No results

Brak wyników dla
"centra telefonicznej inform..."

Produkty dla "centra telefonicznej informacji"
Przychodzące Centrum Telefoniczne - Usługi Informacyjne
Dzięki naszemu przychodzącemu centrum telefonicznemu rozszerzamy Twoją obsługę klienta, helpdesk, centrum serwisowe lub infolinię zamówień.
Outsourcing odbioru połączeń przychodzących
Oferujemy najlepsze rozwiązania w zakresie outsourcingu dla odbioru połączeń - Nosycom, wiodący dostawca usług zewnętrznych w zakresie obsługi telefon...
Połączenie na koszt odbiorcy
Chcesz zadzwonić do jednego ze swoich klientów, aby przypomnieć mu o opóźnieniach w płatnościach, ale nie masz czasu ani zasobów wewnętrznych? Usługa ...
OBSŁUGA KLIENTA I WSPIERANIE - Połączenia przychodzące i wychodzące
„Zawsze Bądź Obecny, Zawsze Pomagaj” OBSŁUGA KLIENTA I POMOC KLIENTA Wszyscy już wypowiedzieliśmy lub usłyszeliśmy następujące zdanie: „ich produkt j...
Tele-sekretariat i telefoniczne przyjęcie dla firm
Dobre zarządzanie obsługą telefoniczną w firmie dla relacji c - Z Médiphone postaw na jakość swojej obsługi telefonicznej i polegaj na doświadczeniu o...
RELACJE Z KLIENTEM - Najlepszą reklamą jest zadowolony klient!
- Obsługa klienta (głos, e-mail, czat) - Pomoc techniczna - Umawianie spotkań - Dyżur telefoniczny • Serwis posprzedażowy - Reklamacje - Uzupełni...
Centrum Obsługi Klienta – Wprowadzanie Danych
Centrum Obsługi Klienta – Wprowadzanie Danych...
ZASOBY LUDZKIE / PRAWNE
Przyszłe wyzwania będą polegały na dalszej transformacji firmy i wykorzystaniu odporności. Zasoby ludzkie w organizacji są niezbędne.
Strategia Komunikacji
W BDG Consulting GmbH specjalizujemy się w tworzeniu strategii komunikacyjnych, które zapewniają, że Twój produkt jest dobrze zrozumiany na rynku niem...
Tłumacze konsekutywni
Usługa tłumaczenia konsekutywnego w Hiszpanii: Madryt, Barcelona, Walencja, Sewilla, Bilbao, Malaga, Saragossa, Palma de Mallorca, Santa Cruz de Tener...
Śledzenie czasu
Systemy rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu mogą być sensownie łączone. Dzięki transponderom pracownicy uzyskują dostęp do obiektu i jednocześ...
Szkolenie w Centrum Kontroli
Specjalizacja i segmentacja zadań czasami odciągają zespoły od ich wizji i intuicji. W SiG szkolimy naszych klientów, aby generowali ogólną wizję, któ...
Przychodzące Centrum Obsługi - Linia Zamówień
Dzięki naszemu przychodzącemu call centerowi rozszerzamy Twoją obsługę klienta, helpdesk, centrum serwisowe lub infolinię zamówień.
Outsourcing usług odbioru połączeń - Nosycom, najlepsze rozwiązanie do outsourcowania Twoich przychodzących połączeń
Szukasz wiarygodnej agencji do outsourcowania zarządzania swoimi usługami połączeń przychodzących? Skontaktuj się z Nosycom, centrum telefonicznym zlo...
Wprowadzanie i przetwarzanie danych - Gwarantowane umiejętności w zakresie wprowadzania i przetwarzania danych
Nasze usługi outsourcingu w zakresie wprowadzania i przetwarzania danych są zaprojektowane, aby pomóc Twojej firmie w rozwoju. Posiadamy doświadczenie...

Aplikacja europages jest tutaj!

Skorzystaj z naszego ulepszonego wyszukiwania dostawców i twórz zapytania w drodze za pomocą nowej aplikacji europages dla kupujących.

Pobierz z App Store

App StoreGoogle Play