Belgia, Jumet
...Dzięki szczegółowej analizie Twoich specyficznych potrzeb, pomożemy Ci pokonać Twoje wyzwania sprzedażowe. Umożliwimy Ci rozwój kontaktów, wsparcie Twojej działalności, pozyskiwanie nowych klientów, a tym samym zwiększenie Twojego przychodu. DORADZTWO SPRZEDAŻOWE Razem z Tobą definiujemy wszystkie kluczowe elementy udanej prospekcji, takie jak rynki docelowe, potencjał sprzedaży, wielkość zespołu sprzedażowego oraz plan finansowy.
Belgia, Antwerpen
... negocjacje, techniki prowadzenia spotkań 3. UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE: Zarządzanie czasem, asertywność, inteligencja emocjonalna, myślenie kreatywne 4. SPRZEDAŻ I MARKETING: Szkolenie sprzedażowe, marketing internetowy, skuteczne pozyskiwanie klientów, personal branding, social selling...
Belgia, Braine-l''alleud
...-marketingowe, zgodne z oczekiwaniami internautów i potrzebami reklamodawców. Świadoma, że Internet jest jedynym medium, które oferuje możliwość precyzyjnego śledzenia efektywności kampanii marketingowych, i-Consulting oferuje swoim klientom kampanie e-marketingowe z realną obietnicą wyników (wyświetlenia, kliknięcia, leady, sprzedaż…). Cele marketingowe realizowane podczas kampanii internetowych są różnorodne: budowanie świadomości, pozyskiwanie leadów, zdobywanie nowych klientów, lojalizacja.
Belgia, Bruxelles
... usług dostosowanych do potrzeb: audyty i rozwiązania optymalizacji usług dla klientów, udostępnianie technologii specyficznych dla centrów telefonicznych, kampanie telemarketingowe mające na celu pozyskiwanie nowych klientów, rozwiązania w zakresie całkowitego lub częściowego outsourcingu, homeshoring (praca zdalna), a także zaawansowane szkolenia dla agentów i supervisorów centrów kontaktowych.
Belgia, Bruxelles
NETLY to zespół specjalistów z dziedziny komunikacji i marketingu online, którzy rozwijają i optymalizują Twoją obecność w Internecie. Pozyskiwanie i utrzymywanie nowych klientów to codzienne wyzwania dla każdej firmy. Na rynku w pełni cyfryzacji, korzystanie z odpowiednich kanałów komunikacji pozwala lepiej się wyróżnić. NETLY zajmuje się doradztwem w wyborze tych kanałów oraz ich wdrażaniem, mając na uwadze cele związane z ROI i doświadczeniem klienta.
Belgia, Gent
...Jakie usługi oferuje SEBECO CALL CENTER? Profesjonalny kontakt z klientem jest i pozostaje kluczowy dla każdej firmy. Dlatego SEBECO CALL CENTER chce pomóc w poprawie każdego kontaktu z klientem, aby relacje z klientami były korzystne. Skupiamy się na następujących zadaniach: obsługa nadmiaru połączeń 24 godziny na dobę, rozwijanie Państwa serwisu i/lub helpdesku, obsługa kampanii i odpowiedzi e-commerce, badanie segmentu rynku, zbieranie informacji do bazy danych marketingowych, pozyskiwanie nowych klientów, pogłębianie relacji jeden na jeden z klientami, sprzedaż Państwa produktów.
Belgia, Herstal
... działalność obejmuje ekspertyzę i strategie (optymalizacja relacji z klientem poprzez ukierunkowany audyt), zarządzanie klientami (wiedza fachowa w zakresie multikanałowych centrów kontaktowych), pozyskiwanie i utrzymanie (nowych klientów za pomocą telemarketingu) oraz konwergencję (optymalizacja ROI poprzez konwergencję ich kompetencji).