINE4.SERVICE to wiodące oprogramowaniedo zarządzania serwisem w terenie, z mobilnym przetwarzaniem zleceń i rejestracją czasu pracy dla technicznej obsługiklienta. Dostosowywane indywidualnie do potrzeb klientów poprzez personalizację.
Zarządzanie serwisem w terenie, mobilne zarządzanie pracownikami, mobilne przetwarzanie zleceń, mobilna rejestracja czasu pracy, mobilne zbieranie danych...
...Wspieramy w przygotowaniu danych firmowych. Niezależnie od tego, czy chodzi o integrację z istniejącą infrastrukturą systemową w celu dalszych procesów i automatyzacji (np. w procesie sprzedaży lub obsługiklienta), czy o przygotowanie do uruchomienia nowego systemu CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientami). Opracowujemy przepływy e-mailowe i kampanie e-mailowe w różnych fazach podróży klienta, aby doświadczenie związane z marką było nieustannie wspierane. Ponadto stawiamy na chatboty i zautomatyzowane narzędzia wspierające rozmowy w sprzedaży.
...Esker automatyzuje i cyfryzuje proces obsługi zamówień klientów od momentu ich otrzymania aż do utworzenia w systemie ERP.
Skutecznie przetwarzaj i śledź każde zamówienie lub spór, korzystając z pełnej widoczności całego procesu.
6 kluczowych korzyści:
1- Żadne zamówienie ani spór nie zostaną pominięte
2- 99% błędów w przetwarzaniu wyeliminowanych
3- Wielokanałowość - Przetwarzanie wszystkich...
... klientowi materiały informacyjne i karty techniczne produktów, mogąc wysyłać je w czasie rzeczywistym na adres e-mail klienta, nie opuszczając aplikacji. Jej łatwość obsługi pozwala na szybkie i precyzyjne działanie oraz całkowite wyeliminowanie papieru i śledzenie wszystkich działań handlowych podejmowanych wobec pozyskanego klienta lub potencjalnego klienta. Wszystkie dane są automatycznie synchronizowane z systemem zarządzania Area lub z już istniejącym systemem w firmie.
...komunikacja z klientami – oprogramowanie sprzedażowe proaktywnie wspiera Cię w zarządzaniu leadami i szansami sprzedażowymi. Śledź i przetwarzaj swoje leady od pierwszego kontaktu, przez tworzenie ofert, aż do pomyślnego zakończenia. Zintegrowane są również procesy obsługiklientado przetwarzania zapytań klientów, np. w obszarze wsparcia klienta lub zarządzania reklamacjami.
Rodzaje wdrożeń: Chmura lub On-Premise...
...Zarządzaj harmonogramami swoich pracowników z łatwością
Zalety:
Intuicyjna przestrzeń robocza.
Personalizowane raporty.
Optymalizacja harmonogramów godzinowych.
W niektórych branżach, takich jak handel detaliczny, centra obsługiklienta czy gastronomia, planowanie zasobów ludzkich musi uwzględniać wiele ograniczeń.
Bodet Software, we współpracy z Holy-Dis, francuskim wydawcą oprogramowania...
...Ciśnienie oleju, Temperatura wody, Brak uruchomienia, Prędkość, Minimalne/maksymalne napięcie alternatora, Minimalne/maksymalne napięcie akumulatora, Wyłącznik awaryjny, Poziom paliwa.
Ergonomia: Pokrętło nawigacyjne między różnymi menu.
Komunikacja: Oprogramowaniedo zdalnego sterowania, połączenia USB, połączenie z komputerem.
Aby uzyskać więcej informacji o produkcie i jego opcjach, zapoznaj się z dokumentacją handlową.
Obudowa służy jako prosty zacisk do podłączenia szafy elektrycznej.
Oferuje następujące funkcje:
Przycisk wyłączania awaryjnego, zacisk do podłączenia klienta, zgodność CE.
...Microsoft Dynamics NAV, oprogramowanie ERP dla średnich i małych przedsiębiorstw, daje użytkownikom pełną kontrolę nad wszystkimi aspektami działalności dzięki innowacyjnemu konceptowi obsługi.
Dzięki interfejsom użytkownika dostosowanym do ról, proste dane przekształcają się w informacje istotne dla podejmowania decyzji. Na tej podstawie można poprawić marże i płynność finansową - kluczowe...
... osobom opiekującym się już postawionym obiektom. Aplikacja pozwala na archiwizowanie dokumentacji, wprowadzanie czynionych postępów, diagnozowanie ewentualnych usterek, szybkie zlecanie poszczególnych zadań konkretnym ekipom, kontrolowania ich przebiegu oraz wiele innych. Oprogramowaniedoobsługi inwestycji usprawnia kontakt między poszczególnymi zespołami biorącymi udział w przedsięwzięciu...
