• europages
  • >
  • FIRMY - DOSTAWCY - USŁUGODAWCY
  • >
  • kontakty

Wyniki dla

Kontakty - Usługi Dostawcze - Francja

FrancjaUsługi dostawcze
  1. 2H+M

    Francja

    W pomieszczeniach znajdujących się na brzegach Hyères, avenue du Grand Verger w Chambéry, w samym sercu regionu Rodan-Alpy, 2H+M grupuje komplementarne kompetencje wokół swojego głównego zawodu. Zamierzony cel: wzmacniać synergie między talentami lokalnymi i proponować przedsiębiorstwom rozwiązania globalne ich problemów w dziedzinie komunikacji. LAgencja 2H+M proponuje prawdziwą skrzynkę z wszechstronnymi narzędziami zorganizowanymi wokół komplementarności niezależnych jednostek: -2H+M : Doradztwo w dziedzinie komunikacji: badania, audyt, plan medialny, kontakty z prasą, kreacja graficzna i wydawnicza, tożsamość wizualna, marketing bezpośredni. -2H+M LINK: Zarządzanie projektami multimedialnymi, doradztwo w dziedzinie komunikacji, projektowanie-redagowanie.-DELTSON / PALM’INFO: Rozwój Internetu, retencjonowanie naturalne, hosting. -NEW TEXTE : Prepress, kompograwura, multimedia, platformy PAO Mac i PC. Różni klienci: instytucje, stowarzyszenia, instytucje turystyczne, lub przemysłowcy regionalni, krajowi, międzynarodowi.

  2. QUINTMARK NETWORK

    Francja

    QUINTMARK NETWORK jest międzynarodową agencją komunikacji (kontakty z prasą i reklama) BtoB, obecną we wszystkich krajach europejskich, dzięki lokalnym współpracownikom, którzy kontrolują swój rynek, prasę lokalną i sposób działania dziennikarzy. Nasza działalność obejmuje przemysł, sektor rolno-spożywczy, lotnictwo, motoryzację i nowe technologie. Nasza ekspertyza z zakresu prasy i komunikacji sprawia, że możemy maksymalnie skutecznie sprostać wszelkim wymaganiom dziennikarzy, bez względu na strefę geograficzną lub rodzaj prasy. Dzięki naszej elastyczności i naszej zdolności dostosowywania się, możemy możemy wyjść naprzeciw Twoim potrzebom dotyczącym wielu krajów / wielu języków lub jednego kraju w jego języku. Nasze know-how: redagowanie komunikatów prasowych i informacja prasowa poprzez organizowanie konferencji prasowych i wywiadów, reportaży z dziennikarzem, lansowanie nowych produktów, odwiedziny zakładu produkcyjnego dla prasy