... firm w zakresie komputeryzacji stanowisk sprzedaży i obsługi. Gwarantujemy pełną obsługę na miejscu u klienta. [url=http://]http://vigowroclaw.pl/pl/kasy-fiskalne_23[/url][url=http://]http://vigowroclaw.pl/pl/drukarki-fiskalne_22[/url][url=http://]http://vigowroclaw.pl/pl/czytniki-kodow-kreskowych_25[/url]...
Smartbees to Software House z ponad 10 - letnim doświadczeniem w tworzeniu interaktywnych rozwiązań dla firm. Tworzymy zarówno proste, jak i zaawansowane strony internetowe, aplikacje webowe oraz platformy e-commerce dla firm z sektora B2B oraz B2C. Nasze rozwiązania są dedykowane do małych firm, które chcą rozwijać swoją ofertę w przyszłości, a także dużych przedsiębiorstw i korporacji, które potrzebują rozbudowanych systemów i aplikacji na już. Zapewniamy wysoką jakość tworzonych projektów oraz ustandaryzowany proces obsługiklienta.
...
- Uszczelnienia DMH
Dla naszych klientów korzystających z maszyn DMH oferujemy, oprócz stale rozwijanych rozwiązań programowych, wszystkie narzędzia doobsługi naszych maszyn DMH oraz kompleksowy program serwisowy i szkoleniowy prowadzony przez naszych wysoko wykwalifikowanych techników. Produkcja półfabrykatów, w której obecnie wytwarzanych jest ponad 50 różnych materiałów, jest wspierana przez...
TranzCom jest integratorem o wysokiej wartości dodanej, oferującym rozwiązania i usługi dostosowane do potrzeb w dziedzinie telekomunikacji:
Infrastruktura radiowa i aplikacje (GPS, AVL…)
Infrastruktura głosowa i aplikacje (centrum obsługiklienta, zintegrowana poczta głosowa, …)
Rozwiązania dla tablic informacyjnych dla pasażerów
Infrastruktura i aplikacje do dyspozycji...
... powinny być kompromitowane. Przedsiębiorstwo Adaptacyjne jednocześnie optymalizuje te trzy elementy dla skutecznej obsługiklienta.
Sukces osiąga się poprzez dostosowanie ludzi, odpowiednich procesów oraz wspierającej technologii, od warsztatu po zarząd, i przez cały łańcuch dostaw, od surowców po gotowe produkty dostarczane doklienta końcowego.
QAD projektuje rozwiązania w zakresie produkcji i łańcucha dostaw, aby zminimalizować tarcia, szybko dostosować się do fluktuacji popytu i podaży oraz wzmocnić się w obliczu zakłóceń.
... zespół sprzętowy składa się z pracowników odpowiedzialnych za instalację, konserwację i wsparcie komputerów, urządzeń peryferyjnych, serwerów, sieci, bezpieczeństwa i telefonii. Zespół oprogramowania odpowiada za rozwój i utrzymanie naszych rozwiązań DiAS - DMS - CRM oraz FIN - ERP. Na koniec, zespół obsługiklienta zajmuje się helpdeskiem. Ci pracownicy organizują również szkolenia i zapewniają telefoniczne wsparcie naszym klientom w przypadku pytań lub problemów.
...Usługi, rozwój sprzętu dostosowanego doklienta, rozwój oprogramowania od sterowników urządzeń po w 100% dostosowane BSP, rozwój aplikacji w różnych językach programowania, rozwój CAN od modułu po system CANopen.
.../oprogramowanie oraz peryferia robotyczne, aż po montaż końcowy, uruchomienie i inne usługi. Niezależnie od tego, czy chodzi o rozwój blisko klienta, czy prototypowanie – Conline jest Twoim silnym partnerem w zakresie Contract Manufacturing!
Z około 50 pracownikami w obszarze automatyzacji, Conline realizuje inteligentne, oparte na robotach rozwiązania automatyzacyjne oraz systemy obsługi dostosowane do...
... sercu regionu Rhein-Main jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji.
W naszej obsłudze klienta przykładamy taką samą wagę do precyzji jak w naszym oprogramowaniu. Wyjątkowe cechy to dla naszych klientów wykwalifikowane doradztwo, indywidualna opieka oraz...
Oprogramowaniedo zarządzania sprawami Workpro jest szeroko stosowane przez operacje obsługiklienta w całym Zjednoczonym Królestwie do zarządzania sprawami, redukcji kosztów, zwiększenia wydajności i zapewnienia doskonałości w obsłudze. Obsługując wszelkiego rodzaju sprawy, od skarg i zapytań po złożone dochodzenia, Workpro automatyzuje kroki i procedury, które są kluczowe dla skutecznego zarządzania sprawami.